Niet. Gewoon klein dorpje in West Brabant.quote:
Straks staat het hele forum bij je aan de kraam:)quote:Op zondag 5 december 2010 03:19 schreef Stali het volgende:
[..]
Niet. Gewoon klein dorpje in West Brabant.
Ingeslapen volgens de NOS maar toch ong. 28.000 inwoners.
Edit: Ik moet niet overenthousiast raken natuurlijk, de gemeente telt zo ong. zoveel inwoners..
quote:Op maandag 6 december 2010 03:10 schreef Maanvis het volgende:
West-brabant, dat betekent dat het een frietkraam wordt.
Zat bij het openen van het vorige topic fulltime gedetacheerd. Dit is wel iets minder geworden. Overigens staat het los van deze reeks. Wil niet alles vertellen omdat het dan misschien te herkenbaar wordt maar wil de uren wel opvullen totdat ik met de kar aan de bak ga.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:18 schreef Fireblast het volgende:
Maar je hebt je huidige baan al opgezegd of houd je die totdat je "zeker weet" dat het goed gaat lopen?
Heb jij zelfstandig ondernemers in je familie? Op de een of andere manier heb ik het idee dat dat toch wel iets scheelt.quote:Op maandag 6 december 2010 03:20 schreef Schenkstroop het volgende:
Een kraam in een kar. Dat wordt dus rijden van markt naar markt? En waarom is en kar goedkoper dan een tent huren?
In Purmerend zijn er genoeg snackbars. En al twee hele goed vlaamse friet-tenten. Wellicht in een andere wijk nog eentje openen maar dan door mij. Droom ook al zo lang over een eigen bedrijf, dus meelezen en dromen
quote:Op zondag 28 november 2010 20:18 schreef JaimyLee het volgende:
De echte vraag:
Is zij makkelijk en mooi?
flinke kortingen geven bij kwaliteitsproducten schaadt je imago..quote:Op zondag 19 december 2010 05:33 schreef nero7 het volgende:
tvperg benieuwd
Welke locatie denk je aan (omgeving), welke aanbiedingen, menu, variatie in producten/menu's?
Denk als de klant, en de ondernemer die van de vraag iets moois kan maken, waar beide partijen van profiteren. 2de zak patat halve prijs bijvoorbeeld.
VOF of B.V. ? Verschil in belasting en failissementrisico (bijkomstig gezeik).
Zoiets, inderdaad. Hier staat bij de plaatselijke C1000 een Griek met allerlei hapjes (pepers, olijven, je kent het wel). Als je iets koopt, dan mikt 'ie er altijd iets anders bij, zodat je het kan proeven. Voor hem goed, want misschien koop je volgende keer ook een bakje met die dingen. Voor jou als klant goed, omdat je iets *gratis* krijgt.quote:Op zondag 19 december 2010 14:10 schreef Peter het volgende:
[..]
flinke kortingen geven bij kwaliteitsproducten schaadt je imago..
geef dan bij een betaalde snack een miniatuur-hapje van een andere specialiteit mee ter introductie
Ik heb nog nooit slechter gedacht over bedrijven die korting aanbieden op kwaliteitsprodukten.quote:Op zondag 19 december 2010 14:10 schreef Peter het volgende:
[..]
flinke kortingen geven bij kwaliteitsproducten schaadt je imago..
Sinds wanneer ligt Brabant in het noorden?quote:Op zondag 19 december 2010 14:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit slechter gedacht over bedrijven die korting aanbieden op kwaliteitsprodukten.
Waar je wel op moet letten is dat je de benaming 'friet' hanteert. 'Patat' staat in het noorden symbool voor paupervoedsel, terwijl friet een ambachtelijke naklank heeft. Desnoods noem je het vlaamse friet bijvoorbeeld.
Dat niet alleen: patat staat ook helemaal niet 'symbool' voor paupervoedsel. Zo heet het daar gewoon. Bij 'friet' denk ik vooral aan die dunne patatjes van de McDonalds. Bij Vlaamse friet aan die dikke patatten. Dat is echt anders dan bijvoorbeeld de patat van Bram Ladage (in Rotterdam e.o.quote:Op zondag 19 december 2010 14:40 schreef k_man het volgende:
[..]
Sinds wanneer ligt Brabant in het noorden?
quote:Op zondag 19 december 2010 14:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit slechter gedacht over bedrijven die korting aanbieden op kwaliteitsprodukten.
Waar je wel op moet letten is dat je de benaming 'friet' hanteert. 'Patat' staat in het noorden symbool voor paupervoedsel, terwijl friet een ambachtelijke naklank heeft. Desnoods noem je het vlaamse friet bijvoorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |