florisquote:Op zondag 28 november 2010 21:38 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Wie vind jij er dan met kop en schouders bovenuit steken?
Oke, nouja dat kan,quote:Op zondag 28 november 2010 21:38 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Het is niet de kleding, het is hoe ze op mij overkomt. Mijn persoonlijke mening dus, ik vind haar nagemaakt.
quote:
quote:Op zondag 28 november 2010 21:42 schreef Cee het volgende:
Weet je. Ik denk dat ik voor Natascha of Lorenzo ben.
En Jels gaan dansen!quote:Op zondag 28 november 2010 21:43 schreef IbeBen het volgende:
Maar euhm. De dansen zijn klaar. Dus nu drie kwartier gelul voor de uitslag komt?
Ik ook alleen FLORIS ipv lisequote:Op zondag 28 november 2010 21:43 schreef NouMooiNiet het volgende:
DAN
![]()
Ik ben het eens met Dan eigenlijk.
die kon ik nog nietquote:Op zondag 28 november 2010 21:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Zwarte Piet, wiedewiedewiet, ik zie je wel maar je boeit me niet.
i am solo ridin soloquote:
quote:Op zondag 28 november 2010 21:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Zwarte Piet, wiedewiedewiet, ik zie je wel maar je boeit me niet.
bazen nummerquote:
Geen ideequote:Op zondag 28 november 2010 21:46 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Krijg je bij 20x stemmen niet 1 stem gratis ofzo :p
En shirt. Of uitquote:Op zondag 28 november 2010 21:47 schreef Merel het volgende:
Mag Floris ajb snel weer een normale broek aan
quote:
SCHNELLquote:Op zondag 28 november 2010 21:49 schreef pumpkinsoup het volgende:
OK IK GA RENNEND DE HOND UITLATEN WANT HIJ IS AAN HET JANKEN DOEI
Maar vrouwen kunnen dat.quote:Op zondag 28 november 2010 21:49 schreef JaneDoe het volgende:
ben intussen ook nog xfactor uk aan t kijken! over multitasken gesproken..
IK DACHT DAT JE MICHAEL BEDOELDEquote:Op zondag 28 november 2010 21:49 schreef pumpkinsoup het volgende:
quote:Op zondag 28 november 2010 21:49 schreef pumpkinsoup het volgende:
Kende gij gin broabants verstoan?quote:Op zondag 28 november 2010 21:55 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Lorenzo praat Engels en dat versta ikMaar wat dit ook is?!
Dès ok un schaand.quote:Op zondag 28 november 2010 21:55 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Kende gij gin broabants verstoan?
quote:Op zondag 28 november 2010 21:56 schreef Anonymousz het volgende:
volgens fok wint floris
[SYTYCD NL] Wie is jouw favoriet?
quote:Op zondag 28 november 2010 21:56 schreef benchMarc het volgende:
Zelfs de lijnen zijn al bevroren! De winter is hard.
Maar aan jouw posts te zien bende gij mi heul ander dinger bizzigquote:Op zondag 28 november 2010 21:55 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Kende gij gin broabants verstoan?
quote:Op zondag 28 november 2010 21:56 schreef benchMarc het volgende:
Zelfs de lijnen zijn al bevroren! De winter is hard.
quote:Op zondag 28 november 2010 21:57 schreef Cee het volgende:
Hij is nu al buiten adem van deze fantastische vocale prestatie van hem.
Neije, ik zit hier op d'n bank neffe minne vriendin witte wel. Bietje browsen en af en toe over 't scherm kieke of d'r nog wa skons op tv komtquote:Op zondag 28 november 2010 21:57 schreef NouMooiNiet het volgende:
Heujjjj Brabander in the house.
[..]
Maar aan jouw posts te zien bende gij mi heul ander dinger bizzig
quote:Op zondag 28 november 2010 21:57 schreef Franneh het volgende:
wat een apenkop.. en niet omdat hij bruin is.
Helmond???quote:Op zondag 28 november 2010 21:58 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Neije, ik zit hier op d'n bank neffe minne vriendin witte wel. Bietje browsen en af en toe over 't scherm kieke of d'r nog wa skons op tv komt
quote:Op zondag 28 november 2010 21:59 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Tering eens een teringtyfus eind op jij.
'Skons'. Richting Den Bosch gok ik.quote:Op zondag 28 november 2010 21:58 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Neije, ik zit hier op d'n bank neffe minne vriendin witte wel. Bietje browsen en af en toe over 't scherm kieke of d'r nog wa skons op tv komt
Niks gemist heur.quote:Op zondag 28 november 2010 21:59 schreef pumpkinsoup het volgende:
En was is dit vals jason, schaam je. En ik heb 9/10 gemist van de dans
Bekant goe, straal van 10km d'r neffe.quote:
Kan hij mooi inbreken na zijn optreden, want veel geld ermee verdienen zal ie hopelijk niet doen.quote:
quote:Op zondag 28 november 2010 21:57 schreef Franneh het volgende:
wat een apenkop.. en niet omdat hij bruin is.
neffe en kieke is behoorlijk richting Helmond.quote:Op zondag 28 november 2010 21:59 schreef Cee het volgende:
[..]
'Skons'. Richting Den Bosch gok ik.
Mijn God wat was dit slecht. Je hebt slecht en je hebt Jason DaRulo.
Da gij oew bakkus es houdt, kapotte trol.quote:Op zondag 28 november 2010 21:59 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Flikker eens een teringtyfus eind op jij.
Schup onder z'n kont richting de exit kan ie krijgen.quote:Op zondag 28 november 2010 22:00 schreef JaneDoe het volgende:
krijgt ie dalijk nog een goude plaat ofzo
Ja en rot nou maar op.quote:Op zondag 28 november 2010 22:00 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Da gij oew bakkus es houdt, kapotte trol.
[..]quote:Op zondag 28 november 2010 22:00 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Bekant goe, straal van 10km d'r neffe.
Dan gok ik Vlijmen.quote:Op zondag 28 november 2010 22:00 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
neffe en kieke is behoorlijk richting Helmond.
BenchMarc verlos ons
Als hij de sleutels heeft hoeft hij niet in te brekenquote:Op zondag 28 november 2010 22:00 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Bekant goe, straal van 10km d'r neffe.
[..]
Kan hij mooi inbreken na zijn optreden, want veel geld ermee verdienen zal ie hopelijk niet doen.
Erg geil zeg.quote:Op zondag 28 november 2010 22:01 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Best geil toch, jezelf zo serieus nemen?
Neej dat is heul ver wegquote:Op zondag 28 november 2010 22:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan gok ik Vlijmen.
Weet ik veel ik gok.
Of het ligt aan dr topjequote:Op zondag 28 november 2010 22:01 schreef Franneh het volgende:
Natascha heeft dus geen tieten, lag niet aan de jurk
Nopesquote:Op zondag 28 november 2010 22:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan gok ik Vlijmen.
Weet ik veel ik gok.
Maar wel ass.quote:Op zondag 28 november 2010 22:01 schreef Franneh het volgende:
Natascha heeft dus geen tieten, lag niet aan de jurk
Dan blijft het nog steeds inbreken. Tenzij het zijn eigen huis is.quote:Op zondag 28 november 2010 22:01 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Als hij de sleutels heeft hoeft hij niet in te breken
maar ik kijk naar tietenquote:Op zondag 28 november 2010 22:03 schreef benchMarc het volgende:
[..]
NopesZuid!
[..]
Maar wel ass.
[..]
Dan blijft het nog steeds inbreken. Tenzij het zijn eigen huis is.
Mierlo of Lierrup die kantequote:Op zondag 28 november 2010 22:03 schreef benchMarc het volgende:
[..]
NopesZuid!
[..]
Maar wel ass.
[..]
Dan blijft het nog steeds inbreken. Tenzij het zijn eigen huis is.
Geldrop?quote:Op zondag 28 november 2010 22:04 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Ge zit aardig heit. Gevaarlijk d'rbij, mir ken ik nie verklappe
Miskien ken ik oe welquote:Op zondag 28 november 2010 22:04 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Ge zit aardig heit. Gevaarlijk d'rbij, mir ken ik nie verklappe
Ik weet waar wel t heit wordt, onder jouw voete hahahahahaquote:Op zondag 28 november 2010 22:05 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Ok nie, maar laten we 't maar in de regionen houden
quote:Op zondag 28 november 2010 22:06 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
En als jullie nu denken: NEEEE NIET NATACHA, dan IS HET JULLIE EIGEN DOMME SCHULD!!
Dan huur ik Eldrick in! voor 50 cent!quote:
Ja! Ik kan niet zomaar mijzelf prijs geven hier.quote:Op zondag 28 november 2010 22:06 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik weet waar wel t heit wordt, onder jouw voete hahahahaha
Die horen we al zes weken iedere avondquote:Op zondag 28 november 2010 22:06 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
En als jullie nu denken: NEEEE NIET NATACHA, dan IS HET JULLIE EIGEN DOMME SCHULD!!
Nee ik ook niet, maar ook omgeving Helmond cirkel 10 km of wa zei je net...quote:Op zondag 28 november 2010 22:07 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Ja! Ik kan niet zomaar mijzelf prijs geven hier.
quote:Op zondag 28 november 2010 22:07 schreef Merel het volgende:
Nou ik vind dat Floris moet winnen, maar Lorenzo had er als eerste uit gemoeten vanavond!
Deurne?quote:Op zondag 28 november 2010 22:07 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar ook omgeving Helmond cirkel 10 km of wa zei je net...
Nohquote:Op zondag 28 november 2010 22:08 schreef IbeBen het volgende:
Zetten ze nu ook de stemmen weer op 0?Dan moeten jullie allemaal weer opnieuw beginnen met smsen
quote:Op zondag 28 november 2010 22:08 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Eindelijk wat nuttigs replies in dit topicWerd eens tijd!
Nee jij glijd van de bank af voor micheal om zijn intelligentiequote:
Door zijn enkel denk ikquote:Op zondag 28 november 2010 22:09 schreef Anonymousz het volgende:
wat gaat lorenzo doen
10 dubbele schroef
Ja haha, hij boort de vloer in.. En dan zijn we m kwijt.quote:Op zondag 28 november 2010 22:09 schreef Anonymousz het volgende:
wat gaat lorenzo doen
10 dubbele schroef
Nee, voor zijn dans.quote:Op zondag 28 november 2010 22:10 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Nee jij glijd van de bank af voor micheal om zijn intelligentie
nee niet eensquote:Op zondag 28 november 2010 22:11 schreef Cee het volgende:
Ik vind Floris heel lief en aardig maar het heeft me nooit echt uitermate geboeid, zijn dansen. Ben ik de enige hier? Ja he? Ja he?
maar hij gaat doorquote:
T is de laatste solo.... Niet echt gebruik van gemaakt.quote:
helemaal met je eens girlquote:Op zondag 28 november 2010 22:12 schreef pumpkinsoup het volgende:
Floris verdient het gewoon, hij is nog jong en is nu al goed op zijn leeftijd en kan nog veel leren wanneer die wint.
Plus het is gewoon een normale keren met een goeie instelling, ipv zo'n arrogante flikker als Lorenzo die te overgeacteerd loopt te doen. Alleen daarom moet die Lorenzo er al uit.quote:Op zondag 28 november 2010 22:12 schreef pumpkinsoup het volgende:
Floris verdient het gewoon, hij is nog jong en is nu al goed op zijn leeftijd en kan nog veel leren wanneer die wint.
Ja, het is heel mooi, maar dan moet je gewoon even wat martial arts en freerunning filmpjes opzoeken, en dan kom je er achter dat hij op dat gebied waardeloos is.quote:Op zondag 28 november 2010 22:13 schreef IbeBen het volgende:
Je kan ervan vinden wat je wil, maar spectaculair ist wel
qft.quote:
Ja ik heb 'm dus eens zien freerunnen, en dat was echt slecht, alles mislukte.quote:Op zondag 28 november 2010 22:15 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Ja, het is heel mooi, maar dan moet je gewoon even wat martial arts en freerunning filmpjes opzoeken, en dan kom je er achter dat hij op dat gebied waardeloos is.
ik zou een bitchslap gevenquote:
ik typte eerst stront, misschien ook een optie?quote:
Je bedoelt Like a Virgil?quote:Op zondag 28 november 2010 22:17 schreef Franneh het volgende:
He dat is die neger van vorig seizoen ik ben zijn naam kwijt!!
quote:Op zondag 28 november 2010 22:17 schreef Cee het volgende:
Oké, NU (ja, nu pas), ga ik Lorenzo ook bloedirritant vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |