quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:37 schreef Tism het volgende:
Ik vind het een beschamende uitslag, ondanks dat de partij waarop ik gestemd heb ook flinke winst heeft geboekt, het wordt dit jaar carnaval vieren tussen knettergek volk..
Ik verwacht nooit iets van optochten, misschien dat het dan nog een keer interessant wordtquote:
Helaas weer een jaartje wachtenquote:[..]
Ja..
Ik heb alleen die van Swalmen gezien, maar die is ook altijd standaard...quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:42 schreef Tism het volgende:
Ik hou van grote praalwagens waar je het bloed, zweet en de tranen van de makers in terug kunt zien, in totaal maar 2 kunnen tellen, verder alleen maar niet grappige wandelclupjes..![]()
Haha, doen die nog steeds altijd mee. Komt daar überhaupt tegenwoordig nog iemand?quote:Die huifkar van de Stoba stond natuurlijk wel volgeladen met jailbait, maar wat een kutmuziek zeg..
De moshpit vroeger in de Stoba!quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:33 schreef de_boswachter het volgende:
Ik erger me altijd aan het feit dat er veel gekochte wagens meedoen en die dan de prijzen pakken.
Veel vriendjespolitiek.
Stoba is niet meer zoals vroeger helaas.
Toen ik er nog beuken uitdeelde in de mosjpit bij Limp Bizkit.
Oh ik ben eens benieuwd, ik hou de diversen site;s in de gaten.,quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:04 schreef Tism het volgende:
De wereldberoemde poppendokter van Roermond schijnt vannacht te zijn overleden, aldus de laatste geruchten..
Heb het ook gehoord...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:04 schreef Tism het volgende:
De wereldberoemde poppendokter van Roermond schijnt vannacht te zijn overleden, aldus de laatste geruchten..
Een 18-jarige man is zaterdagavond betrapt toen hij een bouwkraan op de Mariagardestraat beklom om vanuit de kraan foto's te maken. Een politie heli wist met een zoeklicht de man te vinden in de kraan. Eenmaal beneden werd hij door de politie aangehouden..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:44 schreef sinemet het volgende:
Vliegt hier een heli rond met een enorm zoeklicht, iemand die weet wat er aan de hand is??
Het is wel gezellige boel hier in de straatquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:09 schreef Tism het volgende:
[..]
Een 18-jarige man is zaterdagavond betrapt toen hij een bouwkraan op de Mariagardestraat beklom om vanuit de kraan foto's te maken. Een politie heli wist met een zoeklicht de man te vinden in de kraan. Eenmaal beneden werd hij door de politie aangehouden..De politie kreeg zaterdagavond rond 19.15 uur een melding dat er mensen de bouwkraan op de hoek van de Schuitenberg en de Mariagardestraat aan het beklimmen waren.
Een politiehelikopter was toevallig in de buurt en besloot een kijkje te nemen. Met het zoeklicht van de heli werd de 18-jarige Roermondenaar op ongeveer 60 meter hoogte bovenop de giek van de kraan gevonden. Hij kwam vrijwillig naar beneden.
De jongen had een fototoestel bij zich en verklaarde dan ook doodleuk dat hij graag fotos maakt vanaf grote hoogte. Hij krijgt een boete van 70 euro voor het betreden van verboden terrein.
aldus tvellef
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |