Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
dan post je nietquote:
eet smakelijkquote:
Eet smakelijkquote:
dat heb je er nou vanquote:
Zit je thuis of offshore?quote:Op maandag 29 november 2010 17:40 schreef Barretje80 het volgende:
nog geen sneeuw te zien hier![]()
ik wil sneeuwpoppen maken!!!
Lijkt me geen strak plan als ik ga kokenquote:
frikandellen kan je beter friturenquote:Op maandag 29 november 2010 17:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik kan een frikandel voor je koken.
lekker bakkie koffie erbijquote:Op maandag 29 november 2010 17:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
ThuisEten opwarmen en zelf opwarmen, brrrrrr wat is het koud
Als je die kookt doe je iets fout.quote:Op maandag 29 november 2010 17:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik kan een frikandel voor je koken.
Hey Marijkequote:Op maandag 29 november 2010 17:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
marijkequote:Op maandag 29 november 2010 17:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zal ik anders een eitje voor je bakken?quote:Op maandag 29 november 2010 17:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je die kookt doe je iets fout.
hier ligt genoegquote:Op maandag 29 november 2010 17:40 schreef Barretje80 het volgende:
nog geen sneeuw te zien hier![]()
ik wil sneeuwpoppen maken!!!
quote:
waar is dat??quote:
Wat dan?quote:Op maandag 29 november 2010 17:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je die kookt doe je iets fout.
Ik heb vandaag al een eitje op.quote:Op maandag 29 november 2010 17:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zal ik anders een eitje voor je bakken?
belgiequote:
ohh.. das een beetje ver..quote:
Goed, heb schandalig lang in bed gelegenquote:Op maandag 29 november 2010 17:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Lieve mensen![]()
En lieve pgr
![]()
Ik kreeg vandaag zomaar een knuffel van een collega![]()
Ik heb echt een heerlijke dag gehad, ook al is mijn fiets vet stuk gegaan vanochtend
Hoe was jullie dag?
kutquote:Op maandag 29 november 2010 17:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Lieve mensen![]()
En lieve pgr
![]()
Ik heb echt een heerlijke dag gehad, ook al is mijn fiets vet stuk gegaan vanochtend
Hoe was jullie dag?
voor deze keer danquote:Op maandag 29 november 2010 17:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh.. das een beetje ver..
ander keertje ok??
Wat was er kut dan?quote:Op maandag 29 november 2010 17:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kut![]()
de monteur was te vroeg hiermaar de ketel is wel gemaakt
![]()
slot in het appartement is kapot dus morgen een nieuwe kopen en erin zetten maar het witten is wel bijna klaar
Liebchenquote:Op maandag 29 november 2010 17:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
oh noes, wat ging er stuk dan?quote:Op maandag 29 november 2010 17:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Lieve mensen![]()
En lieve pgr
![]()
Hoe was jullie dag?
dat ik er dus nog vroeger uit moest, dat het slot kapot en dat het sneeuwtquote:Op maandag 29 november 2010 17:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat was er kut dan?
En fijn dat je bijna klaar bent
Ach zeur toch niet zoquote:Op maandag 29 november 2010 17:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat ik er dus nog vroeger uit moest, dat het slot kapot en dat het sneeuwt
Liebchen!quote:
Uiteraard iets duursquote:Op maandag 29 november 2010 17:50 schreef MPG het volgende:
[..]
oh noes, wat ging er stuk dan?
*knuffel*
quote:Op maandag 29 november 2010 17:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat ik er dus nog vroeger uit moest, dat het slot kapot en dat het sneeuwt
Mooiquote:
Oh ja, coolquote:
Ehm, Trev?quote:
Hier gaat t wel.quote:Op maandag 29 november 2010 17:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Liebchen!![]()
Moe maar okeeHoe is het met jou?
[..]
Uiteraard iets duursIk trapte en toen deed ie krak en trapte die nog wel, maar kwam ik niet vooruit
Was wat afgebroken en nu is ie pas donderdag of vrijdag klaar
Shit happensquote:Op maandag 29 november 2010 17:55 schreef Myraela het volgende:
Fles, ik zag gisteren een treinspotter. Die stond op de loopbrug boven de perrons bij Rotterdam. Whehehe.
En die van mij ookquote:Op maandag 29 november 2010 18:13 schreef pgrferrari het volgende:
Fles, jou foto's komen ook nog he?
Ja sorry, ik moest even mijn USB-hub in een miljard splinters tegen de godverdomme muur gooienquote:Op maandag 29 november 2010 18:13 schreef pgrferrari het volgende:
Fles, jou foto's komen ook nog he?
Yippiequote:Op maandag 29 november 2010 18:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En die van mij ookDoe ik vanavond
En hoi Fles
En dat met een paar sneeuwvlokjesquote:
En is het gelukt?quote:Op maandag 29 november 2010 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja sorry, ik moest even mijn USB-hub in een miljard splinters tegen de godverdomme muur gooienLiefde uweetzellf
Bijnaquote:
Dag melige snotblafferquote:Op maandag 29 november 2010 18:18 schreef TheFamousMan het volgende:
Eten!
Doeisels en dagsels lieve snoskommertjes!![]()
Ik bedoel of die netjes in een miljard splinters is geknaltquote:Op maandag 29 november 2010 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bijna![]()
Ik selecteer wel een beetje hoor qua foto's
Ja dat snap ik. Bijna. 900 miljoen. Net zoveel als er nu millimeters file staatquote:Op maandag 29 november 2010 18:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik bedoel of die netjes in een miljard splinters is geknalt
Ik ben even was opvouwen en slaapkamer poetsenen waarom is ST er nu niet
Goed bezigquote:Op maandag 29 november 2010 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Bijna. 900 miljoen. Net zoveel als er nu millimeters file staat
Leuk he, leedvermaakquote:Op maandag 29 november 2010 18:33 schreef Panda72 het volgende:
Leuk he sneeuw. Maar goed ik zie het positieve er maar van in. Ik heb winterbanden
En ik hoef niet met de trein te reizen. Net even een collega van mij bij het station afgezet.
Nee dat is geen leedvermaak. Ik moet van mijzelf gewoon het positief zien dat ik niet met de trein hoef te te reizen. Ik heb echt heel erg medelijden met treinreizigers die met zulk weer met de trein moeten. Maar goed ze hebben beterschap beloofd dus ik hoop dat de NS dat echt gaat doen voor alle arme zielen die afhankelijk zijn van de NS en Prorail.quote:Op maandag 29 november 2010 18:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goed bezig
[..]
Leuk he, leedvermaak
Precies jaquote:
Ja dat dus.quote:Op maandag 29 november 2010 18:39 schreef Ladylike het volgende:
* LL zingt
"It's beginning to look a lot like christmas.."
La lala lalaaaa
elleu mensen
Wat is sneeuw toch gezellig (als je nergens naar toe hoeft)Alleen betwijfel ik of wij naar huis kunnen met dit weer
Tis alleen kut als je ergens naar toe moetquote:
*knuffel*quote:Op maandag 29 november 2010 18:41 schreef suikertaartje het volgende:
En nou is het verdomme afgelopen met die nabloedingen! Net getuige geweest van nummer 4
quote:Op maandag 29 november 2010 18:41 schreef suikertaartje het volgende:
En nou is het verdomme afgelopen met die nabloedingen! Net getuige geweest van nummer 4
Ohnoes STquote:Op maandag 29 november 2010 18:41 schreef suikertaartje het volgende:
Sterkte bij de dierenartsquote:Op maandag 29 november 2010 18:43 schreef LovelyLady het volgende:
De jongens in bad en dan met Daan naar de dierenarts
ik moet woensdag, dan mogen de hechtingne er bij Laika uitquote:Op maandag 29 november 2010 18:43 schreef LovelyLady het volgende:
Heejijquote:Op maandag 29 november 2010 18:39 schreef Ladylike het volgende:
* LL zingt
La lala lalaaaa
elleu mensen
Wat is sneeuw toch gezellig (als je nergens naar toe hoeft)
Alleen betwijfel ik of wij naar huis kunnen met dit weer
scheetquote:
Ja dat is leuk. Ik zal Willem de labradorpup van de overkant ook lekker door de sneeuw dartelen. Zo lief.quote:Op maandag 29 november 2010 18:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Tis alleen kut als je ergens naar toe moet
Maar wat gezellig met de hond wandelen en wat heerlijk om mijn kleine te zien genieten van de sneeuw
Oh wat is er gebeurd dan met Laika?quote:Op maandag 29 november 2010 18:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik moet woensdag, dan mogen de hechtingne er bij Laika uit
tijdens het wandelen een diepe snee tussen haar tenen opgelopen en dus moesten er 4 hechtingen inquote:Op maandag 29 november 2010 18:45 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oh wat is er gebeurd dan met Laika?
Arme Laika maar gelukkig dat het alweer genezen is.quote:Op maandag 29 november 2010 18:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tijdens het wandelen een diepe snee tussen haar tenen opgelopen en dus moesten er 4 hechtingen in
Maar het is al weer genezen
Dan was het de hondquote:
Ik moet ook zeggen dat ze er braaf van af bleefquote:Op maandag 29 november 2010 18:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Arme Laika maar gelukkig dat het alweer genezen is.
Ja, rubberluchten.quote:Op maandag 29 november 2010 18:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
En toch klaagde je over onaangename geuren!
quote:Op maandag 29 november 2010 18:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan was het de hond
[..]
Ik moet ook zeggen dat ze er braaf van af bleef
Even voor STquote:Op maandag 29 november 2010 18:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik bedoel of die netjes in een miljard splinters is geknalt
Ik ben even was opvouwen en slaapkamer poetsenen waarom is ST er nu niet
Van wat ik zag was dat de treinen geen vertraging haddenquote:Op maandag 29 november 2010 18:37 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee dat is geen leedvermaak. Ik moet van mijzelf gewoon het positief zien dat ik niet met de trein hoef te te reizen. Ik heb echt heel erg medelijden met treinreizigers die met zulk weer met de trein moeten. Maar goed ze hebben beterschap beloofd dus ik hoop dat de NS dat echt gaat doen voor alle arme zielen die afhankelijk zijn van de NS en Prorail.
Hey Llquote:Op maandag 29 november 2010 18:39 schreef Ladylike het volgende:
* LL zingt
La lala lalaaaa
elleu mensen
Wat is sneeuw toch gezellig (als je nergens naar toe hoeft)
Alleen betwijfel ik of wij naar huis kunnen met dit weer
Hey STquote:Op maandag 29 november 2010 18:41 schreef suikertaartje het volgende:
Hopelijk niks ergs LLquote:Op maandag 29 november 2010 18:43 schreef LovelyLady het volgende:
Nou gelukkig maarquote:Op maandag 29 november 2010 18:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Van wat ik zag was dat de treinen geen vertraging hadden
[..]
Somsquote:
Trevquote:
Moet je niet kwaad op mij worden schatquote:Op maandag 29 november 2010 18:41 schreef suikertaartje het volgende:
Vandaag is er vooralsnog eigenlijk vrijwel niets aan de handquote:Op maandag 29 november 2010 18:37 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee dat is geen leedvermaak. Ik moet van mijzelf gewoon het positief zien dat ik niet met de trein hoef te te reizen. Ik heb echt heel erg medelijden met treinreizigers die met zulk weer met de trein moeten. Maar goed ze hebben beterschap beloofd dus ik hoop dat de NS dat echt gaat doen voor alle arme zielen die afhankelijk zijn van de NS en Prorail.
Ja hondenscheetjes kunnen behoorlijk ruiken.quote:Op maandag 29 november 2010 18:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Soms
dan hoor je Pffffff van onder de tafel en daarna heerst er een graflucht
[..]
Maar het is pas november he.quote:Op maandag 29 november 2010 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vandaag is er vooralsnog eigenlijk vrijwel niets aan de hand
Geef maarquote:Op maandag 29 november 2010 18:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wil je de mijne ook doen, die is echt een ramp
Behoorlijkquote:Op maandag 29 november 2010 18:59 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja hondenscheetjes kunnen behoorlijk ruiken.
Ja, neuken?quote:Op maandag 29 november 2010 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Hallo mevrouw LadylikeU is nieuw hier?
Oh ehmm. Wacht ff. Ik heb net Love Dice voor Sinterklaas gekregen. Die zeggen "Lick Boobs". Zullen we dat eerst doen?quote:
Moet ik aan je tieten likken?quote:Op maandag 29 november 2010 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ehmm. Wacht ff. Ik heb net Love Dice voor Sinterklaas gekregen. Die zeggen "Lick Boobs". Zullen we dat eerst doen?
Leuk!quote:
quote:Op maandag 29 november 2010 18:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Soms
dan hoor je Pffffff van onder de tafel en daarna heerst er een graflucht
[..]
Trev
Kan je hem ook eentje hier laten brengen?quote:Op maandag 29 november 2010 19:04 schreef Ladylike het volgende:
Oh dit is lekker, warme (echte) chocomel met vers geklopte slagroom en een koffiekoek
Soms is mn ventje TE lief
Whehe Fles.quote:Op maandag 29 november 2010 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ehmm. Wacht ff. Ik heb net Love Dice voor Sinterklaas gekregen. Die zeggen "Lick Boobs". Zullen we dat eerst doen?
beetje ja, begon net te sneeuwenquote:
ja hoorquote:[..]
Weet je het zeker?
gelukkig nietquote:
Dat heb ik ook zo vaak, het went vanzelfquote:Op maandag 29 november 2010 19:05 schreef TheFamousMan het volgende:
ik heb het warm op één of andere absurde manier...
Kom maar halen, er is genoegquote:Op maandag 29 november 2010 19:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan je hem ook eentje hier laten brengen?
Heel mooiquote:Op maandag 29 november 2010 19:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
beetje ja, begon net te sneeuwen
dit is 10 minuten later±
[ afbeelding ]
Valt nog mee hoeveel afbeeldingen ik er op heb staan maar alles staat gewoon in 1 albumquote:[..]
ja hoor
geef alleen geen garantie wanneer ie af is
Maar ik heb geen auto om te kunnen halenquote:Op maandag 29 november 2010 19:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kom maar halen, er is genoeg
Ik denk niet dat onze auto geschikt is om te rijden met sneeuw
Señor S.quote:
Dat heb ik dus idd gedaan, ff wat albums aangemaaktquote:Op maandag 29 november 2010 19:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heel mooizo wit is het hier ook
[..]
Valt nog mee hoeveel afbeeldingen ik er op heb staan maar alles staat gewoon in 1 album
Iglo, Viennetta, Hertogquote:
Ik zou bijna OV zeggen, maar ik doe het maar nietquote:Op maandag 29 november 2010 19:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar ik heb geen auto om te kunnen halen
Ik ben daar te lui voorquote:Op maandag 29 november 2010 19:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat heb ik dus idd gedaan, ff wat albums aangemaakt
Lijkt me heel slimquote:Op maandag 29 november 2010 19:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik zou bijna OV zeggen, maar ik doe het maar niet
ik weet het antwoordquote:Op maandag 29 november 2010 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom, ik zoek even een Tubgirl, kijken wie er eerder geband wordt
Tubgirl?quote:Op maandag 29 november 2010 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom, ik zoek even een Tubgirl, kijken wie er eerder geband wordt
Neequote:Op maandag 29 november 2010 19:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Pics van je nieuwe pyjama met jou erin.
onbeschadigd zieltjequote:
Ja gezien dank je welquote:Op maandag 29 november 2010 19:13 schreef Symphonic het volgende:
Panda: ik heb de vraag ff weggehaald en het antwoord staat in je PM
Nee, ik zei dat ik 'm dan aan zou trekkenquote:Op maandag 29 november 2010 19:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je zei dat je dat deed, als je de deur niet meer uitging.
Ik ben ook wel een beetje gemeenquote:
Nee, nou was ik hetquote:Op maandag 29 november 2010 19:16 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hij ligt naast je, de hond liet net een scheet.
Dat blijktquote:Op maandag 29 november 2010 19:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, ik zei dat ik 'm dan aan zou trekken
[..]
Ik ben ook wel een beetje gemeen
hier is het nog niet gestopt sinds een uur of half 3quote:
Ohquote:Op maandag 29 november 2010 19:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, ik zei dat ik 'm dan aan zou trekken
[..]
Ik ben ook wel een beetje gemeen
hier sneeuwt het niet meer maar het was echt een puinzooi op de wegquote:Op maandag 29 november 2010 19:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hier is het nog niet gestopt sinds een uur of half 3
Waarom dan?quote:Op maandag 29 november 2010 19:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat blijktik vind best wel dat wij die foto verdient hebben
Hier maar heel even, ligt nu ongeveer 3cmquote:Op maandag 29 november 2010 19:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hier is het nog niet gestopt sinds een uur of half 3
quote:
Mooi.quote:Op maandag 29 november 2010 19:18 schreef Symphonic het volgende:
pgr: als het zich voordoet laat ik het weten
quote:
Nou gewoon, omdat jijquote:Op maandag 29 november 2010 19:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Waarom dan?
[..]
Hier maar heel even, ligt nu ongeveer 3cm
[..]
wie heeft em daar neergezetquote:Op maandag 29 november 2010 19:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Sym![]()
![]()
Veel file gehad?Oh en je hoeft niet te zoeken naar het hondje van LL
Hij stond in de vensterbank achter het gordijn
Ik ruik naar roosjesquote:Op maandag 29 november 2010 19:20 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Buh, ik ruik hem hier.![]()
Eerst een aardbeving, nu dit
Pas maar op voor de sneeuwstormquote:Op maandag 29 november 2010 19:20 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Buh, ik ruik hem hier.![]()
Eerst een aardbeving, nu dit
Marijkequote:Op maandag 29 november 2010 19:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Sym![]()
![]()
Veel file gehad?Oh en je hoeft niet te zoeken naar het hondje van LL
Hij stond in de vensterbank achter het gordijn
Hey PeZuquote:Op maandag 29 november 2010 19:21 schreef PeZu het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAERRRRGGRGRGR
ik heb wel gezien dat hij dara werd neergezet maar ik weet niet meer wie.quote:
oh noesssssssssssssquote:Op maandag 29 november 2010 19:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb wel gezien dat hij dara werd neergezet maar ik weet niet meer wie.
Hij lag op de grond en iemand ging er bijna op staan
Hee halloquote:Op maandag 29 november 2010 19:21 schreef PeZu het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAERRRRGGRGRGR
Ik vind het bij jou maar tegen vallenquote:Op maandag 29 november 2010 19:23 schreef Ladylike het volgende:
Ik en gier tijdens nieuwjaar (4 jaar geleden)
[ afbeelding ]
je komt leuke pics tegen als je eens door je bucket bladert
WTFquote:Op maandag 29 november 2010 19:23 schreef Ladylike het volgende:
Ik en gier tijdens nieuwjaar (4 jaar geleden)
[ afbeelding ]
je komt leuke pics tegen als je eens door je bucket bladert
quote:Op maandag 29 november 2010 19:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind het bij jou maar tegen vallen
Ik heb beterequote:Op maandag 29 november 2010 19:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind het bij jou maar tegen vallen
we hadden plezierquote:
He jammerquote:Op maandag 29 november 2010 19:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb betere
maar die post ik hier niet
[..]
we hadden plezier
Zoals mn moeder altijd zei: Nee heb je, ja kun je krijgenquote:
Hier is het: nooit geschoten is altijd misquote:Op maandag 29 november 2010 19:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zoals mn moeder altijd zei: Nee heb je, ja kun je krijgen
Hier is het: Gewoon doenquote:Op maandag 29 november 2010 19:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier is het: nooit geschoten is altijd mis
Of die jaquote:Op maandag 29 november 2010 19:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heul niet.quote:Op maandag 29 november 2010 19:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Stel je voor dat mensen iets postiefs over je tieten gaan zeggenquote:Op maandag 29 november 2010 19:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zoals mn moeder altijd zei: Nee heb je, ja kun je krijgen
Die zie je daar helemaal nietquote:Op maandag 29 november 2010 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stel je voor dat mensen iets postiefs over je tieten gaan zeggen
Waar ligt Breda tegenwoordig dan?quote:Op maandag 29 november 2010 19:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heul niet.
Dat zeggen bij jullie niet in de achterhoek in Twente![]()
Neuit geschutte is altij mies!
Had dat nou eerder gezegdquote:
Weet je zeker niet volgend jaar? want dit jaar is toch al vrij oudquote:Op maandag 29 november 2010 19:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Of die ja
Tijd voor een nieuw nieuwjaarsfeestje
Dit jaar dus
Wat isser dan?quote:
quote:Op maandag 29 november 2010 19:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heul niet.
Dat zeggen bij jullie niet in de achterhoek in Twente![]()
Neuit geschutte is altij mies!
nee hoor, het feest begint dit jaar op 31 decemberquote:Op maandag 29 november 2010 19:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Had dat nou eerder gezegd
[..]
Weet je zeker niet volgend jaar? want dit jaar is toch al vrij oud
kut geslapen, buren maakte veelte te vroeg te veel lawaai maar dat bleken werkers te zijn van een rioolerings bedrijf, alle verdiepingen boven waren verstopt, resultaat mijn keueknmuur eruit om bij de leidingen te kunnen, kut bendequote:
Ik kan niet in dialect typenquote:
quote:Op maandag 29 november 2010 19:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee hoor, het feest begint dit jaar op 31 december
of feest jij pas na 12 uur?
Ow zo'n dagquote:Op maandag 29 november 2010 19:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
kut geslapen, buren maakte veelte te vroeg te veel lawaai maar dat bleken werkers te zijn van een rioolerings bedrijf, alle verdiepingen boven waren verstopt, resultaat mijn keueknmuur eruit om bij de leidingen te kunnen, kut bende![]()
pc sterft![]()
ruzie met eneco![]()
alles moet stuk
plus pijnquote:
dan feest jij dus ook dit jaarquote:Op maandag 29 november 2010 19:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kan niet in dialect typen
[..]
, wij beginnen hier rond een uur of 19:00
Ga, de discussie niet aan, hij gaat maar doorquote:
kutjequote:Op maandag 29 november 2010 19:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yup maar het Nieuwjaar pas op 1 jan 2011
ach ja, als je niets beters te doen hebt...quote:Op maandag 29 november 2010 19:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ga, de discussie niet aan, hij gaat maar door
ja pfffquote:
True truequote:Op maandag 29 november 2010 19:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ach ja, als je niets beters te doen hebt...
Spelbreeksterquote:Op maandag 29 november 2010 19:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ga, de discussie niet aan, hij gaat maar door
Waar ik eerstquote:
Hoiquote:
Hier en denk dat je mn vent eerst moet wegjagenquote:
He jammerquote:Op maandag 29 november 2010 19:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Hier en denk dat je mn vent eerst moet wegjagen
Misschien dat mn schoonmoeder tijd heeft, moet ik het even vragen?quote:
Neu das niet nodig want de afstand is meer het probleemquote:Op maandag 29 november 2010 19:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Misschien dat mn schoonmoeder tijd heeft, moet ik het even vragen?
Maar, dan kun je wel meteen die chocomel drinkenquote:Op maandag 29 november 2010 19:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Neu das niet nodig want de afstand is meer het probleem
Das waarquote:Op maandag 29 november 2010 19:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Maar, dan kun je wel meteen die chocomel drinken
ook Maastrichtquote:
Afstand is echt een bitchquote:
Is leuk hoorquote:Op maandag 29 november 2010 19:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Daar snap ik gelukkig helemaal geen reet van
Lucky youquote:
Ik ben 15, wat is dat?quote:Op maandag 29 november 2010 19:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is leuk hoor15-jarige jongetjes wegjagen
Dat is het zekerquote:
Maar toch wowquote:Op maandag 29 november 2010 19:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is leuk hoor15-jarige jongetjes wegjagen
Geilquote:
Fixedquote:Op maandag 29 november 2010 19:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is het zeker
[..]
Maar toch wow
Geef maar toe, je vond het wel lekkerquote:
Heulemaal nietquote:
quote:Op maandag 29 november 2010 19:49 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga een game spelen, doei lieffies![]()
Bis Later Llquote:Op maandag 29 november 2010 19:49 schreef Ladylike het volgende:
Veel plezierquote:Op maandag 29 november 2010 19:49 schreef Ladylike het volgende:
Was nu toch wel fris hoorquote:Op maandag 29 november 2010 19:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geef maar toe, je vond het wel lekker
ha ha?quote:Op maandag 29 november 2010 19:49 schreef mcf het volgende:
Ik neem ook maar eens een bakkie koffie.
Trouwens, mag ik ook in dat vette plaatje in de OP?
Heul welquote:Op maandag 29 november 2010 19:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heulemaal niet
[..]
[..]
Bis Later Ll![]()
Nouhouquote:Op maandag 29 november 2010 19:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heul welEn altijd 1 heul wel meer dan jij
Nee waarom?quote:Op maandag 29 november 2010 19:49 schreef mcf het volgende:
Ik neem ook maar eens een bakkie koffie.
Trouwens, mag ik ook in dat vette plaatje in de OP?
Is toch jammer dat je de n net achter het verkeerde woordje plaktquote:Op maandag 29 november 2010 19:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
NouhouLL Marijke doet mijn plage
Jaquote:Op maandag 29 november 2010 19:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geef maar toe, je vond het wel lekker
Gefeliciteerd met je mams!quote:Op maandag 29 november 2010 19:53 schreef Symphonic het volgende:
Zo mijn mams ook weer gefeliciteerd
gefeliquote:Op maandag 29 november 2010 19:53 schreef Symphonic het volgende:
Life's good again?quote:
jaquote:
nee maar wel wat bweterquote:
Keequote:
Die hoort er helemaal niet tussenquote:Op maandag 29 november 2010 19:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is toch jammer dat je de n net achter het verkeerde woordje plakt
Feli met je mamsquote:Op maandag 29 november 2010 19:53 schreef Symphonic het volgende:
maar goed,w at een domem dag zegquote:
Goed en lui en nopequote:Op maandag 29 november 2010 19:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar goed,w at een domem dag zeg![]()
HOE IS HET HIER MET IEDEREEN?
AL SNEEUWPOPPEN GEMAAKT?
gaat welquote:Op maandag 29 november 2010 19:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar goed,w at een domem dag zeg![]()
HOE IS HET HIER MET IEDEREEN?
AL SNEEUWPOPPEN GEMAAKT?
Bwoah ik dacht dat ik een jonge moeder hadquote:Op maandag 29 november 2010 19:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
[..]
Thanks![]()
Ze is 64 geworden.
Ik heb zo te lezen dan wel een oude paquote:Op maandag 29 november 2010 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bwoah ik dacht dat ik een jonge moeder hadMijnes is 62 trouwens
mijn vader is maar 68 gewordenquote:Op maandag 29 november 2010 19:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb zo te lezen dan wel een oude pa
quote:Op maandag 29 november 2010 20:00 schreef Symphonic het volgende:
Die Griekse hond ging net helemaal uit haar plaat in de sneeuw
De mijn van het jaar 61 en ik ben 24 gewordenquote:Op maandag 29 november 2010 20:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn vader is maar 68 geworden
dat is inderdaad een behoorlijk verschil.quote:Op maandag 29 november 2010 20:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
De mijn van het jaar 61 en ik ben 24 gewordenis een iets groter verschil
Mijn ouders zijn 58 en ik ben dit jaar 19 gewordenquote:Op maandag 29 november 2010 20:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
De mijn van het jaar 61 en ik ben 24 gewordenis een iets groter verschil
Mijn vader is 58 en ik ben 29 geworden dit jaarquote:Op maandag 29 november 2010 20:05 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn 58 en ik ben dit jaar 19 geworden
Wij passen ook bij elkaarquote:Op maandag 29 november 2010 20:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn vader is 58 en ik ben 29 geworden dit jaar
hee dat is niet om te lachen hoor, geadopteerd worden is een serieuze zaakquote:
Dus ook een groot verschil zo te zienquote:Op maandag 29 november 2010 20:05 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn 58 en ik ben dit jaar 19 geworden
Sommige mensen zijn nu eenmaal bijzonderquote:
Dan weet ik hoe oud jouw vader ongeveer was toen jij werd geborenquote:Op maandag 29 november 2010 20:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn vader is 58 en ik ben 29 geworden dit jaar
Jaquote:
Ik ben trots op je hoofdrekenskillsquote:Op maandag 29 november 2010 20:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus ook een groot verschil zo te zien
[..]
Sommige mensen zijn nu eenmaal bijzonder
[..]
Dan weet ik hoe oud jouw vader ongeveer was toen jij werd geboren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |