9 tot 5 verplicht ergens zijn zodoende je vreten te kunnen betalen? Just a wild guess?quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat is jouw definitie van loonslaaf als ik vragen mag?
Daarom vraag ik het ook, want ik voldoe in dat geval aan jouw definitie van loonslaaf, maar meneertje Turbo weet dat allemaal toch iets anders te brengen waardoor ik niet aan zijn definitie voldoe. Puur nuancering vanuit mijn kant.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:52 schreef Apekoek het volgende:
[..]
9 tot 5 verplicht ergens zijn zodoende je vreten te kunnen betalen? Just a wild guess?
Dit weten we nu ook wel een keer.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:39 schreef NewKidsTurbo het volgende:
[..]
Ik studeer meer dan de loonslaven hier werken (zij krijgen betaald, ik moet op water en brood leven) maar ik kan wel mijn uren indelen hoe ik dat wil. Loonslaven die c laimen dat ze alles uit hun leven halen
Of een kansloos studentje dat denkt te weten hoe de wereld in elkaar steekt, maar wel gaat huilen omdat hij het zo zwaar heeftquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:28 schreef Nielsch het volgende:
Ik ben ook een loonslaaf, voor 32 uur in de week. Daarmee verdien ik genoeg geld en hou ik genoeg tijd over om leuke dingen te doen met het gezin en vrienden. 2 a 3 keer per jaar op vakantie, de kroeg in, weekendjes weg, beetje sporten, elke week een keer lekker uit eten. Ja, liever een afhankelijke loonslaaf dan een voortploeterende ZZP'er die 70 uur in de week keihard moet werken om z'n hoofd een beetje boven water te kunnen houden en aan leven eigenlijk niet meer toekomt.
A-men brother, Amen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Of een kansloos studentje dat denkt te weten hoe de wereld in elkaar steekt, maar wel gaat huilen omdat hij het zo zwaar heeft
Helemaal niet, 6 dagen per week 12 uur per dag werken, dát is pas veel, verwend stuk vretenquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:33 schreef Filosofisch het volgende:
40 uur is wel tyfus veel om te werken
Mensen die denken dat 40 uur werken ook daadwerkelijk niet meer kost dan 40 uurquote:Je had nog 128 uur over in je week. Exclusief slapen ongeveer twee keer zoveel vrije tijd als dat je aan het werk moest zijn. Meer dan voldoende dunkt me.
Heee! Eten, roken, boodschappen doen en koffie drinken doe je maar in je eigen tijd!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:58 schreef Riedels het volgende:
[..]
Mensen die denken dat 40 uur werken ook daadwerkelijk niet meer kost dan 40 uur
Heb je 50 uur gewerkt dan?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:58 schreef Riedels het volgende:
[..]
Mensen die denken dat 40 uur werken ook daadwerkelijk niet meer kost dan 40 uur
Ja dus je hebt geen tijd over. als je reistijd, etenstijd etc. meerkenet kost het je al gauw 60-70 uur per week, exclusief 7-8 uur slaap per dag.quote:Heb je 50 uur gewerkt dan?
Reistijd, pauzes en andere vormen van ontspanning tellen inderdaad niet mee, dat moet je thuis ook namelijk.
echte mannen leven maar 3-4 uur per dagquote:Ik vind het nogal puberaal te denken elke dag 3-4 uur vrije tijd te hebben.
Welkom in het leven van echte mannen.
Jij leeft alleen als je vrije tijd hebt?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:41 schreef Riedels het volgende:
echte mannen leven maar 3-4 uur per dag
laat maar zitten, ik ga wel de uitkering in
Echte mannen hebben geldquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:41 schreef Riedels het volgende:
[..]
echte mannen leven maar 3-4 uur per dag
laat maar zitten, ik ga wel de uitkering in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |