jah. Je hoeft niet te reageren hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 11:29 schreef -moppie- het volgende:
jeetje ben je er weer met je vage vragen!
Je komt zo dom over, heb je zelf niet in de gaten.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:31 schreef amouretvin het volgende:
[..]
jah. Je hoeft niet te reageren hoor
Tja, op zulke vragen kun je zo'n antwoord verwachtenquote:Op woensdag 22 december 2010 11:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Een hoer in de keuken, een schoonmaakster voor de slaapkamer en een agressieve boerin met stappen.
tuurlijk niet, ik probeer alleen maar van mn onzekerheid af te komen, iedereen mag toch zelf weten wat hij/zij op een forum doet? bemoei je met je eigen topics. Ik ben niet dom.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:31 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Je komt zo dom over, heb je zelf niet in de gaten.
Denk je echt dat alle mannen hetzelfde zijn, en willen?!
wat als het wel klikt, je kunt goed praten, er hangt spanning en een goede sfeer maar hij wil nog steeds niks serieus omdat hij alleen een keertje naar bed met je wilt?quote:Op woensdag 22 december 2010 11:31 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Tja, op zulke vragen kun je zo'n antwoord verwachten
Een eenduidend antwoord is ECHT niet te geven op je vragen... maar wel 1 tip, doe je niet anders voor dan je bent, ander is een relatie geen lang leven beschoren en word je er echt niet gelukkiger van om in die relatie te zitten. Klikt het niet met een kerel, dan passen jullie gewoon niet bij elkaar, simpel.
Jij probeert van je onzekerheid af te komen door domme topics te openen op een Forum.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:32 schreef amouretvin het volgende:
[..]
tuurlijk niet, ik probeer alleen maar van mn onzekerheid af te komen, iedereen mag toch zelf weten wat hij/zij op een forum doet? bemoei je met je eigen topics. Ik ben niet dom.
quote:Op woensdag 22 december 2010 11:33 schreef Lienekien het volgende:
In plaats van je af te vragen wat een man zoekt in een vrouw, kun je ook op zoek gaan naar een man die jou een leuke vrouw vindt.
hoe vind je zo'n man dan weer?quote:Op woensdag 22 december 2010 11:33 schreef Lienekien het volgende:
In plaats van je af te vragen wat een man zoekt in een vrouw, kun je ook op zoek gaan naar een man die jou een leuke vrouw vindt.
Dan is het aan jou om te kiezen of je daar genoegen mee neemt, of niet. Als hij niet wil, dan zit er geen serieuze relatie in voor jullie twee.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:33 schreef amouretvin het volgende:
[..]
wat als het wel klikt, je kunt goed praten, er hangt spanning en een goede sfeer maar hij wil nog steeds niks serieus omdat hij alleen een keertje naar bed met je wilt?
beiden, maar vooral dat eerste ja.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:35 schreef Frag_adder het volgende:
Ik neem aan dat je bedoelt voor een relatie, en niet voor een avondje seks?
Voor dat laatste doet je persoonlijkheid er immers niet toe, alleen je uiterlijkquote:Op woensdag 22 december 2010 11:36 schreef amouretvin het volgende:
[..]
beiden, maar vooral dat eerste ja.
}quote:Op woensdag 22 december 2010 11:37 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Voor dat laatste doet je persoonlijkheid er immers niet toe, alleen je uiterlijk
Je moet niets. Knap is een pluspunt maar moet ook niet.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:38 schreef amouretvin het volgende:
[..]
}
Dus dan moet je gewoon heel lekker zijn? of ook nog eens knap?
En wat als je nou lekker bent maar ook leuk?
omdat ik heel verliefd was op iemand die mij dan blijkbaar niet leuk genoeg vond.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:38 schreef Frag_adder het volgende:
Overigens, waarom probeer je een perssoonlijkheid te creeren waar een man op valt. In plaats van een man te zoeken die op de jouwe valt?
Er zijn er genoeg met verschillende smaken hoor
als hij eenmaal weg is, dan is het een verloren zaak dus? ook als je zn nummer hebt?quote:Op woensdag 22 december 2010 11:39 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Hopen dat hij zich dat laatste realiseerd voordat hij voor het ontbijt de deur uit gaat?
En als jij je voor hem verandert, je krijgt een relatie en na een jaar of twee worden de hevige gevoelens minder, zoals bij elke verliefdheid. Ben je dan niet doodongelukkig?quote:Op woensdag 22 december 2010 11:39 schreef amouretvin het volgende:
[..]
omdat ik heel verliefd was op iemand die mij dan blijkbaar niet leuk genoeg vond.
hoe gooi je een account weg dan? maar waarom moeten mensen nou altijd je andere topics ergens bij betrekken, de OP is toch duidelijk?quote:Op woensdag 22 december 2010 11:40 schreef loveli het volgende:
Misschien kun je beter dit account weggooien en een nieuwe aanmaken. Als je serieus bent. Anders alleen dit account weggooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |