Oh ja zo was hij standaard al (chromeline)quote:
Tests gedaan gisteren op de Top Speed Ring:quote:Op maandag 29 november 2010 15:48 schreef jackson het volgende:
[..]
Dank voor de tip. Ga hem op aanraden van Sejt ook kopen vanavond. Ben zeer benieuwd... Wat ik tot nu toe meekrijg van die Lambo's is niet veel goeds maar kan ook aan de afstelling liggen in de license-reeks.
Die enzo kost je ****ing veel credits. Heb em gisteren ook gekocht. Tip voor iedereen die een enzo koopt gooi er gelijk racing softs onder. handeling is dan veel beterquote:Op maandag 29 november 2010 15:57 schreef Auti het volgende:
Mijn Gallardo 771pk full tuned maakt gehakt van die 458.
Mijn eerste auto was een MX5, daarna Integra Type R (is altijd beetje zo gegaan bij GT;s)
toen ben ik volgens mij ingestapt in mijn cadeau gekregen NSX-R GT500 Stealth en daar wat races en cash mee gehaald. En de specials natuurlijk.
Toen had ik geld voor die Gallardo.. tunen, en dan kom je heul ver.. ver genoeg om de Veyron te winnen en het korte eindfilmpje. En met die Veyron kom je dus heel makkelijk verder.
Maar hij is inderdaad overrated, want geen Premium en je kan er geen spoilers etc op doen.
Een échte raceauto stuurt een stuk beter in.
Dat is het punt met die Veyron, je waant je in een F1 auto, maar sturen doet ie niet als een F1 en remmen ook niet...
Wel leuk.. het wordt steeds lastiger en gaver hoe verder je vorderd. Lig je dan met je tig miljoen uber high class op de kopIk was nog nooit eerder over de kop geslagen, doe het meteen in stijl met een Veyron.
![]()
Ik heb ook een zwarte Enzo, full tuned.. 922 pk uit mijn hoofd.. leuk ding! en Premium!![]()
Ik heb een getunede 2CV en die Kubbelwagen heb ik ook helemaal nurspekkie gemaakt![]()
Moet nog foto's maken van mijn leukste/mooiste auto's en al helemaal leren hoe ik dat doe van een mooie drift ofzo. Maar komt goed.
Ben nu aan het racen voor level 21 en om aan het geld te komen voor een GT500 auto, ik ga voor die caisonic denk ik.
quote:Op maandag 29 november 2010 15:57 schreef Auti het volgende:
Hoeveel kost fatsoenlijke tuning op dat ding?quote:Op maandag 29 november 2010 16:04 schreef Sejt het volgende:
Voordeel van die Ferrari 458 Italia is ook, dat ie maar 230.000credits kostzonder tuning uiteraard.
Ja, 1 miljoen + dan nog alle tuning.. maar het is wel een Enzo, en hij is zwart!quote:Op maandag 29 november 2010 16:02 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Die enzo kost je ****ing veel credits. Heb em gisteren ook gekocht. Tip voor iedereen die een enzo koopt gooi er gelijk racing softs onder. handeling is dan veel beter
quote:Op maandag 29 november 2010 16:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Die Mazda 787B is een freakin' MONSTER.![]()
Ik hoor toch een duidelijk verschil in geluid...ten nadele van GT5quote:
in gt 5 hang de camera wel achter de auto. In dat andere filmpje treedt er dus doppler effect op waardoor er een ander geluid ontstaat, denk aan ambulance die voorbij rijdt.quote:Op maandag 29 november 2010 17:06 schreef very het volgende:
[..]
Ik hoor toch een duidelijk verschil in geluid...ten nadele van GT5
Ik snap niet dat mensen het geluid goed vinden...ik heb nog geen 1 auto daadwerkelijk het juiste geluid horen hebben.
Ook als je herhalingen kijkt o.i.d., dan nog is het geluid nooit ook maar een beetje in de goede richting...vind ik tenminste.quote:Op maandag 29 november 2010 17:09 schreef gniffie het volgende:
[..]
in gt 5 hang de camera wel achter de auto. In dat andere filmpje treedt er dus doppler effect op waardoor er een ander geluid ontstaat, denk aan ambulance die voorbij rijdt.
Al klinkt het in dit geval wel heel anders
True, ik reed afgelopen vrijdagavond in een C63AMG... In real life that is. Ik werd zo hysterisch laaiend enthousiast en hyper van die bak dat ik hem MOEST kopen in GT5. Nou, het ding klonk bij 7200 toeren toch echt even anders in GT5 dan in het echt.quote:Op maandag 29 november 2010 17:06 schreef very het volgende:
ik heb nog geen 1 auto daadwerkelijk het juiste geluid horen hebben.
Motor: V8, 6.280 cc, 457 pk bij 6.800 tpm, 600 Nm bij 5.000 tpm, 0-100 km/h: 4,5 seconden, 250 km/h (begrensd)quote:Op maandag 29 november 2010 17:24 schreef jackson het volgende:
[..]
True, ik reed afgelopen vrijdagavond in een C63AMG... In real life that is. Ik werd zo hysterisch laaiend enthousiast en hyper van die bak dat ik hem MOEST kopen in GT5. Nou, het ding klonk bij 7200 toeren toch echt even anders in GT5 dan in het echt.
Voor dat geld één van de beste klinkende auto's die je aan kan schaffen in NL, wat een beul. Eng. En het ding vloog gewoon naar de 100 en 200, prestaties van RS6 en Ferrari California niveau.
Renault Clio V6quote:Op maandag 29 november 2010 17:42 schreef nils7 het volgende:
Damn it die rally special kom ik niet vooruit wat is daarvoor een goeie auto?
Dude, een Veyron maakt gehakt van je lamborghini, aan die topsnelheid kun je niet tippen, ook al heeft dat ding onderstuur, je wend eraan. Gewoon eerder remmen dan gebruikelijk en je komt de bochten een stuk beter door. In accelereren is de Veyron een monster, binnen 2 seconden op de 100km per uur. Top snelheid 440km per uur. Waar jij max 350 haalt.quote:Op maandag 29 november 2010 15:57 schreef Auti het volgende:
Mijn eerste auto was een MX5, daarna Integra Type R (is altijd beetje zo gegaan bij GT;s)
toen ben ik volgens mij ingestapt in mijn cadeau gekregen NSX-R GT500 Stealth en daar wat races en cash mee gehaald. En de specials natuurlijk.
Toen had ik geld voor die Gallardo.. tunen, en dan kom je heul ver.. ver genoeg om de Veyron te winnen en het korte eindfilmpje. En met die Veyron kom je dus heel makkelijk verder.
Maar hij is inderdaad overrated, want geen Premium en je kan er geen spoilers etc op doen.
Een échte raceauto stuurt een stuk beter in.
Dat is het punt met die Veyron, je waant je in een F1 auto, maar sturen doet ie niet als een F1 en remmen ook niet...
Wel leuk.. het wordt steeds lastiger en gaver hoe verder je vorderd. Lig je dan met je tig miljoen uber high class op de kopIk was nog nooit eerder over de kop geslagen, doe het meteen in stijl met een Veyron.
![]()
Ik heb ook een zwarte Enzo, full tuned.. 922 pk uit mijn hoofd.. leuk ding! en Premium!![]()
Ik heb een getunede 2CV en die Kubbelwagen heb ik ook helemaal nurspekkie gemaakt![]()
Moet nog foto's maken van mijn leukste/mooiste auto's en al helemaal leren hoe ik dat doe van een mooie drift ofzo. Maar komt goed.
Ben nu aan het racen voor level 21 en om aan het geld te komen voor een GT500 auto, ik ga voor die caisonic denk ik.
Bij mij 283Kquote:Op maandag 29 november 2010 16:04 schreef Sejt het volgende:
Voordeel van die Ferrari 458 Italia is ook, dat ie maar 230.000credits kostzonder tuning uiteraard.
Je bent niet de enige, ondanks filmpjes kijken hoe het moetquote:Op maandag 29 november 2010 18:07 schreef Duvel het volgende:
Het lukt me niet eens om de TopGear track te unlocken.
Performance pakket zat erop... Ze roepen dan dattie 487PK heeft geloof ik. Zelf weet ik niet beter dat die blokken gewoon allemaal 500PK leveren, of ze nu in de C- Of E-klasse zittenquote:Op maandag 29 november 2010 17:40 schreef very het volgende:
[..]
Motor: V8, 6.280 cc, 457 pk bij 6.800 tpm, 600 Nm bij 5.000 tpm, 0-100 km/h: 4,5 seconden, 250 km/h (begrensd)
Da's leuk rijden idd
Ik ben net 5e geworden, er is dus sprake van progressie.quote:Op maandag 29 november 2010 18:49 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Je bent niet de enige, ondanks filmpjes kijken hoe het moet
pffrt, ik vind dat dus totaal niet. Ik zou natuurlijk niet zo heel snel tevreden kunnen zijn.quote:Op maandag 29 november 2010 18:11 schreef woessie het volgende:
pffrt, ik vind het geluid van die mazda's eigenlijk nog best goed gedaan. Je zou natuurlijk kunnen muggenziften.
De startmotor van de Lamborghini LP-640 klinkt wel hetzelfde als in het echtquote:Op maandag 29 november 2010 17:06 schreef very het volgende:
[..]
Ik hoor toch een duidelijk verschil in geluid...ten nadele van GT5
Ik snap niet dat mensen het geluid goed vinden...ik heb nog geen 1 auto daadwerkelijk het juiste geluid horen hebben.
Doe de GT5 championship en win hem natuurlijk dan krijg je de Veyron.quote:Op maandag 29 november 2010 17:55 schreef FruitenCo het volgende:
Ik heb de Topics helaas niet zo kunnen volgen, maar waar was die Veyron te winnen?
In welke series zit die?quote:Op maandag 29 november 2010 19:14 schreef janrad het volgende:
[..]
Doe de GT5 championship en win hem natuurlijk dan krijg je de Veyron.
quote:Op maandag 29 november 2010 19:15 schreef RiKe het volgende:
[..]
In welke series zit die?
Professional?
Ja profesionals als je een vouchercode bij je GT5 heb gekregen kan je de Mercedes SLS AMG Stealth model gratis downen via de shop . Hier kan je gemakkelijk de Championship mee winnen.quote:Op maandag 29 november 2010 19:15 schreef RiKe het volgende:
[..]
In welke series zit die?
Professional?
bij playseat kan je een stevig tafeltje kopen voor 70 euro.quote:Op maandag 29 november 2010 17:08 schreef gniffie het volgende:
DFGT stuurtje besteld![]()
hopelijk past die op wat tafeltjes die hier staan, anders heb ik een probleem![]()
Zie ook super veel vette auto's, maar heb zo weinig Cr's dat ik niet kan kiezen
Je kan beter zo hard mogelijk naar huis rijden, beetje oefenen voor de sneeuwrally's enzoquote:Op maandag 29 november 2010 19:31 schreef jackson het volgende:
Rustig aan straks naar huis rijden... Om weer vol gas over de circuit te klapperen straks met GT5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |