is idd filethaken, dit was met tzelfde garen gemaakt als de barbiejurkjes, naald 1,5quote:Op woensdag 1 december 2010 10:46 schreef Lijnloos het volgende:
Mooi engeltje Ynske! Is dat nou filet-haken? Ziet er wel heel tof uit, maar da's denk ik met heel dun garen of niet?
Mijn kussen-to-be, nu met rood randje erom:
[ afbeelding ]
als je de TS een kleurtje gegeven hebt, of jezelf dan heb je die sneeuwdingen niet....quote:Op woensdag 1 december 2010 11:50 schreef mijsje het volgende:
doe je goed Caroline
Trui, waarom heb jij geen sneeuwvlokken in je posts? (verder iedereen wel, toch?)
ik weet welke je bedoelt.. Was ze gisteren ook al aan het zoeken maar kon ze niet vinden :-( dus zal zo eens verder zoeken.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:32 schreef trui het volgende:
ik heb nog wel iets leukere dingen in de planning. en kijk anders eens naar de prachtige sneeuwvlok-decoraties van Ophelia in 't vorige deel van dit topic, die zijn misschien wel inspirerend.
Bij jou zie ik wel sneeuwvlokjes! Maar bij trui inderdaad niet! Weirdquote:Op woensdag 1 december 2010 14:00 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ik heb ook geen sneeuwvlokjes! Nou zeg.
quote:Op woensdag 1 december 2010 14:06 schreef trui het volgende:
bij mij blijven ze kennelijk niet zo goed plakken.hier buiten ligt overigens genoeg hoor.
voor YskaFrederikson dan nog maar eens een linkje naar desneeuwvlokken van Ophelia
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |