Neuh okee, en sommige pop acts zijn nog redelijk 'alternatief' wellicht. Maar de claim dat het kut gaat met de kaartverkoop sinds er meer Pop geboekt wordt slaat als een pik op een drumstel. Misschien in metalfreak zijn omgeving, maar schijnbaar zijn er genoeg mensen die het wel een prima ontwikkeling vinden.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:24 schreef Beaudelaire het volgende:
Krezip telt niet echt dan, want die viel in voor Depeche Mode.
Dit vind ik nog redelijke pop/rock-acts. Maar artiesten als Sugababes, Beyonce en Robbie Williams (jaren 90) doen het gewoon niet voor het grote publiek.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Want? Volgens mij was Pinkpop de laatste jaren stijf uitverkocht, en in het jaar dat het voor eerst weer 'beter' ging stond er genoeg pop
In 2005 stond er niet echt een mainstream popact en verkochten ze 20.000 kaarten, het jaar/jaren er op:
2006: uitverkocht; Nelly Furtado en Blof op main stage
2007: uitverkocht; Scissor Sisters en Gabriel Rios op main
2008; drukste editie ooit (uitverkocht dus); KT Tunstall, Raccon, Alanis Morisette en Gavin deGraw op main
2009: uitverkocht; Krezip, Novastar, Amy McDonald op main
2010; uitverkocht; Moke op main, Pink & Mika op 3FM
Wat zij zegt. Het blijft gewoon altijd een kwestie van smaak. En ik geloof er persoonlijk ook niet in dat er echt méér bezoekers komen door een Nelly Furtado, of Sugababes, maar ach.. het zal werken. Of wellicht 'moeten'...quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:58 schreef Mini_rulez het volgende:
Ach, tussen de rock-acts zitten er net zo goed genoeg die ik best kan missen. Prima toch, je moet af en toe ook eten halen.
Een deel van het publiek komt juist voor de poprockbands zoals Keane e.d. en die zien denk ik liever een uitstapje naar Black Eyed Peas dan naar één of andere metalband.
Lees 11 posts boven je voor je die vraag stelt..quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:31 schreef vault_tec het volgende:
Pinkpop is de afgelopen jaren toch helemaal niet uitverkocht?
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 07:30 schreef AceHighHugo het volgende:
3 Doors Down komt waarschijnlijk ook! Jeugdsentiment!
No way dat ze 4 dagen achter elkaar spelenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:53 schreef Viperke het volgende:
Linkin Park kan er nog wel bij op de maandag. 11de zijn ze in Oostenrijk 12de zijn ze in de UK 13de nog niks gepland en 14de in Zweden.
Zou mooi zijn als ze dat wel zouden doen!quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:42 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
No way dat ze 4 dagen achter elkaar spelen
Mag van mij weg blijven, ik hoop op Blink182 en/of Mumford & Sons. Maar die laatste zal het zeker niet worden vrees ikquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:00 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als ze dat wel zouden doen!
Staat hetzelfde weekend op een Amerikaans festival!quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:24 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Mag van mij weg blijven, ik hoop op Blink182 en/of Mumford & Sons. Maar die laatste zal het zeker niet worden vrees ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |