abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89473084
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 13:31 schreef z3bra het volgende:

[..]

Dat had ik bij een detacheringsbedrijf waar ik werkte. Sowieso is dat een vrouwenbranche en daardoor automatisch een parttime branche, aangezien Nederlandse vrouwen wereldkampioen parttime werken zijn.

Ongelooflijk irritant als jij inderdaad afhaneklijk bent van collega's waarvan 3/4 op vrijdag vrij is.
Maar beter part-time werken als vrouw dan helemaal niet werken zoals in veel andere landen toch? :P

Maar het is wel irritant ja, vooral als er dringende telefoontjes/bezoekjes voor diegene zijn die jij aan moet nemen en jij vervolgens al het gezeur over je heen krijgt omdat je niet direct antwoord namens je collega kunt geven.
  vrijdag 3 december 2010 @ 13:34:16 #152
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_89473171
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 13:31 schreef z3bra het volgende:

[..]

Dat had ik bij een detacheringsbedrijf waar ik werkte. Sowieso is dat een vrouwenbranche en daardoor automatisch een parttime branche, aangezien Nederlandse vrouwen wereldkampioen parttime werken zijn.

Ongelooflijk irritant als jij inderdaad afhaneklijk bent van collega's waarvan 3/4 op vrijdag vrij is.
Dat dus.
Totaal geen afspraken mee te maken, leg je de agenda's van 3 werknemers naast elkaar en er is geen dag in de week dat ze er allemaal zijn. Verschrikkelijk.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_89483809
Bashen jullie nou omdat je 40 uur in de week moet werken?
pi_89490071
Mijn opa zei altijd: "Ik heb niks tegen werken, ik kijk er graag naar."
pi_89506219
werken :r
ik hoop dat ik NOOIT zal werken :'(
kiek m goan, kut
  zaterdag 4 december 2010 @ 01:16:56 #156
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_89506446
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 01:09 schreef NewKidsTurbo het volgende:
werken :r
ik hoop dat ik NOOIT zal werken :'(
Doe vooral alsof je uit Maaskantje komt, dat helpt daarbij.
pi_89506895
quote:
Doe vooral alsof je uit Maaskantje komt, dat helpt daarbij.
Alleen Barrie leeft van de bijstand. De rest werk gewoon.

O ja, Rikkert wordt ontslagen.
kiek m goan, kut
  zaterdag 4 december 2010 @ 01:35:10 #158
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_89506926
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 01:33 schreef NewKidsTurbo het volgende:

[..]

Alleen Barrie leeft van de bijstand. De rest werk gewoon.

O ja, Rikkert wordt ontslagen.
Pssst.. Het is fictie.
Ze werken allemaal want het zijn acteurs.
pi_89506986
quote:
Pssst.. Het is fictie.
Ze werken allemaal want het zijn acteurs.
Ik geloof er niets van.

Nog steeds blijven het mijn idolen, een voorbeeld voor de rest van Nederland die niet leeft om te werken ^O^
kiek m goan, kut
  zaterdag 4 december 2010 @ 01:43:13 #160
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_89507092
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 01:37 schreef NewKidsTurbo het volgende:

[..]

Ik geloof er niets van.

Nog steeds blijven het mijn idolen, een voorbeeld voor de rest van Nederland die niet leeft om te werken ^O^
Maar ze werken allemaal wel, dus als je hun lichtend voorbeeld daadwerkelijk volgt zoek je ook gewoon werk in de platsoenendienst of de locale brommerskat-brigade en leef je de werkelijke new-kids lifestyle in plaats van te hopen nooit in je leven te hoeven werken.
pi_89515958
quote:
Maar ze werken allemaal wel, dus als je hun lichtend voorbeeld daadwerkelijk volgt zoek je ook gewoon werk in de platsoenendienst of de locale brommerskat-brigade en leef je de werkelijke new-kids lifestyle in plaats van te hopen nooit in je leven te hoeven werken.
Barrie werkt niet, Barrie zit in de bijstand.

Barrie is mijn held en een voorbeeld ^O^
kiek m goan, kut
  zaterdag 4 december 2010 @ 14:22:14 #162
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_89516370
Verrekte koekwaus.
pi_89651425
Nog iemand New Kids turbo gezien? :)
kiek m goan, kut
pi_89661829
Achja het werken, ik vind werken helemaal niet erg om te doe als ik het leuk vind, maar dan zou ik alsnog het minst mogelijk werken dat mogelijk is, omdat werken altijd veel tijd kost en omdat ik persoonlijk vrije tijd ook heel belangrijk vind.
24-32 uur werken is ideaal maar het probleem is natuurlijk dat je dan minder verdient.

Ik ben nu sinds 2 maanden werkloos en dat begint soms toch wat te vervelen. Ik doe momenteel een BBL opleiding waarin ik 1 dag in de week naar school ga en minimaal 24 uur dien te werken.
In het begin had ik een baan bij een internationaal transportbedrijf maar de mensen dachten daar dat het een stage was en dat ik alles voor gratis en niks ga doen :') Niet dus, het werk vond ik wel leuk maar ik ga het nooit voor gratis doen. Ik was daar meteen gestopt en sindsdien ben ik aan het zoeken naar ander werk, BETAALD werk.
Werk zou nooit gratis mogen gebeuren, ook niet als het een stage is. Natuurlijk kan je plezier in je werk hebben, maar het primaire doel van het werken is voor veel mensen toch geld verdienen.
Nu ben ik dus op zoek naar nieuw werk en ik hoop dat dat gaat lukken.

Het grootste nadeel van werken vind ik eigenlijk nog het vroeg naar bed gaan en vroeg opstaan. Ik heb daar nou eenmaal heel veel moeite mee, ga het liefste tussen 0.15 en 2.00 uur in bed maar dat kan absoluut niet in een werkweek, anders ben je overdag natuurlijk te moe. Ik heb nu eenmaal moeite om verplicht in bed te gaan als ik daar nog geen zin in heb. Dat vind ik dus echt een ENORM NADEEL!
Check my youtube channel with the best music and road movies: http://www.youtube.com/user/StarmanFR
pi_89662480
Nu moet ik inderdaad toegeven dat 9 tot 5 een middeleeuwse traditie is, veroorzaakt alleen maar filles en biologische klok ellende. Elk persoon is anders, wetenschappelijk is er al meer dan eens bewezen dat sommige personen echte ochtend mensen zijn en andere personen meer avond mensen, zee afhankelijk van je biologische klok, 1 van de 2 biologische klokken die je niet kunt trainen of beinvloeden. Mensen zouden meer controlle over hun eigen werktijden moeten kunnen krijgen waar mogelijk, ook als bedrijf haal je dan de beste benefits aangezien mensen dan productiever zijn.
pi_89662822
Het kan inderdaad ook anders. Een oom van mij is politieagent en hij werkt van 8 uur 's avonds tot 4 uur 's nachts. Nachtdienst dus.
Maar er zijn maar een zeer beperkt aantal beroepen waarbij je s'nachts werkt, of uberhaupt niet van 9 tot 5.
Check my youtube channel with the best music and road movies: http://www.youtube.com/user/StarmanFR
pi_89678649
Aanstellers. Al beter dan 34 uur per week school, 10 uur huiswerk. En daarnaast zaterdag 8 uur werken. En twee keer 4 uur op een avond werken.
pi_89681491
Het laatste wat ik wil is een kantoorbaan. Daarmee bedoel ik, hele dagen op het kantoor zitten. Het liefst werk ergens, waar een uitdaging in zit, waar je iets moet verkopen, kopen of verhelpen.

Maar nooit een kantoorbaan waar je de hele dag, stapels documenten of achter je laptopje zit te typen. :r

quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:24 schreef StevenPaul het volgende:
Aanstellers. Al beter dan 34 uur per week school, 10 uur huiswerk. En daarnaast zaterdag 8 uur werken. En twee keer 4 uur op een avond werken.
Eigenlijk wel, hé. :')
pi_89689590
Mensen die hier 40 uur per weke werken en claimen dat ze alles uit hun leven halen :')
kiek m goan, kut
pi_89708604
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:24 schreef StevenPaul het volgende:
Tel je daar ook even de ~4 maanden vakantie in totaal in een jaar van af?

En 34 uur school in een week, wat voor een pauper opleiding heb jij dan?
Een structureel begeleidende opleiding, iets voor autisten?
Een beetje zelfstandige opleiding haalt nooit die 34 uur in een week.

Oh en de fulltime werkers hebben deze tijd allemaal ook gehad (ik iig).
Dus je hoeft je eigen echt geen medelijden aan te praten hoor, jankerd.
pi_89708916
werken :D _O-
pi_89709075
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 14:44 schreef uitkeringslijder het volgende:
Mensen doen hier wel hypocriet, maar als men de kans had, zou ieder internetheld op FOK! wel in de uitkering willen zitten.

degenen die dat NIET willen zeggen zich te vervelen als ze niet werken, en dus reageren ze het af op lui die WEL een leven hebben :r

Goed hersenspoelde loonslaven :r Jullie geloofden zeker ook toen je juf tegen jullie zei dat je een Ferrari kon kopen als je maar een hoog cijfer voor Aardrijkskunde zou halen :')
Goh wat zou ik mensen als jij graag het land uit willen trappen. Bah.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_89718415
Ja dat is natuurlijk logisch, als niemand meer wat zou doen dan wordt er niks meer uitgevonden en gaan we terug naar de Middeleeuwen.
Als je wel kan werken maar je wilt het niet, want je wilt liever een uitkering hebben dan is dit behoorlijk asociaal.
Gelukkig maar dat de wereld niet uit al te veel luilakken bestaat.
Ik begrijp wel dat iemand lui kan zijn (ik ben het zelf ook wel soms), maar de gevolgen ervan zijn niet goed.
pi_89719672
Mensen die alleen een uitkering willen kan je het ook niet kwalijk nemen. Die mensen zijn gewoon het zwakkere geslacht. Ze hebben geen ruggegraat, zijn geen doorzetters, kunnen niets zelf bedenken en komen gewoon tekort in het dagelijks leven. Zo`n 1000 jaar geleden gingen die mensen dan vanzelf dood aan de honger, maar tegenwoordig blijven dat soort retards gewoon leven en nageboortes op de wereld gooien, die nog simpeler zijn dan de uitkeringstrekkers zelf. En zo wordt die onderste laag steeds dommer, totdat ze zelfs zo dom zijn dat ze trots zijn op hun uitkering.
pi_89720746
Ja en dat die uitkeringstrekker in dit topic afgeeft op mensen die zijn uitkering betalen, mensen die werken vind ik helemaal over de top. :{
Maar hij kan natuurlijk ook gewoon een troll zijn.
pi_89720762
quote:
10s.gif Op donderdag 9 december 2010 14:41 schreef Scorpie het volgende:
Mensen die alleen een uitkering willen kan je het ook niet kwalijk nemen. Die mensen zijn gewoon het zwakkere geslacht. Ze hebben geen ruggegraat, zijn geen doorzetters, kunnen niets zelf bedenken en komen gewoon tekort in het dagelijks leven. Zo`n 1000 jaar geleden gingen die mensen dan vanzelf dood aan de honger, maar tegenwoordig blijven dat soort retards gewoon leven en nageboortes op de wereld gooien, die nog simpeler zijn dan de uitkeringstrekkers zelf. En zo wordt die onderste laag steeds dommer, totdat ze zelfs zo dom zijn dat ze trots zijn op hun uitkering.
Idd evolutionair gezien gaat het helemaal nergens meer over. :D
pi_89723071
quote:
10s.gif Op donderdag 9 december 2010 14:41 schreef Scorpie het volgende:
En zo blijft de SP aan zijn zeteltjes komen :')
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_89726884
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 17:44 schreef snakelady het volgende:

[..]

Je kan ook werk dichter bij huis zoeken. dan heb je hooguit een half uur heen en terug.

[..]

Met een half uur heb je ook een heerlijk maal op tafel staan hoor.

[..]

Ja ok, mooi toch!

[..]

2 uurtjes dus, als je het niks doen meeteld.

[..]

in 5 uur tijd kan je anders heel veek doen, 7 uur dus als je het zoals bovenstaande doet aangezien tv kijken voor mij ook onder niks doen valt zullen we dan uurtje inruilen voor het huishouden.
Het klopt anders wel wat hij zegt (ondanks dat ik het hoofdzakelijk wel met je eens ben). Tenminste, voor mij dan. Nu ik full time werk, houd ik netto per dag maar 4 uur over om iets leuks te doen (globaal gezien van 19.00 uur t/m 23.00 uur, en dan heb ik ook nog geen kinderen waar je veel tijd aan “kwijt” bent). Maar erg vind ik het niet. Ik ga met plezier naar mijn werk, ik vind het goed om te investeren in mezelf (ontwikkeling, ervaring, nieuwe opleiding naast het werk bijvoorbeeld), om een bijdrage aan de maatschappij te leveren en om iets op te bouwen voor later als ik met pensioen ga. En op vrijdagavond blijf je meestal wel wat langer op en dan heb je ook nog het weekend en vakanties. Dus ondanks dat het door de week maar 4 uurtjes is (bij jou langer dan), houd je best nog wel voldoende tijd over om leuke dingen te doen. Hobby’s heb ik genoeg, en die hoor je ook te hebben, anders heb je geen leven meer. Ik ga niet “niks doen” op zo’n doordeweekse avond (behalve als ik écht moe ben, maar dat komt weinig voor en als het voorkomt dan is dat 9 van de 10 keer doordat ik de nacht ervoor slecht heb geslapen).

Werken hoort er nou eenmaal bij, zolang je maar iets bijdraagt en het leuk vindt. Mensen die niet kunnen werken en duurzaam in de WIA zitten of de bijstand zitten of tijdelijk in de WW zitten omdat ze geen baan kunnen vinden, dat is een ander verhaal. Maar mensen die niet willen werken (hoe aardig ze ook kunnen zijn), daar kots ik echt op. Lekker profiteren van andermans geld en dan die mensen afbranden als anuslikkers en loonslaven. Terwijl over het algemeen de mensen die hun werk gewoon leuk en interessant vinden zich echt niet zo (behandeld) voelen. Dan vraag ik me meteen al af: met wie is er iets mis? :P

Voor de rest draait alles in het leven om tijd en planning. Werken en slapen / rusten horen er nou eenmaal bij, en de rest van de tijd die je overhoudt moet je zo min mogelijk besteden aan “musts” / verplichtingen (bijvoorbeeld: constant het huis schoon houden, maar zo min mogelijk tijd proberen te besteden aan het huishouden). Deel je leven zo in dat je zo veel mogelijk tijd overhoudt om dingen te doen doet die je leuk vindt. Want het leven draait uiteindelijk toch om genieten en zo veel mogelijk leuke dingen doen, en hoe je dat invult moet iedereen zelf weten. Maar voor wat hoort wat vind ik. Je moet ook je best doen (lees: werken) om dat te verdienen. Mensen met een lakse instelling die dat niet willen, moeten zich echt eens achter de oren gaan krabben in plaats van op af te geven van de mensen waarvan ze (indirect) hun geld krijgen.
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_89732260
quote:
Het klopt anders wel wat hij zegt (ondanks dat ik het hoofdzakelijk wel met je eens ben). Tenminste, voor mij dan. Nu ik full time werk, houd ik netto per dag maar 4 uur over om iets leuks te doen (globaal gezien van 19.00 uur t/m 23.00 uur, en dan heb ik ook nog geen kinderen waar je veel tijd aan kwijt bent). Maar erg vind ik het niet. Ik ga met plezier naar mijn werk, ik vind het goed om te investeren in mezelf (ontwikkeling, ervaring, nieuwe opleiding naast het werk bijvoorbeeld), om een bijdrage aan de maatschappij te leveren en om iets op te bouwen voor later als ik met pensioen ga. En op vrijdagavond blijf je meestal wel wat langer op en dan heb je ook nog het weekend en vakanties. Dus ondanks dat het door de week maar 4 uurtjes is (bij jou langer dan), houd je best nog wel voldoende tijd over om leuke dingen te doen. Hobbys heb ik genoeg, en die hoor je ook te hebben, anders heb je geen leven meer. Ik ga niet niks doen op zon doordeweekse avond (behalve als ik écht moe ben, maar dat komt weinig voor en als het voorkomt dan is dat 9 van de 10 keer doordat ik de nacht ervoor slecht heb geslapen).

Werken hoort er nou eenmaal bij, zolang je maar iets bijdraagt en het leuk vindt. Mensen die niet kunnen werken en duurzaam in de WIA zitten of de bijstand zitten of tijdelijk in de WW zitten omdat ze geen baan kunnen vinden, dat is een ander verhaal. Maar mensen die niet willen werken (hoe aardig ze ook kunnen zijn), daar kots ik echt op. Lekker profiteren van andermans geld en dan die mensen afbranden als anuslikkers en loonslaven. Terwijl over het algemeen de mensen die hun werk gewoon leuk en interessant vinden zich echt niet zo (behandeld) voelen. Dan vraag ik me meteen al af: met wie is er iets mis? :P

Voor de rest draait alles in het leven om tijd en planning. Werken en slapen / rusten horen er nou eenmaal bij, en de rest van de tijd die je overhoudt moet je zo min mogelijk besteden aan musts / verplichtingen (bijvoorbeeld: constant het huis schoon houden, maar zo min mogelijk tijd proberen te besteden aan het huishouden). Deel je leven zo in dat je zo veel mogelijk tijd overhoudt om dingen te doen doet die je leuk vindt. Want het leven draait uiteindelijk toch om genieten en zo veel mogelijk leuke dingen doen, en hoe je dat invult moet iedereen zelf weten. Maar voor wat hoort wat vind ik. Je moet ook je best doen (lees: werken) om dat te verdienen. Mensen met een lakse instelling die dat niet willen, moeten zich echt eens achter de oren gaan krabben in plaats van op af te geven van de mensen waarvan ze (indirect) hun geld krijgen.
Hoe denk je dat lui hier miljonairs worden, door hard te werken?

Nee, door te profiteren, zie de fraudeurs bij banken en zorginstellingen.

Die personen zeggen precies hetzelfde over loonslaven: jullie werken niet hard, ga NOG harder werken, crisis is er (terwijl ze zelf in hoofd nadenken van: haha, domme zombies, blijf vooral werken en dom doen, geef het brood en voetbalspelen en dan houd ik ze tevreden).

dus ja, het is relatief.

bovendien geef ik de meeste uitkeringstrekkers gelijk, als dit land genoeg geld heeft voor oorlog, straaljagers en bankiers die frauderen met een of ander joods achtergrond, dan heeft het ZEKER geld voor de bijstand. dus waarom niet profiteren als het mogelijk is?
kiek m goan, kut
  donderdag 9 december 2010 @ 20:26:59 #180
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_89734654
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 19:38 schreef NewKidsTurbo het volgende:
Hoe denk je dat lui hier miljonairs worden, door hard te werken?

Nee, door te profiteren, zie de fraudeurs bij banken en zorginstellingen.

Die personen zeggen precies hetzelfde over loonslaven: jullie werken niet hard, ga NOG harder werken, crisis is er (terwijl ze zelf in hoofd nadenken van: haha, domme zombies, blijf vooral werken en dom doen, geef het brood en voetbalspelen en dan houd ik ze tevreden).

dus ja, het is relatief.
Is werk enkel uit te drukken in geleverde zweetdruppels per FTE of ook in intellectuele kracht om beslissingen te maken en in economische waarde voor een bepaalde onderneming. Of je het leuk vindt of niet, de gemiddelde CEO draagt meer bij per vergadering die hij bijwoont aan de waarde voor een onderneming dan het gepeupel in een maand werk kan produceren.

quote:
Bovendien geef ik de meeste uitkeringstrekkers gelijk, als dit land genoeg geld heeft voor oorlog, straaljagers en bankiers die frauderen met een of ander joods achtergrond, dan heeft het ZEKER geld voor de bijstand. dus waarom niet profiteren als het mogelijk is?
Antisemitisme, die kende ik nog niet van je. Uiteindelijk kan je beter als bankier profiteren van het geld dat de consument naar je toe brengt, dan als uitkeringstrekker. Een bankier heeft een mooier huis, duurdere auto, leukere vriendin, betere gadgets, hogere bankrekening, lekkerder eten, interessantere vakanties, meer status en een gezonder en leuker leven dan jij als uitkeringstrekker hebt. Hij wordt ouder, hij is gelukkiger en ook z'n kinderen en vrienden zijn positiever dan jij bent. De discussie in hoeverre topinkomens profiteren zal ik maar niet meer aangaan met je, daar worden we het nooit over eens, maar als je dan de principes mist om een eerlijk en rechtvaardig leven te leiden, zou ik liever corrupte bankier zijn dan uitkeringsfraudeur.
pi_89734894
Ik werk in loondienst en kots op ons belastingstelsel. Men (overheid) zou me moeten belonen voor de hoeveelheid werk die ik voor dit niet service georiënteerde land verzet.
Elke dag en elke week werk ik me de pleuris om vervolgens na een jaar te mogen constateren dat ik bijna de helft van mijn salaris heb mogen afdragen. Hoe ziek!!!
  donderdag 9 december 2010 @ 20:39:46 #182
323560 Microtubuli
transporteert vesikels
pi_89735209
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 20:32 schreef draaijer het volgende:
Elke dag en elke week werk ik me de pleuris om vervolgens na een jaar te mogen constateren dat ik bijna de helft van mijn salaris heb mogen afdragen. Hoe ziek!!!
Dat ik je vantevoren ook wel kunnen vertellen, blijkbaar krijg jij geen loonstrookjes (of snap je ze niet).
pi_89735303
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 20:39 schreef Microtubuli het volgende:

[..]

Dat ik je vantevoren ook wel kunnen vertellen, blijkbaar krijg jij geen loonstrookjes (of snap je ze niet).
Het is aan het einde van het jaar pas echt confronterend. 40 uur werken per week is echt voor de ongemotiveerden
  donderdag 9 december 2010 @ 22:39:34 #184
264472 Leucopterus
Libertarian extraordinaire
pi_89741271
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 20:41 schreef draaijer het volgende:

[..]

Het is aan het einde van het jaar pas echt confronterend. 40 uur werken per week is echt voor de ongemotiveerden
Klopt. Met het 'nieuwe werken' is het niet abnormaal om als loonslaaf 50+ uur per week te werken om überhaupt een goede aanbeveling (of aan de bak blijven) te krijgen (voor promotie/salarisverhoging). Ik zie ze genoeg bij Philips, Atos Origin en de Gasunie.
Government cannot give anything to anybody that it doesn't first take from somebody else. Whenever somebody receives something without working for it, somebody else has to work for it without receiving. - Dr. Adrian Rogers
pi_89742903
quote:
Antisemitisme, die kende ik nog niet van je. Uiteindelijk kan je beter als bankier profiteren van het geld dat de consument naar je toe brengt, dan als uitkeringstrekker. Een bankier heeft een mooier huis, duurdere auto, leukere vriendin, betere gadgets, hogere bankrekening, lekkerder eten, interessantere vakanties, meer status en een gezonder en leuker leven dan jij als uitkeringstrekker hebt. Hij wordt ouder, hij is gelukkiger en ook z'n kinderen en vrienden zijn positiever dan jij bent. De discussie in hoeverre topinkomens profiteren zal ik maar niet meer aangaan met je, daar worden we het nooit over eens, maar als je dan de principes mist om een eerlijk en rechtvaardig leven te leiden, zou ik liever corrupte bankier zijn dan uitkeringsfraudeur.
Wat hebben jullie aanhangers van het jodendom toch, je vrije woord uiten is tegenwoordig antisemitisme :?

Je zou haast je hand voor willen opsteken :r
kiek m goan, kut
  donderdag 9 december 2010 @ 23:15:10 #186
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_89743167
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:10 schreef NewKidsTurbo het volgende:

[..]

Wat hebben jullie aanhangers van het jodendom toch, je vrije woord uiten is tegenwoordig antisemitisme :?

Je zou haast je hand voor willen opsteken :r
Joden betalen een flinke duit belasting, maar verder moet je ze vooral lekker discrimineren hoor :*.
Antisemitisme klinkt nu eenmaal lekker gezellig en ik had nog geen goodwin gemaakt totdat jij in deze laatste zin daar de aanleiding toe gaf. Ga verder vooral in op het eerste woordje en niet op de 119 anderen in mijn betoog.

Vanavond naar New Kids Turbo geweest, jij ook?
pi_89743274
quote:
Vanavond naar New Kids Turbo geweest, jij ook?
weekend jongeh, ik heb het als student drukker dan de vele loonslaven hier die 's avonds enkel TV kijken (en FOK!ken)
kiek m goan, kut
  donderdag 9 december 2010 @ 23:24:29 #188
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_89743639
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:17 schreef NewKidsTurbo het volgende:

[..]

weekend jongeh, ik heb het als student drukker dan de vele loonslaven hier die 's avonds enkel TV kijken (en FOK!ken)
Ik ben ook student :o
Met zo'n naam moet je voor de premiere van je leven gewoon tijd maken :'). En reageer eens inhoudelijk, dat staat volwassen en dan geloven mensen ook dat je gestudeerd hebt.
pi_89744226
quote:
Ik ben ook student :o
Met zo'n naam moet je voor de premiere van je leven gewoon tijd maken :'). En reageer eens inhoudelijk, dat staat volwassen en dan geloven mensen ook dat je gestudeerd hebt.
Noem me dan ook niet antisemiet :r

En ja ik wilde vandaag gaan maar ik weet al dat het zinloos is (totaal uitverkocht) :')

p.s. OMGWTFBBQ ik kan mensen weer quoten, dat lukte mij al weken niet meer :o
kiek m goan, kut
  donderdag 9 december 2010 @ 23:37:22 #190
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_89744292
:') je verwacht serieus genomen te worden?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 9 december 2010 @ 23:51:10 #191
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_89744992
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:35 schreef NewKidsTurbo het volgende:

[..]

Noem me dan ook niet antisemiet :r
Alleen niet omdat je student bent? Wanneer je het hebt over corrupte bankiers in correlatie met de nutteloze toevoeging dat ze van joods allooi zouden zijn, komt dat nogal bevooroordeeld over. Als ik uitkeringstrekkers gelijk zou stellen met berbers oftewel drugsgebruikers dan geeft dat ook geen blijk van nuance.
pi_89745817
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:51 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Alleen niet omdat je student bent? Wanneer je het hebt over corrupte bankiers in correlatie met de nutteloze toevoeging dat ze van joods allooi zouden zijn, komt dat nogal bevooroordeeld over. Als ik uitkeringstrekkers gelijk zou stellen met berbers oftewel drugsgebruikers dan geeft dat ook geen blijk van nuance.
Benoemen en bouwen.

- Jacques Attali
- Bernard Madoff
- Goldman Sachs etc.

Ik zeg Einstein, ben ik nu antisemiet?

O wacht nu ben ik zeker een troll...
kiek m goan, kut
  vrijdag 10 december 2010 @ 00:18:51 #193
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_89746437
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 00:06 schreef NewKidsTurbo het volgende:

[..]

Benoemen en bouwen.

- Jacques Attali
- Bernard Madoff
- Goldman Sachs etc.

Nee hoor, maar deze namen, uitgezonderd Bernie Madoff, zeggen vrij weinig over corruptie.
Als ik zeg; Adolf Eichmann en Hermann Göring, is daarmee de beestachtigheid van het Lutheranisme bewezen?
Joden zijn altijd oververtegenwoordigd geweest in de bancaire sector, de advocatuur of het notariaat, maar dat maakt ze nog niet direct corrupt.
  vrijdag 10 december 2010 @ 09:25:23 #194
237032 z3bra
Referee extraordinaire
pi_89752128
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 00:06 schreef NewKidsTurbo het volgende:

[..]

Benoemen en bouwen.

- Jacques Attali
- Bernard Madoff
- Goldman Sachs etc.

Ja. Bovendien stigmatiseer je, iets waar linkse mensen altijd tegen zijn, behalve als het even uitkomt :').

[ Bericht 0% gewijzigd door z3bra op 10-12-2010 09:33:21 ]
Vertical black and white stripes worn by referees in many North American sports.
pi_89755617
40 uur werken bah...

Ik loop nu stage en ik ondervind aan de lijve wat zoal gezegd wordt in dit topic. Fucking loonslaven, ik wordt een eeuwige student. Lekker 10uur in de week naar college, 5uurtjes ergens anders wat aan school doen en verder lekker brallen en schreeuwen! :D

Dat gezeik dat je iedere avond nog genoeg uur hebt raakt kant noch wal. Als ik thuis kom van m'n stage om 6uur heb ik echt geen zin meer om iets te doen. Tevens moet je wel om 10uur in je bed liggen anders lig je morgen te slapen op het kantoor.
  vrijdag 10 december 2010 @ 11:29:18 #196
237032 z3bra
Referee extraordinaire
pi_89756075
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 11:17 schreef HenkXL het volgende:
40 uur werken bah...

Ik loop nu stage en ik ondervind aan de lijve wat zoal gezegd wordt in dit topic. Fucking loonslaven, ik wordt een eeuwige student. Lekker 10uur in de week naar college, 5uurtjes ergens anders wat aan school doen en verder lekker brallen en schreeuwen! :D

Dat gezeik dat je iedere avond nog genoeg uur hebt raakt kant noch wal. Als ik thuis kom van m'n stage om 6uur heb ik echt geen zin meer om iets te doen. Tevens moet je wel om 10uur in je bed liggen anders lig je morgen te slapen op het kantoor.
Huilie :')
Vertical black and white stripes worn by referees in many North American sports.
pi_89757258
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 11:17 schreef HenkXL het volgende:
40 uur werken bah...

Baan zoeken met wisseldiensten. Anders gewoon achteraan sluiten bij de rest van de burgerij.
  vrijdag 10 december 2010 @ 12:07:45 #198
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_89757807
Dat is gewoon ritme. Wisselende ritmes zijn erg zwaar op de lange duur.

Als je went aan een vast ritme ben je 's avonds ook niet meer zo.

daarbij; met wisselende diensten moet je vaak werken als anderen vrij zijn, niet echt optimaal voor je sociale contacten
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_89759032
quote:
40 uur werken bah...

dit.

echter 10 uur per week studie? Welk pretstudie is dat?

Ik studeer meer dan de loonslaven hier werken (zij krijgen betaald, ik moet op water en brood leven) maar ik kan wel mijn uren indelen hoe ik dat wil. Loonslaven die c laimen dat ze alles uit hun leven halen :')

9-5 werken, 6 uur thuis, 7 uur klaar met eten, daarna te moe om wat te doen (echt heel sociaal leven hoor!), 11 uur naar bed, en de volgende dag dezelfde ritme. :')

En in weekend zijn ze 'te moe' om nog wat te doen dus gaan loonslaven hele dag op de bank luieren :')

Maar ze geven zichzelf wel een goed gevoel dat ze het land niet uitbuiten zoals uitkeringstrekkers het doen, zolang men maar denkt dat ze hard werken en een 'sociaal leven' kunnen hebben :')
kiek m goan, kut
pi_89759419
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 december 2010 12:39 schreef NewKidsTurbo het volgende:

[..]

dit.

echter 10 uur per week studie? Welk pretstudie is dat?

Ik studeer meer dan de loonslaven hier werken (zij krijgen betaald, ik moet op water en brood leven) maar ik kan wel mijn uren indelen hoe ik dat wil. Loonslaven die c laimen dat ze alles uit hun leven halen :')

9-5 werken, 6 uur thuis, 7 uur klaar met eten, daarna te moe om wat te doen (echt heel sociaal leven hoor!), 11 uur naar bed, en de volgende dag dezelfde ritme. :')

En in weekend zijn ze 'te moe' om nog wat te doen dus gaan loonslaven hele dag op de bank luieren :')

Maar ze geven zichzelf wel een goed gevoel dat ze het land niet uitbuiten zoals uitkeringstrekkers het doen, zolang men maar denkt dat ze hard werken en een 'sociaal leven' kunnen hebben :')
Wat is jouw definitie van loonslaaf als ik vragen mag?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')