Als ie komt, vlieg je maar ff terug, kan me niet schelen wat je doet of hoeveel het kost. Je gaat daar de komende 13 maar voor sparen ofzo. Beter dan 13 jaar kniezen dat je je hem gemist had.quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:11 schreef Zelfmoordkonijn het volgende:
Voor het eerst in m'n leven hoop ik dat ie er niet komt dit jaar.
Ben namelijk niet in NL en zul je net zien dat ie nu komt, jullie allemaal een geweldig feest ervan maken, en we hierna weer dertien jaar moeten wachten.
Nou vooruit, ik gun iedereen wel een elfstedentocht dti jaar, maar onder voorwaarde dat er dan volgend jaar ook een komt
De CEO van Shell hoorde in Amerika dat er een Elfstedentocht kwam, vloog naar Nederland, reed hem, kwam kwart voor 12 binnen en vloog de volgende ochtend weer terug.quote:Op maandag 20 december 2010 00:56 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Als ie komt, vlieg je maar ff terug, kan me niet schelen wat je doet of hoeveel het kost. Je gaat daar de komende 13 maar voor sparen ofzo. Beter dan 13 jaar kniezen dat je je hem gemist had.
quote:twitter bericht: =====Harry Otten, directeur Meteoconsult: Als alle Friezen nu de sneeuw van het ijs vegen, kunnen ze een #Elfstedentocht houden op 28 december!====
quote:Net via twitter :
===Bestuur elfstedentocht organiseert morgen een bijeenkomst . Doel? Journalisten bijpraten over o.a. mediabeleid.
===Startpunt van de #Elfstedentocht - de Swette - is al grotendeels begaanbaar. Ook De Snitser Aldfeart ligt er al strak bij! ===
Alles is hier al weer bijna groen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:28 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
Precies in Friesland ligt nauwelijks sneeuw, dus dan moet het toch kunnen, toch?
Als de elfstedentocht er elk jaar was, dan was er ook weinig meer aan geweest. Dat het zo zeldzaam en moeilijk voorspelbaar is maakt het juist zoiets mooisquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:36 schreef Arcee het volgende:
Eigenlijk is Friesland best een kutlocatie voor een Elfstedentocht.
In het geheel niet !quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:36 schreef Arcee het volgende:
Eigenlijk is Friesland best een kutlocatie voor een Elfstedentocht.
Daar ligt nog lang niet overal zulk dik ijs als bij 't NK marathon van gisteren.quote:
Gerucht op Twitter. Moet het nog zien.quote:Uit betrouwbare bron: leverancier v spandoeken langs de elfstedenroute krijgt dinsdag go/no go voor evt. de elfstedentocht op DONDERDAG..!
Dat wordt dan een dikke no-goquote:Op zaterdag 25 december 2010 17:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Gerucht op Twitter. Moet het nog zien.
Hoe kom je aan die info? Rond Harlingen kan (muv windwakken) gewoon al geschaatst worden en die dikke dooi zie ik ook nergens, althans niet in Friesland.quote:Op zaterdag 25 december 2010 18:27 schreef Wilskracht het volgende:
Harlingen waar amper ijs ligt daar dooit het de komende 36 uur met 3 a 4 graden.
weer.nl zoek op plaats harlingen frieslandquote:Op zaterdag 25 december 2010 19:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die info? Rond Harlingen kan (muv windwakken) gewoon al geschaatst worden en die dikke dooi zie ik ook nergens, althans niet in Friesland.
iemand heeft dit gepostquote:Op zaterdag 25 december 2010 19:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die info? Rond Harlingen kan (muv windwakken) gewoon al geschaatst worden en die dikke dooi zie ik ook nergens, althans niet in Friesland.
ik erger me anders ook wel aan die o-zo-nuchtere Friezen die het allemaal zoveel beter wetenquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:59 schreef LWD-Godius het volgende:
Dit subforum moet nodig gesloten worden tot het echt vast staat dat het door zal gaan.
Allemaal onzintopics en reacties hier
koud zat in harlingen. Die bruggen zijn inderdaad afgezet met lint.quote:Op zaterdag 25 december 2010 19:45 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
iemand heeft dit gepost
De stemplplaats in Harlingen is momenteel afgezet met linten, onder de bruggen daaar staat maar 0,5 cm ijs. Ik heb er een hard hoofd in, het is hier ook niet eens echt koud.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 18:27 schreef Wilskracht het volgende:
Harlingen waar amper ijs ligt daar dooit het de komende 36 uur met 3 a 4 graden.
Dus in Harlingen is nog 7 nachten -10 nodig en die gaan volgens de weerberichten niet komen.
Tja, en volgens weeronline.nl is het morgen in Harlingen tussen de -6 en +2 graden en maandag tussen de -2 en +1 graden.quote:Op zaterdag 25 december 2010 19:42 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
weer.nl zoek op plaats harlingen friesland
Nee die Friezen passen zich aan als ze buiten de landsgrenzen zijn.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:52 schreef Slickk het volgende:
Ik vind het altijd geweldig dat de mensen buiten Friesland helemaal gek zijn over de Elfstedentocht en elk jaar weer de eerste mensen zijn die de vraag stellen of de Elfstedentocht komt... Terwijl mensen binnen Friesland zoiets hebben van, kap eens met dat gezeik, dat zie je vanzelf wel.
En als die er dan komt zijn het uiteraard de Hollanders die zo nodig vooraan moeten staan en moeten dringen zodat er dingen kapot gaan, asociaal parkeren en ga zo maar door...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |