Nee dat is geen leedvermaak. Ik moet van mijzelf gewoon het positief zien dat ik niet met de trein hoef te te reizen. Ik heb echt heel erg medelijden met treinreizigers die met zulk weer met de trein moeten. Maar goed ze hebben beterschap beloofd dus ik hoop dat de NS dat echt gaat doen voor alle arme zielen die afhankelijk zijn van de NS en Prorail.quote:Op maandag 29 november 2010 18:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goed bezig
[..]
Leuk he, leedvermaak
Precies jaquote:
Ja dat dus.quote:Op maandag 29 november 2010 18:39 schreef Ladylike het volgende:
* LL zingt
"It's beginning to look a lot like christmas.."
La lala lalaaaa
elleu mensen
Wat is sneeuw toch gezellig (als je nergens naar toe hoeft)Alleen betwijfel ik of wij naar huis kunnen met dit weer
Tis alleen kut als je ergens naar toe moetquote:
*knuffel*quote:Op maandag 29 november 2010 18:41 schreef suikertaartje het volgende:
En nou is het verdomme afgelopen met die nabloedingen! Net getuige geweest van nummer 4
quote:Op maandag 29 november 2010 18:41 schreef suikertaartje het volgende:
En nou is het verdomme afgelopen met die nabloedingen! Net getuige geweest van nummer 4
Ohnoes STquote:Op maandag 29 november 2010 18:41 schreef suikertaartje het volgende:
Sterkte bij de dierenartsquote:Op maandag 29 november 2010 18:43 schreef LovelyLady het volgende:
De jongens in bad en dan met Daan naar de dierenarts
ik moet woensdag, dan mogen de hechtingne er bij Laika uitquote:Op maandag 29 november 2010 18:43 schreef LovelyLady het volgende:
De jongens in bad en dan met Daan naar de dierenarts
Heejijquote:Op maandag 29 november 2010 18:39 schreef Ladylike het volgende:
* LL zingt
"It's beginning to look a lot like christmas.."
La lala lalaaaa
elleu mensen
Wat is sneeuw toch gezellig (als je nergens naar toe hoeft)
Alleen betwijfel ik of wij naar huis kunnen met dit weer
scheetquote:
Ja dat is leuk. Ik zal Willem de labradorpup van de overkant ook lekker door de sneeuw dartelen. Zo lief.quote:Op maandag 29 november 2010 18:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Tis alleen kut als je ergens naar toe moet
Maar wat gezellig met de hond wandelen en wat heerlijk om mijn kleine te zien genieten van de sneeuw
Oh wat is er gebeurd dan met Laika?quote:Op maandag 29 november 2010 18:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik moet woensdag, dan mogen de hechtingne er bij Laika uit
tijdens het wandelen een diepe snee tussen haar tenen opgelopen en dus moesten er 4 hechtingen inquote:Op maandag 29 november 2010 18:45 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oh wat is er gebeurd dan met Laika?
Arme Laika maar gelukkig dat het alweer genezen is.quote:Op maandag 29 november 2010 18:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tijdens het wandelen een diepe snee tussen haar tenen opgelopen en dus moesten er 4 hechtingen in
Maar het is al weer genezen
Dan was het de hondquote:
Ik moet ook zeggen dat ze er braaf van af bleefquote:Op maandag 29 november 2010 18:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Arme Laika maar gelukkig dat het alweer genezen is.
Ja, rubberluchten.quote:Op maandag 29 november 2010 18:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
En toch klaagde je over onaangename geuren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |