Foutje..quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:57 schreef Metalfreak het volgende:
De N280 bij Born?
Wel toevallig, net nu ik besloten had eens ff lekker binnendoor te rijden, is die hele weg afgesloten
Vertel, ik was aan het dweilen in Beeselquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:05 schreef Tism het volgende:
Youp van het hek maakte net een grapje over Roermond..
Mwha, hij zei Aarsbischop Gijsen, en dat die de naam Roermond een heel andere betekenis gaf door dat kindermisbruik gedoe..quote:Op zondag 27 februari 2011 16:49 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Vertel, ik was aan het dweilen in Beesel
Ah ja, vandaag maar ff gedownload en vanavond gekekenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:05 schreef Tism het volgende:
[..]
Mwha, hij zei Aarsbischop Gijsen, en dat die de naam Roermond een heel andere betekenis gaf door dat kindermisbruik gedoe..
Behoorlijk ja, maar zingen mag hij wat mij betreft heel hard achterwege laten... En hoe meer hij richting het eind ging, hoe minder hij me wist te boeien.quote:
Bron: TV Ellefquote:ROERMOND - Een 17-jarige jongen uit Roermond is donderdagavond opgepakt na een steekpartij op de Zandbergstraat. Rond 11.30 uur werd op die plek een 15-jarige jongen neergestoken. De jongen raakte licht gewond en kon na behandeling naar huis.
Beide jongens zijn bekenden van elkaar. De aanleiding van het incident ligt vermoedelijk in de relationele sfeer.
De verdachte is ingesloten en wordt voorgeleid aan de rechter-commissaris.
(geplaatst op: 26/02/11 - 15:30 )
Dat is toch bij die nieuwbouw huisjes? Die zijstraat? Dacht dat het daar nog wel te doen was!quote:Op zondag 27 februari 2011 23:27 schreef Tism het volgende:
Tja, tis en blijft toch een pauperbuurt daar, vroeger was het nog veel erger, toen kon je nog genieten van hele families die daar met knuppels en keukengerei een vete aan het uitvechten waren..
Ja, er zijn wat nieuwe huisjes opgetrokken daar, en de probleem gevallen die daar vroeger woonde zijn door gemeentebeleid een beetje verspreid over heel Roermond de afgelopen jaren in de hoop dat die wijk wat zindelijker werdt, heeft niet lang geduurd blijkbaar..quote:Op zondag 27 februari 2011 23:37 schreef karientje91 het volgende:
[..]
Dat is toch bij die nieuwbouw huisjes? Die zijstraat? Dacht dat het daar nog wel te doen was!
Word steeds erger...
Nouja, van honkbalknuppels word ook niemand vrolijk!
Collega van me woont in die straat, ben er laatst nog geweest maar vond het daar inderdaad nog net wel meevallen eigenlijk.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:43 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja, er zijn wat nieuwe huisjes opgetrokken daar, en de probleem gevallen die daar vroeger woonde zijn door gemeentebeleid een beetje verspreid over heel Roermond de afgelopen jaren in de hoop dat die wijk wat zindelijker werdt, heeft niet lang geduurd blijkbaar..
Ow haha, die van mij ook niet hoorquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:32 schreef Tism het volgende:
Jawel!..Mijn stem is NIET naar de PVV gegaan..
Jij hebt op 50plus gestemd?quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:37 schreef Tism het volgende:
Ik vind het een beschamende uitslag, ondanks dat de partij waarop ik gestemd heb ook flinke winst heeft geboekt, het wordt dit jaar carnaval vieren tussen knettergek volk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |