quote:Op zondag 2 januari 2011 18:38 schreef densmee het volgende:
ik kan niet wachten om een keer godelijke fritten te komen eten
ik had die gedachte ook hoor.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:14 schreef Staal het volgende:
[..]
Wou je vechten jongen? Geen snackbar!
Maar okay, ik ga wel op zoek naar goede frikandellen. Vrij lastig en ik zie ze me niet zelf maken.
Zorg dat je broodjes hebt. En gewoon de standaard sausjes zoals curry mayo en satéquote:Op zondag 2 januari 2011 20:19 schreef Staal het volgende:
Frikandellen komen er dus. Dat is me duidelijk.
Brammetje deed er helemaal niet moeilijk over. Maar ja, die zit in de stad natuurlijk.
Nog meer snacks die moeten? Dan kan ik gaan proeven.
Nu niet met Mexicaantjes aankomen he? Dan word ik giftig.
Kroketten en kaas soufflés.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:19 schreef Staal het volgende:
Frikandellen komen er dus. Dat is me duidelijk.
Brammetje deed er helemaal niet moeilijk over. Maar ja, die zit in de stad natuurlijk.
Nog meer snacks die moeten? Dan kan ik gaan proeven.
Nu niet met Mexicaantjes aankomen he? Dan word ik giftig.
Nee. Nog nooit. Wel in restaurants naast mijn gewone baan.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:19 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb je in een frituur gewerkt, staal?
Beloofd. Die komt er natuurlijk.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:20 schreef Dementor het volgende:
Staal, we willen natuurlijk wel een foto van je ' kar' zien als het zover is.
En verkopen voor de woekerprijs 2 euro?quote:Op zondag 2 januari 2011 20:22 schreef Maanvis het volgende:
En zorg dat je wat blikjes cola, 7up en sinas hebt staan
1,50 is zatquote:Op zondag 2 januari 2011 20:23 schreef kort het volgende:
[..]
En verkopen voor de woekerprijs 2 euro?
Ken je de ins en outs van frituren?quote:Op zondag 2 januari 2011 20:20 schreef Staal het volgende:
[..]
Nee. Nog nooit. Wel in restaurants naast mijn gewone baan.
hihiquote:Op zondag 2 januari 2011 20:28 schreef Staal het volgende:
Geen Lihamboutjes en saterollen.
Frietkot, mensen. Geen snackbar.
Ik heb inmiddels m.b.t. friet veel technieken geleerd. Double- en tripplecooking. Laatste ga ik niet doen. Als ik jou morgen mag PMen en je er naar zou willen kijken, dolgraag. Sta open voor jouw kritiek in ieder geval.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ken je de ins en outs van frituren?
Dit is wat ik wil in ieder geval.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:27 schreef Pietverdriet het volgende:
Belangrijkste is en blijft wereldfriet hebben, beter dan welke andere friet ook. Mensen eten graag friet maar willen het in huis met de open keuken niet zelf frituren.
Ovenfriet is vies.
Als jij gewoon de beste friet hebt, heb je daar sowieso al een pre mee.
je moet gewoon proeven, ze moeten krokant van buiten zijn, en bloemig van binnen met een mooie aardappelsmaak.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:32 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels m.b.t. friet veel technieken geleerd. Double- en tripplecooking. Laatste ga ik niet doen. Als ik jou morgen mag PMen en je er naar zou willen kijken, dolgraag. Sta open voor jouw kritiek in ieder geval.
Alleen wil ik wel snacks bij mijn frieten..quote:Op zondag 2 januari 2011 20:28 schreef Staal het volgende:
Geen Lihamboutjes en saterollen.
Frietkot, mensen. Geen snackbar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |