quote:De show die de band in juni op Pinkpop moet verzorgen, gaat vooralsnog gewoon door. "Wij hebben nog niets gehoord van de band, dus we gaan ervan uit dat ze komen", reageert een woordvoerder van het festival.
Nou.. De Krezipjes zullen nu wel al in de oefenruimte zittenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:36 schreef Piles het volgende:
Kings of Leon zegt shows af na operatie drummer
[..]
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:48 schreef LeonH het volgende:
[..]
Nou.. De Krezipjes zullen nu wel al in de oefenruimte zitten
Zou ook cool zijn! Ben eens benieuwd wie de dance-act wordt dit jaar.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:56 schreef Beaudelaire het volgende:
Nee, laat ze maar vervangen worden door The Chemical Brothers.
Laat dat alsjeblieft niet waar zijn! wel benieuwd naar Arcade Fire, dus laat maar komenquote:
Komen zeker niet, is al aangegeven door Pinkpop.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:40 schreef LeonH het volgende:
Mumford & Sons misschien nog een optie? Zijn zo te zien op 4 juni klaar in Amerika
16 Maartquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:28 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wat zou de hip hop act van dit jaar worden?
Wanneer is die perspresentatie, ik kan het niet op de site vinden?
Kanye West zou vet zijn, maar dan heb je ook wel weer een huge headliner te pakken, dus zal wel nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:28 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Eind februari meestal, jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:41 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wat laat, normaal is het toch halverwege februari?
Ik verwacht wel een Jeugd van Tegenwoordig dit jaar, of Boef en de Gelogeerde Aap.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:28 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik hoop van niet zegquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:02 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Kanye West zou vet zijn, maar dan heb je ook wel weer een huge headliner te pakken, dus zal wel niet
Inderdaad. Lijkt mij niet dat de stemmers echt doorhebben wat er op dit moment aan het touren is (of in die periode).quote:Op dinsdag 8 februari 2011 07:40 schreef Metalfreak het volgende:Niet echt een realistische lijst trouwens, buiten de bands die al geboekt zijn.
Ja, twee jaar terug..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:40 schreef rubje het volgende:
Oi,is dat hele PP gebeuren ivg met de jaren 90 steeds meer een commercieel gebeuren geworden of vindt er nog wel wat echte ouderwetse baanbrekende muziek(groepen) plaats?![]()
Ik las dat ooit Bruce Springsteen ed hebben opgetreden.![]()
Baanbrekende muziekgroepen op Pinkpop? Dat is wel een tijd terug en ook niet het doel van een dergelijk festival.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:40 schreef rubje het volgende:
Oi,is dat hele PP gebeuren ivg met de jaren 90 steeds meer een commercieel gebeuren geworden of vindt er nog wel wat echte ouderwetse baanbrekende muziek(groepen) plaats?![]()
Ik las dat ooit Bruce Springsteen ed hebben opgetreden.![]()
Mooiquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:21 schreef iggyinthehouse het volgende:
"Arcade Fire kan van geruchtenlijst af, Mumford & Sons onwaarschijnlijk maar nog wel mee bezig," aldus Jan Smeets.
En dat is goed!quote:
Weet jij nog meer namen?quote:
Geruchten, geen bevestigingen.quote:
Dezelfde geruchten die te lezen zijn op graz/rockblog/festivalinfo of nog anderen?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Geruchten, geen bevestigingen.
En nu je er over begint, ik zal me eens even aanmelden voor de persco.
Ja niet echt bijzondere dingen erbij, ik zal dit weekend nog eens even kijken of er nog verdwaalde lijstjes dwalenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dezelfde geruchten die te lezen zijn op graz/rockblog/festivalinfo of nog anderen?
Het blijft dan ook een POP-festivalquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:18 schreef LeonH het volgende:
Nou... Glastonbury heeft het maar even getroffen met Beyonce als een van de headliners
Al kijk ik nergens van op aangezien Pink hier ook heeft gestaan vorig jaar
Nou ik vind het bijzonder uniek dat ze haar hebben weten te strikken.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:18 schreef LeonH het volgende:
Nou... Glastonbury heeft het maar even getroffen met Beyonce als een van de headliners
Al kijk ik nergens van op aangezien Pink hier ook heeft gestaan vorig jaar
Ja, maar er is nog een verschil tussen de pop van Pinkpop en de kutherrie die Beyoncé maakt... Ik kan dat wijf niet aanzien/aanhoren op de een of andere manier.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het blijft dan ook een POP-festival
Dat vind jij ja. Mijn act is het ook niet, maar ieder jaar weer die discussie als er een Pink, Black Eyed Peas, Nelly Furtado of zelfs Sugababes geboekt worden is ook redelijk nutteloos. Het blijft Pinkpop, en daar horen nu eenmaal een paar rap/pop acts bij ieder jaar. Ik ga ook liever voor de gitaruuuuuuuuh, maarja, als je niet tegen die paar acts kan moet je het lekker bij GMM of Wacken houden ofzo.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:05 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, maar er is nog een verschil tussen de pop van Pinkpop en de kutherrie die Beyoncé maakt... Ik kan dat wijf niet aanzien/aanhoren op de een of andere manier.
Die trend is er pas een paar jaar... En lijkt niet echt succesvol te zijn voor de kaartverkoop. Ik hoor over het algemeen namelijk van de vaste Pinkpopgangers nooit dat ze het positief vinden dat er een act in die categorie geboekt wordt. Als iemand muzikaal goed is, kan ik ermee leven, maar als iemand live niet kan waarmaken wat diegene op plaat produceert, vraag ik me af wat zo iemand op een festival doet.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat vind jij ja. Mijn act is het ook niet, maar ieder jaar weer die discussie als er een Pink, Black Eyed Peas, Nelly Furtado of zelfs Sugababes geboekt worden is ook redelijk nutteloos. Het blijft Pinkpop, en daar horen nu eenmaal een paar rap/pop acts bij ieder jaar. Ik ga ook liever voor de gitaruuuuuuuuh, maarja, als je niet tegen die paar acts kan moet je het lekker bij GMM of Wacken houden ofzo.
Alsof dat alleen geldt bij Beyoncé e.d.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:10 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Die trend is er pas een paar jaar... En lijkt niet echt succesvol te zijn voor de kaartverkoop. Ik hoor over het algemeen namelijk van de vaste Pinkpopgangers nooit dat ze het positief vinden dat er een act in die categorie geboekt wordt. Als iemand muzikaal goed is, kan ik ermee leven, maar als iemand live niet kan waarmaken wat diegene op plaat produceert, vraag ik me af wat zo iemand op een festival doet.
Ja, daar ben ik dan zelf ook wel meer gecharmeerd van... Ach ja, iedereen zijn voorkeur he. Maar Beyoncé werkt bij mij gewoon als een rode lap op een stier.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:17 schreef .aeon het volgende:
Ik vind het wel tof dat ze niet alleen gitarenrock boeken. Justice in 2008 was echt geweldig.
Want? Volgens mij was Pinkpop de laatste jaren stijf uitverkocht, en in het jaar dat het voor eerst weer 'beter' ging stond er genoeg popquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:10 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Die trend is er pas een paar jaar... En lijkt niet echt succesvol te zijn voor de kaartverkoop. Ik hoor over het algemeen namelijk van de vaste Pinkpopgangers nooit dat ze het positief vinden dat er een act in die categorie geboekt wordt. Als iemand muzikaal goed is, kan ik ermee leven, maar als iemand live niet kan waarmaken wat diegene op plaat produceert, vraag ik me af wat zo iemand op een festival doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |