abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91736289
Werken is niets voor mij man... ik kan mij niet herinneren wanneer ik ben opgestaan voor 11 uur ;(

Hoe passen mensen aan het loonslaafsysteem? Ik kan het echt niet bevatten...
nooit meer een hit daarna :'(
  zondag 23 januari 2011 @ 03:03:26 #227
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91737099
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 02:13 schreef LastPapaRoach het volgende:
Werken is niets voor mij man... ik kan mij niet herinneren wanneer ik ben opgestaan voor 11 uur ;(

Hoe passen mensen aan het loonslaafsysteem? Ik kan het echt niet bevatten...
Troost je, er zijn banen van 13:00 - 21:00.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  zondag 23 januari 2011 @ 12:23:58 #228
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_91742479
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 11:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
Werken is voor de tweede en derde klasse. Het enige werk dat telt is God zijn werk. :P
Dan had god op sommige van zijn projecten beter moeten opletten.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_91750917
quote:
Op zondag 23 januari 2011 12:23 schreef cvboer het volgende:

[..]

Dan had god op sommige van zijn projecten beter moeten opletten.
God wilt dat wij compassie voor mensen zoals jij hebben. Zolang ons dat niet lukt blijven projecten zoals jij bestaan :'(
pi_91755934
quote:
Troost je, er zijn banen van 13:00 - 21:00.
Maar wat heb je dan aan je dag?

's avonds is alles ook gesloten.

en 99 van de 100 keer als je een uni opleiding hebt gedaan is dat voor een loonslaafsysteem van 8-5.
pi_91771182
Ookal zijn de bijstandstrekkers in dit topic allemaal trollen :

VUILE GORE PARASIETEN :r :r
pi_91771344
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 21:34 schreef Yreal het volgende:
Ookal zijn de bijstandstrekkers in dit topic allemaal trollen :

VUILE GORE PARASIETEN :r :r
Ga jij maar lekker trots met opgeheven hoofd en vol eigenwaarde de staatskas spekken vriend _O_ Dan profiteren de slimme mensen lekker van jouw geld :*
Ga weg
pi_91771586
quote:
14s.gif Op zondag 23 januari 2011 21:36 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Ga jij maar lekker trots met opgeheven hoofd en vol eigenwaarde de staatskas spekken vriend _O_ Dan profiteren de slimme mensen lekker van jouw geld :*
Ik studeer nog *)

En ik heb straks lekker een startsalaris van 4x de bijstand *) *)
  zondag 23 januari 2011 @ 21:49:23 #234
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_91772474
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 21:39 schreef Yreal het volgende:

[..]

Ik studeer nog *)

En ik heb straks lekker een startsalaris van 4x de bijstand *) *)
aahh schattig.. Een eerste-jaars-studentje!

Hij denkt nog dat als hij is afgestudeerd, het rondgonst.

'Heb je t al gehoord, er heeft er een van De Universiteit zijn Bul gekregen, laten we hem gauw bellen en hem een auto van de zaak aanbieden'
:')
pi_91774178
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 21:49 schreef Rubber_Johnny het volgende:

[..]

'Heb je t al gehoord, er heeft er een van De Universiteit zijn Bul gekregen, laten we hem gauw bellen en hem een auto van de zaak aanbieden'
Gelukkig doe ik geen vrijetijdskunde :')
pi_91775750
quote:

Eigenlijk moeten al die kutleraren worden aangeklaagd voor hun leugens :r
pi_91777985
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 22:32 schreef LastPapaRoach het volgende:

[..]

Eigenlijk moeten al die kutleraren worden aangeklaagd voor hun leugens :r
Had je maar een nuttige opleiding moeten doen oO<
  zondag 23 januari 2011 @ 23:09:03 #238
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91778132
4 x de bijstand. Dat is vrij fors.
Bijstand is hoog, vergis je niet.
pi_91778305
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 23:09 schreef GSbrder het volgende:
4 x de bijstand. Dat is vrij fors.
Bijstand is hoog, vergis je niet.
624,08 :')

Met een beetje studie kom je zelfs nu daar nog wel aan hoor. Kijk dat je meer krijgt als je kinderen hebt, en mensen vervolgens hun kinderen verwaardelozen kan ik weinig aan doen.
  zondag 23 januari 2011 @ 23:19:21 #240
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91778698
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 23:12 schreef Yreal het volgende:

[..]

624,08 :')

Met een beetje studie kom je zelfs nu daar nog wel aan hoor. Kijk dat je meer krijgt als je kinderen hebt, en mensen vervolgens hun kinderen verwaardelozen kan ik weinig aan doen.
Plus gemeentelijke toeslag komt dat op 900+.
Jij verdient geen 3600 netto als je afstudeert. Bruto krijg je misschien 4 keer 624,08 ja.
pi_91779279
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 23:19 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Plus gemeentelijke toeslag komt dat op 900+.
Jij verdient geen 3600 netto als je afstudeert. Bruto krijg je misschien 4 keer 624,08 ja.
En dan zit je Netto nog op ruim het dubbele van die kut parasieten _O_ Vraag me af hoe het voelt als je op je 40ste de hele dag een beetje zit te bieren voor de TV en dan bedenkt dat er pikkies van 23 zijn die al meer geld hebben verdient dan jij in de rest van je leven :')

(ik heb trouwens niks tegen mensen die ons sociale stelsel gebruiken als vangnet )
pi_91782050
Interessante topic.
Zelf werk ik als Anesthesiemedewerker.
En volg nu de Opleiding tot Ambulanceverpleegkundige en ik zou het werkelijk waar niet weten wat ik zonder mijn baan moet. De contact met collega's en patiënten bijvoorbeeld. En als ik eenmaal volledig werk als Ambulanceverpleegkundige zie ik het zelfs meer als hobby dan werk.. weliswaar met een riante salaris, maar dat heb ik meer dan verdiend.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 24 januari 2011 @ 02:20:05 #243
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91784024
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 23:32 schreef Yreal het volgende:

[..]

En dan zit je Netto nog op ruim het dubbele van die kut parasieten _O_ Vraag me af hoe het voelt als je op je 40ste de hele dag een beetje zit te bieren voor de TV en dan bedenkt dat er pikkies van 23 zijn die al meer geld hebben verdient dan jij in de rest van je leven :')
Netto is dat ¤ 1804,75. Een bijstandsgerechtigde krijgt, zoals je al zei, een basis van ¤ 649,52 netto per maand, maar alleenstaanden en alleenstaande ouders kunnen in aanmerking komen voor een toeslag van maximaal ¤ 259,81 per maand, indien zij geen (woon)kosten kunnen delen met een ander. Dit maakt een totaal van ¤ 909,33. Daarnaast krijg je nog als bierende veertiger langdurigheidstoeslag, bijzondere bijstand en natuurlijk je huursubsidie (die een 23-jarig pikkie niet kan ontvangen). Totaal ¤ 1200,- in plaats van ¤ 1804,75. Feitelijk zit je dus voor ¤ 600,- te werken met een inkomen van ¤ 35.000,- in het jaar, ofwel op basis van een fulltime baan krijg je per gewerkt uur ¤ 3,75 meer dan de bijstand. Wauw, op een hele dag werken heb je wel ¤ 30,- meer te besteden dan iemand die bierend voor de TV zit! Geweldig, wat wordt presteren toch beloond in Nederland!
pi_91784117
Zolang je geen ruimtereis naar Mars maakt, het middel tegen kanker uitvindt, het voedselprobleem oplost of voor wereldvrede zorgt kun je net zo goed voor de TV hangen ja, want dan maakt het toch geen ruk uit.

Trots zijn op de overheidskas spekken :')
Ga weg
pi_91790063
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 02:20 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Netto is dat ¤ 1804,75. Een bijstandsgerechtigde krijgt, zoals je al zei, een basis van ¤ 649,52 netto per maand, maar alleenstaanden en alleenstaande ouders kunnen in aanmerking komen voor een toeslag van maximaal ¤ 259,81 per maand, indien zij geen (woon)kosten kunnen delen met een ander. Dit maakt een totaal van ¤ 909,33. Daarnaast krijg je nog als bierende veertiger langdurigheidstoeslag, bijzondere bijstand en natuurlijk je huursubsidie (die een 23-jarig pikkie niet kan ontvangen). Totaal ¤ 1200,- in plaats van ¤ 1804,75. Feitelijk zit je dus voor ¤ 600,- te werken met een inkomen van ¤ 35.000,- in het jaar, ofwel op basis van een fulltime baan krijg je per gewerkt uur ¤ 3,75 meer dan de bijstand. Wauw, op een hele dag werken heb je wel ¤ 30,- meer te besteden dan iemand die bierend voor de TV zit! Geweldig, wat wordt presteren toch beloond in Nederland!
Behalve dat het voor mij het begin is, en niet het einde. Kijk ik zeg niet dat ik het ga halen, maar het hoogste salaris dat ik zou kunnen halen ligt toch wel rond de 5-6 ton.
pi_91790187
Yreal :')
pi_91790354
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 11:18 schreef j0rdiiii het volgende:
Yreal :')
Yreal studeert Accountancy. Ga eens opzoeken wat een big-four partner verdient.
pi_91791829
Pfff, ingenieurs zijn tenminste echte bazen! Veel werken en er niets voor terug krijgen.
Doe eens lief!
pi_91792643
quote:
Pfff, ingenieurs zijn tenminste echte bazen! Veel werken en er niets voor terug krijgen.
Precies, ben zelf Beta en heb een jaar lang gewerkt en geen moer gekregen terwijl iemand met een of ander Bedrijfseconomie wat vrijwel ieder E&M'-er studeert al direct auto van de zaak krijgt en waar er blijkbaar geen overschot in kan heersen.

Beta-opleidingen zijn echt voor nerds die de hele dag in het donker willen programmeren en niet geven om salaris, warom zoveel moeite doen voor niets? :r
pi_91792687
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 12:31 schreef LastPapaRoach het volgende:

[..]

Precies, ben zelf Beta en heb een jaar lang gewerkt en geen moer gekregen terwijl iemand met een of ander Bedrijfseconomie wat vrijwel ieder E&M'-er studeert al direct auto van de zaak krijgt en waar er blijkbaar geen overschot in kan heersen.

Beta-opleidingen zijn echt voor nerds die de hele dag in het donker willen programmeren en niet geven om salaris, warom zoveel moeite doen voor niets? :r
Echt waar, meneertje maakt wat mee dus is het meteen voor iedereen van toepassing. Het leven is zooo oneerlijk, boo-fucking-hoo

All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_91792804
quote:
Echt waar, meneertje maakt wat mee dus is het meteen voor iedereen van toepassing. Het leven is zooo oneerlijk, boo-fucking-hoo

Noem eens een beta die uitzicht heeft op 5-6 ton per jaar.

En noem een aantal BE-ers en Accountants die hetzelfde doel voor ogen hebben.

Hoeveel van die beta's kan het bereiken? Meestal zijn het autisten die denken de nieuwste videokaart uit te vinden en patent op te vragen.

Ik raad niemand aan om beta te doen want je krijgt er geen moer voor terug :{w
pi_91792907
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 12:36 schreef LastPapaRoach het volgende:

[..]

Noem eens een beta die uitzicht heeft op 5-6 ton per jaar.

En noem een aantal BE-ers en Accountants die hetzelfde doel voor ogen hebben.

Hoeveel van die beta's kan het bereiken? Meestal zijn het autisten die denken de nieuwste videokaart uit te vinden en patent op te vragen.

Ik raad niemand aan om beta te doen want je krijgt er geen moer voor terug :{w
Dan raad ik je aan voor de gein eens te kijken naar bijvoorbeeld het salaris indicatie topic voor ICTers op Tweakers. Geen idee in welke tak jij zat, maar een MBO systeem beheerder is inderdaad niet de meest dikbetaalde baan ter wereld nee.
pi_91792975
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 12:38 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Dan raad ik je aan voor de gein eens te kijken naar bijvoorbeeld het salaris indicatie topic voor ICTers op Tweakers. Geen idee in welke tak jij zat, maar een MBO systeem beheerder is inderdaad niet de meest dikbetaalde baan ter wereld nee.
Dik betaalde banen zijn voor Academici of ondernemers :)
pi_91793753
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 12:40 schreef Yreal het volgende:

[..]

Dik betaalde banen zijn voor Academici of ondernemers :)
Tja wederom weet niet wat jouw definitie van dik betaald is, maar als je 4 a 5K per maand trekt doe je het mijns inziens best aardig als ICT'er. :o
pi_91793987
Dat is "goed betaald" in mijn boekje :P
pi_91796614
Een ICT-er valt bij mijn benoeming niet onder ingenieur in de zin dat hij meer met taal bezig is dan met de harde beta vakken.
Doe eens lief!
pi_91796680
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 14:02 schreef Prenzlauer het volgende:
Een ICT-er valt bij mijn benoeming niet onder ingenieur in de zin dat hij meer met taal bezig is dan met de harde beta vakken.
Waar de neuk baseer je dat nou weer op? :')
pi_91796903
quote:
Waar de neuk baseer je dat nou weer op? :')
Op mijn eigen criteria, deal with it.
Doe eens lief!
pi_91905295
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 17:16 schreef GSbrder het volgende:
Wat noem jij elke avond te LEVEN en het hele weekend chillen?
Ik vind het nogal puberaal te denken elke dag 3-4 uur vrije tijd te hebben.
Welkom in het leven van echte mannen ^O^.
Ik ben het over het algemeen met jou eens in dit topic, maar deze volg ik even niet. Wat is er zo "puberaal" aan dat je elke dag 3-4 uur vrije tijd wil hebben? Is toch niet echt leeftijds-/levensfasegerelateerd lijkt mij? Ik denk dat de meeste mensen dat juist ook nodig hebben, om "af te schakelen" of om even niet aan werk te denken, zeker als je een rotdag hebt gehad.

Ik zelf vind mijn werk leuk, maar vind vrije tijd vind ik leuker, en daarom vind ik het wel lekker om tijdens je lange werkdag je te verheugen op "iets leuks" dat je dan die avond / het komende weekend gaat doen. Natuurlijk zitten er wel eens avonden tussen waarop je 's avonds nog wat werk- of studiegerelateerds moet doen of dat je met het huishouden bezig bent of te moe bent om nog iets uit te voeren. Maar over het gros van de avonden (tenminste, als je het allemaal goed aanpakt / inplant ;) ) zit nog genoeg tijd om iets leuks te doen. Tenminste bij mij wel. :) Vriendin, sporten, naar vrienden, naar het voetbal, naar de film, noem maar op. Ik probeer sowieso optimaal te genieten...

Sorry voor het omhoog kicken :') maar ben benieuwd naar je reactie...
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_91908806
Nou ik heb geen spijt voor het omhoog kicken :)
  donderdag 27 januari 2011 @ 00:01:19 #261
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91923865
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 18:33 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]

Ik ben het over het algemeen met jou eens in dit topic, maar deze volg ik even niet. Wat is er zo "puberaal" aan dat je elke dag 3-4 uur vrije tijd wil hebben? Is toch niet echt leeftijds-/levensfasegerelateerd lijkt mij? Ik denk dat de meeste mensen dat juist ook nodig hebben, om "af te schakelen" of om even niet aan werk te denken, zeker als je een rotdag hebt gehad.
Er is niets mis met de gedachte vrije tijd te willen, echter wat ik veel bij leeftijdsgenoten zie - ja, ik ben pas een adolescent - is dat het normaal geacht wordt dat je op een doordeweekse dag bij thuiskomst kunt gamen en dan nog een film op te zetten. Ik kan er ongelofelijk van genieten een hele avond rustig op de bank te hangen, zeker nu ik 3 avonden in de week tot 22:00 van huis ben om te werken, waarna je de volgende ochtend wel weer om 09:00 acte de presence moet geven. Ik bedoelde met die "vrije tijd" eerlijk gezegd ook niets-doen tijd.

Veel actieve en gedreven mensen kunnen ook door een avond sporten, vrijwilligerswerk, hobbyisme of het hele huis grondig boenen het werk "afschakelen". Het huishouden, wassen, koken en schoonmaken is in veel gevallen niet wat ik bedoel met vrije tijd, maar kan toch heel goed een manier van afschakelen zijn. Dat bedoelde ik meer, het is puberaal elke avond uren en uren te fokken of series achter elkaar te kijken. Tenminste, in mijn ogen dan hè?

quote:
Ik zelf vind mijn werk leuk, maar vind vrije tijd vind ik leuker, en daarom vind ik het wel lekker om tijdens je lange werkdag je te verheugen op "iets leuks" dat je dan die avond / het komende weekend gaat doen. Natuurlijk zitten er wel eens avonden tussen waarop je 's avonds nog wat werk- of studiegerelateerds moet doen of dat je met het huishouden bezig bent of te moe bent om nog iets uit te voeren. Maar over het gros van de avonden (tenminste, als je het allemaal goed aanpakt / inplant ;) ) zit nog genoeg tijd om iets leuks te doen. Tenminste bij mij wel. :) Vriendin, sporten, naar vrienden, naar het voetbal, naar de film, noem maar op. Ik probeer sowieso optimaal te genieten...
Dat zijn inderdaad allemaal dingen die ik bedoel met een nuttige invulling van je "vrije tijd". Mijn uitspraak was gericht tegen Riedels die zei niet te begrijpen hoe sommige Fokkers konden beweren te LEVEN en elk weekend te CHILLEN. Wel, ik kan inderdaad niet 28 uur in de week chillen, wat ik dus voor me zie als bankhangen, gamen, blowen of zuipen. Maar je kan inderdaad wel sporten, naar vrienden, naar voetbal, naar de film en op die manier met een kortere hoeveelheid vrije tijd meer ontspanning te pakken. Soms kan je van een halfuurtje schoonmaken en ongebruikte spullen weggooien al voldoende motivatie krijgen om weer echt aan de studie / het werk te gaan. Ik heb liever een avondje bijpraten met wat vrienden vanaf 21:00 dan dat ik vanaf 17:00 thuis voor de TV hang en me rond 21:00 naar de computer sleep om te kijken wat m'n Fok-vriendjes nu weer gespuid hebben. Hoop zo de nuancering tussen "vrije tijd" en chillen te hebben gegeven.
  donderdag 27 januari 2011 @ 00:11:35 #262
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91924396
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 11:15 schreef Yreal het volgende:

[..]

Behalve dat het voor mij het begin is, en niet het einde. Kijk ik zeg niet dat ik het ga halen, maar het hoogste salaris dat ik zou kunnen halen ligt toch wel rond de 5-6 ton.
Ik zit nu in m'n MScRE en het verwachte salaris zal ergens tussen de 70k en 650m eindigen.
Dat is toch best redelijk voor slechts een drs. ir.-etje?

Als technisch student eindig je niet per definitie als progammeurtje op een zolderkamer, zeker niet in zachtere gebieden als Technische Bedrijfskunde of Vastgoed. Maar ook als chemist of werktuigbouwkundige kan je prima topman bij Shell, Philips of ASML worden, mits je de juiste capaciteiten hebt. Daar kan een partner bij een accountancy-kantoor niet tegenop, alleen met accountancy heb je iets meer kans op 200 - 500k en iets minder op 200 - 2.000m.
pi_91924556
Ik begin wanneer ik wil, ik stop wanneer ik wil! Ik maak waarschijnlijk wel meer uren dan de meesten hier (ivm deadlines).

Ik verdien denk ik ook meer
  donderdag 27 januari 2011 @ 00:30:38 #264
267908 tennisracket
Ik heb winterbanden.
pi_91925147
Op dit moment zit ik op minimaal 40 uur. Gemiddelde van 50, al sinds 2 maand.

ziet er naar uit dat de komende 2 maand hetzelfde gaan verlopen.

Het werk doe ik gelukkig met plezier.

Wil niet zeggen dat ik die tijd niet leuker kan besteden
op dinsdag 9 februari 2010 12:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Tennisracket is een ginger, hij geeft hier niet om want hij heeft geen ziel!!!!!!!
Open je ogen!!
pi_91925621
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 00:30 schreef tennisracket het volgende:

Het werk doe ik gelukkig met plezier.

Wil niet zeggen dat ik die tijd niet leuker kan besteden
Dat kan ik ook wel zeggen idd! Ik kan zelfs wel stellen dat ik wel graag werk, alleen niet graag vroeg opsta
  donderdag 27 januari 2011 @ 00:43:02 #266
323560 Microtubuli
transporteert vesikels
pi_91925649
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 00:15 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
Ik verdien denk ik ook meer
Dat maak ik wel uit :{w
  donderdag 27 januari 2011 @ 00:45:04 #267
267908 tennisracket
Ik heb winterbanden.
pi_91925731
Ik heb die vrijheid ook. Kan gerust dagje tot 12 in men nest blijven liggen en thuis werken :)

kijkt terug naar deze dag
op dinsdag 9 februari 2010 12:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Tennisracket is een ginger, hij geeft hier niet om want hij heeft geen ziel!!!!!!!
Open je ogen!!
pi_91925833
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 00:43 schreef Microtubuli het volgende:

[..]

Dat maak ik wel uit :{w
UITMAKUH DAT DOEDT DE BRANTWEER WEL WHAHAAHAhahahaAHHAHA
  donderdag 27 januari 2011 @ 00:51:13 #269
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_91925938
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 00:48 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:

[..]

UITMAKUH DAT DOEDT DE BRANTWEER WEL WHAHAAHAhahahaAHHAHA
wat zijn we weer grapselig vandaag.
pi_91926076
ik ga maar eens m'n bed opzoeken, morgen weer een druk dagje voor de boeg
pi_91926813
quote:
Ik zit nu in m'n MScRE en het verwachte salaris zal ergens tussen de 70k en 650m eindigen.
Dat is toch best redelijk voor slechts een drs. ir.-etje?
WTF ik studeer op TU Delft en nooit dat ik zo'n salaris kan verwachten :{

Is het toevallig dit:

http://www.asre.nl/onderwijs/index.php?content=item&item=14

Kan je mij er wat meer over vertellen? :9
  donderdag 27 januari 2011 @ 01:45:40 #272
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91927251
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 01:20 schreef LastPapaRoach het volgende:

[..]

WTF ik studeer op TU Delft en nooit dat ik zo'n salaris kan verwachten :{

Is het toevallig dit:

http://www.asre.nl/onderwijs/index.php?content=item&item=14

Kan je mij er wat meer over vertellen? :9
Nee hoor, Real Estate & Housing van de TU Delft geeft je ook recht op die titel ;).

Niet de eerste link op google is meteen de juiste, sterker nog, mijn ervaring is dat Amsterdamse studenten de calculus-voorkennis missen. Gewoon vastgoed op bouwkunde in Delft gaan doen dus, is Rudy Stroink ook een grote knul mee geworden in z'n privejet. Zelf studeer ik daarnaast trouwens economie, als aanvulling op Real Estate Management & Development.
pi_91935073
quote:
Nee hoor, Real Estate & Housing van de TU Delft geeft je ook recht op die titel ;).

Niet de eerste link op google is meteen de juiste, sterker nog, mijn ervaring is dat Amsterdamse studenten de calculus-voorkennis missen. Gewoon vastgoed op bouwkunde in Delft gaan doen dus, is Rudy Stroink ook een grote knul mee geworden in z'n privejet. Zelf studeer ik daarnaast trouwens economie, als aanvulling op Real Estate Management & Development.
Oke ik zie het nu! :D

Wel raar ik dacht juist dat er nu een enorme crisis was in bouwkundeland :{

Zelf studeer ik Microelectronics en volk ik veel businessvakken zodat ik opklim tot manager ipv die it-nerd te zijn die de hele dag chips zit te solderen in een donker grauw hoekje voor een hongerloon omdat die 'het toch voor het plezier doet'.
  donderdag 27 januari 2011 @ 12:58:55 #274
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91936935
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 12:10 schreef LastPapaRoach het volgende:

[..]

Oh, dat is ook zo. Maar na elke bubble komt er een herstelperiode en vastgoed in Azie of Afrika doet het natuurlijk nog steeds erg goed. Mensen blijven op de een of andere manier huizen nodig hebben en vooral van architecten hebben de twee Nederlandse faculteiten er veel te veel.

quote:
Zelf studeer ik Microelectronics en volk ik veel businessvakken zodat ik opklim tot manager ipv die it-nerd te zijn die de hele dag chips zit te solderen in een donker grauw hoekje voor een hongerloon omdat die 'het toch voor het plezier doet'.
Heel verstandig! In delft zal je vast ook wel iets hebben dat "technisch management certificaat" heet, waar je - voor ons eenvoudige - vakjes krijgt als bedrijfseconomie, organisatiekunde of projectmanagement. Met die vakken, een niet te doorsnee TU-voorkomen en een goed ontwikkeld netwerk en sociaal leven zijn er voldoende vacatures die de rekenkracht van een ingenieur en de organisatorische vaardigheden van een bedrijfskundige in je ontdekken.
pi_91937382
quote:

[..]

pi_91937408
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 12:58 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Oh, dat is ook zo. Maar na elke bubble komt er een herstelperiode en vastgoed in Azie of Afrika doet het natuurlijk nog steeds erg goed. Mensen blijven op de een of andere manier huizen nodig hebben en vooral van architecten hebben de twee Nederlandse faculteiten er veel te veel.

[..]

Heel verstandig! In delft zal je vast ook wel iets hebben dat "technisch management certificaat" heet, waar je - voor ons eenvoudige - vakjes krijgt als bedrijfseconomie, organisatiekunde of projectmanagement. Met die vakken, een niet te doorsnee TU-voorkomen en een goed ontwikkeld netwerk en sociaal leven zijn er voldoende vacatures die de rekenkracht van een ingenieur en de organisatorische vaardigheden van een bedrijfskundige in je ontdekken.
:') x 2
  donderdag 27 januari 2011 @ 13:15:18 #277
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91937631
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 13:10 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

:') x 2
:') x 3
pi_91937806
quote:

[..]

Als jij zo'n vooruitstrevend en ondernemend persoon was had je nu ook al iets goeds lopen. Ondertussen zit je achter de kassa :') en is je vader werkloos :')
  donderdag 27 januari 2011 @ 13:21:56 #279
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91937954
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 13:18 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Als jij zo'n vooruitstrevend en ondernemend persoon was had je nu ook al iets goeds lopen. Ondertussen zit je achter de kassa :') en is je vader werkloos :')
HBO communication design scholier, ga eens andere mensen pesten.
pi_91938222
tieten
pi_91938229
quote:
15s.gif Op donderdag 27 januari 2011 13:21 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Ik verbaas me gewoon altijd over het feit dat Lastpaparoach doet alsof hij de nieuwe wereldleider wordt terwijl hij gewoon cassiere is :') :')
Hij kraakt alles en iedereen af en ondertussen zit ie achter de kassa :') :') :') :') x teveel
pi_91938306
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 13:28 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Je hebt gewoon een arrogante houding, het is gewoon erg kinderachtig om op die manier jezelf neer te zetten.
En dat, arrogante bal die ff 70 k tot 650 miljoen per jaar denkt te verdienen..... :')
Altijd makkelijk lullen als student :')
pi_91938308
quote:
Ik verbaas me gewoon altijd over het feit dat Lastpaparoach doet alsof hij de nieuwe wereldleider wordt terwijl hij gewoon cassiere is :') :')
Hij kraakt alles en iedereen af en ondertussen zit ie achter de kassa :') :') :') :') x teveel
Mensen die denken dat een winkelbijbaan voor eeuwig is :')
pi_91938398
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 13:29 schreef LastPapaRoach het volgende:

[..]

Mensen die denken dat een winkelbijbaan voor eeuwig is :')
Nee, maar als je een beetje ondernemend was geweest had je nu ook al iets voor jezelf kunnen hebben want dat wilde je toch zo graag. Geen loonslaaf zijn ;)
  donderdag 27 januari 2011 @ 13:40:18 #285
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91938819
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 13:29 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

En dat, arrogante bal die ff 70 k tot 650 miljoen per jaar denkt te verdienen..... :')
Altijd makkelijk lullen als student :')
70k veel vinden :')
pi_91938932
De types die in een supermarkt werken zijn meestal ook niet de geboren leiders van dit land zeg maar. Tikje autistisch, vleugje neurotisch en als finishing touch een tikkeltje dom.
pi_91939197
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 13:40 schreef GSbrder het volgende:

[..]

70k veel vinden :')
Hoor jezelf man :')
Je hebt zelf zeker ook zo'n klotebijbaantje en woont op kamers :')
  donderdag 27 januari 2011 @ 13:57:13 #288
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_91939596
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 12:31 schreef LastPapaRoach het volgende:
Eigenlijk zouden bètastudenten gewoon naar het buitenland moeten vertrekken. Laat de overheid maar stikken in praatjes dat ze op zoek zijn naar technici...
  donderdag 27 januari 2011 @ 13:59:06 #289
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_91939678
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 11:23 schreef Yreal het volgende:

[..]

Yreal studeert Accountancy. Ga eens opzoeken wat een big-four partner verdient.
Met hoeveel ben je? Accountancy lijkt me niet een studie die slechts enkelen kunnen...
  donderdag 27 januari 2011 @ 14:01:32 #290
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91939800
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 13:48 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Hoor jezelf man :')
Je hebt zelf zeker ook zo'n klotebijbaantje en woont op kamers :')
Nee en ja, ik woon op kamers.
Mijn bijbaan is prima, zowel qua primaire als secundaire voorwaarden.
Maar goed, het gaat goed op je communicatieschooltje?
pi_91940045
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 13:59 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Met hoeveel ben je? Accountancy lijkt me niet een studie die slechts enkelen kunnen...
Ik ben alleen, maar accountancy studeren is best populair
pi_91941555
Zijn wel al bijna bij deel 3? :9
pi_91941890
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 14:01 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Nee en ja, ik woon op kamers.
Mijn bijbaan is prima, zowel qua primaire als secundaire voorwaarden.
Nuff said ;)
  donderdag 27 januari 2011 @ 16:09:49 #294
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91945331
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 14:50 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Nuff said ;)
Wat is je punt toch, kerel?
Je vindt een salaris van 70k veel voor een ingenieur?
pi_91945388
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:09 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Wat is je punt toch, kerel?
Je vindt een salaris van 70k veel voor een ingenieur?
Arrogant zijn voordat je wat hebt bereikt ;)
  donderdag 27 januari 2011 @ 16:11:38 #296
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91945427
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:10 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Arrogant zijn voordat je wat hebt bereikt ;)
Is een realistische salarisverwachting arrogant?
Ik zeg helemaal nergens dat ik op dit moment 70k opstrijk.
pi_91945846
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 12:58 schreef GSbrder het volgende:

quote:
quote:
quote:
70 k per jaar veel vinden :')
pi_91945886
Ik ben binnenkort keizer van de wereld, dan verdien ik pas veel _O_
Ga weg
  donderdag 27 januari 2011 @ 16:25:55 #299
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91946006
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:22 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Ik had het tegen een mede TU-student en dan is een vak als bedrijfseconomie makkelijk, zeker in vergelijking met thermodynamica, mechanica 4 of differentiaalvergelijkingen. Verder niets ten nadele van mensen die dit moeilijk vinden, wie weet zijn de certificaten op een technische universiteit gewoon eenvoudig. Daarnaast begon jij te trollen omdat LastPapaRoach zogenaamd een kassa-medewerker zou zijn. Ik kan je dezelfde arrogantie verwijten.
pi_91946293
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:25 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Ik had het tegen een mede TU-student en dan is een vak als bedrijfseconomie makkelijk, zeker in vergelijking met thermodynamica, mechanica 4 of differentiaalvergelijkingen. Verder niets ten nadele van mensen die dit moeilijk vinden, wie weet zijn de certificaten op een technische universiteit gewoon eenvoudig. Daarnaast begon jij te trollen omdat LastPapaRoach zogenaamd een kassa-medewerker zou zijn. Ik kan je dezelfde arrogantie verwijten.
Daar zijn wat topics aan vooraf gegaan ;)

Je komt gewoon arrogant over voor een student die nog niks heeft gedaan dan een beetje theorie bestuderen :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')