Klopt, maar gaat hier in def vaak niet op.quote:Op maandag 29 november 2010 16:43 schreef Cobra4 het volgende:
Wint? Is toch normaal. Diegene met de lapo maakt het nieuwe topic?
Woeiiiiquote:
Volgens buienradar nog minimaal 3 uur sneeuw.quote:
Lieverd, geen enkele compassie??quote:
Mietje. Je zit verdomme in een busje.quote:Op maandag 29 november 2010 17:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lieverd, geen enkele compassie??
Ik moet morgen voor het eerst gaan werken.............![]()
Opbokken met die sneeuw!!!!!
en 75% van de tijd ben ik buiten het busje...............quote:Op maandag 29 november 2010 17:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mietje. Je zit verdomme in een busje.
Ja dan sta je koffie te sukken bij een receptioniste.quote:Op maandag 29 november 2010 17:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
en 75% van de tijd ben ik buiten het busje...............
Jij als "geharde" luchtmobieler moet daar zeker tegen kunnen!quote:Op maandag 29 november 2010 17:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
en 75% van de tijd ben ik buiten het busje...............
Ik heb je twee adressen gegeven voor goedkoop thermo ondergoed. Én je bent ex-LMB. Niet zeuren dus.quote:Op maandag 29 november 2010 17:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lieverd, geen enkele compassie??
Ik moet morgen voor het eerst gaan werken.............![]()
Opbokken met die sneeuw!!!!!
Ik wil gvd +30 graden hebben!!!! Niet dit pokkeweer.quote:Op maandag 29 november 2010 17:07 schreef m.k het volgende:
volgende week gaat het regenen, vind je dat beter?
heb net een craft met lange mouwen aangeschaftquote:Op maandag 29 november 2010 17:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb je twee adressen gegeven voor goedkoop thermo ondergoed. Én je bent ex-LMB. Niet zeuren dus.
Hup hup schat, ga die ff voor me halen, lever je die woensdag hier bij me afquote:Op maandag 29 november 2010 17:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb je twee adressen gegeven voor goedkoop thermo ondergoed. Én je bent ex-LMB. Niet zeuren dus.
Het is idd geen EX, maar OUD......quote:Op maandag 29 november 2010 17:09 schreef m.k het volgende:
[..]
heb net een craft met lange mouwen aangeschafttop ding.
je zei EX dat kan niet he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |