Mijn man heeft mij vanochtend gedumpt door een ander ten huwelijk te vragen voor mn ogen.quote:
quote:Op maandag 29 november 2010 18:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is een gedachte die nog niet eens bij me op zou komen. Dat jij daar aan denkt verontrust me dan ook enigszins.
Dat moet wel echte liefde zijn geweest dan.quote:Op maandag 29 november 2010 18:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn man heeft mij vanochtend gedumpt door een ander ten huwelijk te vragen voor mn ogen.
Serieus?quote:Op maandag 29 november 2010 18:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn man heeft mij vanochtend gedumpt door een ander ten huwelijk te vragen voor mn ogen.
Ik geloof niet meer in bubbels
Op het niet tijdig openen van een nieuw topic staat een straf van het posten van een recente foto van jezelf in bikini.quote:
Slecht nieuws welquote:Op maandag 29 november 2010 17:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach de meesten mannen komen toch wel binnen die tijd
quote:Op maandag 29 november 2010 18:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat moet wel echte liefde zijn geweest dan.
quote:
Ik zit al wat langer in singles, dan krijg je dat.quote:Op maandag 29 november 2010 18:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is een gedachte die nog niet eens bij me op zou komen. Dat jij daar aan denkt verontrust me dan ook enigszins.
Ik heb geen bikini, dus helaasquote:Op maandag 29 november 2010 18:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op het niet tijdig openen van een nieuw topic staat een straf van het posten van een recente foto van jezelf in bikini.
Newbies fuckenquote:
En bedankt he, je hebt jezelf verpest voor mequote:Op maandag 29 november 2010 18:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Was ik maar een fucking iets... newbe of whatever....![]()
Grapje toch hequote:Op maandag 29 november 2010 18:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik zit al wat langer in singles, dan krijg je dat.
Mijn reactie was puur hypothetisch.quote:
Ik ook.quote:Op maandag 29 november 2010 18:05 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben te naief om al mijn bubbels te laten varen
Jij bent een fucking sweetiequote:Op maandag 29 november 2010 18:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Was ik maar een fucking iets... newbe of whatever....![]()
Helaas voor jou ja, dan moet je naakt.quote:
Okay dan is het goed.quote:Op maandag 29 november 2010 18:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn reactie was puur hypothetisch.
Eeeh, had ik mezelf dan op je lijstje gezet?quote:Op maandag 29 november 2010 18:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En bedankt he, je hebt jezelf verpest voor me
Hmmm... ik ben als newbie nooit gefucked.quote:
Nah, want dan heeft iedereen mij naakt gezien, maar ik jullie nietquote:Op maandag 29 november 2010 18:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Helaas voor jou ja, dan moet je naakt.
Nee, deze is te makkelijkquote:Op maandag 29 november 2010 18:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... ik ben als newbie nooit gefucked.
Ooit, ver voor de wesley snijder vergelijkingquote:Op maandag 29 november 2010 18:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Eeeh, had ik mezelf dan op je lijstje gezet?
Life isn't fairquote:Op maandag 29 november 2010 18:08 schreef Aterlucis het volgende:
[..]
Nah, want dan heeft iedereen mij naakt gezien, maar ik jullie niet![]()
Deze ook...quote:Op maandag 29 november 2010 18:08 schreef Aterlucis het volgende:
[..]
Er zijn vast maagden en bijna-maagden hier die hun ogen juist neerslaan bij een naaktfoto. Dus niet iedereen ziet je naakt.quote:Op maandag 29 november 2010 18:08 schreef Aterlucis het volgende:
quote:Op maandag 29 november 2010 18:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er zijn vast maagden en bijna-maagden hier die hun ogen juist neerslaan bij een naaktfoto. Dus niet iedereen ziet je naakt.
Ja eigenlijk welquote:
Dat is het ook wel een beetje. Alleen ik probeer mijn leven te beteren en zulke opmerkingen niet meer te makenquote:Op maandag 29 november 2010 18:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk wel een Tijnopmerking.
Dat ging alleen maar om mn voetbal skills in de sneeuw joh!quote:Op maandag 29 november 2010 18:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ooit, ver voor de wesley snijder vergelijking
Niet in dit topicquote:Op maandag 29 november 2010 18:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er zijn vast maagden en bijna-maagden hier die hun ogen juist neerslaan bij een naaktfoto. Dus niet iedereen ziet je naakt.
quote:Op maandag 29 november 2010 18:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
You're welcomequote:
Zet jij jezelf op lijstjesquote:Op maandag 29 november 2010 18:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Eeeh, had ik mezelf dan op je lijstje gezet?
dan ben je een panda.quote:Op maandag 29 november 2010 18:09 schreef MelR het volgende:
ben je bijna maagd als je langer dan een jaar geen sex hebt gehad?
Oh, is dat het.quote:Op maandag 29 november 2010 18:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mensen die zo lang droog staan dat ze weer maagd zijn.
Oh... Wat is de tijdspanne?quote:Op maandag 29 november 2010 18:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wie de schoen past...quote:
* MissMSX ziet schurfterige, uitgedroogde pruim voor zichquote:Op maandag 29 november 2010 18:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ook niet door een niet nader te noemen fokker?quote:Op maandag 29 november 2010 18:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... ik ben als newbie nooit gefucked.
Jij en ik denk ikquote:
Dat dus.quote:
Aah okay.quote:Op maandag 29 november 2010 18:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
na 1 jaar ben je een panda, na 2 jaar ben je weer maagd.
Toen was ik geen newbie.quote:Op maandag 29 november 2010 18:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ook niet door een niet nader te noemen fokker?
[..]
Jij en ik denk ik
Panda als in het WNF panda'tje?quote:Op maandag 29 november 2010 18:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
na 1 jaar ben je een panda, na 2 jaar ben je weer maagd.
quote:Op maandag 29 november 2010 18:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat ging alleen maar om mn voetbal skills in de sneeuw joh!
maar kan kloppen trouwens, je blijft wel een Milf als ik zo naar je foto's gluur
quote:
ja, je weet wel, van die beestjes die maar 1x per jaar seks hebben.quote:Op maandag 29 november 2010 18:12 schreef MelR het volgende:
panda?...wollig, schattig, bijna uitgestorven en zwart wit?
Je waarschuwt haar alvast voor je PM?quote:Op maandag 29 november 2010 18:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Oh, je krijgt vast gauw pm's van mannen die jou er van af willen helpen.
Die ook nog nooit gehad.quote:Op maandag 29 november 2010 18:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Met gevaar voor eigen leven boodschappen gedaan net.. En Morgennacht werken..quote:
QFT!quote:Op maandag 29 november 2010 18:13 schreef stbabylon het volgende:
Panda's verdienen het om uit te sterven. Als je niet wil neuken om je soort in stand te houden, verdien je het gewoon niet
Maagden zijn overrated. Lig je daar met zo'n hihi-dat-is-eng-figuur.quote:Op maandag 29 november 2010 18:13 schreef RealZeus het volgende:
OV?quote:Op maandag 29 november 2010 18:14 schreef rival het volgende:
Ze staan stil op de weg, ben maar in Amsterdam gebleven
Eigenlijk voor de jouwe want jij bent wel één van de mannen die ik daarvan verdenk.quote:Op maandag 29 november 2010 18:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je waarschuwt haar alvast voor je PM?
Laat me nu niet die discussie aangaan *bijt op lipquote:Op maandag 29 november 2010 18:13 schreef stbabylon het volgende:
Panda's verdienen het om uit te sterven. Als je niet wil neuken om je soort in stand te houden, verdien je het gewoon niet
Hahaquote:
Ah, dan was ik een pandaquote:Op maandag 29 november 2010 18:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ja, je weet wel, van die beestjes die maar 1x per jaar seks hebben.
Slim jijquote:Op maandag 29 november 2010 18:14 schreef rival het volgende:
Ze staan stil op de weg, ben maar in Amsterdam gebleven
Je pm box zit volquote:Op maandag 29 november 2010 18:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die ook nog nooit gehad.
Wat doe ik fout
Hooooi Friendquote:Op maandag 29 november 2010 18:14 schreef xFriendx het volgende:
Klote sneeuw1 ramp op de weg zo. Moge het maar weer snel 25 graden zijn.
Dat mag... maar dan heb je het mis....quote:Op maandag 29 november 2010 18:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Eigenlijk voor de jouwe want jij bent wel één van de mannen die ik daarvan verdenk.
Je bent te ervaren.quote:Op maandag 29 november 2010 18:14 schreef Samzz het volgende:
Die ook nog nooit gehad.
Wat doe ik fout
En zn BMW achter latenquote:
Maar jij bent een man dus dat is niet raar.quote:Op maandag 29 november 2010 18:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha![]()
Helaas bij mij ook niemand
Maar ze lijkt wel lievvvv.quote:Op maandag 29 november 2010 18:13 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb ook boodschappen gedaan in de sneeuw maar ik heb geen moment gehad dat ik dacht:"Oeh!!"quote:Op maandag 29 november 2010 18:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Met gevaar voor eigen leven boodschappen gedaan net.. En Morgennacht werken..
Zin om es wat anders schoon te maken op dat nummer?quote:Op maandag 29 november 2010 18:13 schreef Flippiee het volgende:
Met dat nummer maak ik altijd mn kamer schoon
Scherpquote:Op maandag 29 november 2010 18:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je waarschuwt haar alvast voor je PM?
Niet als je een minderwaardigheidscomplex hebt en te snel klaarkomt.quote:
Geen noemenswaardige vertragingen nee.... omdat Nederland al gewend is aan minimaal anderhalf uur....quote:Op maandag 29 november 2010 18:16 schreef stbabylon het volgende:
De dienstregeling van de Nederlandse Spoorwegen heeft vooralsnog geen last van de sneeuwval. Dat heeft een woordvoerder gemeld. Het winterse weer leidde tot vijf uur nergens in het land tot noemenswaardige vertragingen.
suck on that autorijders
Ok, das erger als maagd zijnquote:Op maandag 29 november 2010 18:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet als je een minderwaardigheidscomplex hebt en te snel klaarkomt.
Zijn hier dan geen vrouwen hier die een onervaren jongen willen inwijden?quote:Op maandag 29 november 2010 18:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar jij bent een man dus dat is niet raar.
Jij komt ook niet uit de grote stadf, levensgevaarlijk al die gekken hiero die bang zijn voor de sneeuw..quote:Op maandag 29 november 2010 18:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb ook boodschappen gedaan in de sneeuw maar ik heb geen moment gehad dat ik dacht:"Oeh!!"
Ohja detailquote:
Je tuinpadquote:Op maandag 29 november 2010 18:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zin om es wat anders schoon te maken op dat nummer?
Hoezo? Zeurt ze tenminste niet dat je alleen maar aan jezelf denkt als je je zaad geloosd hebt...quote:Op maandag 29 november 2010 18:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 november 2010 18:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij komt ook niet uit de grote stadf, levensgevaarlijk al die gekken hiero die bang zijn voor de sneeuw..
Ik zeg niksquote:Op maandag 29 november 2010 18:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zijn hier dan geen vrouwen hier die een onervaren jongen willen inwijden?
Ik ging vanuit het OV de auto in. OV reed prima, alleen omdat ook de trein de reis met iets meer dan 5 min verlengde mistte iedereen de aansluitende bus. Overigens was het met de auto ook fucked up, bochtje iets te scherp en het was al glijden.quote:Op maandag 29 november 2010 18:16 schreef stbabylon het volgende:
De dienstregeling van de Nederlandse Spoorwegen heeft vooralsnog geen last van de sneeuwval. Dat heeft een woordvoerder gemeld. Het winterse weer leidde tot vijf uur nergens in het land tot noemenswaardige vertragingen.
suck on that autorijders
Eerste: Check. Tweede: niet check.quote:Op maandag 29 november 2010 18:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En weer zo'n grammaticale misser.quote:
Touché!quote:
Ja echt hequote:
Jij bent ook geen vrouwquote:
Nee niet nodigquote:Op maandag 29 november 2010 18:18 schreef automatic_ het volgende:
Jongens! Voor iedereen die het nodig denkt te hebben;
Depressielijn open met kerst
Heb je 't nou over jezelf?quote:
Serieus hoor, de mensen die hier voorbij komen rijden heul angstig, en dan wil ik dat ze doorrijden maar dat doen ze nietquote:
Zucht...quote:
quote:Op maandag 29 november 2010 18:17 schreef Aterlucis het volgende:
[..]
Ok, dat is erger als maagd zijn![]()
Nah, daar heb ik mijn pillen voorquote:Op maandag 29 november 2010 18:18 schreef automatic_ het volgende:
En bijna niemand hier heeft een relatie. Toeval?quote:
Dat is aardig van jequote:Op maandag 29 november 2010 18:18 schreef automatic_ het volgende:
Oeh, handigquote:Op maandag 29 november 2010 18:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nah, daar heb ik mijn pillen voor
Wacht maar we doen later deze week wel weer een tietenverzamel actiequote:
quote:
En drank. En etenquote:
Het ging over te snel klaarkomen. Daar heb ik geen last vanquote:Op maandag 29 november 2010 18:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Besneden? Of gewoon de verkeerde mannen in bed gehad?
Ik deel je beleving niet.quote:
Nou godverdommequote:
Ja, daarom mijn vraagquote:Op maandag 29 november 2010 18:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het ging over te snel klaarkomen. Daar heb ik geen last van
Hoe lang houd je het vol?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |