ps of moet dit in Televisie?
Ben helemaal verslaafd aan Chop Suey
quote:Daar ben ik ook geweest.
Op zondag 09 september 2001 15:55 schreef Xhorder het volgende:
Ik heb ze in 99 of 98 gezien als voorprogramma van Slayer en Sepultura. Een los optreden, headlinen konden ze toen nog niet.
Na het concert meteen hun cd gekocht.
Erg goede cd.
zekers een goed optreden. Ik snap niet waar die 3voor12 gasten die slechte recentie vandaan halen.. volgens mij hebben ze iets heel anders gehoord ofzo.
Ook deze cd (is daar al niet een topic over?) is weer zeer fijn, net als de vorige. Wat ik trpuwens ook niet begrijp is dat iedereen en alles System of a Down de stempel Nu-Metal meegeeft? Waar hebben ze dat nou weer vandaan?
quote:Wat maakt die stempel nou uit?
Op zaterdag 15 september 2001 11:10 schreef Vork het volgende:
Ik was erbij! ik was erbij!zekers een goed optreden. Ik snap niet waar die 3voor12 gasten die slechte recentie vandaan halen.. volgens mij hebben ze iets heel anders gehoord ofzo.
Ook deze cd (is daar al niet een topic over?) is weer zeer fijn, net als de vorige. Wat ik trpuwens ook niet begrijp is dat iedereen en alles System of a Down de stempel Nu-Metal meegeeft? Waar hebben ze dat nou weer vandaan?
quote:Daswaar.. Maar als iedereen nou elkaar na gaat praten in media wereld zodat Jan en Allerman roept dat het nu metal is Terwijl system of a Down helemaal géén Nu Metal maakt(!) sjah...
Op zaterdag 15 september 2001 11:20 schreef nipeng het volgende:
Wat maakt die stempel nou uit?
Zolang hun muziek maar goed is.
Doet nix af aan de muziek hoor trouwens, als ze een Grammy winnen voor de beste Polka groep van dit jaar, Kan mij het boeien,hun muziek owrdt er niet minder op
quote:Het is muziek, goede muziek. Polka metal maakt Fintroll al.
Daswaar.. Maar als iedereen nou elkaar na gaat praten in media wereld zodat Jan en Allerman roept dat het nu metal is Terwijl system of a Down helemaal géén Nu Metal maakt(!) sjah...
quote:Isdaleuk?
Op zaterdag 15 september 2001 11:27 schreef Xhorder het volgende:[..]
Het is muziek, goede muziek. Polka metal maakt Fintroll al.
quote:Die eerste cd was ook wat zenuwachtig.
Op zondag 16 september 2001 12:07 schreef Zanderrr het volgende:
Gisteren toevallig de nieuwe cd gehoord. Niet helemaal mijn stijl (beetje zenuwachtig), maar iig origineel en creatief, twee eigenschappen die ik altijd wel kan waarderen in muziek.
quote:Ik hou wel van zenuwachtige muziek...
Die eerste cd was ook wat zenuwachtig.
Maar dat ben ik juist gaan waarderen.
quote:Stond je links voorin? In dat geval, sorry...
Op zondag 16 september 2001 17:49 schreef rubll het volgende:
System of a Down is supercool!! het lowlands-concert was ook geweldig!* rubll was er ook bij op lowlands
en hebben die lui die dat 'outro' op toxicity zingen/spelen ook nog meer nummers? of andere groepen?
ik vind die armeense muziek best wel lekker melig
quote:folk metal noemt men dat
Op zondag 16 september 2001 12:56 schreef FLIPNEUS het volgende:
Vette Polka Metal![]()
quote:Oh zeur niet
Op zondag 16 september 2001 19:31 schreef metalbazzz het volgende:[..]
folk metal noemt men dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |