abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91736289
Werken is niets voor mij man... ik kan mij niet herinneren wanneer ik ben opgestaan voor 11 uur ;(

Hoe passen mensen aan het loonslaafsysteem? Ik kan het echt niet bevatten...
nooit meer een hit daarna :'(
  zondag 23 januari 2011 @ 03:03:26 #227
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91737099
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 02:13 schreef LastPapaRoach het volgende:
Werken is niets voor mij man... ik kan mij niet herinneren wanneer ik ben opgestaan voor 11 uur ;(

Hoe passen mensen aan het loonslaafsysteem? Ik kan het echt niet bevatten...
Troost je, er zijn banen van 13:00 - 21:00.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  zondag 23 januari 2011 @ 12:23:58 #228
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_91742479
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 11:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
Werken is voor de tweede en derde klasse. Het enige werk dat telt is God zijn werk. :P
Dan had god op sommige van zijn projecten beter moeten opletten.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_91750917
quote:
Op zondag 23 januari 2011 12:23 schreef cvboer het volgende:

[..]

Dan had god op sommige van zijn projecten beter moeten opletten.
God wilt dat wij compassie voor mensen zoals jij hebben. Zolang ons dat niet lukt blijven projecten zoals jij bestaan :'(
pi_91755934
quote:
Troost je, er zijn banen van 13:00 - 21:00.
Maar wat heb je dan aan je dag?

's avonds is alles ook gesloten.

en 99 van de 100 keer als je een uni opleiding hebt gedaan is dat voor een loonslaafsysteem van 8-5.
pi_91771182
Ookal zijn de bijstandstrekkers in dit topic allemaal trollen :

VUILE GORE PARASIETEN :r :r
pi_91771344
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 21:34 schreef Yreal het volgende:
Ookal zijn de bijstandstrekkers in dit topic allemaal trollen :

VUILE GORE PARASIETEN :r :r
Ga jij maar lekker trots met opgeheven hoofd en vol eigenwaarde de staatskas spekken vriend _O_ Dan profiteren de slimme mensen lekker van jouw geld :*
Ga weg
pi_91771586
quote:
14s.gif Op zondag 23 januari 2011 21:36 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Ga jij maar lekker trots met opgeheven hoofd en vol eigenwaarde de staatskas spekken vriend _O_ Dan profiteren de slimme mensen lekker van jouw geld :*
Ik studeer nog *)

En ik heb straks lekker een startsalaris van 4x de bijstand *) *)
  zondag 23 januari 2011 @ 21:49:23 #234
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_91772474
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 21:39 schreef Yreal het volgende:

[..]

Ik studeer nog *)

En ik heb straks lekker een startsalaris van 4x de bijstand *) *)
aahh schattig.. Een eerste-jaars-studentje!

Hij denkt nog dat als hij is afgestudeerd, het rondgonst.

'Heb je t al gehoord, er heeft er een van De Universiteit zijn Bul gekregen, laten we hem gauw bellen en hem een auto van de zaak aanbieden'
:')
pi_91774178
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 21:49 schreef Rubber_Johnny het volgende:

[..]

'Heb je t al gehoord, er heeft er een van De Universiteit zijn Bul gekregen, laten we hem gauw bellen en hem een auto van de zaak aanbieden'
Gelukkig doe ik geen vrijetijdskunde :')
pi_91775750
quote:

Eigenlijk moeten al die kutleraren worden aangeklaagd voor hun leugens :r
pi_91777985
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 22:32 schreef LastPapaRoach het volgende:

[..]

Eigenlijk moeten al die kutleraren worden aangeklaagd voor hun leugens :r
Had je maar een nuttige opleiding moeten doen oO<
  zondag 23 januari 2011 @ 23:09:03 #238
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91778132
4 x de bijstand. Dat is vrij fors.
Bijstand is hoog, vergis je niet.
pi_91778305
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 23:09 schreef GSbrder het volgende:
4 x de bijstand. Dat is vrij fors.
Bijstand is hoog, vergis je niet.
624,08 :')

Met een beetje studie kom je zelfs nu daar nog wel aan hoor. Kijk dat je meer krijgt als je kinderen hebt, en mensen vervolgens hun kinderen verwaardelozen kan ik weinig aan doen.
  zondag 23 januari 2011 @ 23:19:21 #240
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91778698
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 23:12 schreef Yreal het volgende:

[..]

624,08 :')

Met een beetje studie kom je zelfs nu daar nog wel aan hoor. Kijk dat je meer krijgt als je kinderen hebt, en mensen vervolgens hun kinderen verwaardelozen kan ik weinig aan doen.
Plus gemeentelijke toeslag komt dat op 900+.
Jij verdient geen 3600 netto als je afstudeert. Bruto krijg je misschien 4 keer 624,08 ja.
pi_91779279
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 23:19 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Plus gemeentelijke toeslag komt dat op 900+.
Jij verdient geen 3600 netto als je afstudeert. Bruto krijg je misschien 4 keer 624,08 ja.
En dan zit je Netto nog op ruim het dubbele van die kut parasieten _O_ Vraag me af hoe het voelt als je op je 40ste de hele dag een beetje zit te bieren voor de TV en dan bedenkt dat er pikkies van 23 zijn die al meer geld hebben verdient dan jij in de rest van je leven :')

(ik heb trouwens niks tegen mensen die ons sociale stelsel gebruiken als vangnet )
pi_91782050
Interessante topic.
Zelf werk ik als Anesthesiemedewerker.
En volg nu de Opleiding tot Ambulanceverpleegkundige en ik zou het werkelijk waar niet weten wat ik zonder mijn baan moet. De contact met collega's en patiënten bijvoorbeeld. En als ik eenmaal volledig werk als Ambulanceverpleegkundige zie ik het zelfs meer als hobby dan werk.. weliswaar met een riante salaris, maar dat heb ik meer dan verdiend.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 24 januari 2011 @ 02:20:05 #243
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91784024
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 23:32 schreef Yreal het volgende:

[..]

En dan zit je Netto nog op ruim het dubbele van die kut parasieten _O_ Vraag me af hoe het voelt als je op je 40ste de hele dag een beetje zit te bieren voor de TV en dan bedenkt dat er pikkies van 23 zijn die al meer geld hebben verdient dan jij in de rest van je leven :')
Netto is dat ¤ 1804,75. Een bijstandsgerechtigde krijgt, zoals je al zei, een basis van ¤ 649,52 netto per maand, maar alleenstaanden en alleenstaande ouders kunnen in aanmerking komen voor een toeslag van maximaal ¤ 259,81 per maand, indien zij geen (woon)kosten kunnen delen met een ander. Dit maakt een totaal van ¤ 909,33. Daarnaast krijg je nog als bierende veertiger langdurigheidstoeslag, bijzondere bijstand en natuurlijk je huursubsidie (die een 23-jarig pikkie niet kan ontvangen). Totaal ¤ 1200,- in plaats van ¤ 1804,75. Feitelijk zit je dus voor ¤ 600,- te werken met een inkomen van ¤ 35.000,- in het jaar, ofwel op basis van een fulltime baan krijg je per gewerkt uur ¤ 3,75 meer dan de bijstand. Wauw, op een hele dag werken heb je wel ¤ 30,- meer te besteden dan iemand die bierend voor de TV zit! Geweldig, wat wordt presteren toch beloond in Nederland!
pi_91784117
Zolang je geen ruimtereis naar Mars maakt, het middel tegen kanker uitvindt, het voedselprobleem oplost of voor wereldvrede zorgt kun je net zo goed voor de TV hangen ja, want dan maakt het toch geen ruk uit.

Trots zijn op de overheidskas spekken :')
Ga weg
pi_91790063
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 02:20 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Netto is dat ¤ 1804,75. Een bijstandsgerechtigde krijgt, zoals je al zei, een basis van ¤ 649,52 netto per maand, maar alleenstaanden en alleenstaande ouders kunnen in aanmerking komen voor een toeslag van maximaal ¤ 259,81 per maand, indien zij geen (woon)kosten kunnen delen met een ander. Dit maakt een totaal van ¤ 909,33. Daarnaast krijg je nog als bierende veertiger langdurigheidstoeslag, bijzondere bijstand en natuurlijk je huursubsidie (die een 23-jarig pikkie niet kan ontvangen). Totaal ¤ 1200,- in plaats van ¤ 1804,75. Feitelijk zit je dus voor ¤ 600,- te werken met een inkomen van ¤ 35.000,- in het jaar, ofwel op basis van een fulltime baan krijg je per gewerkt uur ¤ 3,75 meer dan de bijstand. Wauw, op een hele dag werken heb je wel ¤ 30,- meer te besteden dan iemand die bierend voor de TV zit! Geweldig, wat wordt presteren toch beloond in Nederland!
Behalve dat het voor mij het begin is, en niet het einde. Kijk ik zeg niet dat ik het ga halen, maar het hoogste salaris dat ik zou kunnen halen ligt toch wel rond de 5-6 ton.
pi_91790187
Yreal :')
pi_91790354
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 11:18 schreef j0rdiiii het volgende:
Yreal :')
Yreal studeert Accountancy. Ga eens opzoeken wat een big-four partner verdient.
pi_91791829
Pfff, ingenieurs zijn tenminste echte bazen! Veel werken en er niets voor terug krijgen.
Doe eens lief!
pi_91792643
quote:
Pfff, ingenieurs zijn tenminste echte bazen! Veel werken en er niets voor terug krijgen.
Precies, ben zelf Beta en heb een jaar lang gewerkt en geen moer gekregen terwijl iemand met een of ander Bedrijfseconomie wat vrijwel ieder E&M'-er studeert al direct auto van de zaak krijgt en waar er blijkbaar geen overschot in kan heersen.

Beta-opleidingen zijn echt voor nerds die de hele dag in het donker willen programmeren en niet geven om salaris, warom zoveel moeite doen voor niets? :r
pi_91792687
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 12:31 schreef LastPapaRoach het volgende:

[..]

Precies, ben zelf Beta en heb een jaar lang gewerkt en geen moer gekregen terwijl iemand met een of ander Bedrijfseconomie wat vrijwel ieder E&M'-er studeert al direct auto van de zaak krijgt en waar er blijkbaar geen overschot in kan heersen.

Beta-opleidingen zijn echt voor nerds die de hele dag in het donker willen programmeren en niet geven om salaris, warom zoveel moeite doen voor niets? :r
Echt waar, meneertje maakt wat mee dus is het meteen voor iedereen van toepassing. Het leven is zooo oneerlijk, boo-fucking-hoo

All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')