Nou verheerlijken van werk niet,...wel van inkomenquote:Op maandag 29 november 2010 16:10 schreef Pipo1234 het volgende:
Werken is nou eenmaal een vorm van noodzakelijk kwaad en het is een beetje kortzichtig om het te gaan verheerlijken of kleineren.
Geel gelul, maar dat werd dus ook echt tegen ons gezegd, dat we een dikke auto konden kopen en in een groot huis konden wonen als we maar ons diploma haalden. Wisten die leraren van toen veelquote:Op maandag 29 november 2010 14:44 schreef uitkeringslijder het volgende:
Jullie geloofden zeker ook toen je juf tegen jullie zei dat je een Ferrari kon kopen als je maar een hoog cijfer voor Aardrijkskunde zou halen
Volcontinudienst is toch 33,6 uur per week?quote:Op maandag 29 november 2010 19:19 schreef vault_tec het volgende:
Ben echt blij met mijn stage en het rooster wat ik heb. Gemiddelde werk week van 33.3 uur.
prima.quote:
1 tot 2 uren gaan eraf om naar je werk te komen. Dit houdt in van opstaan tot je eindelijk op tijd op werk bent en dan weer terug naar huis.quote:Op maandag 29 november 2010 14:06 schreef snakelady het volgende:
[..]
Waar haal jij het idee vandaan dat je naast werk totaal geen vrije tijd over hebt?
Als je gewoon 8 dagen per dag werkt maximaal heb je nog ongeveer 8 uur vrijetijd over ( uitgaande van een gemiddelde van 8 uur slaap op een dag)
In 8 uur kan je heel veel doen hoor, dan nog de weekende en vakantie erbij is eigenlijk best veel vrije tijd.
Een uur lang koken?quote:Op woensdag 1 december 2010 12:48 schreef Warrick21 het volgende:
[..]
1 tot 2 uren gaan eraf om naar je werk te komen. Dit houdt in van opstaan tot je eindelijk op tijd op werk bent en dan weer terug naar huis.
1 uur ben je kwijt met eten bereiden voor de avond.
minimaal 1 uur ben je kwijt aan even gewoon lekker niks doen.
Dus ben je al weer 3 tot 4 uur van je 8 uur kwijt.
Je hebt dus maar 4 of 5 uur per dag waar je wat mee kan. Maar na 6-en heb je vast niet veel zin meer in dingen na werk. Dus wordt het vast TV kijken/computer en dan naar bed.
ik heb medelijden met mensen die zo'n hekel aan werken hebben... werk is geen vies woord hoor. kan ook leuk zijn met leuke collega's. als je een beetje potentie hebt tenminste. als je een grijze muis bent dan heb je waarschijnlijk ook een standaard leasebak e.d.quote:Op woensdag 1 december 2010 12:48 schreef Warrick21 het volgende:
[..]
1 tot 2 uren gaan eraf om naar je werk te komen. Dit houdt in van opstaan tot je eindelijk op tijd op werk bent en dan weer terug naar huis.
Je hebt dus maar 4 of 5 uur per dag waar je wat mee kan. Maar na 6-en heb je vast niet veel zin meer in dingen na werk. Dus wordt het vast TV kijken/computer en dan naar bed.
echt gelul ditquote:Op woensdag 1 december 2010 12:48 schreef Warrick21 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 december 2010 12:56 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
ik heb medelijden met mensen die zo'n hekel aan werken hebben... werk is geen vies woord hoor. kan ook leuk zijn met leuke collega's. als je een beetje potentie hebt tenminste. als je een grijze muis bent dan heb je waarschijnlijk ook een standaard leasebak e.d.
Wat een kut baan . Had je nu toch wel maar gewoon naar school gegaan hequote:Op woensdag 1 december 2010 15:32 schreef Ethanolic het volgende:
40 uur per week werken voor 1500 euro
Bazen
Mensen die denken dat ik het over mezelf hadquote:Op woensdag 1 december 2010 15:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wat een kut baan . Had je nu toch wel maar gewoon naar school gegaan he
Dat als je centjes hebt je niet op kanaaleiland, de schilderswijk, Rotterdam of de bijlmer hoeft te wonenquote:
Je kan ook werk dichter bij huis zoeken. dan heb je hooguit een half uur heen en terug.quote:Op woensdag 1 december 2010 12:48 schreef Warrick21 het volgende:
[..]
Met een half uur heb je ook een heerlijk maal op tafel staan hoor.quote:1 uur ben je kwijt met eten bereiden voor de avond.
Ja ok, mooi toch!quote:minimaal 1 uur ben je kwijt aan even gewoon lekker niks doen.
2 uurtjes dus, als je het niks doen meeteld.quote:Dus ben je al weer 3 tot 4 uur van je 8 uur kwijt.
in 5 uur tijd kan je anders heel veek doen, 7 uur dus als je het zoals bovenstaande doet aangezien tv kijken voor mij ook onder niks doen valt zullen we dan uurtje inruilen voor het huishouden.quote:Je hebt dus maar 4 of 5 uur per dag waar je wat mee kan. Maar na 6-en heb je vast niet veel zin meer in dingen na werk. Dus wordt het vast TV kijken/computer en dan naar bed.
Het modaal inkomen is in Nederland ¤ 32.500 bruto pj dat is ¤ 2.508,- pm dat is ¤1811,09 nettoquote:Op woensdag 1 december 2010 15:32 schreef Ethanolic het volgende:
40 uur per week werken voor 1500 euro
Bazen
Ja, aangezien we geen hekel hebben aan werken en aangezien we dankzei onze inkomens vele malen royaler kunnen leven dan met een uitkering is dat wel een leuk vooruitzich inderdaad.quote:Op woensdag 1 december 2010 17:55 schreef Nikmans het volgende:
Vanaf je 60e al vrij zijn, wat een vooruitzicht zeg
Ik zit niet in de bijstand, want ik wil geld. Ik vermaak me best op mijn werk hoor maar ik vind het nu eenmaal nog toffer om vrij te zijn.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:13 schreef Yreal het volgende:
heb je straks alleen de AOW , dan wordt het pas karig![]()
hoe de fuck kom je sowieso rond van een bijstandje en hoe de neuk kunnen jullie dan nog "leuke" dingen doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |