Als ie komt, vlieg je maar ff terug, kan me niet schelen wat je doet of hoeveel het kost. Je gaat daar de komende 13 maar voor sparen ofzo. Beter dan 13 jaar kniezen dat je je hem gemist had.quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:11 schreef Zelfmoordkonijn het volgende:
Voor het eerst in m'n leven hoop ik dat ie er niet komt dit jaar.
Ben namelijk niet in NL en zul je net zien dat ie nu komt, jullie allemaal een geweldig feest ervan maken, en we hierna weer dertien jaar moeten wachten.
Nou vooruit, ik gun iedereen wel een elfstedentocht dti jaar, maar onder voorwaarde dat er dan volgend jaar ook een komt
De CEO van Shell hoorde in Amerika dat er een Elfstedentocht kwam, vloog naar Nederland, reed hem, kwam kwart voor 12 binnen en vloog de volgende ochtend weer terug.quote:Op maandag 20 december 2010 00:56 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Als ie komt, vlieg je maar ff terug, kan me niet schelen wat je doet of hoeveel het kost. Je gaat daar de komende 13 maar voor sparen ofzo. Beter dan 13 jaar kniezen dat je je hem gemist had.
quote:twitter bericht: =====Harry Otten, directeur Meteoconsult: Als alle Friezen nu de sneeuw van het ijs vegen, kunnen ze een #Elfstedentocht houden op 28 december!====
quote:Net via twitter :
===Bestuur elfstedentocht organiseert morgen een bijeenkomst . Doel? Journalisten bijpraten over o.a. mediabeleid.
===Startpunt van de #Elfstedentocht - de Swette - is al grotendeels begaanbaar. Ook De Snitser Aldfeart ligt er al strak bij! ===
Alles is hier al weer bijna groen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:28 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
Precies in Friesland ligt nauwelijks sneeuw, dus dan moet het toch kunnen, toch?
Als de elfstedentocht er elk jaar was, dan was er ook weinig meer aan geweest. Dat het zo zeldzaam en moeilijk voorspelbaar is maakt het juist zoiets mooisquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:36 schreef Arcee het volgende:
Eigenlijk is Friesland best een kutlocatie voor een Elfstedentocht.
In het geheel niet !quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:36 schreef Arcee het volgende:
Eigenlijk is Friesland best een kutlocatie voor een Elfstedentocht.
Daar ligt nog lang niet overal zulk dik ijs als bij 't NK marathon van gisteren.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |