quote:Op maandag 29 november 2010 18:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan was het de hond
[..]
Ik moet ook zeggen dat ze er braaf van af bleef
Even voor STquote:Op maandag 29 november 2010 18:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik bedoel of die netjes in een miljard splinters is geknalt
Ik ben even was opvouwen en slaapkamer poetsenen waarom is ST er nu niet
Van wat ik zag was dat de treinen geen vertraging haddenquote:Op maandag 29 november 2010 18:37 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee dat is geen leedvermaak. Ik moet van mijzelf gewoon het positief zien dat ik niet met de trein hoef te te reizen. Ik heb echt heel erg medelijden met treinreizigers die met zulk weer met de trein moeten. Maar goed ze hebben beterschap beloofd dus ik hoop dat de NS dat echt gaat doen voor alle arme zielen die afhankelijk zijn van de NS en Prorail.
Hey Llquote:Op maandag 29 november 2010 18:39 schreef Ladylike het volgende:
* LL zingt
"It's beginning to look a lot like christmas.."
La lala lalaaaa
elleu mensen
Wat is sneeuw toch gezellig (als je nergens naar toe hoeft)
Alleen betwijfel ik of wij naar huis kunnen met dit weer
Hey STquote:Op maandag 29 november 2010 18:41 schreef suikertaartje het volgende:
En nou is het verdomme afgelopen met die nabloedingen! Net getuige geweest van nummer 4
Hopelijk niks ergs LLquote:Op maandag 29 november 2010 18:43 schreef LovelyLady het volgende:
De jongens in bad en dan met Daan naar de dierenarts
Nou gelukkig maarquote:Op maandag 29 november 2010 18:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Van wat ik zag was dat de treinen geen vertraging hadden
[..]
Somsquote:
Trevquote:
Moet je niet kwaad op mij worden schatquote:Op maandag 29 november 2010 18:41 schreef suikertaartje het volgende:
En nou is het verdomme afgelopen met die nabloedingen! Net getuige geweest van nummer 4
Vandaag is er vooralsnog eigenlijk vrijwel niets aan de handquote:Op maandag 29 november 2010 18:37 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee dat is geen leedvermaak. Ik moet van mijzelf gewoon het positief zien dat ik niet met de trein hoef te te reizen. Ik heb echt heel erg medelijden met treinreizigers die met zulk weer met de trein moeten. Maar goed ze hebben beterschap beloofd dus ik hoop dat de NS dat echt gaat doen voor alle arme zielen die afhankelijk zijn van de NS en Prorail.
Ja hondenscheetjes kunnen behoorlijk ruiken.quote:Op maandag 29 november 2010 18:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Soms
dan hoor je Pffffff van onder de tafel en daarna heerst er een graflucht
[..]
Maar het is pas november he.quote:Op maandag 29 november 2010 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vandaag is er vooralsnog eigenlijk vrijwel niets aan de hand
Geef maarquote:Op maandag 29 november 2010 18:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wil je de mijne ook doen, die is echt een ramp
Behoorlijkquote:Op maandag 29 november 2010 18:59 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja hondenscheetjes kunnen behoorlijk ruiken.
Ja, neuken?quote:Op maandag 29 november 2010 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Hallo mevrouw LadylikeU is nieuw hier?
Oh ehmm. Wacht ff. Ik heb net Love Dice voor Sinterklaas gekregen. Die zeggen "Lick Boobs". Zullen we dat eerst doen?quote:
Moet ik aan je tieten likken?quote:Op maandag 29 november 2010 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ehmm. Wacht ff. Ik heb net Love Dice voor Sinterklaas gekregen. Die zeggen "Lick Boobs". Zullen we dat eerst doen?
Leuk!quote:
quote:Op maandag 29 november 2010 18:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Soms
dan hoor je Pffffff van onder de tafel en daarna heerst er een graflucht
[..]
Trev
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |