Dooifront gaat over Belgie stuklopen en heel NL krijgt door een opbouwend "koud" scandihoog een bulderende ooster en strenge vorst door transportkou [/wensdenkmodus]quote:
En vervolgens een elfstedentocht.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:38 schreef meteo-online het volgende:
[..]
Dooifront gaat over Belgie stuklopen en heel NL krijgt door een opbouwend "koud" scandihoog een bulderende ooster en strenge vorst door transportkou [/wensdenkmodus]
Mwoah leuk voor de Friezen, maar als je goed de afbeelding kijkt lijkt het stuk te lopenquote:
Ik woon op 1 minuut lopen van de elfstedenroute, dus van mij mag het wel weer een keer doorgaan.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:59 schreef meteo-online het volgende:
[..]
Mwoah leuk voor de Friezen, maar als je goed de afbeelding kijkt lijkt het stuk te lopen
Hmm lastig, de verwachting is dat het woensdagmiddag laat (vanaf 17.00 uur) KAN gaan sneeuwen. Het probleem is dat het niet overal even erg zal zijn, maw in Brussel hoeft niets aan de hand te zijn terwijl jij misschien hopeloos vast komt te zitten. http://www.knmi.nl/waarsc(...)/provincie.php?pr=GRquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:39 schreef Coelho het volgende:
Moet donderdag rond de middag in Brussel zijn vanuit Eindhoven. Uurtje of 3 later weer naar huis. Dat wordt midden in de sneeuwzooi, of niet? Het is een sollicitatie, vraag me af in hoeverre hier sprake kan/gaat zijn van overmacht...
Buienradar vooruitspoelen laat alleen de locatie zien van buien die er nu zijn, er wordt geen rekening gehouden met buien die nog moeten ontstaan of veranderende omstandigheden. Het is afwachten wat er gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:27 schreef Han-Pekel het volgende:
Ik zie op buienradar geen enkele neerslag over ons land trekken de komende 24 uur, of ben ik nou gek?! Woon zelf in Haarlem, allemaal erg matig tot nu toe
Je hebt wel de aparte functie buienradar 24u vooruit en die laat morgen om 16.00 al wat sneeuw zien in Limburg --> van vanzelf naar Brabant/Zeeland etc zal trekkenquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Buienradar vooruitspoelen laat alleen de locatie zien van buien die er nu zijn, er wordt geen rekening gehouden met buien die nog moeten ontstaan of veranderende omstandigheden. Het is afwachten wat er gaat gebeuren.
Ja maar dat is toch de neerslagprognose en niet de buienradar...? Han-Pekel, welke bedoel je? Lol, je kunt het antwoord doorhalen dat niet van toepassing is dus.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:31 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je hebt wel de aparte functie buienradar 24u vooruit en die laat morgen om 16.00 al wat sneeuw zien in Limburg --> van vanzelf naar Brabant/Zeeland etc zal trekken
Sterker nog: Hij extrapoleert de koers van de buien die nu en slechts nu te zien zijn op de radar, verder doet 'ie helemaal niks.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Buienradar vooruitspoelen laat alleen de locatie zien van buien die er nu zijn, er wordt geen rekening gehouden met buien die nog moeten ontstaan of veranderende omstandigheden. Het is afwachten wat er gaat gebeuren.
Ja dat is de prognose*, die vaak aardig klopt moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch de neerslagprognose en niet de buienradar...? Han-Pekel, welke bedoel je? Lol, je kunt het antwoord doorhalen dat niet van toepassing is dus.![]()
Hij spoelt de buien die er nu zijn gewoon door in de huidige vorm dus.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:35 schreef Integreerbeer het volgende:
[..]
Sterker nog: Hij extrapoleert de koers van de buien die nu en slechts nu te zien zijn op de radar, verder doet 'ie helemaal niks.
Station Winschoten? Tja, daar is ook weinig anders dan een perron...quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:40 schreef horned_reaper het volgende:
HEMEL!!!!! wat is het hier koud.....
Ik heb net een tijdje op de Trein staan wachten.... BRRRR.... en dat is nog een understatement!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |