abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90080571
-borsthaar wat boven tshirt uitpiept ... :6
-gele tanden,brrrrrr
Good Looks Catch The Eyes....Good Personality Catch The Heart....
pi_90088273
onverzorgd gebit, niet in staat zijn tot het voeren van discussies op argumenten, mijn gevoel voor humor niet begrijpen, wereldvreemdheid,een vet lichaam en drama-queen gedrag..dat zijn de onherroepelijke afknappers. :{w

dingen waar ik niet van hou, maar waar ik overheen zou kunnen stappen als ik maar verliefd genoeg word:
- hardrock/metal shirts
- irritant lachje
- pokdaligheid
- opschepperij
- niet eenduidig zijn qua persoonlijkheid (oftewel, dat hij zich compleet anders gedraagt bij vrienden dan bij jou enz.)

helaas lijken de mannen waar ik op val ook een aantal karaktereigenschappen gemeen te hebben waar ik niet blij van word..:P egocentrisme en onverantwoordelijkheid }:|
To obtain a bird's eye is to turn a blizzard to a breeze
Everything's temporary, given enough time.
pi_90088800
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 16:45 schreef Fabeldiertje het volgende:
onverzorgd gebit, niet in staat zijn tot het voeren van discussies op argumenten, mijn gevoel voor humor niet begrijpen, wereldvreemdheid,een vet lichaam en drama-queen gedrag..dat zijn de onherroepelijke afknappers. :{w

dingen waar ik niet van hou, maar waar ik overheen zou kunnen stappen als ik maar verliefd genoeg word:
- hardrock/metal shirts
- irritant lachje
- pokdaligheid
- opschepperij
- niet eenduidig zijn qua persoonlijkheid (oftewel, dat hij zich compleet anders gedraagt bij vrienden dan bij jou enz.)

helaas lijken de mannen waar ik op val ook een aantal karaktereigenschappen gemeen te hebben waar ik niet blij van word..:P egocentrisme en onverantwoordelijkheid }:|
Pokdaligheid :@ wat is dat...
Altijd aan het dromen...
pi_90094800
een heule slechte huid hebben (acné over het hele gezicht e.d)
To obtain a bird's eye is to turn a blizzard to a breeze
Everything's temporary, given enough time.
pi_90095014
huilie doen om niks en dan in eindeloos gezever belanden om het weer goed te krijgen
Ja hoor, er zijn mannen die dat ook doen.
zelfde als diginoob
pi_90313807
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 13:28 schreef 4SeizoenenPeper het volgende:
Nu je het hebt over generaliseren he; is het uberhaupt mogelijk om elke (uniek) individu apart te beoordelen?
Waarschijnlijk niet, maar dat betekent niet dat je moet generaliseren. Trek je terug van oordelen dan
pi_90406916
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 december 2010 01:19 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Het meest opvallende aan deze reeks is nog altijd de hoeveelheid mannelijke juryleden die het aantrekt.
Tsja, jammer dat de topic over vrouwen gesloten is (deze dus: Wat willen/zoeken mannen in een vrouw? ), dus is dit de beste 2e keus! :P
  zaterdag 25 december 2010 @ 23:49:20 #258
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_90445542
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 19:59 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Tsja, jammer dat de topic over vrouwen gesloten is (deze dus: Wat willen/zoeken mannen in een vrouw? ), dus is dit de beste 2e keus! :P
Wat vinden mannen NIET aantrekkelijk aan een vrouw?
Wat vinden mannen NIET aantrekkelijk aan een vrouw?

Die leken er meer op.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_90445833
Mannen die alleen maar in het negativiteit blijven hangen. Komen ze lekker chagrijnig over.
pi_90445869
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 23:56 schreef Ernemmertje het volgende:
Mannen die alleen maar in het negativiteit blijven hangen. Komen ze lekker chagrijnig over.
Vrouwen die niet weet wat ze willen :N
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  zondag 26 december 2010 @ 00:37:44 #261
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_90447514
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 23:57 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Mannen die werkwoorden niet correct vervoegen.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_90449900
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 23:57 schreef FireFox1 het volgende:
Jullie date was niet zo geslaagd? :o
pi_90450069
Eigenlijk wilde ik niet meer daten dit jaar, maar omdat het zo makkelijk is, heb ik overmorgen toch weer een date,
Maar ze heeft een kind, en ik wil die verantwoordelijk niet, maar vind het ook niet okee om vrouwen die een kind hebben meteen af te slaan, als ze leuk praten.
Ik vraag me wel eens af of ik daar meer kwaad dan goed mee doe....
pi_90450185
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 02:03 schreef Lamon het volgende:
Eigenlijk wilde ik niet meer daten dit jaar, maar omdat het zo makkelijk is, heb ik overmorgen toch weer een date,
Maar ze heeft een kind, en ik wil die verantwoordelijk niet, maar vind het ook niet okee om vrouwen die een kind hebben meteen af te slaan, als ze leuk praten.
Ik vraag me wel eens af of ik daar meer kwaad dan goed mee doe....
Maar wat vind je nou onaantrekkelijk aan een man dan?
pi_90452304
Ik vind het lastig om zo'n lijstje te maken hoor, maar minimaal moet een man zichzelf goed verzorgen, dus schone kleren en geen vet haar / rouwranden, ehm en verder is het fijn als hij zeker van zichzelf is, iedereen is wel eens onzeker maar een man die steeds bevestiging nodig heeft is heel irritant, dat geldt trouwens ook voor vrouwen. En mannen die regelmatig dronken worden, bijvoorbeeld elk weekend bij het stappen dronken worden omdat het kan (en dan bedoel ik mannen in mijn leeftijdscategorie rond de 27).

Maar eigenlijk wil ik gewoon dat een man lief is voor me en een beetje zorgzaam maar het moet wel een man blijven dus borsthaar is welkom (graag zelfs) en als hij af en toe een keer met motorblokken wil werpen om zijn mannelijkheid te tonen en met zijn maten wil stappen is dat geen probleem, zolang hij na t stappen maar lekker warm tegen mij aan kruipt.
  zondag 26 december 2010 @ 12:01:30 #266
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_90454169
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 10:40 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Dat is misschien wel zo, maar vaak gaan dan na een maand of drie die dingen me wel alsnog weer storen. Dus ik heb toch liever iemand die aan zo min mogelijk punten voldoet. De dingen die mn vriend heeft zijn ook echt de dingen waar vaak de ruzies over gaan....
Dat kan natuurlijk. Met zeikwijven die me aanvallen op wat dan ook ben ik persoonlijk heel snel en bijzonder onvriendelijk klaar :P
J. <3
pi_90468962
- Opscheppen is tot een bepaalde hoogte cool. Maar een hoge ego hebben (vooral als ze andere mensen afzijken omdat ze o zo niet op jouw lijken) is afknapper nummer 1
- Onverzorgde mannen
- Gesloten zijn is cool, maar niet om een relatie mee te beginnen
- Als hij vaker in de spiegel kijkt dan ik... be a man (was je, trek je kleren aan en ga nuttige dingen doen), let the woman be the woman (je thuis opwachten met een betoverende glimlach en een gedekte tafel) O, dit ging wat verder dan de spiegel, maar zo zie ik het graag. lekker ouderwets :P

Maak me wakker -_-
pi_90562620
Een man die.. niet luistert, door je heen praat, kinderachtig doet, wraak wil nemen nadat zn ego is gebroken(zogenaamd!), ontrouw is, koppig(TE) en dus alleen aan zichzelf denkt
pi_90562688
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 december 2010 23:39 schreef -G het volgende:
Een man die.. niet luistert, door je heen praat, kinderachtig doet, wraak wil nemen nadat zn ego is gebroken(zogenaamd!), ontrouw is, koppig(TE) en dus alleen aan zichzelf denkt
Waar leer jij de mannen uit je leven kennen? :{
pi_90562718
haha ik ken niet een man die zo is, maar dit zou niet zo prettig zijn hahaha
ervaringen van mannen maar dan alles bij elkaar :D
pi_90562761
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 23:40 schreef -G het volgende:
haha ik ken niet een man die zo is, maar dit zou niet zo prettig zijn hahaha
ervaringen van mannen maar dan alles bij elkaar :D
Veel ervaring zeker
pi_90562825
nee, dat valt wel mee.. maar ze vragen hier toch wat je niet leuk zou vinden aan een man
nou dit zijn de dingen die ik niet leuk zou vinden?

whats wrong with that ???
pi_90562908
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 23:42 schreef -G het volgende:
nee, dat valt wel mee.. maar ze vragen hier toch wat je niet leuk zou vinden aan een man
nou dit zijn de dingen die ik niet leuk zou vinden?

whats wrong with that ???
Niks, waarom ga je ervan uit dat ik dat negatief bedoel? Ik hou wel van vrouwen met ervaring -G
pi_90562989
Het enige wat ik niet aantrekkelijk vind aan een man is dat als die met sommige mannen is, zich zonodig moet bewijzen en een beetje veranderd in grof sexistisch mannetje :( En dan sta je daar als vrouw bij :(
pi_90563001
hahaha oke dan ist goed ;)
helaas heb ik nog geen perfecte man.. heb laatst kennelijk iemand zn ego ingetrapt.. dont know how ik sloot het netjes en volwassen af :( need help from a man to understand!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')