klinkt heerlijk relaxtquote:Op maandag 29 november 2010 13:36 schreef oeke het volgende:
Het ging ook heel makkelijk, maar ik had er even niet op gerekend.
Ik zit met mijn laptopje in cafe, te werken, cola te drinken, te dure broodjes te eten en te Fokken. Lekker warm!
dat dus inderdaadquote:Op maandag 29 november 2010 13:46 schreef mefke79 het volgende:
en ik zit toch echt zuid maar niks hoor, alleen van die poedersneeuw, 5 minuten of zo.
ah gosquote:Op maandag 29 november 2010 14:33 schreef debuurvrouw het volgende:
ja hoor, zoals het nu lijkt vanuit Duitsland heel Nederland. Het positieve nieuws is dat het nu al zou moeten sneeuwen, en dat doet het nog niet.![]()
Maar mijn arme piepkuiken zit op de fiets ergens halverwege school en hier. hopelijk komt ie zonder sneeuw over.
Nee want dan prikt er een heel klein vingertje in mn oog om te zien of ie ook weer open gaat als ze prikt.quote:Op maandag 29 november 2010 14:50 schreef oeke het volgende:
Wat lief van Tobias zeg!![]()
Ik zie geen sneeuw nog, maar ik zit ook in een lekker hoekje in het cafe nog steeds met inmiddels een stuk citroentaart. Dit moet ik vaker doen!![]()
Arme Huup, een middagdutje mag best hoor.![]()
En arm piepkuiken van Buuf, hopelijk is hij de bui voor!
Auw!quote:Op maandag 29 november 2010 15:10 schreef huuphuup het volgende:
Nee want dan prikt er een heel klein vingertje in mn oog om te zien of ie ook weer open gaat als ze prikt.en anders is favoriet om dr vingertje heel hard mn neusgat in te steken
boh dat heeft me al wel es een bloedneus opgeleverd
![]()
quote:Citroentaart![]()
![]()
geniet ervan!
Nou er lopen zoveel trajectenfusie met 3 andere rechtbanken, KPMG die met onderzoeken (mbt werkzaamheden: wel/niet centraal te doen) bezig is die gevolgen voor mij/ons hebben, dat het dat ook had kunnen zijn. Dat komt ook nog wel, maar nu dus nog niet.quote:Op maandag 29 november 2010 15:46 schreef mefke79 het volgende:
dat valt dan inderdaad mee Diaan, had je wat ergers verwacht?
Hier in het zuidwesten maar geen sneeuw hoorquote:Op maandag 29 november 2010 13:37 schreef debuurvrouw het volgende:
Goed, er klopt iets niet.Het zou in het zśiden sneeuwen vandaag. Dus wįįrom sneeuwt het hier nu dan hč?
quote:Op maandag 29 november 2010 15:56 schreef Saffier het volgende:
Nog geen vlokje t zien hier
M.'s baan is weer 'zeker' (voor zover je zeker kan zijn van een baan natuurlijk) en nog beter; zijn salaris is gestortAllemachtig, ik heb echt in de piepzak gezeten hoor
Ik heb nog steeds iets van 'eerst zien en dan geloven' maar so far, so good.
Jullie snappen vast dat de klaaskado's nu binnen zijn
Dames pm-sters, dank voor het luisterend oor en de morele steun![]()
ik zie het voordeel van een grote tuin in combinatie met veel vetbolletjes en pindanetjes.quote:Op maandag 29 november 2010 16:01 schreef mefke79 het volgende:
Saffier, dat lijkt me een enorme k*t situatie, fijn dat het opgelost is.
Nou weet ik weer waarom het zo leuk is om tegenover een speeltuin te wonen...er zijn allemaal kindjes in de sneeuw aan het spelen en dat klinkt zo gezellig.
quote:Op maandag 29 november 2010 16:43 schreef mikoxx het volgende:
Hier ligt best een flinke laag sneeuw... vanaf half 12 tot 16u gesneeuwd. Ben benieuwd hoe t vanavond en vannacht zal gaan. Ik geloof dat ik één van de weinigen ben, maar ik vind sneeuw wel wat hebben
whahaquote:Op maandag 29 november 2010 17:09 schreef Brighteyes het volgende:
En ik zit niet eens mobiel te tikken.
0,0 cm hier..quote:Op maandag 29 november 2010 17:16 schreef Vlindur het volgende:
2 tot 3 cm is alsnog veel! Hier is het hooguit 2 MM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
mwoh, best wel vlak nog...quote:Op maandag 29 november 2010 18:06 schreef mefke79 het volgende:
Lily, pfff, lijkt me bij jullie nog helemaal lastig, hier is het vlak en bij jullie niet echt (toch?!)
ik vind de eigengemaakte van mijn man veel lekekrderquote:Op maandag 29 november 2010 18:10 schreef livelink het volgende:
Ik heb nog nooit een kapsalon gegeten, ik geloof dat ik hopeloos achterloop wat dat betreft. Ik vind mezelf al heel hip omdat ik nu inmiddels weet wat het is.
Hoewel ik in eerste instantie wel weer dacht dat je kapsel verkeerd was uitgepakt
ik pm je het "recept" van mijn man welquote:Op maandag 29 november 2010 18:14 schreef mefke79 het volgende:
ik geloof niet dat ik hier een kapsalon zou kunnen bestellen...en ik heb heel veel zin in een turks broodje, maar de lekkerste zijn te krijgen bij mijn schoonouders. In Neerpelt. Belgie. Door de sneeuw. Minimaal een uur met de huidige toestand van de wegen. Klinkt niet echt als een optie he...
Mag ik hem ook?quote:Op maandag 29 november 2010 18:19 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik pm je het "recept" van mijn man wel
quote:Op maandag 29 november 2010 19:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Ken je die grap van de dreigende sneeuwwolk?! Daar viel precies een gaatje in, en die is precies over onze woonplaats getrokken.Geen vlok gevallen dus hč.
![]()
![]()
Hilarisch! En fijn, kan ik morgen gewoon rustig Sintkopen doen.
Hierquote:Op maandag 29 november 2010 18:27 schreef mefke79 het volgende:
he, een stuk over wonen als Nederlander in Berlijn. Linda, waar ben je!?
Eng is dat ja. En nu met verse sneeuw valt het wel mee. T wordt pas eng als de sneeuw gaat smelten, en er van die gladde stukken op de stoep zijn. Ben vorig jaar zelf met 39/40 wk gruwelijk op mn plaat gegaan hier in de straat. Wees voorzichtig dus.quote:Op maandag 29 november 2010 19:32 schreef huuphuup het volgende:
Oh ik vind sneeuw heerlijkecht heel erg, en winter ook
en normaal gesproken maakt het me ook niet zoveel uit als ik er nog door moet. Stapje langzamer lopen en een beetje glibberen ofzo. Maar nu met mn bollo vind ik het wel een beetje eng dus hm.
Buuf![]()
![]()
Miss wat een gedoe zeg met die vlucht van Schaap.
Mef is je man er inmiddels?
Oh ik was zo blij vanmiddag toen B. iets eerder naar huis kwamhij was alle drukte (en sneeuw) nét voor. Als ik op t nieuws hoor wat er aan files staat
![]()
Of schoenen met goede zolen die goed grip hebben.quote:Op maandag 29 november 2010 20:09 schreef mikoxx het volgende:
miss... fijn! Tenminste, aan jete zien vind je t helemaal niet zo erg...;)
Amaranta, dat lijkt me erg naar idd. Rustig aan dus Huup! Je hebt toch wel snowboots?
Kan ookquote:Op maandag 29 november 2010 20:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
Of schoenen met goede zolen die goed grip hebben.
Linde heeft een brief terug gekregen met een persoonlijk verhaaltje van Piet erbij. Dat ze vast veel van roze houdt en dat hij een roze veer op zijn muts heeft. En dat de tekening nu in de werkkamer van de Sint hangt. Zo leuk gedaanquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:31 schreef Stiemie het volgende:
Hmm die hennes collectie is ook niet echt wat voor mij geloof ik![]()
Zo wij hebben net een tekening voor de Sint gemaakt.Zag het adres vorige week in een persbericht ergens staan.
Adres van Sinterklaas
Sinterklaashof 1
5670 NA Nuenen
Postzegel bijvoegen = antwoord
ik kan alleen een sjaal breienquote:Op maandag 29 november 2010 20:39 schreef debuurvrouw het volgende:
Of wat fijn Miss!en wat morgen komt zie je morgen wel weer.
Oh, dikke sokken dus Huup. Ff breien.
Ja graag, ben wel benieuwd!quote:Op maandag 29 november 2010 20:10 schreef Vicky het volgende:
PM met receptje is verstuurd. Nog meer liefhebbers?
Ik ben er ook! Ex-Berlinerin meldt! En ik ben benieuwdquote:Op maandag 29 november 2010 18:27 schreef mefke79 het volgende:
he, een stuk over wonen als Nederlander in Berlijn. Linda, waar ben je!?
quote:Op maandag 29 november 2010 19:32 schreef huuphuup het volgende:
Oh ik vind sneeuw heerlijkecht heel erg, en winter ook
en normaal gesproken maakt het me ook niet zoveel uit als ik er nog door moet. Stapje langzamer lopen en een beetje glibberen ofzo. Maar nu met mn bollo vind ik het wel een beetje eng dus hm.
oh hm misschien wel een idee, maar ik kom echt maar minimaal buiten straks, en ik heb hier echte snowboots staan. dus geen H&M'tjes maar sportzaak-wintersport-verantwoordde snowboots zeg maarquote:Op dinsdag 30 november 2010 07:08 schreef Ca.ra het volgende:
Dat ding van roomsnoes verkopen ze ook bij de anwb winkels. Schoonmoeder krijgt ze van de sint. Eeeh 6 euro als ik me niet vergis.
Ik moet morgen msar eens gaan kijken voor nieuwe winterlaarzen vrees ik. Ik had ze gisteravond uit de kast gegraven, maar bij eentje hangt de zool half los
ghehequote:Op dinsdag 30 november 2010 07:43 schreef Ca.ra het volgende:
Huup, ons nationale slurpdoekje. Was Sorbo al bezet toen je je bij Fok aanmeldde?
hmmm ik zelf schommel tussen 41 en 42, ben beetje bang dat die wat te groot gaan zijn.quote:Op dinsdag 30 november 2010 07:41 schreef huuphuup het volgende:
[..]
normaalgesproken 38.5
op dit moment 41 gok ik zo
vocht
oh das lief maar nee joh! gebruik ze maar lekker zelf, lekker buiten spelen met Roy enzoquote:Op dinsdag 30 november 2010 07:52 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
hmmm ik zelf schommel tussen 41 en 42, ben beetje bang dat die wat te groot gaan zijn.
Maar met vocht hmmm anders zou ik zeggen je kunt de mijne wel gebruiken.
bij de fietsenwinkel of gereedschapszaken hebben ze ook wel van die anti-glij-ijzers.quote:Op dinsdag 30 november 2010 07:35 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh hm misschien wel een idee, maar ik kom echt maar minimaal buiten straks, en ik heb hier echte snowboots staan. dus geen H&M'tjes maar sportzaak-wintersport-verantwoordde snowboots zeg maar![]()
Zag wel dat ze bij Dakasport ook snowboots verkopen waarbij je een soort halve ring in je schoen naar believen in of uit kunt klappen, ingeklapt zijn het gewone snowboots, uitgeklapt zitten er ook van die spikes onder, voor t grovere werk.
goeiemorgen btw!
quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:25 schreef Saffier het volgende:
Huup op een ander forum heette ik tijdens de zwangerschap van TobiasZwelgje
![]()
Ik ben natuurlijk ook heel schattigquote:
Ja de pannen lagen er donderdag op, vrijdag was de factuur binnen. Razendsnel zijn ze daarmee. Maar op mijn vraag in een email van drie weken terug heb ik nog steeds geen antwoord.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:13 schreef ik80lll het volgende:
Dak erop, dan kan je weer een nieuwe termijn betalen![]()
bleh was altijd een hoop geld.
Ben jij zwelgje!!!!!!quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:25 schreef Saffier het volgende:
Huup op een ander forum heette ik tijdens de zwangerschap van TobiasZwelgje
![]()
Ooow ik heb zo'n mooie gezienquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:42 schreef mikoxx het volgende:
Idd Nijna!
Ik ben nog steeds naarstig op zoek naar ervaringen met pvc vloeren. Iemand hier? En ik kan ook nog niet echt prijzen vinden... Komend weekend maar ns ff op pad.
Yep, dat ben ikquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ben jij zwelgje!!!!!!
geintje, ik heb geen flauw idee
pannenbierquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:39 schreef Nijna het volgende:
Estrys, maar het zit er maar mooi op dat dak
Ik heb net idd gebeld. Krijg ik het antw.apparaatquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:10 schreef mefke79 het volgende:
Flowerbox, stampvoet gezellig mee! En terecht in jouw geval. Ik zou bellen.
Ik heb kennelijk indruk gemaakt op mijn man. Hij heeft besloten toch op tijd te vertrekken. Waar een beetje zwangerschapshormonen al niet goed voor zijn
oh das een goeie, ik zou een pakketje krijgen van sinterklaas selekt vracht, nouja ze hebben nog tot 6 uur, dus ze zullen wel om 6,30 voor de deur staanquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:02 schreef flowerbox het volgende:
Mag ik mee stampvoeten? ik zie bij jou (mefke) nu echt zo'n stampend konijn in zijn hok![]()
Maar hier zou dus een monteur komen voor de vaatwasser. Ze konden niet zeggen wanneer hij kwam maar ik moest de hele dag thuis blijven. En nu is hij dus nog niet geweestSpeciaal gisteravond boodschappen gedaan en gezorgd voor vervoer van peuter naar de psz zodat ik thuis was. Ik kan hier wel een beetje pissig om worden hoor!
quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:36 schreef miss_sly het volgende:
http://www.nu.nl/wetensch(...)-vaker-dochter-.html
Zou het ook andersom werken: als je een dochter hebt gekregen, betekent dat dat je een aantrekkelijk koppel bent?
hahaha, ja, meer dochters betekent dan een superaantrekkelijk koppelquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:39 schreef huuphuup het volgende:
[..]noujaaaaa hahaha
leuk nieuws voor b. en mij![]()
minder voor mn schoonouders![]()
Ik kreeg er 2 tegelijk, hoe knap moeten wij dan wel niet zijn ?quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:36 schreef miss_sly het volgende:
Zou het ook andersom werken: als je een dochter hebt gekregen, betekent dat dat je een aantrekkelijk koppel bent?
Dan praat je niet meer in termen als 'aantrekkelijk' maar 'pure schoonheid'quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:52 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Ik kreeg er 2 tegelijk, hoe knap moeten wij dan wel niet zijn ?
quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:36 schreef miss_sly het volgende:
Verdorie, en ik hoopte nog wel dat een tweede een zoon zou zijn...quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:36 schreef miss_sly het volgende:
jullie zijn gewoon slim!quote:
Oh!quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:32 schreef huuphuup het volgende:
z0mg
12 handdoeken ķn de badkuip die vol stond te lopen voor t avondbadje![]()
![]()
![]()
ik geloof dat ik maar eens zo'n kastjes-kinderslot ga aanschaffen...
uhhhh ja inderdaad slotjestijdquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:32 schreef huuphuup het volgende:
z0mg
12 handdoeken ķn de badkuip die vol stond te lopen voor t avondbadje![]()
![]()
![]()
ik geloof dat ik maar eens zo'n kastjes-kinderslot ga aanschaffen...
Mijn moeder heeft ze nu, een jaar na plaatsen, bijna doorquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:38 schreef Vicky het volgende:
[..]
uhhhh ja inderdaad slotjestijd
Ikea heeft fijne die je met moeite open krijgt
Ja, neem nou Wim-Lex, die is niet heel aantrekkelijk, al maakt Maxima wel veel goed...quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ken anders genoeg hele lelijke mensen met meerdere dochters hoor
En zouden mijn man en ik de laatste jaren knapper zijn geworden dat we ineens een dochter kregen?
En hele knappe mensen die veel zoons hebben, wat zegt dat dan?
Kulonderzoek, vind ik
Jij bent zeker knapper gewordenquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ken anders genoeg hele lelijke mensen met meerdere dochters hoor
En zouden mijn man en ik de laatste jaren knapper zijn geworden dat we ineens een dochter kregen?
En hele knappe mensen die veel zoons hebben, wat zegt dat dan?
Kulonderzoek, vind ik
Tess d'r kamer komt niet goed mee met de centrale verwarming. Wij hebben vorig jaar voor 25 euro een electrisch kacheltje gekocht en die doet het perfect. Misschien een tip vor jullie.quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:55 schreef p_iglet het volgende:
Kan iemand die kachel buiten even wat hoger zetten??
Ons huis heeft alleen gaskachel in de woonkamer, en is met zo plotselinge temperatuur daling buiten echt nauwelijks meer warm te krijgen.... BRRRRRR....
ja ik las het.. brrrr.. Morgen is de begrafenis van M's opa... en op zo'n kerkhof staat meestal een straf windje..quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:56 schreef _Bar_ het volgende:
En morgen word het gevoelmatig nog veel kouder P_iglet, ik hoorde gevoelsmatig -15
wanneer heb je het nodig?quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:57 schreef lady-wrb het volgende:
help!
ik ben voor luca zijn surprise op zoek naar het logo van DSi XL maar dan geshopt tot DSi XXXL
kan iemand me daar aan helpen?
ehm nuquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
wanneer heb je het nodig?
ik wilde graag een X meer (zit namelijk al in het gedicht)quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh wacht ik heb al wat. Is dit goed?
[ afbeelding ]
Toen we mijn opa begroeven (oudjaarsdag 14 jaar geleden) zijn ze bij uitzondering ook met Oma helemaal tot aan het graf gereden, ipv te lopen vanaf het begin, het was zo onwijs koud ook toen. Echt niet prettig. En dan al die ouwe mensjes. De dominee hield het kort aan het graf zeg maar.quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:58 schreef Vicky het volgende:
[..]
ja ik las het.. brrrr.. Morgen is de begrafenis van M's opa... en op zo'n kerkhof staat meestal een straf windje..
op de surpise is in elk geval ruimte zatquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
nog een x erbij?ff kijken of dat past hoor
quote:
Zou het?quote:
Oh, dat is op de parkeerplaats tegenover ons huis ook als er geen autos staan. Lekker rondjesdraaien in de sneeuw. Tot ze uitschieten en hier het huis binnen rijden ofzo...quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:30 schreef _Bar_ het volgende:
Leuk om naast een leegstaandpand te wonen, vooral met de aangrezende parking ervoor....
En dus met sneeuw is het er nu rondjes blazen geblazen, had even het gevoel dat ze hier zo naar binnen kwamen zetten, met auto en al.
Dat lijkt me dus echt super leuk. En als je een beetje een geode makelaar bent dan verdien je ook nog echt lekker.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:41 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Ik ga voor de nvm-makelaars certificering. Bij mijn hbo-diploma heb ik een vbo-makelaar certificaat behaald, maar aangezien ik nu toch nergens aan de slag kan en dit op de lange termijn wilde ga ik het nu maar doen. Ook een beetje om het gat van inmiddels 1,5 jaar op mijn cv aan te vullen. Ik word er helemaal blij van
Daar moeten we dan nog maar even niet aan denkenquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
Oh, dat is op de parkeerplaats tegenover ons huis ook als er geen autos staan. Lekker rondjesdraaien in de sneeuw. Tot ze uitschieten en hier het huis binnen rijden ofzo...
Ja, dat is idd ook wel zo idd.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:54 schreef miss_sly het volgende:
Wantjes heb ik neit aangedaan, vind ik niet zo nodig.
Het is wel duur, maar goed, ze kan heir als het goed is deze en volgende winter mee doen. En anders had ik nu en volgende winter nieuwe winterslaapzakken moeten kopen en van de zomer een zomerslaapzak. Dat kan wel goedkoper dan dit, dat weet ik wel, maar ik bedoel: het is maar iets duurder dan 3 nieuwe slaapzakken.
En echt, hij voelt zo hemels aanEn hij is ook echt heel erg mooi, goed afgewerkt enzo.
zal wel loslopen, moeten ze eerst door onze voortuin... maar goed, ik kijk regelmatig met schrik door het raam (vorig jaar tenminste)quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:51 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Daar moeten we dan nog maar even niet aan denken
Zo kwam er hier gisteren eentje de bocht door gegleden en er volgde een enorme klap en hij reed gewoon door. Ben toch maar even gaan kijken of onze auto of 'onze' zwerfkat niet geraakt waren, maar hij zat tegen de stoep aan denk ikquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
zal wel loslopen, moeten ze eerst door onze voortuin... maar goed, ik kijk regelmatig met schrik door het raam (vorig jaar tenminste)
Ik vind vastgoed sowieso erg leuk en vind mijn baan dan ook erg leuk! Ik kan je keuze dus goed begrijpen ook al doe ik dan alleen maar administratiequote:Op dinsdag 30 november 2010 20:55 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Ja miss ik vind de makelaardij echt super, van de 4 jaar hbo waren er 2 gericht op vastgoed en dat was echt super! Ik heb ook al 1,5 jaar zelfstandig gewerkt voor een makelaar, maar zij kon me niet meer betalen. Ik heb het er vandaag ook met haar over gehad en zij vond het ook een goede keuze. Hopelijk is de markt na 2 jaar weer biigetrokken!
Wat leuk amaranta! Geeft je ook wel het gevoel dat je de goede keuze hebt gemaakt dan denk ik?
We redden het nu ook met een. Ik wilde er dus een bij kopen, omdat deze te dun is, maar op zich ging het prima. 's ochtends wassen, meteen in de droger en weer aan. Nou weet ik niet of deze in de droger mag, maar als ik die 's ochtends was en haar overdag een keer in de dunne slaapzak in bed leg, kan hij's avonds vast weer aanquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, dat is idd ook wel zo idd.
Maar redt je het wel met eentje dan? Ik heb hier iets van 3 slaapzakken per seizoen ongeveer. Eentje in de was, eentje reserve enzo.
Geen idee, ik zou het niet kunnen, maar je zal maar echt wanhopig zijn en niet weten wat je er mee aan moet... Ik neem aan dat niemand het voor de lol doet...quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:21 schreef mefke79 het volgende:
Hoe kun je dit doen....
http://www.nu.nl/binnenla(...)e-glascontainer.html
Nou als het heel koud is 's nachts doe ik wel eens mijn anticonceptiesokken aan. Want als ik daarmee het bed in duik, geheid geen sex.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:55 schreef p_iglet het volgende:
Die mag je uitleggen want ik mis de grap nu even.
Tess d'r kamertje is echt zo'n bijhangend hok... en met dat kacheltje aan is het net ff wat lekkerder voor d'r... zonder kachel is het nu al een vrieskist.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:23 schreef Brighteyes het volgende:
Bij Oscar staat de verwarming ook aan hoor.Anders wordt hij wakker van de kou. De deur zit niet potdicht, die staat altijd op een kiertje.
te warm/droge lucht.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:28 schreef Ticootje het volgende:
Hoezo zou de verwarming niet aan mogen op de slaapkamer? Hier staat de cv gewoon op 18 graden 's nachts, alle verwarmingen staan open. De ventilatieroosters ook trouwens.
natuurlijke kacheltjes?quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:29 schreef k_i_m het volgende:
Wij slapen gezellig met z'n allen op dezelfde kamer [ afbeelding ] dus het is hier vanzelf wel lekker warm.
wij regelmatig ook, en dan ook nog met zijn 3en in een 140cm brede hoogslaper. t_igger en pepijn bovenop het dekbed want die hebben het warm, en ik verkleumd ingewikkeld in een 2 persoons dekbed, liefst met mijn koude pootjes tegen t_igger aan...quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:29 schreef k_i_m het volgende:
Wij slapen gezellig met z'n allen op dezelfde kamer [ afbeelding ] dus het is hier vanzelf wel lekker warm.
Neehoor, de kachel staat ook op 18. Alhoewel, er liggen ook nog twee siamezen de hele nacht op mijn hoofd of aan het dekbed te klauwen omdat ze erin willen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:31 schreef Vicky het volgende:
[..]
natuurlijke kacheltjes?
ik heb mijn herfstdekbeddeel er nu op liggen maar het zomerdeel ligt er naast, die gaat er altijd op als ik ga slapen maar halverwege de nacht schop ik m van het bed af omdat ik me dan de pleuris zweet..
oehhh heeerlijk!! Die had ik vroeger ook altijd, dat gekraak, daar was ik gek op en het was zoooo lekker warm.. Helaas heb ik een allergische man, dus er kan geen dons meer op bedquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:33 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ga zometeen lekker mijn donzen dekbedje erbij pakken.![]()
oehh gezellig! Dat mis ik ook! Toen ik nog thuis woonde had ik een kat die het liefst onder mijn dekbed sliep en dan ook nog zo dicht mogelijk tegen mij aanquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:34 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Neehoor, de kachel staat ook op 18. Alhoewel, er liggen ook nog twee siamezen de hele nacht op mijn hoofd of aan het dekbed te klauwen omdat ze erin willen.
daarom ligt mijn zomerdeel dus los. Samen in een dekbedhoes is echt nie fijn, dan stroomt het zweet van mijn lijf..quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:39 schreef Memmel het volgende:
Ik heb net het zomerdeel van mijn wollen dekbed er weer afgehaald. Zomer en winter samen was iets too much ".
ja maarquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:44 schreef k_i_m het volgende:
Maar siamees is andere samenstelling he? Heb ik ook geen last van. Althans, niet op die manier.
hij/zij kijkt wel heul lief zoquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:49 schreef k_i_m het volgende:
Kijk nou, die krachteloze blik, dat wil jij toch ook in bed?.
[ afbeelding ]
zelfde tekst, maar ipv konijn kippen. die komen met sneeuw hun hok niet meer uit, dus dat gaat hard qua poep en vies enzo. en natuurlijk even een wak slaan in de waterbak.quote:Op woensdag 1 december 2010 09:05 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ga zo eerst het konijn defrosten.Die moet nódig een schoon hokje. De eerste stevige nachtvorst heeft ie alweer doorstaan. De ouwe taaie
Ja, dat is ook een goeie.quote:Op woensdag 1 december 2010 09:16 schreef lady-wrb het volgende:
ik strooi sowieso nooit zout. daar krijg je van die witte vlekken van in je huis en kringen op je schoenen. als het echt nodig wordt strooi ik wel zand. beter voor het milieu ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |