abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89295017
Bluh. Heb ik weer.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  maandag 29 november 2010 @ 13:34:28 #2
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_89295129
het gaat nog wel zo makkelijk tegenwoordig :D

Het sneeuwt hier, bah. -O- Gelukkig met de auto vandaag, hoef ik er niet doorheen met de fiets.
Make love, not war ☮
  maandag 29 november 2010 @ 13:34:35 #3
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_89295134
Haha!
Maar idd, zeg dat wel, vastgevroren!
Ik zit voor de openslaande deuren, binnen in huis wel te verstaan, en ik vind het echt superkoud aan mijn rug. :X :X
  maandag 29 november 2010 @ 13:36:25 #4
114177 Diaan73
pi_89295200
Je hebt de openslaande deuren toch wel dicht?? :P

Ow over een uurtje moeten we bij de grote baas de president vd rbkomen. Ben benieuwd wat hij te vertellen heeft.
Make love, not war ☮
pi_89295213
Het ging ook heel makkelijk, maar ik had er even niet op gerekend.

Ik zit met mijn laptopje in cafe, te werken, cola te drinken, te dure broodjes te eten en te Fokken. Lekker warm!
  maandag 29 november 2010 @ 13:37:05 #6
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_89295231
Goed, er klopt iets niet. }:| Het zou in het zúiden sneeuwen vandaag. Dus wáárom sneeuwt het hier nu dan hè? oO/
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_89295288
ik zit in joggingbroek en trui op de bank. Ziek. Blegh. En geen sneeuw hier.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 29 november 2010 @ 13:38:22 #8
114177 Diaan73
pi_89295292
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 13:36 schreef oeke het volgende:
Het ging ook heel makkelijk, maar ik had er even niet op gerekend.

Ik zit met mijn laptopje in cafe, te werken, cola te drinken, te dure broodjes te eten en te Fokken. Lekker warm!
klinkt heerlijk relaxt O+

Inderdaad Buuv, alleen in het Zuiden, nou mooi niet dus.
Make love, not war ☮
  maandag 29 november 2010 @ 13:43:20 #9
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_89295475
Ik zit op kantoor en heb mijn vestje omgeruild voor mijn dikke fleece. En mijn voeten vallen er af van de kou. Het sneeuwt hier niet, da's dan het enige gelukje dat we hebben.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  maandag 29 november 2010 @ 13:43:40 #10
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_89295490
Mogguh :P
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_89295568
Weet niet of het hier al langs is gekomen maar morgen hebben ze bij Kruidvat de LP kerststal in de aanbieding ~:)
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_89295581
en ik zit toch echt zuid maar niks hoor, alleen van die poedersneeuw, 5 minuten of zo.
pi_89295594
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 13:46 schreef mefke79 het volgende:
en ik zit toch echt zuid maar niks hoor, alleen van die poedersneeuw, 5 minuten of zo.
dat dus inderdaad
pi_89296160
G'middag.
Hier geen sneeuw, wel vastgevroren...
Ik sliep vannacht in onze nieuwe, geïmproviseerde slaapkamer. Zonder verwarming (de cv werkt nog niet echt) en met enkel glas en verrotte kozijnen.
Pyjama's en extra dekens lagen in de kamer waar dochterlief sliep, en die sliep nogal licht, dus dat pak je ook niet zomaar.
KOUD! ;(
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_89296458
innepin een meer dan goede reden om lekker tegen elkaar aan te kruipen, toch?!
pi_89296544
Ik zit op kantoor. 12de verdieping en alles is wit buiten. Het sneeuwt als een gek.
Bweh, voor mij hoeft dat dus niet want ik moet na mijn werk de kinderen ophalen en naar de action en naar de supermarkt.
pi_89296575
brrr koud Innepin. Ik ga eens even in je klustopic loeren :)

Wij hebben het hele weekend geverfd bij mijn schoonvader op zolder. Het nieuwe tijdelijke kamertje voor Seb O+ . Waren nog donkergroene dakplaten die wit moesten worden en mijn schoonvader wilde perse een stalen balk kanariegeel maken. Die was antraciet dus dat moest wel een paar keer. En hij zei de hele tijd: dat doe ik van de week nog wel een keertje... jaaaaa die kennen we. Als we op hem gaan wachten dan is het in januari wel een keer bewoonbaar. Dus hebben we heel hard doorgewerkt. Moet zeggen dat het geel best aardig vrolijk is geworden. Komend weekend de vloerbedekking en dan de week daarop verhuizen.
pi_89296636
Hier (natte?) sneeuwt het sinds een uur of 2 af en toe.
Hoe hoog hebben jullie de verwarming? Ik had het telkens op 20, maar tis nog wel frisjes zo. Toch maar hoger doen.
De schuurdeur zat vastgevroren vanmorgen :{ Dus moesten we maar lopend naar school. Koud!
Ik moet toch maar een muts denk ik, vooral met fietsen lijkt het me koud aan de oren worden. Of zo'n band, gaat je haar iets minder in de war. :P
  maandag 29 november 2010 @ 14:29:00 #19
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_89297234
Klonk! ik keek net even op buienradar maar euh.. ZOMG :X :'(

het gaat straks echt keihard sneeuwen benk bang. Een oprecht getverdemme dus. ;(
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_89297313
Toch niet in Drenthe buuf? Buienradar loopt hier vast. :{ Nu iig alleen een paar verdwaalde sneeuwvlokjes.
pi_89297381
Ingrid, probeer www.sneeuwradar.nl eens..
  maandag 29 november 2010 @ 14:33:54 #22
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_89297387
ja hoor, zoals het nu lijkt vanuit Duitsland heel Nederland. Het positieve nieuws is dat het nu al zou moeten sneeuwen, en dat doet het nog niet. :P
Maar mijn arme piepkuiken zit op de fiets ergens halverwege school en hier. hopelijk komt ie zonder sneeuw over. :{
  maandag 29 november 2010 @ 14:39:22 #23
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_89297629
Mijn kleine boeffie zegt ineens uit het niets tegen me; ai laaafffff joe mama O+
Ik zeg; i love you to. Weet je ook wat dat betekend wat je net zei?
Ja mama dat betekent ; Ik hou van jou. Echt compleet met glunderkoppie he O+ O+ O+

Ik heb wel zin in sneeuw, maar zo te zien komt het hier pas vanavond.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_89298011
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 14:33 schreef debuurvrouw het volgende:
ja hoor, zoals het nu lijkt vanuit Duitsland heel Nederland. Het positieve nieuws is dat het nu al zou moeten sneeuwen, en dat doet het nog niet. :P
Maar mijn arme piepkuiken zit op de fiets ergens halverwege school en hier. hopelijk komt ie zonder sneeuw over. :{
ah gos -O-
gaat ie de hele winter ook met de bus? Ik kreeg in de winter een busabo, in de zomer moest k fietsen, en t voorjaar/najaar ook uiteraard :P T was grofweg 3 kwartier fietsen naar mn school.

Het weer blegh, ik heb wel zin in sneeuw, maar dan eigk wel zo dat alles hier in huis gedaan is en de boodschappen binnen zijn enz enz, dat k niet nog naar buiten moet. En dat laatste moet eigk wel maar mn brakke lijf doet zeer :') muh. Mag k alweer naar bed? :P

Tobias :D O+ wat lief Saffier <3
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89298104
Het sneeuwt hier nog een heel klein beetje, maar zo te zien op de radar is het meeste al geweest... Het ziet er winters uit, maar genoeg om te sleeën is het nog niet. Het blijft wel liggen!
Fake it till you make it...
pi_89298105
Wat lief van Tobias zeg! O+

Ik zie geen sneeuw nog, maar ik zit ook in een lekker hoekje in het cafe nog steeds met inmiddels een stuk citroentaart. Dit moet ik vaker doen! :9

Arme Huup, een middagdutje mag best hoor. :*

En arm piepkuiken van Buuf, hopelijk is hij de bui voor!
pi_89298996
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 14:50 schreef oeke het volgende:
Wat lief van Tobias zeg! O+

Ik zie geen sneeuw nog, maar ik zit ook in een lekker hoekje in het cafe nog steeds met inmiddels een stuk citroentaart. Dit moet ik vaker doen! :9

Arme Huup, een middagdutje mag best hoor. :*

En arm piepkuiken van Buuf, hopelijk is hij de bui voor!
Nee want dan prikt er een heel klein vingertje in mn oog om te zien of ie ook weer open gaat als ze prikt. :') en anders is favoriet om dr vingertje heel hard mn neusgat in te steken :X boh dat heeft me al wel es een bloedneus opgeleverd :P

B. komt zo thuis, die had een cursus vandaag en is een uurtje eerder thuis, dan gaan we eventjes naar buiten, cola halen voor mij :9

Citroentaart O+ O+ :Y) geniet ervan!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89299003
Ik hoop stiekem dat het iig in Dld heel erg gaat sneeuwen, en dan met name in Munchen, dan hoeft schaap niet weg. Er zijn al vluchten geannuleerd vandaag naar Munchen!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 29 november 2010 @ 15:13:51 #29
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_89299180
Nou hij is over hoor. :P Voor de bui binnen. Ik mag geloof ik zo zijn Frans gaan overhoren. :7

En een busverbinding is een beetje lastig hier. Dus fietsen ze zoveel mogelijk. zo nu en dan brengen we ze met de auto. Ze willen ook wel fietsen. dus zolang de sneeuw niet kniehoog ligt redden we ermee.
pi_89299660
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 15:10 schreef huuphuup het volgende:
Nee want dan prikt er een heel klein vingertje in mn oog om te zien of ie ook weer open gaat als ze prikt. :') en anders is favoriet om dr vingertje heel hard mn neusgat in te steken :X boh dat heeft me al wel es een bloedneus opgeleverd :P
Auw!
quote:
Citroentaart O+ O+ :Y) geniet ervan!
:Y

Miss, dat zou fijn zijn! Ik duim mee!

Gelukkig dat hij binnen is. Brr, toch niks zo onverwacht in een sneeuwbui komen op de fiets. :N
pi_89299688
Het sneeuwt hier in het zuiden. Ik sta te strijken, kijk naar buiten is het ineens wit! Seb zo direct zijn nieuwe sneeuwboots aan en even geld halen voor de kapper.
pi_89299849
Estrys, ineens he! Hier ook. En het gaat hard!
MIss, Munchen was een zooitje las ik net ergens. Maar, het vliegveld daar is natuurlijk wel wat gewend. Wij zijn er eens met een bui als deze vertrokken. Ik hoop voor jou dat het geannuleerd wordt.
hm, ik heb ineens een heel andere stem schijnt. Ik belde mijn leidinggevende om te zeggen dat ik nog niet weet of ik er morgen weer ben, ze herkende mijn stem niet. Zo erg is het nou toch ook weer niet zou ik zeggen...
  Jubileum moderator maandag 29 november 2010 @ 15:39:15 #33
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_89300315
w/ Sneeuw *O* in Amsterdam!

(nu is het nog leuk, als ik straks niet naar huis kan niet meer natuurlijk :') )
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 29 november 2010 @ 15:44:34 #34
114177 Diaan73
pi_89300534
Nou, de mededeling viel mee. Onze directeur gaat landelijke projecten doen en de manager wordt de waarnemend directeur... Onze directeur zag ik toch al niet vaak..
Make love, not war ☮
pi_89300631
dat valt dan inderdaad mee Diaan, had je wat ergers verwacht?
  maandag 29 november 2010 @ 15:49:20 #36
267164 ik80lll
leer mij het zelf te doen
pi_89300754
Hier nog geen sneeuw,
en als het aan mij ligt mag het ook nog wel even wachten.
Ben een schijtluis, en heb een vergadering vanavond....
ik moet er dus nog echt uit
  maandag 29 november 2010 @ 15:49:20 #37
114177 Diaan73
pi_89300755
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 15:46 schreef mefke79 het volgende:
dat valt dan inderdaad mee Diaan, had je wat ergers verwacht?
Nou er lopen zoveel trajectenfusie met 3 andere rechtbanken, KPMG die met onderzoeken (mbt werkzaamheden: wel/niet centraal te doen) bezig is die gevolgen voor mij/ons hebben, dat het dat ook had kunnen zijn. Dat komt ook nog wel, maar nu dus nog niet.
Make love, not war ☮
  maandag 29 november 2010 @ 15:49:50 #38
114177 Diaan73
pi_89300780
het is hier nog niet gestopt met sneeuwen -O- Ik moet straks nog wel naar huis rijden...
Make love, not war ☮
  maandag 29 november 2010 @ 15:56:00 #39
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_89301077
Nog geen vlokje t zien hier -O-

M.'s baan is weer 'zeker' (voor zover je zeker kan zijn van een baan natuurlijk) en nog beter; zijn salaris is gestort *O* Allemachtig, ik heb echt in de piepzak gezeten hoor :X Ik heb nog steeds iets van 'eerst zien en dan geloven' maar so far, so good.
Jullie snappen vast dat de klaaskado's nu binnen zijn *O*
Dames pm-sters, dank voor het luisterend oor en de morele steun :* :*
Ylana
pi_89301308
Saffier, dat lijkt me een enorme k*t situatie, fijn dat het opgelost is.
Nou weet ik weer waarom het zo leuk is om tegenover een speeltuin te wonen...er zijn allemaal kindjes in de sneeuw aan het spelen en dat klinkt zo gezellig. O+
pi_89301562
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 13:37 schreef debuurvrouw het volgende:
Goed, er klopt iets niet. }:| Het zou in het zúiden sneeuwen vandaag. Dus wáárom sneeuwt het hier nu dan hè? oO/
Hier in het zuidwesten maar geen sneeuw hoor ;)

Tobias O+ Wat lief Saffier :D en fijn dat er nu salaris is :*
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_89301832
Ah, de sneeuw is hier nu ook gearriveerd... O+
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  maandag 29 november 2010 @ 16:14:39 #43
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_89301930
ik wil ooooooook! Echt waar!
De lucht ziet er heel dreigend uit, er zit duidelijk sneeuw in, maar het is hier gewoon nog steeds droog. Wel donker al.
Ylana
pi_89301933
Tssss ik wil ook sneeuw, zeker nu ik vandaag de deur niet meer uithoef ;)
Toch wel fijn om zo lekker in de buurt te werken, tussen de middag thuis kunnen eten, je bent er zo, en je bent ook zo weer terug thuis.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  maandag 29 november 2010 @ 16:25:05 #45
114177 Diaan73
pi_89302450
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 15:56 schreef Saffier het volgende:
Nog geen vlokje t zien hier -O-

M.'s baan is weer 'zeker' (voor zover je zeker kan zijn van een baan natuurlijk) en nog beter; zijn salaris is gestort *O* Allemachtig, ik heb echt in de piepzak gezeten hoor :X Ik heb nog steeds iets van 'eerst zien en dan geloven' maar so far, so good.
Jullie snappen vast dat de klaaskado's nu binnen zijn *O*
Dames pm-sters, dank voor het luisterend oor en de morele steun :* :*
*O* wat fijn *O*

Het is hier gestopt met sneeuwen, het is wel helemaal wit... en best nog een laag gevallen eigenlijk.
Make love, not war ☮
  † In Memoriam † maandag 29 november 2010 @ 16:38:08 #46
37843 lady-wrb
kortaf
pi_89303031
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 16:01 schreef mefke79 het volgende:
Saffier, dat lijkt me een enorme k*t situatie, fijn dat het opgelost is.
Nou weet ik weer waarom het zo leuk is om tegenover een speeltuin te wonen...er zijn allemaal kindjes in de sneeuw aan het spelen en dat klinkt zo gezellig. O+
ik zie het voordeel van een grote tuin in combinatie met veel vetbolletjes en pindanetjes.
hier is het net een vogelsnackbar. op het ogenblik gaan de vlaamse gaaien, mezen en spreeuwen nog prima bij elkaar. dat was vorig jaar wel anders, toen werd het kleine grut echt de tuin uitgeschopt door die grote opvreters :(
pi_89303189
Wij hebben van melkpakken voederhuisjes gemaakt die hangen in de boom, maar volgens mij zijn alleen mezen en mussen licht genoeg om erop te zitten... ;). Jammer voor het grotere gespuis, die zoekt zn eten maar elders...

Het sneeuwen is hier gestopt.
Fake it till you make it...
  maandag 29 november 2010 @ 16:43:54 #48
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_89303250
Hier ligt best een flinke laag sneeuw... vanaf half 12 tot 16u gesneeuwd. Ben benieuwd hoe t vanavond en vannacht zal gaan. Ik geloof dat ik één van de weinigen ben, maar ik vind sneeuw wel wat hebben :)
  maandag 29 november 2010 @ 16:48:25 #49
114177 Diaan73
pi_89303436
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 16:43 schreef mikoxx het volgende:
Hier ligt best een flinke laag sneeuw... vanaf half 12 tot 16u gesneeuwd. Ben benieuwd hoe t vanavond en vannacht zal gaan. Ik geloof dat ik één van de weinigen ben, maar ik vind sneeuw wel wat hebben :)
:D ik dacht juist dat ik één van de weinigen ben die het helemaal niets vindt. Ik vind het er op zich wel even mooi uitzien, maar dan houdt het ook al snel op. Ik heb ook helemaal niet behoefte om in de sneeuw te gaan wandelen enz. Juist dan lekker binnen zitten.
Make love, not war ☮
  † In Memoriam † maandag 29 november 2010 @ 16:49:19 #50
37843 lady-wrb
kortaf
pi_89303485
sneeuw is hartstikke leuk :Y
maar wij moeten vanavond op schoolbezoek. open avond op het zaanlands lyceum.
dan is het toch wat minder handig dat het zo sneeuwt -O-
ik had sneeuwballen willen gooien enzo
pi_89303612
Ik vind sneeuw ook helemaal niet erg hoor, maar vorig jaar duurde het echt te lang... Hier alleen nog maar awt kleine vlokjes, nog niet echt spanennd dus.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_89303801
}:| Mijn man heeft nog minimaal een uur nodig om thuis te komen. Minimaal dus. Want hij is al een uur onderweg en al zeker 10 kilometer opgeschoten. En hij heeft nog 96 minuten om Driekus van het kdv te halen. Zo niet, dan moet ik uit bed, de auto gaan uitgraven, door de sneeuw glibberen en Driekus halen. Blegh. En er is ook niemand anders die dat even kan. Ik ga serieus maar eens kijken wie er in de buurt zijn want ik voel me niet echt in staat om em op te halen op het kdv.
pi_89303892
balen Mefke!

Ik heb net maar eten besteld, ik heb echt geen puf om te koken vandaag..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 29 november 2010 @ 17:04:38 #54
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_89304186
Kan het me voorstellen Vicky! :Y
Fijn dat het met die kaart gelukt is trouwens. :*

Hier sneeuwt het nu ook al eventjes, een cm of 2-3 ofzo. Zo mooi, zo leuk!
Heb mijn loopmaatje al gezegd dat ik niet ga hardlopen als het zo blijft hoor! :D Zo fanatiek ben ik niet. ;) _O-

Oh, en even *O* en :9 hier.
Mijn fruitinname is echt superslecht sinds dat heller gebeuren. In die 60 minuten 's avonds schiet dat er enorm bij in. Nu schoot me van de week ineens te binnen dat de kraam van die heerlijke fruitsalades-met-sap maakte en ik kreeg daar zo'n zin in dat ik lekker veel fruit en sap gehaald heb net om zo'n ding te maken voor zometeen na het eten! *O* O+ :D
Hoe kan je je verheugen op mandarijntjes en kiwi. _O- :@
pi_89304253
:o 203 cm?? ;)

ioehh klinkt lekker dat fruit met sap!! Ik ben zo'n slechte fruit-eter ind e herfst/winter
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 29 november 2010 @ 17:09:30 #56
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_89304421
:o
En ik zit niet eens mobiel te tikken. :D
pi_89304510
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 17:09 schreef Brighteyes het volgende:
:o
En ik zit niet eens mobiel te tikken. :D
whaha :D
je zat er gewoon naast ;)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_89304747
2 tot 3 cm is alsnog veel! Hier is het hooguit 2 MM :o
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_89304834
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 17:16 schreef Vlindur het volgende:
2 tot 3 cm is alsnog veel! Hier is het hooguit 2 MM :o
0,0 cm hier..

*O* Ik wacht met smart op de bezorgturk.. Kapsalon on the way *O*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_89304853
oh nee.. toch wel een mm of zo, het is hierook aan het sneeuwen!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_89305051
Oh gatver, Mef, wat een ellende. Ik heb echt met je te doen.

Hier is geen vlokje sneeuw gevallen.
pi_89305139
het gaat heir steeds harder sneeuwen met steeds grotere vlokken..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_89305209
Net telefoon gehad, hij is de brug over (de brug bij Ewijk A50) . Ik ben benieuwd. We hebben afgesproken dat ie belt om zes uur. Dat geeft mij nog een half uur om een alternatief te vinden. Uitgraven is geen optie, dus het wordt of de buren of mijn zwager. En dan snel het kdv bellen dat ze hem echt mogen meegeven.

Sneeuw is leuk, maar niet op deze manier.
Eten heb ik nog maar even niet aan gedacht, maar dat komt vast goed. Er staat hier sowieso genoeg spul voor pannenkoeken.
pi_89305682
Het sneeuwt hier nog steeds, maar ik heb een oplossing! *O* Mijn lieve zwager is zo vriendelijk Driekus te gaan halen, lopend, want hij heeft geen stoeltje. Moest ik alleen even aan het kdv uitleggen hoe hij eruit ziet. Heb dus maar verteld dat wibi soerijadi die kant op komt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 29 november 2010 @ 17:59:18 #65
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_89306671
Ik hou wel van sneeuw, zeker nu ik gewoon lekker thuis ben >:)
De kinderen hebben net wel een uur buiten gespeeld met slee en sneeuwschuiver. Dat vind ik altijd wel erg leuk. Een vriendinnetje van Katja zou om 16.30 opgehaald worden, haar moeder moest uit Utrecht komen. Uiteindelijk was het pas 17.15 dat ze hier was. Dus ben ik extra blij dat ik vandaag thuis ben. Anders zou ik nu nog aan mijn terugreis moeten beginnen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 29 november 2010 @ 18:03:06 #66
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_89306825
Sneeuw *O* Maar ja, wij hebben dan ook allebei geen reistijd naar het werk dus een luxepositie :)
Manlief is met de oudste en de jongste buiten spelen, sneeuwklontjes gooien :P
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_89306860
It's a jungle out here

Ik ben om 16.00 van mijn werk vertrokken en ben bij de action geweest en heb de kinderen opgehaald. Afstand 5 km.

Ben net thuis :'(

dag 1 sneeuw...yippie
pi_89306947
Lily, pfff, lijkt me bij jullie nog helemaal lastig, hier is het vlak en bij jullie niet echt (toch?!)
pi_89306983
Sneeuw O+

Maargoed, ik heb de mazzel heel dicht bij mijn werk te wonen, dus ik heb er geen last van.. Kan me voorstellen dat als je veel op de weg zit of bijv. zwanger rondloopt het zwaar balen is..
pi_89306992
oei das niet prettig Lily!~

Muhh... mijn kapsalon viel zwaar tegen zeg!! Veel te veel patatjes en bijna geen vlees..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_89307101
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 18:06 schreef mefke79 het volgende:
Lily, pfff, lijkt me bij jullie nog helemaal lastig, hier is het vlak en bij jullie niet echt (toch?!)
mwoh, best wel vlak nog...

maar spekglad overal en veel sneeuw

mijn echtgenoot heeft nachtdienst deze week en moet dus om 22.30 met de scooter naar zijn werk. 11 km verder, bwuh (hij heeft geen rijbewijs)
pi_89307146
Nee, sneeuw is voornamelijk heel erg lastig voor ons. Het kost ontieglijk veel tijd iedere dag.
  maandag 29 november 2010 @ 18:10:50 #73
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_89307154
Ik heb nog nooit een kapsalon gegeten, ik geloof dat ik hopeloos achterloop wat dat betreft. Ik vind mezelf al heel hip omdat ik nu inmiddels weet wat het is.

Hoewel ik in eerste instantie wel weer dacht dat je kapsel verkeerd was uitgepakt O~)
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_89307176
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 18:10 schreef livelink het volgende:
Ik heb nog nooit een kapsalon gegeten, ik geloof dat ik hopeloos achterloop wat dat betreft. Ik vind mezelf al heel hip omdat ik nu inmiddels weet wat het is.

Hoewel ik in eerste instantie wel weer dacht dat je kapsel verkeerd was uitgepakt O~)
ik vind de eigengemaakte van mijn man veel lekekrder :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_89307338
ik geloof niet dat ik hier een kapsalon zou kunnen bestellen...en ik heb heel veel zin in een turks broodje, maar de lekkerste zijn te krijgen bij mijn schoonouders. In Neerpelt. Belgie. Door de sneeuw. Minimaal een uur met de huidige toestand van de wegen. Klinkt niet echt als een optie he...
pi_89307543
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 18:14 schreef mefke79 het volgende:
ik geloof niet dat ik hier een kapsalon zou kunnen bestellen...en ik heb heel veel zin in een turks broodje, maar de lekkerste zijn te krijgen bij mijn schoonouders. In Neerpelt. Belgie. Door de sneeuw. Minimaal een uur met de huidige toestand van de wegen. Klinkt niet echt als een optie he...
ik pm je het "recept" van mijn man wel :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_89307864
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 18:19 schreef Vicky het volgende:

[..]

ik pm je het "recept" van mijn man wel :D
Mag ik hem ook? O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_89307908
he, een stuk over wonen als Nederlander in Berlijn. Linda, waar ben je!?
pi_89307914
kapsalon is geloof ik niet mijn ding (als vegetarier ;) )
  † In Memoriam † maandag 29 november 2010 @ 18:27:56 #80
7074 moussy
kuttekop
pi_89307941
Ik haat sneeuw :( en de glijdende bussen voor de deur :(
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_89308033
Dat je dan echt genoten hebt van je hele dag alleen, in het cafe. O+
En dat je dan thuiskomt in een leeg huis.
Net dacht ik voetstappen op de trap te horen maar nee, nog niemand. -O-

Nouhou.
pi_89308176
haha oeke, ik herken dat. Ik ben al de hele dag alleen ziek thuis en ik kijk bij elke auto die de wijk in komt of het mijn mannen zijn...
  maandag 29 november 2010 @ 18:47:55 #83
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_89308814
O+ Sneeuw O+ een cm of 2 schat ik. Straks de slee uit de schuur pakken, als er dan genoeg ligt gaan we morgen sleëend naar school O+
Ylana d'r eerste sneeuw O+
Ylana
pi_89309035
Ja, dat koppie van Driekus morgen, daar heb ik ook wel zin in. Al zal ik er zelf weinig mee kunnen, ik kan me niet voorstellen dat ik morgen ineens beter ben. Manlief is er nog niet, trouwens. Ik verwacht nu nog een minuut of 20...
pi_89310362
Ik vind sneeuw leuk en mooi als ik niets moet. Kan gaan wandelen als ik wil, maar ook thuis blijven. Van niemand afhankelijk ben, er niets kan gebeuren.
Nu vind ik het maar niets. De vlucht van schaap is (nog) niet geannuleerd, maar als hij vertrekt, komt hij dan ook weer thuis donderdag? Er wordt veel sneeuw verwacht rondom Munchen.
En morgen moeten mijn ouders uit brabant komen om op te passen...niet echt lekker met dit weer.

Dus zo vanuit mijn raam vind ik het echt O+ maar in de praktijk....
  maandag 29 november 2010 @ 19:29:24 #86
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_89310778
Ken je die grap van de dreigende sneeuwwolk?! Daar viel precies een gaatje in, en die is precies over onze woonplaats getrokken. _O- Geen vlok gevallen dus hè. :') _O-
Hilarisch! En fijn, kan ik morgen gewoon rustig Sintkopen doen.
pi_89310930
Oh ik vind sneeuw heerlijk O+ echt heel erg, en winter ook O+ en normaal gesproken maakt het me ook niet zoveel uit als ik er nog door moet. Stapje langzamer lopen en een beetje glibberen ofzo. Maar nu met mn bollo vind ik het wel een beetje eng dus hm.

Buuf :D _O-

Miss wat een gedoe zeg met die vlucht van Schaap.

Mef is je man er inmiddels?

Oh ik was zo blij vanmiddag toen B. iets eerder naar huis kwam :o hij was alle drukte (en sneeuw) nét voor. Als ik op t nieuws hoor wat er aan files staat :o :X
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † maandag 29 november 2010 @ 19:32:33 #88
43556 miss_dynastie
pi_89310935
quote:
10s.gif Op maandag 29 november 2010 19:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Ken je die grap van de dreigende sneeuwwolk?! Daar viel precies een gaatje in, en die is precies over onze woonplaats getrokken. _O- Geen vlok gevallen dus hè. :') _O-
Hilarisch! En fijn, kan ik morgen gewoon rustig Sintkopen doen.
_O- mazzelaar!
  maandag 29 november 2010 @ 19:39:38 #89
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_89311340
het is echt heel grappig om te zien, zo precies over het drie provincieenpunt :D
  maandag 29 november 2010 @ 19:43:44 #90
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_89311581
Buuf :D

Hier is het sneeuwen gestopt inmiddels.... maar het is wel helemaal wit O+ ben benieuwd naar morgenvroeg...

Kapsalon a la vicky-man.. ik ben eigenlijk ook wel benieuwd. Wil je t recept ook naar mij pm-en Vicky? :Y)
pi_89312177
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 18:27 schreef mefke79 het volgende:
he, een stuk over wonen als Nederlander in Berlijn. Linda, waar ben je!?
Hier O+

Wat voorn stuk?

En beterschap :*
Lotte!
Noah!
pi_89312663
quote:
Op maandag 29 november 2010 19:32 schreef huuphuup het volgende:
Oh ik vind sneeuw heerlijk O+ echt heel erg, en winter ook O+ en normaal gesproken maakt het me ook niet zoveel uit als ik er nog door moet. Stapje langzamer lopen en een beetje glibberen ofzo. Maar nu met mn bollo vind ik het wel een beetje eng dus hm.

Buuf :D _O-

Miss wat een gedoe zeg met die vlucht van Schaap.

Mef is je man er inmiddels?

Oh ik was zo blij vanmiddag toen B. iets eerder naar huis kwam :o hij was alle drukte (en sneeuw) nét voor. Als ik op t nieuws hoor wat er aan files staat :o :X
Eng is dat ja. En nu met verse sneeuw valt het wel mee. T wordt pas eng als de sneeuw gaat smelten, en er van die gladde stukken op de stoep zijn. Ben vorig jaar zelf met 39/40 wk gruwelijk op mn plaat gegaan hier in de straat. Wees voorzichtig dus.
pi_89312896
Oh pfff, Amaranta. Ik was gelukkig net bevallen toen alle sneeuw begon.
pi_89312913
De vlucht is geannuleerd *O*
Hij is onderweg naar huis, want was natuurlijk al onderweg naar schiphol.

huup ja, zo zwanger zou ik zeker heel rustig aan doen. Dan is het niet fijn, zo glad enzo.
  maandag 29 november 2010 @ 20:09:56 #95
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_89313028
miss... fijn! Tenminste, aan je *O* te zien vind je t helemaal niet zo erg...;)

Amaranta, dat lijkt me erg naar idd. Rustig aan dus Huup! Je hebt toch wel snowboots?
pi_89313070
*O* Fijn Miss!
Doe maar rustig aan Huup!

PM met receptje is verstuurd. Nog meer liefhebbers?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_89313281
man was er om kwart over zeven, toen had ie wel al driekus opgepikt bij mijn zwager. Kdv sluit om half zeven, dus goed gegokt.
Miss, fijn!
  maandag 29 november 2010 @ 20:16:08 #98
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_89313392
Pff... Mefke...
pi_89313478
quote:
Op maandag 29 november 2010 20:09 schreef mikoxx het volgende:
miss... fijn! Tenminste, aan je *O* te zien vind je t helemaal niet zo erg...;)

Amaranta, dat lijkt me erg naar idd. Rustig aan dus Huup! Je hebt toch wel snowboots?
Of schoenen met goede zolen die goed grip hebben.
  maandag 29 november 2010 @ 20:18:38 #100
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_89313533
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:17 schreef amaranta het volgende:

[..]

Of schoenen met goede zolen die goed grip hebben.
Kan ook
  Moderator maandag 29 november 2010 @ 20:19:21 #101
5428 crew  miss_sly
pi_89313584
Vicky, doe mij ook maar :Y ik heb het nog nooit gegeten en ik zag laatst dat de snackbar bij mijn werk het ook verkoopt. En toen was ik weer nieuwsgierig :D

Ja, ik vind het fijn dat ie niet weg hoeft :Y
Geen idee trouwens hoe nu verder, misschien moet ie dan morgen alsnog ofzo...ik geloof dat ie naar een cursus moet. Reizen, vliegne, ver uit elkaar zijn vind ik met dit weer gewoon niet heel fijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')