Aha je stond links van het podium.quote:
Springen oke, maar dat gebeuk en andere mensen pijn doen zoek ik niet hoor.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:54 schreef dekilo het volgende:
[..]
Aha je stond links van het podium.
Wij geheel rechts daar was best veel ruimte om rond te springen!
Ik wacht nog steeds...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:54 schreef RockNijntje het volgende:
SOAD
Ik heb Daron ooit eens getekend, zal morgen even een foto posten![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:53 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds...
Hier de show in Rio helemaal:
Niet dat het heel erg relevant is voor ons, maja.quote:We're pleased to announce that our travels will take us to Australia in February to headline the Soundwave Festival. General on-sale begins 10/20 at 9am local time.
2/25/12 – Brisbane – Soundwave Festival
2/26/12 – Sydney – Soundwave Festival
3/2/12 – Melbourne – Soundwave Festival
3/3/12 – Adelaide – Soundwave Festival
3/5/12 – Perth – Soundwave Festival
Ja ik zag het ook al daarnet. Ik hoop dat ze nog even doorgaan en nog terugkomen, dat zou echt baas zijn!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:15 schreef Quyxz_ het volgende:
En er komt ook echt nu net nadat ik dit topic gekickt heb wat nieuws vrij:
[..]
Niet dat het heel erg relevant is voor ons, maja.
Ja ik wil nog een keer!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
Laat ze inderdaad maar een losse tour doen
Kan de tekening niet meer vindenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:53 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds...
Hier de show in Rio helemaal:
VETquote:Op zondag 22 april 2012 21:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Klein gokje maar als ik gelijk heb heb ik een primeurtje.
Ziggodome aankondiging komt morgen.
Lekker Ahoy dumpen en alles naar A'dam.quote:Op zondag 22 april 2012 22:16 schreef indiaantje89 het volgende:
Ziggo Dome Mojo is trouwens goed bezig
Dat zou echt vet zijn.quote:Op zondag 22 april 2012 21:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Goeie move ja.quote:Op zondag 22 april 2012 22:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Lekker Ahoy dumpen en alles naar A'dam.
Haha, blijven dromen hè.quote:Op zondag 22 april 2012 21:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gr gr
quote:Op zondag 22 april 2012 23:22 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Haha, blijven dromen hè.
Ik heb gisteren overigens voor het eerst bij een evenement mee geschreeuwd met een System lyric. Alleen niet helemaal zoals volgens jullie de bedoeling is, denk ik.Wat een kankerherrie zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Het is toch handig als ik weet waar je over praat of niet dan.quote:Op zondag 22 april 2012 23:25 schreef Quyxz_ het volgende:
Ja ik zet het toch niet voor niks in een spoiler.
Om Paul te quoten "Let it beeeeee, let it beeeeheeee, let it beeee oh let it beeeeee!"quote:Op zondag 22 april 2012 21:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ahoy is groter dan Ziggodomequote:Op zondag 22 april 2012 22:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Lekker Ahoy dumpen en alles naar A'dam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |