Dit!quote:
En ja, ik hou de minister van algemene zaken verantwoordelijk voor alle fratsen die zijn coalitiepartners uithalen.quote:Een minderheidskabinet van VVD en CDA gaat bezuinigen op de basisbeurs, meldt het ANP. Studenten zouden straks nog maar drie jaar studiefinanciering krijgen en voor het vierde jaar geld moeten lenen.
De VVD wilde de studiefinanciering oorspronkelijk inruilen voor een sociaal leenstelsel. Het CDA was daar fel op tegen. Om de toegankelijkheid van het hoger onderwijs niet in gevaar te brengen, was het volgens deze partij beter om trage studenten een hoger collegegeld te laten betalen. Of er van dat voorstel iets is overgebleven in het concept regeerakkoord, moet nog blijken.
HRA (in 22 jaar beperken), Arbeidsrecht versoepeling, AOW hervormen, Snijden in de overheid, Banken (die staatssteun gekregen hebben) extra belasten met name op het gebied van bonussen...quote:Op maandag 29 november 2010 20:04 schreef Frag_adder het volgende:
Dat klopt maar er werd volgensmij eerder ook al over gesproken, het klopt dat dit kabinet er mee door gaat. Tsja dit is dan weer een van die dingen waar ik het niet mee eens ben. Bezuinigen op onderwijs... Dat levert echt wel meer op dan je erin stopt.
Hoe dan ook moet er toch echt bezuinigd worden en ik zou niet weten waar dan wel :S
Waarom niet? Jaloers?quote:Op maandag 29 november 2010 20:26 schreef Ascendancy het volgende:
Wat een goed anime-topic. Al 2 hele posts met de naam van een anime erin en die van Qunix geldt niet![]()
![]()
![]()
Omdat je iedere week op bakuman klaarkomtquote:
Hele AOW en uitkerings beleid in Nederland dient hervormt te worden, maar dat is haast onmogelijk omdat je dan een hele grote groep tegen je in de kast jaagt.quote:Op maandag 29 november 2010 20:31 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
HRA (in 22 jaar beperken), Arbeidsrecht versoepeling, AOW hervormen, Snijden in de overheid, Banken (die staatssteun gekregen hebben) extra belasten met name op het gebied van bonussen...
Oké, dat laatste is misschien niet erg realistisch, maar de kenniseconomie voor zover die bestaat is niet in goede handen bij het CDA en is er veel meer waarop bezuinigd kan worden dan de toekomst van Nederland. Dit kabinet zou ook heel goed kunnen bezuinigen op de door haar aangekondigde symbool politiek (e.g. die dierenpolitie).
Hoezo iedereen weet toch dat ze serie R2 heette omdat Lelouch R2 werd en daardoor onsterfelijk is?quote:Op maandag 29 november 2010 20:48 schreef Repelsteeltju het volgende:
Helaas...
Ach het goede nieuws is dat de Laaglandse politiek niets verandert aan het feit dat ik gelijk had in dat Lelouch nog leeft en de koetsier aan het einde van R2 was.
[ afbeelding ]
Code Geass R3 ftw.
quote:Op maandag 29 november 2010 20:36 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Omdat je iedere week op bakuman klaarkomt
Suzaku is irritant.quote:Op maandag 29 november 2010 21:11 schreef Frag_adder het volgende:
Je haat susaku en noemt hem daarom shitzaku?
Oké... was me niet opgevallen.quote:Die helemaal links staat is lelouch niet, lelouch heeft paarse ogen deze grijs blauwe.
Clamp is/was verantwoordelijk voor de ontwerpen van de personages. Sunrise voor de rest.quote:Sunrise maakte trouwens toch code geass en niet clamp?
ik kom gewoon niet buitenquote:Op maandag 29 november 2010 19:33 schreef Frag_adder het volgende:
Slipcursus volgen!
Ik fiets, dan blijft mijn auto mooi heel en rij ik alleen mijzelf in elkaar
Nunnallyquote:Op maandag 29 november 2010 21:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Suzaku is irritant.
[..]
Oké... was me niet opgevallen.
[..]
Clamp is/was verantwoordelijk voor de ontwerpen van de personages. Sunrise voor de rest.
Ik vond haar dood dan ook de beste in de serie. Helaas was de rest van de R2 nogal slecht uitgewerkt, vooral naar het gehaastte einde toe.quote:Op maandag 29 november 2010 21:34 schreef Ascendancy het volgende:
Shirley![]()
Vond ik persoonlijk het beste karakter. Er hing alleen teveel cliché omheen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
het is te ver om te fietsenquote:Op maandag 29 november 2010 19:33 schreef Frag_adder het volgende:
Slipcursus volgen!
Ik fiets, dan blijft mijn auto mooi heel en rij ik alleen mijzelf in elkaar
ik mag zo met de hond wandelen, op wegen waar niet gestrooit is en zolen met bijna geen profielquote:Op maandag 29 november 2010 22:09 schreef Frag_adder het volgende:
ach ik zit hier gelukkig met 20 meter op een weg waar wel gestrooid wordt, en de rest is met stapvoets rijden te doen zodat je je grip niet verliest. In dat opzicht heb ik mazzel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |