Lees 11 posts boven je voor je die vraag stelt..quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:31 schreef vault_tec het volgende:
Pinkpop is de afgelopen jaren toch helemaal niet uitverkocht?
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 07:30 schreef AceHighHugo het volgende:
3 Doors Down komt waarschijnlijk ook! Jeugdsentiment!
No way dat ze 4 dagen achter elkaar spelenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:53 schreef Viperke het volgende:
Linkin Park kan er nog wel bij op de maandag. 11de zijn ze in Oostenrijk 12de zijn ze in de UK 13de nog niks gepland en 14de in Zweden.
Zou mooi zijn als ze dat wel zouden doen!quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:42 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
No way dat ze 4 dagen achter elkaar spelen
Mag van mij weg blijven, ik hoop op Blink182 en/of Mumford & Sons. Maar die laatste zal het zeker niet worden vrees ikquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:00 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als ze dat wel zouden doen!
Staat hetzelfde weekend op een Amerikaans festival!quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:24 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Mag van mij weg blijven, ik hoop op Blink182 en/of Mumford & Sons. Maar die laatste zal het zeker niet worden vrees ik
quote:Giel Beelen maakte in zijn ochtendshow bekend dat White Lies, Dazzled Kid en Neon Trees op Pinkpop staan.
Moet wel bij gezegd worden dat The Killers eigenlijk de 3e dag zouden afsluiten, maar toen ze hoorden dat Springsteen kwam, ze perse voor hem wilden spelen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:19 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat bedoel je met headliners? Dit zijn waarschijnlijk de drie dagafsluiters, maar dat betekent niet dat er verder geen grote namen meer kunnen komen. Twee jaar geleden speelden bijvoorbeeld The Killers op zaterdagmiddag (Springsteen was die dag de afsluiter), terwijl ik dat toch ook niet de minsten vind.
En dat Snow Patrol, eerlijk gezegd, geen headliner wasquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:03 schreef Operc het volgende:
[..]
Moet wel bij gezegd worden dat The Killers eigenlijk de 3e dag zouden afsluiten, maar toen ze hoorden dat Springsteen kwam, ze perse voor hem wilden spelen.
Klopt, hoewel de show verder wel tof was.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:04 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
En dat Snow Patrol, eerlijk gezegd, geen headliner was
Oh echt? Dat wist ik niet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:03 schreef Operc het volgende:
[..]
Moet wel bij gezegd worden dat The Killers eigenlijk de 3e dag zouden afsluiten, maar toen ze hoorden dat Springsteen kwam, ze perse voor hem wilden spelen.
quote:
Brandon Flowers heeft natuurlijk wel een solo-album, zou een solo-optreden er misschien in zitten? Hij komt op zich wel naar Europa deze zomer.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:15 schreef LeonH het volgende:
[..]
True story. Terecht ook dat ze dat hebben gedaan. Ze gaan weer beginnen met het opnemen van nieuw materiaal dus misschien dat ze in 2012 wel kunnen headlinen
Verder: White Lies![]()
Oeh dat had ik nog niet gezien dat hij weer naar Europa komt. En er staan ook nog allerlei festivals in. Fingers crossed alhoewel ik nergens vanuit ga aangezien veel tijd tussen Pinkpop en de show in Zweden...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:47 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Brandon Flowers heeft natuurlijk wel een solo-album, zou een solo-optreden er misschien in zitten? Hij komt op zich wel naar Europa deze zomer.
Je kan ze bij iedere Free Record Shop krijgenquote:Op maandag 28 februari 2011 09:46 schreef J0ycie88 het volgende:
Weet iemand waar je de verkooppunten kan vinden voor de kaarten? Moet die dag met mijn broertje open dagen af dus kijken of ik dan ergens langs kan rijden
Thnx,!quote:Op maandag 28 februari 2011 09:47 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Je kan ze bij iedere Free Record Shop krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |