abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89310901
klote sneeuw, had de auto bijna 2 keer in elkaar zitten :(
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  maandag 29 november 2010 @ 19:33:15 #32
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_89310976
Slipcursus volgen!
Ik fiets, dan blijft mijn auto mooi heel en rij ik alleen mijzelf in elkaar :D
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_89311940
quote:
14s.gif Op maandag 29 november 2010 19:26 schreef Qunix het volgende:
Bakuman *O*
Dit!

WAAROM MOEST IK NOU NET DE DISCUSSIE DIE - EEN SOORT VAN - OVER POLITIEK GING MISSEN!? :(
Ik wou Rutte's wanbeleid ook afkraken.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_89312063
Sneeuw is lief. Ik zou bijna een sneeuw altaar, in de ongerepte sneeuw, in de tuin maken. Om sneeuw te vereren. Bijna... ~:)
  maandag 29 november 2010 @ 19:53:09 #35
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_89312096
Je realiseert je wel dat dit gehele plan van het vorige kabinet komt toen rutte er nog geen deel van uitmaakte he? :P

(ja ik heb op Rutte gestemd :P )
pi_89312520
Wait, WUT?

De eerste hit op Google zegt overigens dat het wél een beslissing is van Rutte-1.
quote:
Een minderheidskabinet van VVD en CDA gaat bezuinigen op de basisbeurs, meldt het ANP. Studenten zouden straks nog maar drie jaar studiefinanciering krijgen en voor het vierde jaar geld moeten lenen.

De VVD wilde de studiefinanciering oorspronkelijk inruilen voor een sociaal leenstelsel. Het CDA was daar fel op tegen. Om de toegankelijkheid van het hoger onderwijs niet in gevaar te brengen, was het volgens deze partij beter om trage studenten een hoger collegegeld te laten betalen. Of er van dat voorstel iets is overgebleven in het concept regeerakkoord, moet nog blijken.
En ja, ik hou de minister van algemene zaken verantwoordelijk voor alle fratsen die zijn coalitiepartners uithalen.
  maandag 29 november 2010 @ 20:04:27 #37
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_89312720
Dat klopt maar er werd volgensmij eerder ook al over gesproken, het klopt dat dit kabinet er mee door gaat. Tsja dit is dan weer een van die dingen waar ik het niet mee eens ben. Bezuinigen op onderwijs... Dat levert echt wel meer op dan je erin stopt.

Hoe dan ook moet er toch echt bezuinigd worden en ik zou niet weten waar dan wel :S
pi_89313029
zo, dit gaat snel
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_89313985
Beetje de lapo jatten als ik braaf zit te slapen op college(wie bedenkt het om de zalen zo warm te maken dat je loom wordt :r ) :{w
Wel een goede TT.

En alles wit _O_ O+ O+
(wel pas om half 8 thuis in plaats van kwart over 6 :{ )
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_89314056
Wat een goed anime-topic. Al 2 hele posts met de naam van een anime erin en die van Qunix geldt niet _O_ _O_ _O_ _O_
pi_89314340
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:04 schreef Frag_adder het volgende:
Dat klopt maar er werd volgensmij eerder ook al over gesproken, het klopt dat dit kabinet er mee door gaat. Tsja dit is dan weer een van die dingen waar ik het niet mee eens ben. Bezuinigen op onderwijs... Dat levert echt wel meer op dan je erin stopt.

Hoe dan ook moet er toch echt bezuinigd worden en ik zou niet weten waar dan wel :S
HRA (in 22 jaar beperken), Arbeidsrecht versoepeling, AOW hervormen, Snijden in de overheid, Banken (die staatssteun gekregen hebben) extra belasten met name op het gebied van bonussen...

Oké, dat laatste is misschien niet erg realistisch, maar de kenniseconomie voor zover die bestaat is niet in goede handen bij het CDA en is er veel meer waarop bezuinigd kan worden dan de toekomst van Nederland. Dit kabinet zou ook heel goed kunnen bezuinigen op de door haar aangekondigde symbool politiek (e.g. die dierenpolitie).
pi_89314457
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:26 schreef Ascendancy het volgende:
Wat een goed anime-topic. Al 2 hele posts met de naam van een anime erin en die van Qunix geldt niet _O_ _O_ _O_ _O_
Waarom niet? Jaloers?
pi_89314635
quote:
5s.gif Op maandag 29 november 2010 20:33 schreef Qunix het volgende:

[..]

Waarom niet? Jaloers?
Omdat je iedere week op bakuman klaarkomt :)
  maandag 29 november 2010 @ 20:36:56 #44
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_89314678
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:31 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

HRA (in 22 jaar beperken), Arbeidsrecht versoepeling, AOW hervormen, Snijden in de overheid, Banken (die staatssteun gekregen hebben) extra belasten met name op het gebied van bonussen...

Oké, dat laatste is misschien niet erg realistisch, maar de kenniseconomie voor zover die bestaat is niet in goede handen bij het CDA en is er veel meer waarop bezuinigd kan worden dan de toekomst van Nederland. Dit kabinet zou ook heel goed kunnen bezuinigen op de door haar aangekondigde symbool politiek (e.g. die dierenpolitie).
Hele AOW en uitkerings beleid in Nederland dient hervormt te worden, maar dat is haast onmogelijk omdat je dan een hele grote groep tegen je in de kast jaagt.
En tjsa symbool politiek, kennelijk krijg je daar in Nederland meer stemmen mee dan met fatsoenlijk beleid,
pi_89315364
Helaas...

Ach het goede nieuws is dat de Laaglandse politiek niets verandert aan het feit dat ik gelijk had in dat Lelouch nog leeft en de koetsier aan het einde van R2 was.

Code Geass R3 ftw.
  maandag 29 november 2010 @ 20:53:21 #46
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_89315671
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:48 schreef Repelsteeltju het volgende:
Helaas...

Ach het goede nieuws is dat de Laaglandse politiek niets verandert aan het feit dat ik gelijk had in dat Lelouch nog leeft en de koetsier aan het einde van R2 was.

[ afbeelding ]

Code Geass R3 ftw.
Hoezo iedereen weet toch dat ze serie R2 heette omdat Lelouch R2 werd en daardoor onsterfelijk is?

Edit: is dit echt trouwens, art lijkt nep :P en lelouch staat er niet op
pi_89316642
Lelouch staat wel degelijk op het plaatje... Kijk maar links van Shitzaku en rechts van Shitzaku zien we C.C. maar ze ziet er wel ouder uit dus Lelouch heeft kennelijk C.C.'s code gekregen zonder haar te doden.

Hoe officieel het is weet ik niet omdat ik geen Japans kan lezen, maar de art ziet er wel uit als iets van CLAMP.
  maandag 29 november 2010 @ 21:11:33 #48
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_89316861
Je haat susaku en noemt hem daarom shitzaku? :P Die helemaal links staat is lelouch niet, lelouch heeft paarse ogen deze grijs blauwe. En CC ziet er inderdaad ouder uit.

Sunrise maakte trouwens toch code geass en niet clamp?
pi_89317064
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:36 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Omdat je iedere week op bakuman klaarkomt :)
:')

Ik vind het een goeie anime.
pi_89317253
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 21:11 schreef Frag_adder het volgende:
Je haat susaku en noemt hem daarom shitzaku? :P
Suzaku is irritant. :Y

quote:
Die helemaal links staat is lelouch niet, lelouch heeft paarse ogen deze grijs blauwe.
Oké... was me niet opgevallen.

quote:
Sunrise maakte trouwens toch code geass en niet clamp?
Clamp is/was verantwoordelijk voor de ontwerpen van de personages. Sunrise voor de rest.
pi_89317773
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:33 schreef Frag_adder het volgende:
Slipcursus volgen!
ik kom gewoon niet buiten ^O^
  maandag 29 november 2010 @ 21:26:33 #52
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_89317793
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 21:18 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Suzaku is irritant. :Y

[..]

Oké... was me niet opgevallen.

[..]

Clamp is/was verantwoordelijk voor de ontwerpen van de personages. Sunrise voor de rest.
Nunnally :r veeleisend kutzusje.
pi_89318340
Shirley :9
Vond ik persoonlijk het beste karakter. Er hing alleen teveel cliché omheen.
pi_89318869
Oké, ik moet leren bronnen te checken voordat ik klakkeloos iets van 4chan overneem. :')

Het betreft een manga genaamd Code Geass: Renya of the Blackness, de hoofdpersonen hoewel ze op Spinzaku en Lelouch lijken zijn dat kennelijk niet. Omdat C.C. ouder oogt weet ik niet eens zeker of het de C.C. is die wij kennen, maar als ze het wel is krijgen hebben we wel uitsluitsel over wat haat naam is.
  maandag 29 november 2010 @ 21:53:10 #55
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_89319517
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 21:34 schreef Ascendancy het volgende:
Shirley :9
Vond ik persoonlijk het beste karakter. Er hing alleen teveel cliché omheen.
Ik vond haar dood dan ook de beste in de serie. Helaas was de rest van de R2 nogal slecht uitgewerkt, vooral naar het gehaastte einde toe.

En rumpelstiltskin, je moet gewoon niet op 4chan komen :P Ik zei toch dat het niet Lelouch was ;)
pi_89319680

Voor de niet K-ON haters.
pi_89319857
Mio *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_89320133
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:33 schreef Frag_adder het volgende:
Slipcursus volgen!
het is te ver om te fietsen ;( , en ook nog is te koud :P
en een slipcursus zal mij weinig goed doen, je hebt zo weinig ruimte op de weg hier met al die geparkeerde auto's langs de straat en het verkeer van de andere kant.
( op de grote wegen is wel gestrooid )
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  maandag 29 november 2010 @ 22:09:34 #59
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_89320583
ach ik zit hier gelukkig met 20 meter op een weg waar wel gestrooid wordt, en de rest is met stapvoets rijden te doen zodat je je grip niet verliest. In dat opzicht heb ik mazzel :P
pi_89325976
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 22:09 schreef Frag_adder het volgende:
ach ik zit hier gelukkig met 20 meter op een weg waar wel gestrooid wordt, en de rest is met stapvoets rijden te doen zodat je je grip niet verliest. In dat opzicht heb ik mazzel :P
ik mag zo met de hond wandelen, op wegen waar niet gestrooit is en zolen met bijna geen profiel :+

enn daarna verder met het hersenloze Asobi ni Iku Yo!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')