abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 december 2010 @ 17:43:28 #51
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_89556366
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 17:35 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Je bent een zuiger en je weet het he?! Owkee, nu we dat geconstateerd hebben: je kan het ook omdraaien (waarom niet, in plaats van waarom wel). Als er iemand is in Vlissingen die dit ff wil opknappen, dan wordt de vriend van TS daar beter van, TS verrijkt zichzelf niet en degene die wil gaan helpen doet dat uit vrije beweging.

Nee, de man in Vlissingen is geen FOK!-er (hoewel: weet ik veel), maar iets wat voor hemzelf onoverkomelijk is, is voor een van ons (mits in de buurt) waarschijnlijk een eitje.

Dus waarom niet. Lekker belangrijk :{
Als je regels maakt moet je die consequent nakomen, want nu lijkt het er op alsof jij een andere interpretatie hieraan geeft dan BrandX doet :).
[gez] kerst/voedselpakket voor gezin in Erica zou dan ook weer open mogen bijvoorbeeld.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Boks-Chick zondag 5 december 2010 @ 17:45:41 #52
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_89556438
_O- Ik ben er wel klaar mee :D Je loopt gewoon te zoeken. :W
Er is je nu al tig keer gezegd dat het geen exacte wetenschap is omdat het dat simpelweg niet kan zijn.

Ik herhaal nog even voor je:
quote:
19s.gif Op zondag 5 december 2010 17:34 schreef BrandX het volgende:

Maar even he, we gaan er geen heksenjacht van maken toch? Jullie lijken wel een stel ambtenaren nu :D
"Als het niet binnen regeltje zus en zo past dan zus en zo want zus en zo en foei!"

Dit is FOK!. Heb vertrouwen in uw moderators en vertrouwenspersonen *O*
:7
lolwut
  zondag 5 december 2010 @ 17:47:53 #53
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_89556490
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 17:43 schreef Maanvis het volgende:
Als je regels maakt moet je die consequent nakomen
Aha, je hebt me niet goed begrepen, want ik betoog nou juist dat ik (alsof ik mod ben) dat juist helemaal niet hoef. Per geval, gezond verstand, niet te moeilijk doen, FOK!-ers de gelegenheid bieden elkaar te helpen, misbruik proberen te voorkomen, het zo dicht mogelijk bij huis proberen te houden. Punt. Klaar :)

quote:
want nu lijkt het er op alsof jij een andere interpretatie hieraan geeft dan BrandX doet :).
Het lijkt niet alleen zo; het is ook zo. Is dat erg?

quote:
[gez] kerst/voedselpakket voor gezin in Erica zou dan ook weer open mogen bijvoorbeeld.
Vind ik niet.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  zondag 5 december 2010 @ 17:54:55 #54
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_89556712
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 17:47 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Aha, je hebt me niet goed begrepen, want ik betoog nou juist dat ik (alsof ik mod ben) dat juist helemaal niet hoef. Per geval, gezond verstand, niet te moeilijk doen, FOK!-ers de gelegenheid bieden elkaar te helpen, misbruik proberen te voorkomen, het zo dicht mogelijk bij huis proberen te houden. Punt. Klaar :)
Heel goed, maar om discussie te voorkomen kun je maar beter wel duidelijke regels stellen over waar dit forum wel en waarvoor dit niet bedoeld is. Dat hebben jullie nu ook gedaan met de regel over wie wie mag helpen. Want dit zijn altijd gevoelige gevallen dus je kunt het je hierin niet veroorloven om een botte bijl methode te hanteren.

quote:
Het lijkt niet alleen zo; het is ook zo. Is dat erg?
Wel als dat betekent dat een hulpvraag gesloten wordt als BrandX er is en open blijft als jij er bent :).
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Admin zondag 5 december 2010 @ 18:55:37 #55
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89558711
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 17:29 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Maar wat bedoel je dan met users die de boel lopen te flessen? Voorbeelden zijn welkom :).
Jij bént De_Kardinaal, kan niet anders.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_89558818
quote:
14s.gif Op zondag 5 december 2010 18:55 schreef yvonne het volgende:

[..]

Meis...ik zou zeggen...doe een klooncheck...maar schrik niet want Dk en ik zitten op 1 ipadres :D
  zondag 5 december 2010 @ 19:01:07 #57
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_89558917
quote:
14s.gif Op zondag 5 december 2010 18:55 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik was het bijna vergeten, je hebt altijd troll boven troll. Ik geef me gewonnen yvonne, jij bent de übertroll van 2010! ;).
Een gedicht over Maanvis
  Admin zondag 5 december 2010 @ 19:03:26 #58
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89559013
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 19:01 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik was het bijna vergeten, je hebt altijd troll boven troll. Ik geef me gewonnen yvonne, jij bent de übertroll van 2010! ;).
Oe! Staat dat ergens op de lijst bij die verkiezingen?!
Ga stemmen dan! ^O^
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_89560732
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 18:58 schreef Laysa het volgende:

[..]

Meis...ik zou zeggen...doe een klooncheck...maar schrik niet want Dk en ik zitten op 1 ipadres :D
Zit dat nou lekker? En al deel je een IP-adres, dan nog een MAC-adres neem ik aan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')