abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 november 2010 @ 14:46:42 #31
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_89297949
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 14:44 schreef uitkeringslijder het volgende:
Mensen doen hier wel hypocriet, maar als men de kans had, zou ieder internetheld op FOK! wel in de uitkering willen zitten.

degenen die dat NIET willen zeggen zich te vervelen als ze niet werken, en dus reageren ze het af op lui die WEL een leven hebben :r

Goed hersenspoelde loonslaven :r Jullie geloofden zeker ook toen je juf tegen jullie zei dat je een Ferrari kon kopen als je maar een hoog cijfer voor Aardrijkskunde zou halen :')
waar maak je je druk om :)
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
pi_89298150
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 14:09 schreef uitkeringslijder het volgende:

[..]

Werken. :')
Hutspot eten. :')
Te moe om iets te doen :')
TV kijken naar madiwodo-show :')
voor 12 uur naar bed :')

Inderdaad, de meeste loonslaven hebben inderdaad een tof leven zeg als ze werken ^O^
Ik ben een loonslaaf en ga na 12 uur naar bed, wat is er nu mis met mij pappie?
pi_89298240
quote:
Mensen doen hier wel hypocriet, maar als men de kans had, zou ieder internetheld op FOK! wel in de uitkering willen zitten.
Waarom zou ik een uitkering willen? Niet alleen zou ik me dan bezwaar voelen omdat ik profiteer terwijl ik wel iets kan doen, ik zou ook nog eens het contact met andere mensen missen via mijn werkzaamheden.

quote:
degenen die dat NIET willen zeggen zich te vervelen als ze niet werken, en dus reageren ze het af op lui die WEL een leven hebben :r
Ja, want elke uitkeringstrekker heeft een leven en elke loonslaaf niet. Lekker zwart/wit en kortzichtig, is dat hoe je je leven als uitkeringstrekker wil doorbrengen?
  maandag 29 november 2010 @ 14:54:06 #34
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_89298248
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 14:09 schreef uitkeringslijder het volgende:

[..]

Werken. :')
Hutspot eten. :')
Te moe om iets te doen :')
TV kijken naar madiwodo-show :')
voor 12 uur naar bed :')

Inderdaad, de meeste loonslaven hebben inderdaad een tof leven zeg als ze werken ^O^
Goh, maar gelukkig zit je niet vol met vooroordelen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 29 november 2010 @ 14:55:46 #35
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_89298319
quote:

Goed hersenspoelde loonslaven :r Jullie geloofden zeker ook toen je juf tegen jullie zei dat je een Ferrari kon kopen als je maar een hoog cijfer voor Aardrijkskunde zou halen :')
Nogmaals, ik heb een uitkering gehad, en heb er bewust voor gekozen om zelfstandige te worden zodat ik toch geld kon verdienen.
Goede keuze geweest aangezien ik nu maximaal 20 uur in de week werk en ongeveer het driedubbele verdien dan met een uitkering. ;)
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_89298357
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 14:54 schreef snakelady het volgende:

[..]

Goh, maar gelukkig zit je niet vol met vooroordelen.
Het lijkt me best zielig voor hem, ik bedoel, wat doe je nu de hele dag? Ik vind het leuk om te groeien in mijn werk, uitdagingen aan te pakken, problemen te tackelen. Af en toe zit er een kutdag tussen, maar so be it. Waar heb je als uitkeringstrekker nou naar uit te kijken? Heb je dan ook een meerjarenplan voor iets wat je kan zien als een carriere, of leef je van dag tot dag?
pi_89298415
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 14:55 schreef snakelady het volgende:

[..]

Nogmaals, ik heb een uitkering gehad, en heb er bewust voor gekozen om zelfstandige te worden zodat ik toch geld kon verdienen.
Goede keuze geweest aangezien ik nu maximaal 20 uur in de week werk en ongeveer het driedubbele verdien dan met een uitkering. ;)
Het mooiste is nog dat hij totaal niet jaloers is ten opzichte van mensen die wel werken:

Miljonairs
pi_89298537
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 14:56 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Het lijkt me best zielig voor hem, ik bedoel, wat doe je nu de hele dag? Ik vind het leuk om te groeien in mijn werk, uitdagingen aan te pakken, problemen te tackelen. Af en toe zit er een kutdag tussen, maar so be it. Waar heb je als uitkeringstrekker nou naar uit te kijken? Heb je dan ook een meerjarenplan voor iets wat je kan zien als een carriere, of leef je van dag tot dag?
Alsof je helemaal geen bezigheden kunt hebben buiten een baan :')
Ga weg
pi_89298635
quote:
10s.gif Op maandag 29 november 2010 15:00 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Alsof je helemaal geen bezigheden kunt hebben buiten een baan :')
Dat vraag ik dus aan de uitkeringstrekkers, wat doe je nu de hele dag? Als ik thuis kom eet ik wat, vermaak mezelf met wat TV en mijn vriendin, zit een beetje te computeren of wat dingen op te zoeken, speel af en toe een spelletje en ga lekker slapen.

Hoe zit dat bij de uitkeringstrekkers? Doen die hetzelfde maar dan 17 uur op een dag?
pi_89298730
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 15:02 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat vraag ik dus aan de uitkeringstrekkers, wat doe je nu de hele dag? Als ik thuis kom eet ik wat, vermaak mezelf met wat TV en mijn vriendin, zit een beetje te computeren of wat dingen op te zoeken, speel af en toe een spelletje en ga lekker slapen.

Hoe zit dat bij de uitkeringstrekkers? Doen die hetzelfde maar dan 17 uur op een dag?
Ik geloof dat in het vorige topic een goede uiteenzetting stond, wacht even.
Ga weg
pi_89298815
Hier

quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 23:21 schreef uitkeringslijder het volgende:

[..]

Wat een onzin. Alsof je zonder werk geen leven hebt. Juist als je 40 uur per week werkt heb je nergens tijd meer voor, behalve 's avonds moe achter de buis zitten en naar pedofielen als Paul de Leeuw kijken :r

Ik heb wel hobbies hoor, ik doe aan vechten, zit veel in de sportschool.

Precies, gewoon lekker chillen, heb hier ook nog een hele stapel games liggen die nog uitgespeeld moeten worden en een stapel dvd's die ik nog moet checken.

fuck werken, werken is voor slaven. Mensen die mij negatief benaderen om je uitkering moet ik gewoon hun kaak door hun strot slaan; ik heb toch alle tijd om je vechtkunsten te verbeteren.

Lekker relaxen 24/7, zoals het hoort. Precies, ik heb nu een sixpack, ben zo'n beetje de sterkste van de groep, mijn conditie is enorm vooruit gegaan, dit alles zou nooit mogelijk zijn als ik 36 uur per week aan het werk zou zijn. ^O^
Ga weg
pi_89298851
Dat zeg ik, gamen, sporten, tv kijken, ik kan dat ook allemaal naast mijn baan.
pi_89298859
Ik ben blij dat ik werk en mijn eigen geld verdien. Ik schijt op onnodige uitkeringstrekkers en studenten met een nutteloze studie (vrijetijdskunde etc) die zeker weten dat ze ondanks hun studie toch geen baan krijgen en direct een uitkering aanvragen.

Laat mij maar als uberforens worden weggezet...het zal me jeuken. Ik kan alles kopen wat ik wil en ik geniet van alles wat ik zelf wil. Zonder te parasiteren op een ander.
pi_89299029
quote:
14s.gif Op maandag 29 november 2010 15:07 schreef Scorpie het volgende:
Maar dan minder goed omdat je 40 uur per week kwijt bent
Ga weg
pi_89300388
quote:
14s.gif Op maandag 29 november 2010 15:07 schreef Scorpie het volgende:
Sterker nog...je kunt je eigen sport betalen, je kunt je eigen LED TV kopen, je kunt je eigen games kopen...uiteraard eerst die PS3 ;).

Voorts is het ook leuker om s'avonds te ontspannen als je overdag gewerkt hebt. Dat is veel relaxter dan de hele dag op de bank hangen en van gekheid niet meer weten wat je moet gaan doen. Tenzij je vrienden ook allemaal klaplopers zijn natuurlijk, dan kunnen ze samen gaan nietsen en kankeren op de loonslaven.
  maandag 29 november 2010 @ 15:43:31 #46
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_89300492
quote:
14s.gif Op maandag 29 november 2010 15:06 schreef Nikmans het volgende:
Hier

[..]

Vergeet voor het gemak even dat iedereen die wel werkt (en dus meedoet in de maatschappij) deze luilakkerij mogelijk maakt.

Ik kijk echt neer op zulk volk. Als je kán werken, maar het niet doet, ben je geen knip voor de ogen waard.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 29 november 2010 @ 15:43:37 #47
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_89300498
quote:
Hier

[..]

vreemd, wat hij doet, kan ik ook naast mijn werk en dan hou ik nog zat tijd over voor andere dingen :D
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
  maandag 29 november 2010 @ 15:44:55 #48
317775 DasApart
Badgers! Badger dancing!
pi_89300552
quote:
Ik kijk echt neer op zulk volk. Als je kán werken, maar het niet doet, ben je geen knip voor de neus waard.
Oja, ik wil geen tokkie als rechter/linker/onder/boven/achterbuurman hebben. Vandaar dat men werkt.
Altijd de kleine lettertjes lezen!
pi_89300558
Veel geld _O_!
  maandag 29 november 2010 @ 15:55:45 #50
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_89301067
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 15:44 schreef DasApart het volgende:

[..]

Oja, ik wil geen tokkie als rechter/linker/onder/boven/achterbuurman hebben. Vandaar dat men werkt.
Que?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_89301751
Heerlijke zinloze discussie. :')

Werken is nou eenmaal een vorm van noodzakelijk kwaad en het is een beetje kortzichtig om het te gaan verheerlijken of kleineren.
Op dinsdag 24 mei 2011 07:11 schreef Absurditeit het volgende:
Het werkt ook niet echt erotiserend als je de rookworst en saucijzenbroodjes op 45 meter afstand al ruikt, terwijl je langs de plastic laarzen en kledij loopt.
pi_89302850
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 16:10 schreef Pipo1234 het volgende:

Werken is nou eenmaal een vorm van noodzakelijk kwaad en het is een beetje kortzichtig om het te gaan verheerlijken of kleineren.
Nou verheerlijken van werk niet,...wel van inkomen ;)
pi_89308071
Mensen die een kutbaan hebben kankeren op werk.
pi_89308390
Gaat dit topic over werken voor een werkgever, dat er zoveel mis is in Nederland of dat een werkweek 40 uur bedraagt?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_89309430
Dan ga je toch wat minder werken, 40 uur is geen must hoor.
pi_89310338
Ben echt blij met mijn stage en het rooster wat ik heb. Gemiddelde werk week van 33.3 uur. ^O^
pi_89377967
quote:
Jullie geloofden zeker ook toen je juf tegen jullie zei dat je een Ferrari kon kopen als je maar een hoog cijfer voor Aardrijkskunde zou halen :')
Geel gelul, maar dat werd dus ook echt tegen ons gezegd, dat we een dikke auto konden kopen en in een groot huis konden wonen als we maar ons diploma haalden. Wisten die leraren van toen veel :D
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_89378006
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:19 schreef vault_tec het volgende:
Ben echt blij met mijn stage en het rooster wat ik heb. Gemiddelde werk week van 33.3 uur. ^O^
Volcontinudienst is toch 33,6 uur per week?
pi_89378465
quote:
Hier

[..]

prima.
dan doen we het toch allemaal zo?

Zien we dan wel wie je uitkering betaald waardoor jij op je luie reet de hele dag geen ene fuck hoeft te doen ;)
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
  woensdag 1 december 2010 @ 12:10:19 #60
198098 henkzijlstra
ik verdien 80k per jaar en jij
pi_89379460
mensen die nu aanschoppen tegen die burgerlijke types en vroeg of laat zo allemaal terecht komen _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')