quote:Hello All,
We are excited to announce that System will be playing some dates together in 2011.
We also want to thank you for your loyalty and support, not only to System Of A Down, but to all of our solo efforts as well. We have no master plan of sorts - we are playing these shows simply because we want to play together again as a band and for you, our amazing fans. We look forward to seeing all of you!
For a list of tour dates, and on-sale information, go to the NEWS section at systemofadown.com
Peace,
System Of A Down
quote:6/2/11 - Italy, Milan, Milan Fiera Arena (on-sale Dec 1 @ 10am)
6/4/11 - Germany, Nurnberg, Rock im Park (AVAILABLE NOW)
6/5/11 - Germany, Nurburgring, Rock am Ring (AVAILABLE NOW)
6/6/11 - France, Paris, Omnisports de Bercy (on-sale Dec 14 @ 10am)
6/9/11 - Switzerland, Interlaken, Greenfield Festival (on-sale Dec 1 @ 10am)
6/11/11 - UK, Castle Donington, Download Festival (on-sale Dec 3 @ 9am)
6/13/11 - Austria, Nickelsdorf, Novarock (AVAILABLE NOW)
6/15/11 - Germany, Berlin, Wuhlheide (on-sale Dec 1 @ 9am)
6/17/11 - Sweden, Gothenburg, Metaltown Festival (on-sale Dec 2 @ 9am)
6/19/11 - Finland, Turku, Provinssirock (on-sale Dec 1 @ 9am)
Ik wil het allebei!quote:Op maandag 29 november 2010 18:10 schreef Seam het volgende:
Fuck die optredens, ik wil een nieuw album
Ja ik wil ook maar ik ben atm 15, dan 16 maar weet neit of ik magquote:
weet geeneens of je wel mag daar onder de 18 -quote:Op maandag 29 november 2010 22:32 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ja ik wil ook maar ik ben atm 15, dan 16 maar weet neit of ik mag
Ik hoorde iets over als je nog geen 16 ben moet je 12 uur in je tent liggen en als je geen 18 bent moet er een 18+ert bijzijn ofzo.quote:Op woensdag 1 december 2010 15:37 schreef AgeEll het volgende:
[..]
weet geeneens of je wel mag daar onder de 18 -
maar tis heel veilig hoor - alleen dronken duitsers overal - En met de trein ben je wel ff onderweg
Auto is het goed te doen
quote:Op woensdag 1 december 2010 15:54 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ik hoorde iets over als je nog geen 16 ben moet je 12 uur in je tent liggen en als je geen 18 bent moet er een 18+ert bijzijn ofzo.
Ja dat was ook mijn gedachte hahaquote:Op woensdag 1 december 2010 15:59 schreef AgeEll het volgende:
[..]hoe willen ze checken dat je in je tent ligt?
dat van een ouder iemand bij je kan ik me nog voorstellen
Misschien als ze je op het terrein zien lopen, en ze zich afvragen hoe oud je bent, dat ze dan je legitimatie vragen, en ze je als het nodig is, terug sturen naar je tent oid.quote:Op woensdag 1 december 2010 15:54 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ik hoorde iets over als je nog geen 16 ben moet je 12 uur in je tent liggen en als je geen 18 bent moet er een 18+ert bijzijn ofzo.
watwaaatquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Parijs is binnen een paar uur uitverkocht en ik heb er 1 van.
Interessant.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:30 schreef Quyxz_ het volgende:
Er is overigens nog een extra concert gepland in Parijs.
http://www.avosbillets.co(...)vent&id=1029&lang=fr
Ja dat lijkt me vrij logisch.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:56 schreef Quyxz_ het volgende:
En ST, je boekt een hotelletje voor die avond neem ik aan?
Ja dat is op zich wel logisch.quote:Op zondag 2 januari 2011 13:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik blijf sowieso nog een paar dagen langer in Parijs, ik ben er dan toch he.
Ja serieus. Ik heb 5 jaar gewacht en gehoopt dat ze weer bij elkaar zouden komen. Dus zou een goeie inhaalslag zijn.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:21 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ja dat is op zich wel logisch.
Maar overweeg je serieus om naar allebei die concerten te gaan? Lekker die-hard!
Slecht spelen is zowat hun handelsmerk, dus ik stoor me er niet echt aan.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:55 schreef Quyxz_ het volgende:
Als ik dit topic trouwens teruglees, waren de reacties toentertijd niet echt optimaal.
System of a Down - Ahoy... wat een kutconcert!
Maarja, het is wat je er zelf van maakt. Als ik er zou staan zou ik het toch wel fucking vet vinden, hoe slecht ze ook spelen.
Oh dat is kut ja.quote:Op zondag 2 januari 2011 15:34 schreef JaimyLee het volgende:
Godverdomme waarom gaan ze dan naar parijs doordeweeks :/ ik wil ook, maar mag dan natuurlijk niet van mijn ouders vanwege schoolST ik wil met je mee!
Ik ga ook alleen hoor.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:12 schreef timwing het volgende:
Geweldige band!Alleen heb ik niemand om mee te gaan
Volgens de planning van nu ben ik de rest van de dagen ook alleen. Maarja je weet nooit wat er nog gebeurt.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:18 schreef AgeEll het volgende:
Ga je alleen naar het concert, maar dan ook een paar dagen Parijs allen ST?
Goed punt.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:25 schreef Quyxz_ het volgende:
Helaas.
Achja, nu hebben andere fans misschien een ticket die anders helemaal geen kaartje hadden.
Ik was al helemaal opgewonden omdat het bijna zover is, maar nu nog meer.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:08 schreef Quyxz_ het volgende:
http://www.youtube.com/playlist?p=PLF374270243352D58
Ik heb in de afgelopen dagen volgens mij alle filmpjes gekeken. Ondanks de kwaliteit vond ik het vet om te zien.![]()
Serj schreeuwt niet meer zo veel, maar ik vind het fantastisch.
Wat? Je hebt daar nou al fans voor de deur zien slapen? Waarom dat?quote:Op zondag 5 juni 2011 22:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ze liggen al zeker 24 uur van te voren met tentjes bij het stadion WTF.
Ja echt serieus. Je had mijn gezicht moeten zien.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:36 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Wat? Je hebt daar nou al fans voor de deur zien slapen? Waarom dat?
Dan kunnen ze als eerste naar binnen en gelijk vooraan gaan staan?
Haha, het zijn wel echte fans dus. En ze zullen het ook wel gewoon leuk vinden om daar te overnachten. Aparte mensen...quote:Op zondag 5 juni 2011 22:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja echt serieus. Je had mijn gezicht moeten zien.
Werkt niet.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:41 schreef RolStaart-Beer het volgende:
http://www.swr3.de/specials/rockamring2011/livestream/
Livestream van Rock Am Ring![]()
![]()
Ja die is veranderd he, dat zag ik al bij dat concert in Vancouver.quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat een bazenshow was dat zeg.![]()
![]()
![]()
Een superbeloning voor helemaal naar fucking Parijs te komen.
Het was een mega concert!quote:Op maandag 6 juni 2011 23:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat een bazenshow was dat zeg.![]()
![]()
![]()
Een superbeloning voor helemaal naar fucking Parijs te komen.
Heb alleen toen ik binnenkwam een halve liter naar binnen gegoten dus dat weet ik verder niet, maar die 8 euro is echt afzetterij idd.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:33 schreef dekilo het volgende:
[..]
Het was een mega concert!
Maar de catering was zwaar klote.
8 man achter de bar voor 15000 man
¤ 4,50 voor een 33 cl blikje bier
8¤ voor 0.5ltr bier.
Aha je stond links van het podium.quote:
Springen oke, maar dat gebeuk en andere mensen pijn doen zoek ik niet hoor.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:54 schreef dekilo het volgende:
[..]
Aha je stond links van het podium.
Wij geheel rechts daar was best veel ruimte om rond te springen!
Ik wacht nog steeds...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:54 schreef RockNijntje het volgende:
SOAD
Ik heb Daron ooit eens getekend, zal morgen even een foto posten![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:53 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds...
Hier de show in Rio helemaal:
Niet dat het heel erg relevant is voor ons, maja.quote:We're pleased to announce that our travels will take us to Australia in February to headline the Soundwave Festival. General on-sale begins 10/20 at 9am local time.
2/25/12 – Brisbane – Soundwave Festival
2/26/12 – Sydney – Soundwave Festival
3/2/12 – Melbourne – Soundwave Festival
3/3/12 – Adelaide – Soundwave Festival
3/5/12 – Perth – Soundwave Festival
Ja ik zag het ook al daarnet. Ik hoop dat ze nog even doorgaan en nog terugkomen, dat zou echt baas zijn!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:15 schreef Quyxz_ het volgende:
En er komt ook echt nu net nadat ik dit topic gekickt heb wat nieuws vrij:
[..]
Niet dat het heel erg relevant is voor ons, maja.
Ja ik wil nog een keer!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
Laat ze inderdaad maar een losse tour doen
Kan de tekening niet meer vindenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:53 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds...
Hier de show in Rio helemaal:
VETquote:Op zondag 22 april 2012 21:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Klein gokje maar als ik gelijk heb heb ik een primeurtje.
Ziggodome aankondiging komt morgen.
Lekker Ahoy dumpen en alles naar A'dam.quote:Op zondag 22 april 2012 22:16 schreef indiaantje89 het volgende:
Ziggo Dome Mojo is trouwens goed bezig
Dat zou echt vet zijn.quote:Op zondag 22 april 2012 21:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Goeie move ja.quote:Op zondag 22 april 2012 22:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Lekker Ahoy dumpen en alles naar A'dam.
Haha, blijven dromen hè.quote:Op zondag 22 april 2012 21:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gr gr
quote:Op zondag 22 april 2012 23:22 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Haha, blijven dromen hè.
Ik heb gisteren overigens voor het eerst bij een evenement mee geschreeuwd met een System lyric. Alleen niet helemaal zoals volgens jullie de bedoeling is, denk ik.Wat een kankerherrie zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Het is toch handig als ik weet waar je over praat of niet dan.quote:Op zondag 22 april 2012 23:25 schreef Quyxz_ het volgende:
Ja ik zet het toch niet voor niks in een spoiler.
Om Paul te quoten "Let it beeeeee, let it beeeeheeee, let it beeee oh let it beeeeee!"quote:Op zondag 22 april 2012 21:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ahoy is groter dan Ziggodomequote:Op zondag 22 april 2012 22:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Lekker Ahoy dumpen en alles naar A'dam.
Sapperdeflap.quote:Op maandag 23 april 2012 17:22 schreef chansadres het volgende:
Dan gok ik op een Amerikaanse tour want over een paar uur worden de Yanks wakker
Ik vind het irritant. Ze moeten nu toch onderhand uit bed komen.quote:
Sufferdsquote:Op maandag 23 april 2012 20:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Het is een Amerikaanse tour geworden, helaas pindakaas.
Dat kutvolk krijg altijd alles als eerste.quote:
Najaar danquote:Op maandag 23 april 2012 21:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat kutvolk krijg altijd alles als eerste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |