alles wat je zelf ook in een doka kan mag je van mij ook in photoshop doen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:18 schreef Cryothic het volgende:
[..]
"vroeger" werd een foto toch ook door de doka gehaald, en afhankelijk van het gewenste resultaat langer of korter in verschillende bakjes vloeistof gelegd?
Dat is met photoshop niet anders... tenzij je het echt hebt over dingen erbij of eraf shoppen enzo
@DA, mooie foto, erg mooie timing zo
Het is een beetje dubbel. Is die foto perfect zonder die ene schoorsteen, of dat ene puistje bij je model, moet je het dan wel of niet doen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:25 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
alles wat je zelf ook in een doka kan mag je van mij ook in photoshop doen.
alles wat je niet kan. liever niet photoshoppen
vroeger shopte ik nog wel wat. (nu geen zin en tijd meer voor)quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het is een beetje dubbel. Is die foto perfect zonder die ene schoorsteen, of dat ene puistje bij je model, moet je het dan wel of niet doen.
Dilemma's, en stof tot discussie.
Ja weet je, stel dat het wegklonen van dingen of zelfs het toevoegen van hele objecten aan een foto in de doka al prima mogelijk zou zijn geweest, dan weet ik zeker dat ook de meest conservatieve fotografen daar in de doka al met liefde gebruik van hadden gemaakt. Beetje jammer dat er door die fotografen zo negatief wordt gedaan over photoshoppen. Nieuwe technieken zijn er om gebruikt te worden.quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:25 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
Dan zou je nog commentaar krijgen van ''Ik zou de schoorsteen eruit slopen met PS''quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:38 schreef Omniej het volgende:
[..]
Voor de meeste fotografen hier op FOK! zal gelden dat ze gewoon een zo mooi mogelijk plaatje willen maken, dus als die ene schoorsteen de verder perfecte symmetrie in een foto verkloot, zal toch niemand echt bezwaar hebben tegen een beetje shopwerk.
je horizon staat scheef.quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:51 schreef Timmos het volgende:
[..]
Dan zou je nog commentaar krijgen van ''Ik zou de schoorsteen eruit slopen met PS''
Geen grenzen dus!quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:25 schreef PKfotografie het volgende:
Ja ik ook, ben ik blij gisteren tot 04:23 foto's aan het bewerkenquote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
* Zucht * ik ben verliefd
Dat dacht ik! En met een beetje geluk als je Ahoy komt hangt er ook een foto spoedigquote:
Oh, damn ja.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
* Zucht * ik ben verliefd
Zeker waar, maar vertel.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:17 schreef kanovinnie het volgende:
Wat een rare mensen bestaan er op de wereld
Het is zo'n schatje, ik ben fanquote:
Sta ik een foto te maken van 3 jochie's die op het ijs aan het spelen zijn. Schuifelt er een oud vrouwtje met haar man langs die tegen mij mompelt dat foto's maken van kinderen niet normaal isquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zeker waar, maar vertel.
[..]
Het is zo'n schatje, ik ben fan
Ik begin te denken dat je gewoon ellende aantrektquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Sta ik een foto te maken van 3 jochie's die op het ijs aan het spelen zijn. Schuifelt er een oud vrouwtje met haar man langs die tegen mij mompelt dat foto's maken van kinderen niet normaal is
Toen ik haar vroeg wat ze daarmee bedoelde mompelde ze iets over raar/niet normaal en liep weer verder
Alsof iedereen met een camera een pedo is die zich thuis gaat zitten aftrekken op foto's van kinderen in hun winterkleding![]()
![]()
![]()
die eer gaat ook heel FOK! rondquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
heula ik ben week winaar bij DFpro
Mooie dingenquote:
Joh.quote:
Krijg eigenlijk nog een prijs ervoor? of alleen de eer?quote:
Mooi boekje en een exposure op de site volgende week.quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Krijg eigenlijk nog een prijs ervoor? of alleen de eer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |