Op de fiets of fietsen?quote:Op woensdag 1 december 2010 17:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
Serieus ga jij hier maar fiets 8/9bft dan piep je wel anders
Hier tocht het anders ook lekker door met windkracht 5/6. Bij tegenwind moet je natuurlijk wel een zoveel mogelijk beschutte route fietsen, dat is natuurlijk wel lastig in het noorden van Friesland.quote:Op woensdag 1 december 2010 17:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
Haha, zonder handschoenen is het niet te doen inderdaad. Vergeten?quote:Op woensdag 1 december 2010 17:21 schreef kahaarin het volgende:
Maar ik wilde idd net voorstellen om hier te komen fietsen, man, lopend in het winkelcentrum had ik al zoiets van jammer dat ik heen handschoenen mee heb.
quote:Op woensdag 1 december 2010 17:23 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Haha, zonder handschoenen is het niet te doen inderdaad. Vergeten?
windkracht 9??quote:Op woensdag 1 december 2010 17:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
Yup op de pier heeft een 9bft gestaanquote:
Fris briesjequote:
Je kan wat bedjes klaarzetten Kahaarin om ze op te vangenquote:Op woensdag 1 december 2010 18:13 schreef kahaarin het volgende:
Oops...: http://www.nu.nl/binnenla(...)n-zonder-stroom.html
Dusss, als er nog iemand van plan was boodschappen te gaan doen, don't bother....![]()
Maarreh, ander vraagje, als het nog een tijd gaat duren he, de meeste ketels werken toch electrisch? Ik hoop dat ze dit wel snel gaan oplossen... Anders hebben we straks bevriezende Friezen.
Lol, er zijn vast wel mensen dichter in de buurt die warme bedden hebben, als het nu toch gaat sneeuwen vannacht kunnen ze misschien niet meer weg, da's een beetje slordig natuurlijk...quote:Op woensdag 1 december 2010 18:14 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je kan wat bedjes klaarzetten Kahaarin om ze op te vangen
Je zou ook gewoon in je auto kunnen gaan zitten en wat rondjes gaan rijden hehe.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, er zijn vast wel mensen dichter in de buurt die warme bedden hebben, als het nu toch gaat sneeuwen vannacht kunnen ze misschien niet meer weg, da's een beetje slordig natuurlijk...
Ja, volgens mij heb je dan wel een probleem...quote:Op woensdag 1 december 2010 18:21 schreef kahaarin het volgende:
Lol, melig jongens...?
Maar klopt het nu dat ze daar nu ook geen verwarming hebben? Onze ketel heeft een stekker iig.
Lijkt me niet dat ze daar gasketels hebben..quote:Op woensdag 1 december 2010 18:21 schreef kahaarin het volgende:
Lol, melig jongens...?
Maar klopt het nu dat ze daar nu ook geen verwarming hebben? Onze ketel heeft een stekker iig.
Als er over 9 maanden een geboortegolf vanuit Friesland komt...quote:Op woensdag 1 december 2010 18:21 schreef kahaarin het volgende:
Lol, melig jongens...?
Dat moet haast ook wel. Ik zeil zo af en toe op het oostelijk deel van de Waddenzee, en dan is het al van groot belang dat je goed op het getij let. Zeker nabij Schiermonnikoog staat er onder normale omstandigheden al vrij weinig water. Door de oosten wind is het water echter nog 1 tot 1,2 meter lager dan normaal, dan hou je daar bijna geen water meer over.quote:Zo'n 50 opvarenden van een veerboot hebben negen uur lang vastgezeten op een veerboot bij Schiermonnikoog. De boot liep vast op een zandplaat en reddingsboten konden er vanwege het lage water niet bij. Rond 16.30 uur kwam de boot op eigen kracht los.De mensen aan boord hebben het goed doorstaan. De verwarming draaide op noodstroom.
Mooie en simpele manier om de vergrijzing in Friesland tegen te gaan.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:24 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Als er over 9 maanden een geboortegolf vanuit Friesland komt...
Dan weet je dat ze nu geen verwarming hebben
Ja, weet ik veel...quote:Op woensdag 1 december 2010 18:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat ze daar gasketels hebben..
De radar is niet te vertrouwen in situaties met lichte sneeuwval. Gewoon afwachten.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:42 schreef Re het volgende:
dat spul boven duitsland is best wel ineens weg geloof ik?
quote:Op woensdag 1 december 2010 18:42 schreef Re het volgende:
dat spul boven duitsland is best wel ineens weg geloof ik?
Klopt. Het centrum van Almere zit momenteel zonder warm water en stadsverwarming.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:35 schreef Mercer het volgende:
Als je nu geen verwarming hebt ineens..... Dat is echt zwaar k*t!![]()
Dat is nog best wel hugequote:Op woensdag 1 december 2010 18:51 schreef INViCTuS het volgende:
Sneeuwverwachting tot en met maandag blijft goed
[ afbeelding ]
Het duidt volgens mij meer op onzekerheid, aangezien er 3/10 staat.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:20 schreef Burnie88 het volgende:
Ik verwacht zondag spektakel. De warme lucht gaat het dan winnen van de koude lucht en dat heeft flink veel sneeuw/ijzel/regen tot gevolg. Wat wel grappig is; volgende week dinsdag is het al weer +10 graden, bizar hoe snel het kan veranderen.
Dit is erg vervelend.....quote:Op woensdag 1 december 2010 19:20 schreef Burnie88 het volgende:
Ik verwacht zondag spektakel. De warme lucht gaat het dan winnen van de koude lucht en dat heeft flink veel sneeuw/ijzel/regen tot gevolg. Wat wel grappig is; volgende week dinsdag is het al weer +10 graden, bizar hoe snel het kan veranderen.
brrrrrr, ik stook mijn CV op naar 19 graden voor als ik thuis kom, dan gaat de CV uit en steek ik mijn bioethanol haard aanquote:Op woensdag 1 december 2010 19:16 schreef Rhiannon het volgende:
[..]
Klopt. Het centrum van Almere zit momenteel zonder warm water en stadsverwarming.
'tis bibbbbbber hier!
Nee, ik laat me niet van de wijs brengen, ik ben realistisch. Het is begin december en normaal gesproken is er dan geen sprake van een langere vorstperiode. Ik vind kou/sneeuw ook leuk, maar ik laat me niet van de wijs brengen door 2 dagen vorst en 2 cm sneeuw.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:25 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Dit is erg vervelend.....
Waarom laten mensen zich zo makkelijk van de wijs brengen door een paar getallen.
Ik durf mijn handen er voor in het vuur te steken dat het dinsdag NIET +10 graden zal zijn... nergens in NL
Persoonlijk denk ik dat de warme lucht het niet gaat winnen we de vorst volgende week doorzet.
Dat laten de laatste kaarten ook mooi zien.
Het gaat om de feiten.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:42 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Nee, ik laat me niet van de wijs brengen, ik ben realistisch. Het is begin december en normaal gesproken is er dan geen sprake van een langere vorstperiode. Ik vind kou/sneeuw ook leuk, maar ik laat me niet van de wijs brengen door 2 dagen vorst en 2 cm sneeuw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |