Ja dat denk ik nu dus ook......... maar ja, achteraf lullen heeft geen zin meerquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:49 schreef Classic-PC het volgende:
Wie gaat er dan ook naar System of a Down ?![]()
![]()
![]()
![]()
ik ook....als je je stoort aan het feit dat je let op mensen die met hun armen over elkaar zitten tijdens een concert,kun je je ook zelf achter de oren krabbelen of je thuis niet beter een plaatje kan gaan draaien....als je aandacht op anderen gericht is en niet op de muziek,laat de volgende x de echte fans dan gaanquote:
quote:Op woensdag 22 juni 2005 01:08 schreef woediewokkie het volgende:
[..]
ik ook....als je je stoort aan het feit dat je let op mensen die met hun armen over elkaar zitten tijdens een concert,kun je je ook zelf achter de oren krabbelen of je thuis niet beter een plaatje kan gaan draaien....als je aandacht op anderen gericht is en niet op de muziek,laat de volgende x de echte fans dan gaan
quote:Op woensdag 22 juni 2005 01:10 schreef ChicaneBT het volgende:
Is dat net zoiets als de Backstreet Boys vroeger.
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:25 schreef Thetallguy het volgende:
en de band was stoned
want dat zijn ze in NL altijd
Ik bespeur een verband.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:26 schreef Rnej het volgende:
SOAD suckt zo hard live.. ze hebben nog nooit 1 goed concert in NL gegeven
En er ging ook geen gitaar stuk?quote:Op woensdag 22 juni 2005 01:06 schreef nuclear-rabbit het volgende:
En deze keer waren ze niet stoned, of iig niet te. Ze waren best actief en ze verklootte geen nummers ^_^
er worden wel ns relatief goeie concerten gegeven in vergelijking tot de concerten waar ze stoned zijn.. maar dan nog vind ik t niet veel soeps...quote:
slipkont, ja dan welquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:27 schreef Ronno het volgende:
System of a Down was niet leuk meer na Toxicity...
vooral niet omdat ze min of meer verSlipkontiseerd zijn (wat een term)
maar het is zeker kut voor je... Niks zo irritant als je verheugen op een gaaf concert dat kut blijkt te zijn![]()
Wat een term, idd!! Temeer omdat er verSlip KONT iseerd staatquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:27 schreef Ronno het volgende:
vooral niet omdat ze min of meer verSlipkontiseerd zijn (wat een term)
Ik vraag me af of dit een nieuwe trend word bij concerten ofzo, zag het vorige week namelijk ook al bij Marilyn Manson gebeurenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:24 schreef Coenebaas het volgende:
Zag zelfs een paar gasten de polonaise lopen![]()
AHAHAHAAquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:42 schreef MakzBokz het volgende:
[..]
Wat een term, idd!! Temeer omdat er verSlip KONT iseerd staat![]()
Wat een mongool ben ik zeg......quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:14 schreef Bluurgh het volgende:
[edit] en je bent trouwens ook een onwijze mongool als je gaat letten op wat voor mensen d'r allemaal rondhangen zeg, wat interesseert jou dat nou? [/edit]
Hmm was jij die gast met wit shirt aan en tatoo op de arm?quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:49 schreef woediewokkie het volgende:
je gaat voor jezelf naar een concert en niet om je te ergeren aan anderen.......ben volledig uit mijn stekker gegaan.........volgende x er weer bij
quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:01 schreef MakzBokz het volgende:
[..]
AHAHAHAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
misschien genoot ik wel mee in je ironie![]()
nee,ik had geen wit shirtje aan......maar had niet echt een vaste sta-plaats...heb heel de vloer gezienquote:Op woensdag 22 juni 2005 18:36 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Hmm was jij die gast met wit shirt aan en tatoo op de arm?
Die stond voor mij echt enorm uit zijn stekker te gaan
Dus gewoon een enorme baggerband die er geen zak omgeeft wat het publiek vind,zolang er maar voor een kaartje word betaaldquote:In tegenstelling tot veel bands die afwisselende en tamelijk complexe muziek maken, is System of a Down nogsteeds niet in staat om dat live strak ten gehore te brengen.
Sinds de laatste cd ben ik het met je eens.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:50 schreef QyRoZ het volgende:
[afbeelding] System of a down [afbeelding].
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |