Same here en flink wat windquote:
Vanaf 19.00 uur is de laatste prognose: http://www.knmi.nl/waarsc(...)/provincie.php?pr=ZHquote:Op woensdag 1 december 2010 17:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wanneer komt die sneeuw? En krijgt zuidwest Nederland, oftewel Den Haag hier ook wat van mee?
Op de fiets of fietsen?quote:Op woensdag 1 december 2010 17:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
Serieus ga jij hier maar fiets 8/9bft dan piep je wel anders
Hier tocht het anders ook lekker door met windkracht 5/6. Bij tegenwind moet je natuurlijk wel een zoveel mogelijk beschutte route fietsen, dat is natuurlijk wel lastig in het noorden van Friesland.quote:Op woensdag 1 december 2010 17:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
Haha, zonder handschoenen is het niet te doen inderdaad. Vergeten?quote:Op woensdag 1 december 2010 17:21 schreef kahaarin het volgende:
Maar ik wilde idd net voorstellen om hier te komen fietsen, man, lopend in het winkelcentrum had ik al zoiets van jammer dat ik heen handschoenen mee heb.
quote:Op woensdag 1 december 2010 17:23 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Haha, zonder handschoenen is het niet te doen inderdaad. Vergeten?
windkracht 9??quote:Op woensdag 1 december 2010 17:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
Yup op de pier heeft een 9bft gestaanquote:
Fris briesjequote:
Je kan wat bedjes klaarzetten Kahaarin om ze op te vangenquote:Op woensdag 1 december 2010 18:13 schreef kahaarin het volgende:
Oops...: http://www.nu.nl/binnenla(...)n-zonder-stroom.html
Dusss, als er nog iemand van plan was boodschappen te gaan doen, don't bother....![]()
Maarreh, ander vraagje, als het nog een tijd gaat duren he, de meeste ketels werken toch electrisch? Ik hoop dat ze dit wel snel gaan oplossen... Anders hebben we straks bevriezende Friezen.
Lol, er zijn vast wel mensen dichter in de buurt die warme bedden hebben, als het nu toch gaat sneeuwen vannacht kunnen ze misschien niet meer weg, da's een beetje slordig natuurlijk...quote:Op woensdag 1 december 2010 18:14 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je kan wat bedjes klaarzetten Kahaarin om ze op te vangen
Je zou ook gewoon in je auto kunnen gaan zitten en wat rondjes gaan rijden hehe.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, er zijn vast wel mensen dichter in de buurt die warme bedden hebben, als het nu toch gaat sneeuwen vannacht kunnen ze misschien niet meer weg, da's een beetje slordig natuurlijk...
Ja, volgens mij heb je dan wel een probleem...quote:Op woensdag 1 december 2010 18:21 schreef kahaarin het volgende:
Lol, melig jongens...?
Maar klopt het nu dat ze daar nu ook geen verwarming hebben? Onze ketel heeft een stekker iig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |