Foutje..quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:57 schreef Metalfreak het volgende:
De N280 bij Born?
Wel toevallig, net nu ik besloten had eens ff lekker binnendoor te rijden, is die hele weg afgesloten
Vertel, ik was aan het dweilen in Beeselquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:05 schreef Tism het volgende:
Youp van het hek maakte net een grapje over Roermond..
Mwha, hij zei Aarsbischop Gijsen, en dat die de naam Roermond een heel andere betekenis gaf door dat kindermisbruik gedoe..quote:Op zondag 27 februari 2011 16:49 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Vertel, ik was aan het dweilen in Beesel
Ah ja, vandaag maar ff gedownload en vanavond gekekenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:05 schreef Tism het volgende:
[..]
Mwha, hij zei Aarsbischop Gijsen, en dat die de naam Roermond een heel andere betekenis gaf door dat kindermisbruik gedoe..
Behoorlijk ja, maar zingen mag hij wat mij betreft heel hard achterwege laten... En hoe meer hij richting het eind ging, hoe minder hij me wist te boeien.quote:
Bron: TV Ellefquote:ROERMOND - Een 17-jarige jongen uit Roermond is donderdagavond opgepakt na een steekpartij op de Zandbergstraat. Rond 11.30 uur werd op die plek een 15-jarige jongen neergestoken. De jongen raakte licht gewond en kon na behandeling naar huis.
Beide jongens zijn bekenden van elkaar. De aanleiding van het incident ligt vermoedelijk in de relationele sfeer.
De verdachte is ingesloten en wordt voorgeleid aan de rechter-commissaris.
(geplaatst op: 26/02/11 - 15:30 )
Dat is toch bij die nieuwbouw huisjes? Die zijstraat? Dacht dat het daar nog wel te doen was!quote:Op zondag 27 februari 2011 23:27 schreef Tism het volgende:
Tja, tis en blijft toch een pauperbuurt daar, vroeger was het nog veel erger, toen kon je nog genieten van hele families die daar met knuppels en keukengerei een vete aan het uitvechten waren..
Ja, er zijn wat nieuwe huisjes opgetrokken daar, en de probleem gevallen die daar vroeger woonde zijn door gemeentebeleid een beetje verspreid over heel Roermond de afgelopen jaren in de hoop dat die wijk wat zindelijker werdt, heeft niet lang geduurd blijkbaar..quote:Op zondag 27 februari 2011 23:37 schreef karientje91 het volgende:
[..]
Dat is toch bij die nieuwbouw huisjes? Die zijstraat? Dacht dat het daar nog wel te doen was!
Word steeds erger...
Nouja, van honkbalknuppels word ook niemand vrolijk!
Collega van me woont in die straat, ben er laatst nog geweest maar vond het daar inderdaad nog net wel meevallen eigenlijk.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:43 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja, er zijn wat nieuwe huisjes opgetrokken daar, en de probleem gevallen die daar vroeger woonde zijn door gemeentebeleid een beetje verspreid over heel Roermond de afgelopen jaren in de hoop dat die wijk wat zindelijker werdt, heeft niet lang geduurd blijkbaar..
Ow haha, die van mij ook niet hoorquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:32 schreef Tism het volgende:
Jawel!..Mijn stem is NIET naar de PVV gegaan..
Jij hebt op 50plus gestemd?quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:37 schreef Tism het volgende:
Ik vind het een beschamende uitslag, ondanks dat de partij waarop ik gestemd heb ook flinke winst heeft geboekt, het wordt dit jaar carnaval vieren tussen knettergek volk..
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:37 schreef Tism het volgende:
Ik vind het een beschamende uitslag, ondanks dat de partij waarop ik gestemd heb ook flinke winst heeft geboekt, het wordt dit jaar carnaval vieren tussen knettergek volk..
Ik verwacht nooit iets van optochten, misschien dat het dan nog een keer interessant wordtquote:
Helaas weer een jaartje wachtenquote:[..]
Ja..
Ik heb alleen die van Swalmen gezien, maar die is ook altijd standaard...quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:42 schreef Tism het volgende:
Ik hou van grote praalwagens waar je het bloed, zweet en de tranen van de makers in terug kunt zien, in totaal maar 2 kunnen tellen, verder alleen maar niet grappige wandelclupjes..![]()
Haha, doen die nog steeds altijd mee. Komt daar überhaupt tegenwoordig nog iemand?quote:Die huifkar van de Stoba stond natuurlijk wel volgeladen met jailbait, maar wat een kutmuziek zeg..
De moshpit vroeger in de Stoba!quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:33 schreef de_boswachter het volgende:
Ik erger me altijd aan het feit dat er veel gekochte wagens meedoen en die dan de prijzen pakken.
Veel vriendjespolitiek.
Stoba is niet meer zoals vroeger helaas.
Toen ik er nog beuken uitdeelde in de mosjpit bij Limp Bizkit.
Oh ik ben eens benieuwd, ik hou de diversen site;s in de gaten.,quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:04 schreef Tism het volgende:
De wereldberoemde poppendokter van Roermond schijnt vannacht te zijn overleden, aldus de laatste geruchten..
Heb het ook gehoord...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:04 schreef Tism het volgende:
De wereldberoemde poppendokter van Roermond schijnt vannacht te zijn overleden, aldus de laatste geruchten..
Een 18-jarige man is zaterdagavond betrapt toen hij een bouwkraan op de Mariagardestraat beklom om vanuit de kraan foto's te maken. Een politie heli wist met een zoeklicht de man te vinden in de kraan. Eenmaal beneden werd hij door de politie aangehouden..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:44 schreef sinemet het volgende:
Vliegt hier een heli rond met een enorm zoeklicht, iemand die weet wat er aan de hand is??
Het is wel gezellige boel hier in de straatquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:09 schreef Tism het volgende:
[..]
Een 18-jarige man is zaterdagavond betrapt toen hij een bouwkraan op de Mariagardestraat beklom om vanuit de kraan foto's te maken. Een politie heli wist met een zoeklicht de man te vinden in de kraan. Eenmaal beneden werd hij door de politie aangehouden..De politie kreeg zaterdagavond rond 19.15 uur een melding dat er mensen de bouwkraan op de hoek van de Schuitenberg en de Mariagardestraat aan het beklimmen waren.
Een politiehelikopter was toevallig in de buurt en besloot een kijkje te nemen. Met het zoeklicht van de heli werd de 18-jarige Roermondenaar op ongeveer 60 meter hoogte bovenop de giek van de kraan gevonden. Hij kwam vrijwillig naar beneden.
De jongen had een fototoestel bij zich en verklaarde dan ook doodleuk dat hij graag fotos maakt vanaf grote hoogte. Hij krijgt een boete van 70 euro voor het betreden van verboden terrein.
aldus tvellef
Haha, da's wel netjes. Deze is gewoon 100% onterecht, en ik was niet de enige. Zowel de auto voor me, als de auto achter me hadden ook een bon, terwijl ik daar al parkeer sinds ik hier woon.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:01 schreef Tism het volgende:
Mwha sommige zijn wel sociaal..Ik heb een keer meegemaakt dat ze al aan het schrijven waren toen ik met mijn traytje bier aan kwam rennen, na een goed gesprekje werdt de pen weer in de zak gestoken en mocht ik gaan, zonder dat ik betaald had..
Tja, je moet natuurlijk niet enige intelligentie bij die stadswachten gaan verwachten he?quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:42 schreef nattermann het volgende:
Hoppa, weer een parkeerboete binnen die ik ongetwijfeld ga winnen. Domme parkeerwachters hier bij de gemeente.
Sta ik in de Pollartstraat, in een vak, met een geldige parkeervergunning voor het betreffende gebied geparkeerd, krijg ik een boete voor het parkeren op een plaats zonder geldige parkeervergunning
Ja, sorry..quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Overloper !
Echte Laura fans boycotten TVL
Lauraquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Overloper !
Echte Laura fans boycotten TVL
Flauwquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:36 schreef DT-PiSanG het volgende:
Geen DanceTour in Roermond dit jaar... met dank aan het dwarsliggen van de omringende horeca!
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:36 schreef DT-PiSanG het volgende:
Geen DanceTour in Roermond dit jaar... met dank aan het dwarsliggen van de omringende horeca!
Er is een twitter actie gestart, onder #dancetourroermond kun je aangeven of je vindt dat deze tour op de markt van Roermond moet doorgaan!..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:36 schreef DT-PiSanG het volgende:
Vond de locatie ook ruk daar. Veel te klein. Wat mij betreft liever op een grote weide.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:36 schreef DT-PiSanG het volgende:
Nee, dat is geen evenement miz..quote:
eensquote:Op zondag 20 maart 2011 22:53 schreef Tism het volgende:
[..]
Nee, dat is geen evenement miz..Een evenement dat organiseert men en daar investeert men eerst in, en dan plukt men er de vruchten van. Een evenement is niet alleen maar de deur van de kroeg open zetten en wachten tot er iemand naar binnen stapt..
Als ze de horeca erbij betrekken dan moeten de hekken weg, kan iedereen bier meenemen van buitenaf en zal er iets gedaan moeten worden aan de prijzen van drank/eten (want dat was achterlijk hoog met dank aan diezelfde organisatie).quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:56 schreef Metalfreak het volgende:
FlauwMaar eigenlijk ook flauw van de organisatie om de omliggende horeca er niet bij te betrekken...
Toen ik vanmorgen om 5.30 naar mijn werk reed zag ik idd veel blauw op de rijksweg staan. Dacht eerst dat het tankstation afgefikt was, Tamoil he, is van Khadaffi. Maar het was de sloperijquote:Op maandag 21 maart 2011 15:40 schreef wdn het volgende:
Sloopauto's in Swalmen uitgebrand
Brand in Swajme!
Het is Zjwame!quote:Op maandag 21 maart 2011 15:40 schreef wdn het volgende:
Sloopauto's in Swalmen uitgebrand
Brand in Swajme!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |