ik kom gewoon niet buitenquote:Op maandag 29 november 2010 19:33 schreef Frag_adder het volgende:
Slipcursus volgen!
Ik fiets, dan blijft mijn auto mooi heel en rij ik alleen mijzelf in elkaar
Nunnallyquote:Op maandag 29 november 2010 21:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Suzaku is irritant.
[..]
Oké... was me niet opgevallen.
[..]
Clamp is/was verantwoordelijk voor de ontwerpen van de personages. Sunrise voor de rest.
Ik vond haar dood dan ook de beste in de serie. Helaas was de rest van de R2 nogal slecht uitgewerkt, vooral naar het gehaastte einde toe.quote:Op maandag 29 november 2010 21:34 schreef Ascendancy het volgende:
Shirley![]()
Vond ik persoonlijk het beste karakter. Er hing alleen teveel cliché omheen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
het is te ver om te fietsenquote:Op maandag 29 november 2010 19:33 schreef Frag_adder het volgende:
Slipcursus volgen!
Ik fiets, dan blijft mijn auto mooi heel en rij ik alleen mijzelf in elkaar
ik mag zo met de hond wandelen, op wegen waar niet gestrooit is en zolen met bijna geen profielquote:Op maandag 29 november 2010 22:09 schreef Frag_adder het volgende:
ach ik zit hier gelukkig met 20 meter op een weg waar wel gestrooid wordt, en de rest is met stapvoets rijden te doen zodat je je grip niet verliest. In dat opzicht heb ik mazzel
Geef je quest nou gewoon op en accepteer dat lelouch DOOD is, en dat ik gelijk hebquote:Op maandag 29 november 2010 21:42 schreef Repelsteeltju het volgende:
Oké, ik moet leren bronnen te checken voordat ik klakkeloos iets van 4chan overneem.
Het betreft een manga genaamd Code Geass: Renya of the Blackness, de hoofdpersonen hoewel ze op Spinzaku en Lelouch lijken zijn dat kennelijk niet. Omdat C.C. ouder oogt weet ik niet eens zeker of het de C.C. is die wij kennen, maar als ze het wel is krijgen hebben we wel uitsluitsel over wat haat naam is.
quote:Op maandag 29 november 2010 21:58 schreef Ascendancy het volgende:
Mio
MioSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door .Cake. op 30-11-2010 01:49:15 ]ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Same here!quote:Op dinsdag 30 november 2010 02:07 schreef Xaryna het volgende:
Kunnen we eens kappen met die Code Geas spoilers? Nou hoef ik hem al bijna niet meer te zien
watje...quote:Op dinsdag 30 november 2010 07:59 schreef Frag_adder het volgende:
Brrr fietsen door de baggersneeuw met snijdende wind, ik ga op wintersport naar Bonaire als het zo moet.
En jij als echte held gaat nu natuurlijk deelnemen aan de tweede marathon op ijs.quote:
als ik de conditie ervoor had wellicht wel jaquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:26 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
En jij als echte held gaat nu natuurlijk deelnemen aan de tweede marathon op ijs.
Doe eens gaan sporten danquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:32 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik de conditie ervoor had wellicht wel ja
dan zal ik ook nog voor elkaar moeten krijgen om op 2 ijzers te blijven staan... ik heb nooit kunnen schaatsenquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:32 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Doe eens gaan sporten danSchaatsen is trouwens helemaal neit zo vermoeiend hoor, je moet gewoon niet te hard willen dan red je iig een halve marathon echt wel.
Dan ben je geen Nederlanderquote:
En je tekeningen als klein kindje waren natuurlijk ook meteen prachtig! Zei ze zelf. Wel vet trouwens als het echt zo is, ik kan mij niet herinneren hoe ik heb leren schaatsen, zal wel met inline skaten begonnen zijn.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:58 schreef wdn het volgende:
[..]
Dan ben je geen Nederlander
Volgens mijn moeder deed ze me ooit schaatsen onder toen ik klein was en schaatste ik zonder problemen meteen solo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |