Maar beter part-time werken als vrouw dan helemaal niet werken zoals in veel andere landen toch?quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:31 schreef z3bra het volgende:
[..]
Dat had ik bij een detacheringsbedrijf waar ik werkte. Sowieso is dat een vrouwenbranche en daardoor automatisch een parttime branche, aangezien Nederlandse vrouwen wereldkampioen parttime werken zijn.
Ongelooflijk irritant als jij inderdaad afhaneklijk bent van collega's waarvan 3/4 op vrijdag vrij is.
Dat dus.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:31 schreef z3bra het volgende:
[..]
Dat had ik bij een detacheringsbedrijf waar ik werkte. Sowieso is dat een vrouwenbranche en daardoor automatisch een parttime branche, aangezien Nederlandse vrouwen wereldkampioen parttime werken zijn.
Ongelooflijk irritant als jij inderdaad afhaneklijk bent van collega's waarvan 3/4 op vrijdag vrij is.
Doe vooral alsof je uit Maaskantje komt, dat helpt daarbij.quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:09 schreef NewKidsTurbo het volgende:
werken
ik hoop dat ik NOOIT zal werken
Alleen Barrie leeft van de bijstand. De rest werk gewoon.quote:Doe vooral alsof je uit Maaskantje komt, dat helpt daarbij.
Pssst.. Het is fictie.quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:33 schreef NewKidsTurbo het volgende:
[..]
Alleen Barrie leeft van de bijstand. De rest werk gewoon.
O ja, Rikkert wordt ontslagen.
Ik geloof er niets van.quote:Pssst.. Het is fictie.
Ze werken allemaal want het zijn acteurs.
Maar ze werken allemaal wel, dus als je hun lichtend voorbeeld daadwerkelijk volgt zoek je ook gewoon werk in de platsoenendienst of de locale brommerskat-brigade en leef je de werkelijke new-kids lifestyle in plaats van te hopen nooit in je leven te hoeven werken.quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:37 schreef NewKidsTurbo het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van.
Nog steeds blijven het mijn idolen, een voorbeeld voor de rest van Nederland die niet leeft om te werken
Barrie werkt niet, Barrie zit in de bijstand.quote:Maar ze werken allemaal wel, dus als je hun lichtend voorbeeld daadwerkelijk volgt zoek je ook gewoon werk in de platsoenendienst of de locale brommerskat-brigade en leef je de werkelijke new-kids lifestyle in plaats van te hopen nooit in je leven te hoeven werken.
Eigenlijk wel, hé.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:24 schreef StevenPaul het volgende:
Aanstellers. Al beter dan 34 uur per week school, 10 uur huiswerk. En daarnaast zaterdag 8 uur werken. En twee keer 4 uur op een avond werken.
Tel je daar ook even de ~4 maanden vakantie in totaal in een jaar van af?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:24 schreef StevenPaul het volgende:
Aanstellers. Al beter dan 34 uur per week school, 10 uur huiswerk. En daarnaast zaterdag 8 uur werken. En twee keer 4 uur op een avond werken.
Goh wat zou ik mensen als jij graag het land uit willen trappen. Bah.quote:Op maandag 29 november 2010 14:44 schreef uitkeringslijder het volgende:
Mensen doen hier wel hypocriet, maar als men de kans had, zou ieder internetheld op FOK! wel in de uitkering willen zitten.
degenen die dat NIET willen zeggen zich te vervelen als ze niet werken, en dus reageren ze het af op lui die WEL een leven hebben
Goed hersenspoelde loonslavenJullie geloofden zeker ook toen je juf tegen jullie zei dat je een Ferrari kon kopen als je maar een hoog cijfer voor Aardrijkskunde zou halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |