Mijn man heeft mij vanochtend gedumpt door een ander ten huwelijk te vragen voor mn ogen.quote:
quote:Op maandag 29 november 2010 18:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is een gedachte die nog niet eens bij me op zou komen. Dat jij daar aan denkt verontrust me dan ook enigszins.
Dat moet wel echte liefde zijn geweest dan.quote:Op maandag 29 november 2010 18:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn man heeft mij vanochtend gedumpt door een ander ten huwelijk te vragen voor mn ogen.
Serieus?quote:Op maandag 29 november 2010 18:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn man heeft mij vanochtend gedumpt door een ander ten huwelijk te vragen voor mn ogen.
Ik geloof niet meer in bubbels
Op het niet tijdig openen van een nieuw topic staat een straf van het posten van een recente foto van jezelf in bikini.quote:
Slecht nieuws welquote:Op maandag 29 november 2010 17:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach de meesten mannen komen toch wel binnen die tijd
quote:Op maandag 29 november 2010 18:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat moet wel echte liefde zijn geweest dan.
quote:
Ik zit al wat langer in singles, dan krijg je dat.quote:Op maandag 29 november 2010 18:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is een gedachte die nog niet eens bij me op zou komen. Dat jij daar aan denkt verontrust me dan ook enigszins.
Ik heb geen bikini, dus helaasquote:Op maandag 29 november 2010 18:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op het niet tijdig openen van een nieuw topic staat een straf van het posten van een recente foto van jezelf in bikini.
Newbies fuckenquote:
En bedankt he, je hebt jezelf verpest voor mequote:Op maandag 29 november 2010 18:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Was ik maar een fucking iets... newbe of whatever....![]()
Grapje toch hequote:Op maandag 29 november 2010 18:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik zit al wat langer in singles, dan krijg je dat.
Mijn reactie was puur hypothetisch.quote:
Ik ook.quote:Op maandag 29 november 2010 18:05 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben te naief om al mijn bubbels te laten varen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |