Toch goed dat homo's zowel zullen worden opgepakt als opgepakt, een politicus die zichzelf eens niet tegenspreekt.quote:NAIROBI - Premier Raila Odinga van Kenia vindt dat alle mannelijke en vrouwelijke homoseksuelen in het Afrikaanse land moeten worden gearresteerd. Hij maakte zijn mening zondag kenbaar in een rede in een sloppenwijk van de hoofdstad Nairobi.
Odinga, die deze sloppenwijk in het parlement vertegenwoordigt, wees erop dat uit een volkstelling is gebleken dat er ongeveer evenveel mannen als vrouwen in Kenia wonen. 'Er is geen noodzaak voor homoseksualiteit, hield hij zijn gehoor voor. 'Dit soort gedrag zal in dit land niet worden getolereerd. Mannen of vrouwen die zulke handelingen plegen, dienen opgepakt te worden en zij zullen worden opgepakt', zei de premier. De toehoorden applaudisseerden en lachten.
quote:Op maandag 29 november 2010 15:27 schreef Leandra het volgende:
moet je wel heel beperkt zijn in je denkvermogen
quote:wees erop dat uit een volkstelling is gebleken dat er ongeveer evenveel mannen als vrouwen in Kenia wonen. 'Er is geen noodzaak voor homoseksualiteit,
Dat dus.quote:Op maandag 29 november 2010 15:32 schreef Frollo het volgende:
Ik mis in de argumentatie een paar denkstappen tussen 'overbodig' en 'intolerabel', maar goed, ik ben ook geen premier hè.
Hij maakt hier een klassieke kwantiteit vs. kwaliteit fout...quote:
Als ergens geen noodzaak toe is dan moet je het maar strafbaar maken?quote:Op maandag 29 november 2010 16:04 schreef HyperViper het volgende:
Hij heeft gelijk, er is toch ook geen noodzaak toe? Zal Kenia uit elkaar vallen als er geen homo's meer rondwandelen? NEE. Wijs man dit.
Tenzij heel Kenia homo is.quote:Op maandag 29 november 2010 16:04 schreef HyperViper het volgende:
Hij heeft gelijk, er is toch ook geen noodzaak toe? Zal Kenia uit elkaar vallen als er geen homo's meer rondwandelen? NEE. Wijs man dit.
Nee, maar wel dankzij de Nederlandse regering die hem tijdens de vorige 2 verkiezingen gebacked heeft omdat ze liever hem zien dan de huidige president.quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:25 schreef bijdehand het volgende:
Zucht... weer zo'n hatert die waarschijnlijk op zijn plek zit door onze ontwikkelingshulp
Inderdaad, ik ben geen racist, maar ze bakken er niet veel van. Het enige Afrikaanse land met een beetje welvaart is Zuid-Afrika. Dat zegt wel genoeg.quote:
Los van het feit dat dat helemaal niet waar is, denk ik dat deze meneer biseksualiteit ook niet als ''noodzakelijk'' ziet.quote:Op maandag 29 november 2010 15:29 schreef speknek het volgende:
Gelukkig zijn alle vrouwen bi, dus heb je geen lesbiennes, zal zijn gedachte wel zijn.
Ik woon er, en geloof me, dat ene sprankje beschaving komt echt niet van hun af.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:18 schreef Big-Ern het volgende:
Inderdaad, ik ben geen racist, maar ze bakken er niet veel van. Het enige Afrikaanse land met een beetje welvaart is Zuid-Afrika. Dat zegt wel genoeg.
Het beschaafde Westen vernietigt de wereld en dan lopen Afrikanen achter?quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik woon er, en geloof me, dat ene sprankje beschaving komt echt niet van hun af.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:18 schreef Big-Ern het volgende:
Wederom een bewijs dat Afrika niet meer te redden is. Een continent vol met domme mensen. Ja, uiteraard chargeer ik
[..]
Inderdaad, ik ben geen racist, maar ze bakken er niet veel van. Het enige Afrikaanse land met een beetje welvaart is Zuid-Afrika. Dat zegt wel genoeg.
Ben je hier ooit geweest?quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het beschaafde Westen vernietigt de wereld en dan lopen Afrikanen achter?
Ik heb een keer een wereldvreemd persoon gesproken die zei dat homoseksualiteit niet bestaat: Als een man op een andere man valt komt dat omdat hij geen vrouw kan krijgen.quote:Op maandag 29 november 2010 15:27 schreef Leandra het volgende:
OMG, alsof homoseksualiteit uit "noodzaak" zou ontstaan![]()
Bij Bubba in celblock D misschien, maar in de gewone wereld moet je wel heel beperkt zijn in je denkvermogen als je het wilt verbieden omdat het niet "nodig" is....
quote:
O M Gquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:38 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik heb een keer een wereldvreemd persoon gesproken die zei dat homoseksualiteit niet bestaat: Als een man op een andere man valt komt dat omdat hij geen vrouw kan krijgen.
Het was niet bedoeld als grapje. Deze persoon was 100% serieus.
quote:Op maandag 29 november 2010 15:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2668/Buitenland/article/detail/1065951/2010/11/29/Keniase-premier-alle-homo-s-arresteren.dhtml
[..]
Toch goed dat homo's zowel zullen worden opgepakt als opgepakt, een politicus die zichzelf eens niet tegenspreekt.
Dat is best in orde! De een verkondigt een bepaalde wens en het tweede gedeelte zegt dat dit ook zal gebeuren. Dat is beter dan dienen te worden opgepakt, maar of zij zullen worden opgepakt ja da is wa anders, jonge!quote:'dienen opgepakt te worden en zij zullen worden opgepakt'
Je mening zal ik toch niet kunnen veranderen, dus dat ga ik niet proberen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Deze man doorbreekt het klassieke denken. Ik heb er waardering voor, misschien staan we over 100 jaar wel op de banken om deze man te eren voor zijn neo gedachtengoed.
Mijn mening over homoïsme echter is reeds bekend.²
Een afwijking met negatieve effecten wel.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:32 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Een afwijking is toch niet perse een ziekte?
Niets mis met homo zijn, als men het eens leert accepteren.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:24 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Een afwijking met negatieve effecten wel.
Elke man kan het klassieke denken doorbreken met zulke idiote uitlatingen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Deze man doorbreekt het klassieke denken. Ik heb er waardering voor, misschien staan we over 100 jaar wel op de banken om deze man te eren voor zijn neo gedachtengoed.
Tja....Je moest eens weten hoe vaak dit in eigen land en cultuur nog voorkomt. Bezoek voor de grap maar eens een strenge protestantse of katholieke kerk...quote:
Ach ja als er een geneesmiddel voor zou zijn, zouden ze die misschien wel gebruiken. Tot die tijd is het een ongeneeslijke ziekte.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niets mis met homo zijn, als men het eens leert accepteren.
Het een ziekte noemen doet voorkomen alsof het iets ergs is wat genezen dient te worden...![]()
Weer lekker aan 't trollen, Banshee?quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik had in 2006 al ADSL verbinding in Kenyaquote:
Klopt.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:41 schreef speknek het volgende:
In feite is het mensenras overbodig, dus behoud daarvan ook.
Ach, dan adopteren ze toch een kind.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:09 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Ach ja als er een geneesmiddel voor zou zijn, zouden ze die misschien wel gebruiken. Tot die tijd is het een ongeneeslijke ziekte.
Het negatieve effect van homoseksualiteit is het onvermogen tot voortplanten. Je kan zeggen wat je wilt maar dat is wel een beetje hét ding van alle organismes: nageslacht creëren.
Een afwijking is het sowieso, maar het is pas een ziekte als het negatief is en ik denk dat veel homo's dat niet met je eens zijn.quote:Ik heb verder niks tegen homo's hoor, vind het ook onzin om ze op te pakken en zeker met een non-argument als "het is overbodig", dat doet echter niks af aan het feit dat het wel een ziekte is.
Vind ik net zo erg, maar van Kenia verbaast het me een stuk minder.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:59 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Tja....Je moest eens weten hoe vaak dit in eigen land en cultuur nog voorkomt. Bezoek voor de grap maar eens een strenge protestantse of katholieke kerk...
We kunnen Kenia wel veroordelen, maar hadden wij in het vorige kabinet geen CU-minister die de homoportefeuille niet wilde?
ADSL in Kenya? Hebben ze internet en elektra daar dan?quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:29 schreef Zith het volgende:
[..]
Ik had in 2006 al ADSL verbinding in Kenya
Damn, is je ban weer over?quote:
Gezien de totale overbevolking die op dit moment op onze planeet explodeert zou een surplus aan homo's juist beter zijn voor de aarde...quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
Het draagt niet bij tot het behoud van het mensenras.
En juist daarom zouden we ons niet druk moeten maken over wat iemand in Kenia roept...quote:Op woensdag 1 december 2010 00:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vind ik net zo erg, maar van Kenia verbaast het me een stuk minder.
Altijd een leuke dit, homo's zijn onvruchtbaar!quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:09 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Het negatieve effect van homoseksualiteit is het onvermogen tot voortplanten. Je kan zeggen wat je wilt maar dat is wel een beetje hét ding van alle organismes: nageslacht creëren.
Inderdaad, meer over wat er in dit topic zoal wordt geroepen.quote:Op woensdag 1 december 2010 07:52 schreef Nielsch het volgende:
[..]
En juist daarom zouden we ons niet druk moeten maken over wat iemand in Kenia roept...
Ja, dus de vrijheid van religie, seksualiteit, vrouwenstemrechten, hup alles weer terugdraaien. Goed plan.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:24 schreef Aloulou het volgende:
Homoseksualiteit is sowieso iets van blanke Westerlingen dus deze Afrikanen moeten gewoon terugkeren naar hun roots en wat minder die voormalige kolonialen imiteren.
Tuurlijk kunnen ze een kind adopteren en dat geweldig opvoeden en alle liefde geven van de wereld, maar dat neemt niet weg dat het alsnog niet hun nageslacht is. Ze geven hun genen niet door en daar zit het hem nou juist in. Ik denk trouwens dat de interesse in zo'n pil inderdaad niet groot zou zijn, aangezien homoseksualiteit over het algemeen gewoon geaccepteerd is. Alleen wie zegt dat die acceptatie iets goeds is? Ze vervolgen is het andere uiterste, maar er mankeert wel degelijk iets aan homo's.quote:Op woensdag 1 december 2010 00:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ach, dan adopteren ze toch een kind.
En mocht er zo'n pil zijn dan denk ik persoonlijk dat het aantal homo's dat interesse heeft nog wel zal tegenvallen. Zal voornamelijk uit kringen komen waar het gewoon nog niet wordt geaccepteerd.
Tsja veel mensen met een psychose zullen het ook niet met me eens zijn dat dat negatief is.quote:[..]
Een afwijking is het sowieso, maar het is pas een ziekte als het negatief is en ik denk dat veel homo's dat niet met je eens zijn.
Als je homoseksueel bent, ben je inderdaad onvruchtbaar. Dan kan je wel zeggen "als ze seks zouden hebben met iemand van het andere geslacht, konden ze wel voortplanten", maar dan zouden ze per definitie niet homoseksueel zijn. Dan heb je verder nog de mogelijkheid om via een meer wetenschappelijke weg, bevruchting tot stand te laten komen, maar dat is eigenlijk niet meer dan symptoombestrijding.quote:Op woensdag 1 december 2010 08:00 schreef Avey het volgende:
[..]
Altijd een leuke dit, homo's zijn onvruchtbaar!
Waarom zou iedereen zijn/ haar genen door moeten geven? Tevens kan het zijn dat (Oeh, glad ijs!) de natuur mensen homo maakt als mechanisme om juist geen genen meer door te geven.quote:Op woensdag 1 december 2010 11:05 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Tuurlijk kunnen ze een kind adopteren en dat geweldig opvoeden en alle liefde geven van de wereld, maar dat neemt niet weg dat het alsnog niet hun nageslacht is. Ze geven hun genen niet door en daar zit het hem nou juist in. Ik denk trouwens dat de interesse in zo'n pil inderdaad niet groot zou zijn, aangezien homoseksualiteit over het algemeen gewoon geaccepteerd is. Alleen wie zegt dat die acceptatie iets goeds is? Ze vervolgen is het andere uiterste, maar er mankeert wel degelijk iets aan homo's.
Waar haal jij je mening vandaan dat iedereen voort moet planten en dat je niet 'normaal' bent als je dat niet doet?quote:Als je homoseksueel bent, ben je inderdaad onvruchtbaar. Dan kan je wel zeggen "als ze seks zouden hebben met iemand van het andere geslacht, konden ze wel voortplanten", maar dan zouden ze per definitie niet homoseksueel zijn. Dan heb je verder nog de mogelijkheid om via een meer wetenschappelijke weg, bevruchting tot stand te laten komen, maar dat is eigenlijk niet meer dan symptoombestrijding.
LOLWHUT. Hoe kom je d'r op om homosexualiteit te vergelijken met een psychose?quote:Op woensdag 1 december 2010 11:05 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Tuurlijk kunnen ze een kind adopteren en dat geweldig opvoeden en alle liefde geven van de wereld, maar dat neemt niet weg dat het alsnog niet hun nageslacht is. Ze geven hun genen niet door en daar zit het hem nou juist in. Ik denk trouwens dat de interesse in zo'n pil inderdaad niet groot zou zijn, aangezien homoseksualiteit over het algemeen gewoon geaccepteerd is. Alleen wie zegt dat die acceptatie iets goeds is? Ze vervolgen is het andere uiterste, maar er mankeert wel degelijk iets aan homo's.
[..]
Tsja veel mensen met een psychose zullen het ook niet met me eens zijn dat dat negatief is.
[..]
Als je homoseksueel bent, ben je inderdaad onvruchtbaar. Dan kan je wel zeggen "als ze seks zouden hebben met iemand van het andere geslacht, konden ze wel voortplanten", maar dan zouden ze per definitie niet homoseksueel zijn. Dan heb je verder nog de mogelijkheid om via een meer wetenschappelijke weg, bevruchting tot stand te laten komen, maar dat is eigenlijk niet meer dan symptoombestrijding.
Er staat toch echt dat ze zullen worden opgepakt.quote:Op maandag 29 november 2010 15:33 schreef murphyjenkins het volgende:
TS snapt het stukje tekst uit de OP niet
Iets vinden en het daadwerkelijk doen is een heel verschil...
Tijdens de industriële revolutie hadden wij hier ook nog brute lijfstraffen, sloppenwijken en kinderarbeid.quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:23 schreef Boldface het volgende:
Volgens mij kan zo'n man zich beter druk maken over de vraag waarom die sloppenwijk die hij vertegenwoordigt, nog steeds een sloppenwijk is.
Het is redelijk bizar om te lezen waar Afrikaanse landen hun energie in steken. Alsof er niets belangrijkers is. Het toont ook wel aan hoe onderontwikkeld en matig beschaafd ze nog zijn. Honderden jaren lopen ze op ons achter.
Geef mij daar eens 1 voorbeeld van?quote:Op woensdag 1 december 2010 12:11 schreef patatmetfriet het volgende:
Bij dieren is het vaak zo dat homoseksuelen er zijn ter ondersteuning van de hele populatie. Dus ze kunnen soortgenoten mét jongen helpen met zorgen, zodat de hele populatie er sterker uitkomt.
Ergo, homoseksuelen hebben nut.
Klopt, ik heb dit ook ooit gelezen op Nu.nl bij Wetenschap. Homoseksualiteit dient inderdaad ter ondersteuning van de populatie, in andere woorden het is inderdaad een volkomen natuurlijk gebeuren.quote:Op woensdag 1 december 2010 12:11 schreef patatmetfriet het volgende:
Bij dieren is het vaak zo dat homoseksuelen er zijn ter ondersteuning van de hele populatie. Dus ze kunnen soortgenoten mét jongen helpen met zorgen, zodat de hele populatie er sterker uitkomt.
Ergo, homoseksuelen hebben nut.
Een soort werkbijen dus!?quote:Op woensdag 1 december 2010 13:56 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Klopt, ik heb dit ook ooit gelezen op Nu.nl bij Wetenschap. Homoseksualiteit dient inderdaad ter ondersteuning van de populatie, in andere woorden het is inderdaad een volkomen natuurlijk gebeuren.
Je zegt het zelf al, glad ijs. ALS de natuur mensen homo zou maken om ze geen genen door te laten geven zou dat alleen maar een ondersteuning zijn van het feit dat er iets mankeert aan homo's. Het is trouwens gewoon basisinstinct om je genen door te geven.quote:Op woensdag 1 december 2010 11:34 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Waarom zou iedereen zijn/ haar genen door moeten geven? Tevens kan het zijn dat (Oeh, glad ijs!) de natuur mensen homo maakt als mechanisme om juist geen genen meer door te geven.
En zeggen dat er iets 'mankeert' aan homo's is natuurlijk ook zo subjectief als de pest!
Het is geen mening, wmb hoeft niet iedereen zich voort te planten (liever niet zelfs), maar dat doet niks af aan het feit dat het basisinstinct is om voort te planten en dat je dus wel degelijk kan zeggen dat er iets mankeert als je homo bent.quote:[..]
Waar haal jij je mening vandaan dat iedereen voort moet planten en dat je niet 'normaal' bent als je dat niet doet?
Het 'leuke' is dat wanneer pedofilie die geaardheid is, er opeens veel meer mensen lijken te zijn die dat zo zien.quote:Op woensdag 1 december 2010 12:04 schreef QuoVadis. het volgende:
Het is triest dat er nog mensen zijn die geaardheid als een keuze beschouwen.
Ik maakte die vergelijking slechts om aan te geven dat omdat de persoon die het heeft het niet als ziekte ziet, dit niet hoeft te betekenen dat het dat ook daadwerkelijk niet is.quote:Op woensdag 1 december 2010 12:11 schreef trustychords het volgende:
[..]
LOLWHUT. Hoe kom je d'r op om homosexualiteit te vergelijken met een psychose?
Het is altijd een keuze om naar je gevoelens te handelen natuurlijk.quote:Op woensdag 1 december 2010 17:11 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Het 'leuke' is dat wanneer pedofilie die geaardheid is, er opeens veel meer mensen lijken te zijn die dat zo zien.
god houdt van de zondaar, maar niet van de zonde, was het toch?quote:Op woensdag 1 december 2010 17:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Het is altijd een keuze om naar je gevoelens te handelen natuurlijk.
Maar het hebben van bepaalde gevoelens niet.
Geen idee, ben niet gelovig.quote:Op woensdag 1 december 2010 17:16 schreef speknek het volgende:
[..]
god houdt van de zondaar, maar niet van de zonde, was het toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
Maar ondertussen wel compleet hysterisch worden als een man in een regenjas naar jouw kinderen staat te kijken bij de speeltuin.quote:Op woensdag 1 december 2010 12:04 schreef QuoVadis. het volgende:
Het is triest dat er nog mensen zijn die geaardheid als een keuze beschouwen.
idd. een droger is daar ook behoorlijk overbodig, zouden die ook verboden zijn?quote:Op maandag 29 november 2010 15:27 schreef Leandra het volgende:
OMG, alsof homoseksualiteit uit "noodzaak" zou ontstaan![]()
Bij Bubba in celblock D misschien, maar in de gewone wereld moet je wel heel beperkt zijn in je denkvermogen als je het wilt verbieden omdat het niet "nodig" is....
+ Marokko, Tunesië en Egypte. Dat zijn de enige landen in Afrika met een beetje welvaart.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:18 schreef Big-Ern het volgende:
Wederom een bewijs dat Afrika niet meer te redden is. Een continent vol met domme mensen. Ja, uiteraard chargeer ik
[..]
quote:Op woensdag 1 december 2010 13:56 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Klopt, ik heb dit ook ooit gelezen op Nu.nl bij Wetenschap. Homoseksualiteit dient inderdaad ter ondersteuning van de populatie, in andere woorden het is inderdaad een volkomen natuurlijk gebeuren.
Verder heb ik het idee dat mensen die het ergst tegen homoseksualiteit zijn, zelf homoseksueel zijn en hun gevoelens willen onderdrukken door hardhandig op te treden. Natuurlijk zal dat niet voor iedereen gelden, maar het zou mij echt niets verbazen.
quote:Op woensdag 1 december 2010 13:34 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Geef mij daar eens 1 voorbeeld van?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |