klinkt heerlijk relaxtquote:Op maandag 29 november 2010 13:36 schreef oeke het volgende:
Het ging ook heel makkelijk, maar ik had er even niet op gerekend.
Ik zit met mijn laptopje in cafe, te werken, cola te drinken, te dure broodjes te eten en te Fokken. Lekker warm!
dat dus inderdaadquote:Op maandag 29 november 2010 13:46 schreef mefke79 het volgende:
en ik zit toch echt zuid maar niks hoor, alleen van die poedersneeuw, 5 minuten of zo.
ah gosquote:Op maandag 29 november 2010 14:33 schreef debuurvrouw het volgende:
ja hoor, zoals het nu lijkt vanuit Duitsland heel Nederland. Het positieve nieuws is dat het nu al zou moeten sneeuwen, en dat doet het nog niet.![]()
Maar mijn arme piepkuiken zit op de fiets ergens halverwege school en hier. hopelijk komt ie zonder sneeuw over.
Nee want dan prikt er een heel klein vingertje in mn oog om te zien of ie ook weer open gaat als ze prikt.quote:Op maandag 29 november 2010 14:50 schreef oeke het volgende:
Wat lief van Tobias zeg!![]()
Ik zie geen sneeuw nog, maar ik zit ook in een lekker hoekje in het cafe nog steeds met inmiddels een stuk citroentaart. Dit moet ik vaker doen!![]()
Arme Huup, een middagdutje mag best hoor.![]()
En arm piepkuiken van Buuf, hopelijk is hij de bui voor!
Auw!quote:Op maandag 29 november 2010 15:10 schreef huuphuup het volgende:
Nee want dan prikt er een heel klein vingertje in mn oog om te zien of ie ook weer open gaat als ze prikt.en anders is favoriet om dr vingertje heel hard mn neusgat in te steken
boh dat heeft me al wel es een bloedneus opgeleverd
![]()
quote:Citroentaart![]()
![]()
geniet ervan!
Nou er lopen zoveel trajectenfusie met 3 andere rechtbanken, KPMG die met onderzoeken (mbt werkzaamheden: wel/niet centraal te doen) bezig is die gevolgen voor mij/ons hebben, dat het dat ook had kunnen zijn. Dat komt ook nog wel, maar nu dus nog niet.quote:Op maandag 29 november 2010 15:46 schreef mefke79 het volgende:
dat valt dan inderdaad mee Diaan, had je wat ergers verwacht?
Hier in het zuidwesten maar geen sneeuw hoorquote:Op maandag 29 november 2010 13:37 schreef debuurvrouw het volgende:
Goed, er klopt iets niet.Het zou in het zúiden sneeuwen vandaag. Dus wáárom sneeuwt het hier nu dan hè?
quote:Op maandag 29 november 2010 15:56 schreef Saffier het volgende:
Nog geen vlokje t zien hier
M.'s baan is weer 'zeker' (voor zover je zeker kan zijn van een baan natuurlijk) en nog beter; zijn salaris is gestortAllemachtig, ik heb echt in de piepzak gezeten hoor
Ik heb nog steeds iets van 'eerst zien en dan geloven' maar so far, so good.
Jullie snappen vast dat de klaaskado's nu binnen zijn
Dames pm-sters, dank voor het luisterend oor en de morele steun![]()
ik zie het voordeel van een grote tuin in combinatie met veel vetbolletjes en pindanetjes.quote:Op maandag 29 november 2010 16:01 schreef mefke79 het volgende:
Saffier, dat lijkt me een enorme k*t situatie, fijn dat het opgelost is.
Nou weet ik weer waarom het zo leuk is om tegenover een speeltuin te wonen...er zijn allemaal kindjes in de sneeuw aan het spelen en dat klinkt zo gezellig.
quote:Op maandag 29 november 2010 16:43 schreef mikoxx het volgende:
Hier ligt best een flinke laag sneeuw... vanaf half 12 tot 16u gesneeuwd. Ben benieuwd hoe t vanavond en vannacht zal gaan. Ik geloof dat ik één van de weinigen ben, maar ik vind sneeuw wel wat hebben
whahaquote:Op maandag 29 november 2010 17:09 schreef Brighteyes het volgende:
En ik zit niet eens mobiel te tikken.
0,0 cm hier..quote:Op maandag 29 november 2010 17:16 schreef Vlindur het volgende:
2 tot 3 cm is alsnog veel! Hier is het hooguit 2 MM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
mwoh, best wel vlak nog...quote:Op maandag 29 november 2010 18:06 schreef mefke79 het volgende:
Lily, pfff, lijkt me bij jullie nog helemaal lastig, hier is het vlak en bij jullie niet echt (toch?!)
ik vind de eigengemaakte van mijn man veel lekekrderquote:Op maandag 29 november 2010 18:10 schreef livelink het volgende:
Ik heb nog nooit een kapsalon gegeten, ik geloof dat ik hopeloos achterloop wat dat betreft. Ik vind mezelf al heel hip omdat ik nu inmiddels weet wat het is.
Hoewel ik in eerste instantie wel weer dacht dat je kapsel verkeerd was uitgepakt
ik pm je het "recept" van mijn man welquote:Op maandag 29 november 2010 18:14 schreef mefke79 het volgende:
ik geloof niet dat ik hier een kapsalon zou kunnen bestellen...en ik heb heel veel zin in een turks broodje, maar de lekkerste zijn te krijgen bij mijn schoonouders. In Neerpelt. Belgie. Door de sneeuw. Minimaal een uur met de huidige toestand van de wegen. Klinkt niet echt als een optie he...
Mag ik hem ook?quote:Op maandag 29 november 2010 18:19 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik pm je het "recept" van mijn man wel
quote:Op maandag 29 november 2010 19:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Ken je die grap van de dreigende sneeuwwolk?! Daar viel precies een gaatje in, en die is precies over onze woonplaats getrokken.Geen vlok gevallen dus hè.
![]()
![]()
Hilarisch! En fijn, kan ik morgen gewoon rustig Sintkopen doen.
Hierquote:Op maandag 29 november 2010 18:27 schreef mefke79 het volgende:
he, een stuk over wonen als Nederlander in Berlijn. Linda, waar ben je!?
Eng is dat ja. En nu met verse sneeuw valt het wel mee. T wordt pas eng als de sneeuw gaat smelten, en er van die gladde stukken op de stoep zijn. Ben vorig jaar zelf met 39/40 wk gruwelijk op mn plaat gegaan hier in de straat. Wees voorzichtig dus.quote:Op maandag 29 november 2010 19:32 schreef huuphuup het volgende:
Oh ik vind sneeuw heerlijkecht heel erg, en winter ook
en normaal gesproken maakt het me ook niet zoveel uit als ik er nog door moet. Stapje langzamer lopen en een beetje glibberen ofzo. Maar nu met mn bollo vind ik het wel een beetje eng dus hm.
Buuf![]()
![]()
Miss wat een gedoe zeg met die vlucht van Schaap.
Mef is je man er inmiddels?
Oh ik was zo blij vanmiddag toen B. iets eerder naar huis kwamhij was alle drukte (en sneeuw) nét voor. Als ik op t nieuws hoor wat er aan files staat
![]()
Of schoenen met goede zolen die goed grip hebben.quote:Op maandag 29 november 2010 20:09 schreef mikoxx het volgende:
miss... fijn! Tenminste, aan jete zien vind je t helemaal niet zo erg...;)
Amaranta, dat lijkt me erg naar idd. Rustig aan dus Huup! Je hebt toch wel snowboots?
Kan ookquote:Op maandag 29 november 2010 20:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
Of schoenen met goede zolen die goed grip hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |