Pokdaligheidquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:45 schreef Fabeldiertje het volgende:
onverzorgd gebit, niet in staat zijn tot het voeren van discussies op argumenten, mijn gevoel voor humor niet begrijpen, wereldvreemdheid,een vet lichaam en drama-queen gedrag..dat zijn de onherroepelijke afknappers.![]()
dingen waar ik niet van hou, maar waar ik overheen zou kunnen stappen als ik maar verliefd genoeg word:
- hardrock/metal shirts
- irritant lachje
- pokdaligheid
- opschepperij
- niet eenduidig zijn qua persoonlijkheid (oftewel, dat hij zich compleet anders gedraagt bij vrienden dan bij jou enz.)
helaas lijken de mannen waar ik op val ook een aantal karaktereigenschappen gemeen te hebben waar ik niet blij van word..:P egocentrisme en onverantwoordelijkheid
Waarschijnlijk niet, maar dat betekent niet dat je moet generaliseren. Trek je terug van oordelen danquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:28 schreef 4SeizoenenPeper het volgende:
Nu je het hebt over generaliseren he; is het uberhaupt mogelijk om elke (uniek) individu apart te beoordelen?
Tsja, jammer dat de topic over vrouwen gesloten is (deze dus: Wat willen/zoeken mannen in een vrouw? ), dus is dit de beste 2e keus!quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:19 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Het meest opvallende aan deze reeks is nog altijd de hoeveelheid mannelijke juryleden die het aantrekt.
Wat vinden mannen NIET aantrekkelijk aan een vrouw?quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, jammer dat de topic over vrouwen gesloten is (deze dus: Wat willen/zoeken mannen in een vrouw? ), dus is dit de beste 2e keus!
Vrouwen die niet weet wat ze willenquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:56 schreef Ernemmertje het volgende:
Mannen die alleen maar in het negativiteit blijven hangen. Komen ze lekker chagrijnig over.
Mannen die werkwoorden niet correct vervoegen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vrouwen die niet weet wat ze willen
Jullie date was niet zo geslaagd?quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:57 schreef FireFox1 het volgende:
Vrouwen die niet weet wat ze willen
Maar wat vind je nou onaantrekkelijk aan een man dan?quote:Op zondag 26 december 2010 02:03 schreef Lamon het volgende:
Eigenlijk wilde ik niet meer daten dit jaar, maar omdat het zo makkelijk is, heb ik overmorgen toch weer een date,
Maar ze heeft een kind, en ik wil die verantwoordelijk niet, maar vind het ook niet okee om vrouwen die een kind hebben meteen af te slaan, als ze leuk praten.
Ik vraag me wel eens af of ik daar meer kwaad dan goed mee doe....
Dat kan natuurlijk. Met zeikwijven die me aanvallen op wat dan ook ben ik persoonlijk heel snel en bijzonder onvriendelijk klaarquote:Op zaterdag 18 december 2010 10:40 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dat is misschien wel zo, maar vaak gaan dan na een maand of drie die dingen me wel alsnog weer storen. Dus ik heb toch liever iemand die aan zo min mogelijk punten voldoet. De dingen die mn vriend heeft zijn ook echt de dingen waar vaak de ruzies over gaan....
Waar leer jij de mannen uit je leven kennen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:39 schreef -G het volgende:
Een man die.. niet luistert, door je heen praat, kinderachtig doet, wraak wil nemen nadat zn ego is gebroken(zogenaamd!), ontrouw is, koppig(TE) en dus alleen aan zichzelf denkt
Veel ervaring zekerquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:40 schreef -G het volgende:
haha ik ken niet een man die zo is, maar dit zou niet zo prettig zijn hahaha
ervaringen van mannen maar dan alles bij elkaar
Niks, waarom ga je ervan uit dat ik dat negatief bedoel? Ik hou wel van vrouwen met ervaring -Gquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:42 schreef -G het volgende:
nee, dat valt wel mee.. maar ze vragen hier toch wat je niet leuk zou vinden aan een man
nou dit zijn de dingen die ik niet leuk zou vinden?
whats wrong with that ???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |