abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 december 2010 @ 07:07:57 #201
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_89542646
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 12:30 schreef ShubNiggurath het volgende:

- eisenlijst -

Ik vind dit een erg duidelijk en redelijk lijstje. :Y
  maandag 6 december 2010 @ 02:11:26 #202
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_89575681
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 07:07 schreef EviL_AleX het volgende:

[..]

Ik vind dit een erg duidelijk en redelijk lijstje. :Y
'

Jou "quote" geeft precies alles weer wat er mis is met de hedendaagse vrouwen: eisenlijsten. Analyseer het subtiele verschil met "voorkeurenlijstjes" of "wensenlijstjes". Daarnaast staan er natuurlijk regelmatig vrij irrelevante zaken tussen, zoals die spreekwoordelijke (of soms letterlijke) witte sokken. Daar komen ze dan ook vaak wel op terug als ze richting de 35 gaan, maar dan is 't mooiste/leukste er vaak al af :P
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  maandag 6 december 2010 @ 10:39:03 #203
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_89579215
quote:
Op maandag 6 december 2010 02:11 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

'

Jou "quote" geeft precies alles weer wat er mis is met de hedendaagse vrouwen: eisenlijsten. Analyseer het subtiele verschil met "voorkeurenlijstjes" of "wensenlijstjes". Daarnaast staan er natuurlijk regelmatig vrij irrelevante zaken tussen, zoals die spreekwoordelijke (of soms letterlijke) witte sokken. Daar komen ze dan ook vaak wel op terug als ze richting de 35 gaan, maar dan is 't mooiste/leukste er vaak al af :P
Ik als "hedendaagse" vrouw heb echt geen eisenlijst waar een man allemaal aan moet voldoen. Zelf ben ik ook niet perfect en zal dat ook nooit worden ook. Tuurlijk wil het oog ook wat, maar ernaast gaat het om belangrijke dingen zoals vertrouwen, eerlijkheid, communicatie en vooral het leuk hebben met elkaar.
  maandag 6 december 2010 @ 12:36:40 #204
139770 Miasan
Roemer has it
pi_89582722
Ik knap af op...
- onzekere mannen
- domme mannen
- onverzorgde mannen

Andere eigenschappen worden per geval beoordeeld!
Hoofdletter, komma,
punten en grammatica.
Bericht is leesbaar.
pi_89584729
* onverzorgd
* geen uitstraling
* mannensletten
* stinkende mannen

En verder zal het me een worst wezen. Er moet gewoon een klik zijn.
  maandag 6 december 2010 @ 13:44:56 #206
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_89584896
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 10:39 schreef Danielle83 het volgende:

[..]

Ik als "hedendaagse" vrouw heb echt geen eisenlijst waar een man allemaal aan moet voldoen. Zelf ben ik ook niet perfect en zal dat ook nooit worden ook. Tuurlijk wil het oog ook wat, maar ernaast gaat het om belangrijke dingen zoals vertrouwen, eerlijkheid, communicatie en vooral het leuk hebben met elkaar.

Afknappers zijn toch echt ontrouw, niet eerlijk zijn en onverzorgd zijn.
  maandag 6 december 2010 @ 18:01:58 #207
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_89595280
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 02:11 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

'

Het woord 'eisenlijst' impliceert dat ze het voor minder niet doet. Met andere woorden, het geeft aan dat een man die aan deze punten niet voldoet wordt afgewezen. In die zin verschilt een eis van een wens, waarbij een genoemde eigenschap als nadelig maar niet per definitie onacceptabel wordt gezien. ShubNiggurath geeft niet echt aan dat ze geen wensen maar alleen eisen hanteert, maar zelfs als ze dat deed was het in ieder geval duidelijk en weet ze waar ze wel of niet mee kan leven. Wat is je probleem daarmee?
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_89675885
- benen over elkaar als een vrouw
- aan elkaar gegroeide wenkbrauwen
- hoog stemmetje of slissen
- lang haar (tot over de schouders)
- roze polo's, bretels
-mannen die stinken
-mannen die erg dik of dun zijn
  woensdag 8 december 2010 @ 14:59:08 #209
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_89677546
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 14:19 schreef newmooner het volgende:

:{ ? Ik zie zo veel mannen met hun benen over elkaar zitten, wat is daar nou weer mis mee :')?

Enne: schuldig ja :P
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  woensdag 8 december 2010 @ 15:01:24 #210
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_89677653
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 14:59 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

:{ ? Ik zie zo veel mannen met hun benen over elkaar zitten, wat is daar nou weer mis mee :')?

Enne: schuldig ja :P

Bij sommige mannen ziet dat er gewoon niet uit:) Sommige mannen hebben hele vrouwelijke benen.
Be dance |Be real| Be You
  woensdag 8 december 2010 @ 15:33:13 #211
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_89679069
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:01 schreef Loodje het volgende:

[..]

Bij sommige mannen ziet dat er gewoon niet uit:) Sommige mannen hebben hele vrouwelijke benen.
Ja ik moet ook bekennen dat ik wel eens zo zit, soms is het gewoon gemakkelijk. Al is het doorgaans dat ik zeg maar mijn enkel van mij nene been op mijn knie leg.
Nooit geweten dat vrouwen daar zo op afknappen.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_89679324
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:33 schreef Frag_adder het volgende:
Ja ik moet ook bekennen dat ik wel eens zo zit, soms is het gewoon gemakkelijk. Al is het doorgaans dat ik zeg maar mijn enkel van mij nene been op mijn knie leg.
Nooit geweten dat vrouwen daar zo op afknappen.
Dat is dan ook niet met je benen over elkaar zitten als een vrouw. Dit is met je benen over elkaar zitten als een vrouw:
  woensdag 8 december 2010 @ 15:44:55 #213
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_89679655
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:38 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Dat is dan ook niet met je benen over elkaar zitten als een vrouw. Dit is met je benen over elkaar zitten als een vrouw:
[ afbeelding ]
Ik zou al afknappen op de kleur van zijn broek :P
  woensdag 8 december 2010 @ 16:51:52 #214
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_89682833
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 13:24 schreef ShubNiggurath het volgende:
Hm, mijn vriend is er een.

Mijn ex was er een.
Mijn andere ex was er een...
Makkelijk zat, als je weet waar je moet zoeken.
Als ze aan je lijstje voldeden waarom zijn het dan exen :P?
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:38 schreef Dipkip het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ach als dat een reden is om af te knappen dan was de vrouw in kwestie toch al niet erg diepgaand ..
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_89684598
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 16:51 schreef Metro2005 het volgende:
Ach als dat een reden is om af te knappen dan was de vrouw in kwestie toch al niet erg diepgaand ..
Ja want je mag geen kleine dingen afschuwelijk vinden, je mag alleen afknappen over zijn mening over Sartre, anders ben je een oppervlakkige muts :|W
  woensdag 8 december 2010 @ 23:02:12 #216
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_89701032
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 17:30 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ja want je mag geen kleine dingen afschuwelijk vinden, je mag alleen afknappen over zijn mening over Sartre, anders ben je een oppervlakkige muts :|W
Ik snap dat er bij genoeg mensen de maag bij omdraait, maar eigenlijk is het ergens wel sneu/grappig als je er over nadenkt. Wat zegt hoe iemand zit of wat voor sokken hij aan heeft nu eigenlijk over hoe hij is als persooon, liefdespartner en eventuele vader van je kinderen :')
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_89701305
• afhankelijkheid, alles samen willen doen etc

• onzekere mannen ( een beetje is cute, maar het moet niet te worden)

• "wat jij wilt" mannen, zonder een goeie eigen mening

dat zijn wel de belangrijkste dingen denk ik :Y
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  woensdag 8 december 2010 @ 23:34:56 #218
185807 everyfemme
I Am.... Every Woman!
pi_89702527
Totally not:
- te kort
- te dominant
- kaal/haaruitval
- te dun
- roken
- onverzorgd (een beetje van die testosteron geur mag natuurlijk wel!!) O+
Accept Your unperfectness..It Doesn't make you perfect, But it does make you Unique
  donderdag 16 december 2010 @ 00:19:19 #219
328634 szeretlek
"how far can y get?"
pi_89985269
die eerst naar je tieten kijken, en dan je naam vragen

en:
te smal zijn
totaal geen spieren hebben
te veel klagen
er wijverig uizien
te blij met zichzelf zijn
geen mening hebben
te macho
Het lot beslist, bij alles wat je doet. Ik geloof in voorbestemming, ben zo blij dat ik jou mocht ontmoeten. De band die ik met je heb, is zo onwijs sterk, dat hij meer dab 2000 km kan rekken. en ik weet 100% zeker dat wij deze km's kunnen overwinnne
  donderdag 16 december 2010 @ 00:44:01 #220
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_89985885
quote:
9s.gif Op donderdag 16 december 2010 00:19 schreef szeretlek het volgende:
Bevalt single zijn? :+
  donderdag 16 december 2010 @ 08:03:31 #221
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_89988086
quote:
9s.gif Op donderdag 16 december 2010 00:19 schreef szeretlek het volgende:
Er bestaan mannen die niet eerst naar het lichaam gekeken hebben voor ze op een vrouw afstappen? Lijkt me lekker handig, zo naar het plafond staren en dan je naam vragen voor je naar beneden mag kijken :P
pi_89990306
Er vanuit gaande dat ik hem aantrekkelijk en charmant vind....

Wil ik niet dat hij me gelijk mee uitvraagt. Het komt dan over alsof hij dat heel snel met dames doet. Ik wil me speciaal voelen. Dat kan alleen als hij de kat uit de boom kijkt en - tussen alle andere dames - mij uitkiest.

Ook vind ik mannen die met meerdere dames tegelijk flirt om zijn ''kansen te verspreiden'' super zwak. Dat betekent dat hij niemand écht leuk vindt en zo zijn ego hoog probeert te houden. Voor zo'n man zal ik niet gaan. Zeer zeker zal ik niet langer gevoelens voor koesteren. Daarnaast iemand zoals ik; je vindt één meid helemaal geweldig en richt je gewoon - met geduld - op haar. Of je nou zekerheid hebt of niet.
  donderdag 16 december 2010 @ 11:09:28 #223
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_89991976
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 17:30 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb toch altijd het idee dat die kleine dingen erbij worden gesleept om maar een reden te kunnen opgeven, terwijl je eigenlijk gewoon kunt volstaan met "ik wil hem niet."
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  vrijdag 17 december 2010 @ 02:44:48 #224
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_90029693
Het mooie van dit soort topics is, is dat als je tussen de regels doorleest het vol staat met verhalen die net zo goed in de vriendin hadden kunnen staan.
WOS'ser for life.
pi_90029978
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 23:34 schreef everyfemme het volgende:
Totally not:
- te kort
- te dominant
- kaal/haaruitval- te dun
- roken
- onverzorgd (een beetje van die testosteron geur mag natuurlijk wel!!) O+
Ik weet niet hoe oud je bent maar als je dit als eis gaat stellen ga je erg eenzaam worden na je, laten we zeggen, 35-40ste jaar. :')
Veel mannen worden nou eenmaal dun in het haar en bij iedereen, man en vrouw, gaat het lijf achteruit, ook al doet men nog zo zijn best om dat tegen te houden.

.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_90038163
Oh boy..

-de shut-up-and-get-me-some-beer gozer.
-zeurende mannen
-plakkerige mannen(waar ben je/met wie ben je/kan ik ook komen)
-stijlloos
-ongemanierd.
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_90038739
Leerzaam topic!
Altijd aan het dromen...
pi_90038824
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 03:32 schreef trovey het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe oud je bent maar als je dit als eis gaat stellen ga je erg eenzaam worden na je, laten we zeggen, 35-40ste jaar. :')
Veel mannen worden nou eenmaal dun in het haar en bij iedereen, man en vrouw, gaat het lijf achteruit, ook al doet men nog zo zijn best om dat tegen te houden.

.
Geen last van. :)
pi_90039341
Ik vind het onaantrekkelijk als mannen ''bedelen''; uit mijn mond proberen te halen wat ik van hun vind e.d. Het komt zo wanhopig over en dat maakt mijn interesse in hun niet groter. Hoe intelligent, grappig en liefdevol ze ook mogen zijn. Een zelfverzekerde man heeft een kalme attitude die zich vertaalt in; ik ben prima, met of zonder jou. Zo'n man is in mijn ogen stabieler en betrouwbaarder. Mannen die leven voor hun ego zijn sneller beinvloedbaar.
pi_90039502
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 12:56 schreef 4SeizoenenPeper het volgende:
Ik vind het onaantrekkelijk als mannen ''bedelen''; uit mijn mond proberen te halen wat ik van hun vind e.d. Het komt zo wanhopig over en dat maakt mijn interesse in hun niet groter. Hoe intelligent, grappig en liefdevol ze ook mogen zijn. Een zelfverzekerde man heeft een kalme attitude die zich vertaalt in; ik ben prima, met of zonder jou. Zo'n man is in mijn ogen stabieler en betrouwbaarder. Mannen die leven voor hun ego zijn sneller beinvloedbaar.
Vrouwen leven over het algemeen meer voor hun ego dan mannen vrees ik, wij doen geen make-up op iedere godvergeten dag in de hoop complimenten te krijgen.
Maar ieder zijn of haar eigen visie...
pi_90039734
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 december 2010 12:59 schreef Lamon het volgende:

[..]

Vrouwen leven over het algemeen meer voor hun ego dan mannen vrees ik, wij doen geen make-up op iedere godvergeten dag in de hoop complimenten te krijgen.
Maar ieder zijn of haar eigen visie...
Je scheert nu wel alle vrouwen over dezelfde kam :)

Het klopt wel dat veel vrouwen dat doen. Maar lang niet alle. Je merkt het wel aan hun gedrag; degene die het doen zijn of (flirty) in gesprek met mannen, of ze kijken continu om zich heen wie naar hen kijkt. Er zijn genoeg dames die er gewoon redelijk uit willen zich, omdat ze zich daar beter bij voelen, maar verder gewoon gefocust zijn op hun dagelijkse bezigheden. Make-up is de sierraad van de vrouw. Los van of ze mooi is of niet. Ik hoor van vrijwel alle mannen én vrouwen dat ik zonder make up mooier ben. Dus als alles zou draaien om wat anderen vinden, zou ik nooit wat opdoen. (Niet dat ik zoveel opdoe, maar daar ging het niet om.)
pi_90040124
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 13:04 schreef 4SeizoenenPeper het volgende:

[..]

Je scheert nu wel alle vrouwen over dezelfde kam :)

Het klopt wel dat veel vrouwen dat doen. Maar lang niet alle. Je merkt het wel aan hun gedrag; degene die het doen zijn of (flirty) in gesprek met mannen, of ze kijken continu om zich heen wie naar hen kijkt. Er zijn genoeg dames die er gewoon redelijk uit willen zich, omdat ze zich daar beter bij voelen, maar verder gewoon gefocust zijn op hun dagelijkse bezigheden. Make-up is de sierraad van de vrouw. Los van of ze mooi is of niet. Ik hoor van vrijwel alle mannen én vrouwen dat ik zonder make up mooier ben. Dus als alles zou draaien om wat anderen vinden, zou ik nooit wat opdoen. (Niet dat ik zoveel opdoe, maar daar ging het niet om.)
Vrouwenlogica is bij mij nogal een afknapper, je probeert nu in 1 post te zeggen dat ik generaliseer, vervolgens generaliseer je vrouwen omdat je het over een sieraad hebt, daarna meld je voor je eigen ego de bevestiging dat je van nature knap bent volgens anderen, en tot slot meld je ook nog dat je make-up draagt, maar niet teveel, om niet in een hokje gestopt te willen worden, terwijl je zelf dat hokje bedacht hebt. :)

Stick a fork in me, I'm done. :P
  vrijdag 17 december 2010 @ 13:17:53 #233
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_90040328
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 december 2010 13:13 schreef Lamon het volgende:

[..]

Vrouwenlogica is bij mij nogal een afknapper, je probeert nu in 1 post te zeggen dat ik generaliseer, vervolgens generaliseer je vrouwen omdat je het over een sieraad hebt, daarna meld je voor je eigen ego de bevestiging dat je van nature knap bent volgens anderen, en tot slot meld je ook nog dat je make-up draagt, maar niet teveel, om niet in een hokje gestopt te willen worden, terwijl je zelf dat hokje bedacht hebt. :)

Stick a fork in me, I'm done. :P
4Seizoenenpeper kan nu aan haar lijstje toevoegen dat ze niet van mannen houdt die te analytisch zijn.
The love you take is equal to the love you make.
pi_90040424
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 december 2010 13:17 schreef Lienekien het volgende:

[..]

4Seizoenenpeper kan nu aan haar lijstje toevoegen dat ze niet van mannen houdt die te analytisch zijn.
Inderdaad. :)
pi_90040608
Analystisch is toch wat anders voor mij. Ik noem het eerder bijdehand en betweterig. Ik generaliseer nergens; ik geef aan dat er verschillende hokjes zijn en dat make-up voor verschillende doeleinden wordt gebruikt. Dat ik iets persoonlijks deel is niet voor mijn ego; eerder een voorbeeld om mijn argument duidelijker te maken. Mijn ego wordt sowieso niet gevoed door leden hier die ik niet eens ken.
pi_90040707
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 13:23 schreef 4SeizoenenPeper het volgende:
Analystisch is toch wat anders voor mij. Ik noem het eerder bijdehand en betweterig. Ik generaliseer nergens; ik geef aan dat er verschillende hokjes zijn en dat make-up voor verschillende doeleinden wordt gebruikt. Dat ik iets persoonlijks deel is niet voor mijn ego; eerder een voorbeeld om mijn argument duidelijker te maken. Mijn ego wordt sowieso niet gevoed door leden hier die ik niet eens ken.
Trek het je niet aan, ik pest FOK!users gewoon graag. :)
pi_90040724
Rotjoch :)
pi_90040821
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 13:25 schreef 4SeizoenenPeper het volgende:
Rotjoch :)
De heerlijkheid van mensen niet kennen, je mag ze op de kast jagen. :)
pi_90040881
Nu je het hebt over generaliseren he; is het uberhaupt mogelijk om elke (uniek) individu apart te beoordelen?
pi_90041416
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 13:28 schreef 4SeizoenenPeper het volgende:
Nu je het hebt over generaliseren he; is het uberhaupt mogelijk om elke (uniek) individu apart te beoordelen?
Ja, als je ieder persoon apart beoordeelt is dat mogelijk, maar het lijkt me veel moeite...
pi_90041755
En misschien is dat de reden dat ik onbewust toch generaliseer, ook al wil ik zo open-minded mogelijk blijven door elke mogelijke ''outlier'' in mijn berekening te nemen. Het lukt niet altijd, omdat er té veel mogelijkheden bestaan. Maakt dat me nou oppervlakkig? Volgens mij doet iedereen dit wel :)
  vrijdag 17 december 2010 @ 13:50:02 #242
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90042017
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 13:44 schreef 4SeizoenenPeper het volgende:
En misschien is dat de reden dat ik onbewust toch generaliseer, ook al wil ik zo open-minded mogelijk blijven door elke mogelijke ''outlier'' in mijn berekening te nemen. Het lukt niet altijd, omdat er té veel mogelijkheden bestaan. Maakt dat me nou oppervlakkig? Volgens mij doet iedereen dit wel :)
Iedereen generaliseerd, mensen hebben overeenkomsten, het is gemakkelijker ze daarmee te groeperen dan 6 miljard mensen afzonderlijk te behandelen.
pi_90042260
O+
pi_90053885
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 12:30 schreef ShubNiggurath het volgende:
Luie mannen. Ik wil dat hij op zijn minst een opleiding volgt / heeft afgerond. En een baan heeft als hij al klaar is met zijn studie.

Arme mannen. Ik heb geen zin om hem te gaan onderhouden. Af en toe wil ik betalen voor een date en af en toe hij, of 50/50.

Dikke mannen. Zo onaantrekkelijk. Een klein buikje is schattig, ik hoef geen six pack. Maar als hij echt dik is, dan wil ik er niks mee.

Domme mannen. Ik doe zelf een WO opleiding en ik verwacht dat hij op mijn niveau zit. Als hij dat niveau heeft ondanks dat hij een HBO of MBO opleiding heeft gedaan is dat ook prima.

'Vieze' mannen. Vieze / scheve tanden, vettig haar, zweet lucht, dikke randen onder de nagels is exit.

Verwijfde mannen. Ik smeer crémepjes op, gebruik parfum en hou van shoppen. Ik ben een vrouw. Als ik een andere vrouw zou willen daten werd ik wel lesbisch.

Onzekere/jaloerse mannen. 90% van mijn vrienden bestaat uit mannen. Met deze mannen spreek ik af, ga ik gezellig gamen of een film kijken zonder dat er iets gebeurd. Met sommigen heb ik wel eens gezoend, maar er was een reden dat het niks werd. Accepteer dat of zoek een ander.

'Gangsters'. Als jouw enige hobby 'stoer doen'is kan je beter een 'chickie' vinden die daar van houdt.

alto's. Ben jij gothic, emo, indiekid, hipster, scene... kortom, denk jij dat je zo alternatief bent terwijl jij je ondertussen precies hetzelfde kleedt en gedraagt als de rest van jouw clubje? DOEI!

Extreme politieke standpunten. Als hij een fruitarier is en vindt dat alle moordenaars en pedofielen slechts slachtoffers van de maatschappij zijn, wijs ik hem graag de deur. van de psychiater.
Overigens hoef ik ook geen Hitler enthousiast die mensen in elkaar slaat omdat ze toevallig een kleurtje hebben. Ik ben zelf ook vrij rechts, en stem VVD, en als een marokkaan zich misdraagt wordt ik er ook woest om, maar dat betekent niet dat Fatima, die zich heeft aangepast en is ingeburgerd, daar onder moet lijden.

Mannen die mijn humor niet kunnen waarderen. Ik ben een nerd en mijn grappen vallen ook in deze categorie. En ja, ik vind 4chan humor grappig. Vind je dat stom en ga je een hele preek zitten houden? Interesseert me niet, zoek maar een ander.
Hee... het eerste lijstje waar ik wel 100% aan voldoe volgens mij. :P
pi_90074228
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 december 2010 02:44 schreef Gabbylicious het volgende:
Het mooie van dit soort topics is, is dat als je tussen de regels doorleest het vol staat met verhalen die net zo goed in de vriendin hadden kunnen staan.
Inderdaad en het raakvlak met de dagelijkse praktijk is nagenoeg 0.

quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 14:19 schreef newmooner het volgende:
Een gedistingeerde houding als je het mij vraagt, getuigt van klasse! Mijn favoriete standje.
  zaterdag 18 december 2010 @ 01:19:46 #246
pi_90074467
Het meest opvallende aan deze reeks is nog altijd de hoeveelheid mannelijke juryleden die het aantrekt.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_90074580
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 december 2010 01:19 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Het meest opvallende aan deze reeks is nog altijd de hoeveelheid mannelijke juryleden die het aantrekt.
Onzekerheid, beste fluitbekzeenaald2.0, onzekerheid. Ik, daarentegen, kom heel toevallig zomaar even binnenvallen.
  zaterdag 18 december 2010 @ 01:30:21 #248
pi_90074801
quote:
6s.gif Op zaterdag 18 december 2010 01:23 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Onzekerheid, beste fluitbekzeenaald2.0, onzekerheid.
Merkwaardig.
quote:
Ik, daarentegen, kom heel toevallig zomaar even binnenvallen.
Ik ook hoor. Dat had helemaal niets met jouw aanwezigheid te maken of zoiets geks.
  zaterdag 18 december 2010 @ 01:41:18 #249
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_90075129
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 december 2010 01:19 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Tsja... Zit wat in.

Maar zowel mannen als vrouwen met allerhande voorkeuren.... Als de juiste persoon zich aandient, dan gaat (bijna) alles het raam uit, en ben je betoverd door al die dingen die je mede door je voorkeuren nooit gezien hebt bij een ander :)
J. <3
pi_90078944
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 01:41 schreef HLV_Siempre het volgende:
Tsja... Zit wat in.

Maar zowel mannen als vrouwen met allerhande voorkeuren.... Als de juiste persoon zich aandient, dan gaat (bijna) alles het raam uit, en ben je betoverd door al die dingen die je mede door je voorkeuren nooit gezien hebt bij een ander :)
Dat is misschien wel zo, maar vaak gaan dan na een maand of drie die dingen me wel alsnog weer storen. Dus ik heb toch liever iemand die aan zo min mogelijk punten voldoet. De dingen die mn vriend heeft zijn ook echt de dingen waar vaak de ruzies over gaan....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')