abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89541955
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 03:15 schreef Peter het volgende:
*O*
In welke stad komt je kraam eigenlijk? :@
Niet. Gewoon klein dorpje in West Brabant.
Ingeslapen volgens de NOS maar toch ong. 28.000 inwoners.

Edit: Ik moet niet overenthousiast raken natuurlijk, de gemeente telt zo ong. zoveel inwoners. :@ .

[ Bericht 13% gewijzigd door Stali op 05-12-2010 03:25:12 ]
pi_89562787
quote:
7s.gif Op zondag 5 december 2010 03:19 schreef Stali het volgende:

[..]

Niet. Gewoon klein dorpje in West Brabant.
Ingeslapen volgens de NOS maar toch ong. 28.000 inwoners.

Edit: Ik moet niet overenthousiast raken natuurlijk, de gemeente telt zo ong. zoveel inwoners. :@ .
Straks staat het hele forum bij je aan de kraam:)
  maandag 6 december 2010 @ 03:10:10 #28
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_89575975
West-brabant, dat betekent dat het een frietkraam wordt. :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 6 december 2010 @ 03:16:13 #29
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_89575992
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 03:10 schreef Maanvis het volgende:
West-brabant, dat betekent dat het een frietkraam wordt. :)
:7
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  maandag 6 december 2010 @ 03:20:04 #30
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_89576006
Een kraam in een kar. Dat wordt dus rijden van markt naar markt? En waarom is en kar goedkoper dan een tent huren?

In Purmerend zijn er genoeg snackbars. En al twee hele goed vlaamse friet-tenten. Wellicht in een andere wijk nog eentje openen maar dan door mij. Droom ook al zo lang over een eigen bedrijf, dus meelezen en dromen :P
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_90078324
En we zijn weer bijna 2 weken verder :P
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
pi_90083179
Goeie kick, ik ben ook wel benieuwd. :)
pi_90083629
Er is me toegezegd dat het voor het eind van dit jaar rondkomt.
Nu is er nog af en toe contact m.b.t. bijv. de statijden, met weer een andere ambtenaar over het huren van stroom. (Leek mij makkelijker.)

Eerst wil ik alles zwart op wit rondhebben. Wil zometeen niet met een kar zitten die ik niet kan gebruiken. Verwacht iig in januari te kunnen gaan snorren naar een kraam. Het huisje op wielen dat ik op het oog had is helaas verkocht. Het zij zo.
pi_90084047
Oh dat gaat nog vrij rap dan. :)

Heb je een foto van dat huisje op wielen? Ben wel benieuwd wat voor iets je zoekt.
pi_90085943
tvp :P
pi_90086034
succes en ik benieuwd wanneer wij kunnen komen smullen van de aardappelstaafjes uit de ossewit
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_90091316
Dus na 5 jaar kunnen we je eerste hotel binnenlopen? ;)
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
  zaterdag 18 december 2010 @ 21:55:50 #38
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_90099944
Zal zeker updates blijven posten uiteraard. Voor een topic gaat het langzaam maar het valt me qua gemeente echt 100% mee. Merk iig een bereidheid om te helpen.

Binnen vijf jaar een hotel. :D.
Dat denk ik niet. Eerst wil zien of ik die kraam succesvol kan maken en daarna natuurlijk wel een pandje huren. Dat is uiteindelijk wel het streven.
Het gaat niet meevallen om op straat mijn geld te verdienen maar ik geloof er wel in.

@Fireblast, de advertentie is weg dus heb dat kraampje alleen geprint op papier. Zal morgen wel even zien of ik het kan scannen.
Maar het was een popperig houten kotje op wielen. Zag het al helemaal voor me met roodwitte gordijntjes etc. Helaas, pech. Durfde het niet aan.

PS. Ik ben uiteraard Stali. Staal was eerder maar toen werd ik steeds voor vent gehouden.
Niet zo tof als je een vrouw bent. Maar sinds kort wilde ik Staal toch wel graag terug.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_90100839
Maar je hebt je huidige baan al opgezegd of houd je die totdat je "zeker weet" dat het goed gaat lopen?
  zaterdag 18 december 2010 @ 22:23:12 #40
42366 Staal
pi_90101052
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 22:18 schreef Fireblast het volgende:
Maar je hebt je huidige baan al opgezegd of houd je die totdat je "zeker weet" dat het goed gaat lopen?
Zat bij het openen van het vorige topic fulltime gedetacheerd. Dit is wel iets minder geworden. Overigens staat het los van deze reeks. Wil niet alles vertellen omdat het dan misschien te herkenbaar wordt maar wil de uren wel opvullen totdat ik met de kar aan de bak ga.
Un certain jeune homme
  zaterdag 18 december 2010 @ 22:46:56 #41
42366 Staal
pi_90102149
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 03:20 schreef Schenkstroop het volgende:
Een kraam in een kar. Dat wordt dus rijden van markt naar markt? En waarom is en kar goedkoper dan een tent huren?

In Purmerend zijn er genoeg snackbars. En al twee hele goed vlaamse friet-tenten. Wellicht in een andere wijk nog eentje openen maar dan door mij. Droom ook al zo lang over een eigen bedrijf, dus meelezen en dromen :P
Heb jij zelfstandig ondernemers in je familie? Op de een of andere manier heb ik het idee dat dat toch wel iets scheelt.

Kortgezegd heb ik dit niet. Juristengezin, veilig werken voor een baas en ik moest VWO
doen. Ik wilde veel liever naar de kokschool maar daar viel niet over te praten. Ik was rebels maar helaas niet op dit vlak. Wel te jong uit huis gegaan.

Naast de serieuze kantoorbanen werkte ik veel bij in de horeca, leuk zwartgeld een compleet andere wereld en die blaren nam ik voor lief. Zoiets blijft trekken.

Die veiligheid zoeken is nog steeds mijn wezen, vandaar dat ik nog geen kraampje heb durven kopen. Eerst alles op papier. Volg zeker het topic, als ik fouten maak of op mijn giechel ga dan post ik dat straks natuurlijk ook allemaal.
En als het je droom is, ga ervoor. Maar als je een hoge hypotheek hebt, drie kinderen en een leuke baan zou ik het weer niet aanraden omdat ik zelf nooit zoveel lef zou hebben en dat is mijn achtergrond ook niet.
Un certain jeune homme
pi_90113111
tvp :) erg benieuwd

Welke locatie denk je aan (omgeving), welke aanbiedingen, menu, variatie in producten/menu's?
Denk als de klant, en de ondernemer die van de vraag iets moois kan maken, waar beide partijen van profiteren. 2de zak patat halve prijs bijvoorbeeld.
VOF of B.V. ? Verschil in belasting en failissementrisico (bijkomstig gezeik).

[ Bericht 59% gewijzigd door nero7 op 19-12-2010 05:45:34 ]
pi_90113129
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 20:18 schreef JaimyLee het volgende:
De echte vraag:

Is zij makkelijk en mooi?
:')
pi_90122338
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 05:33 schreef nero7 het volgende:
tvp :) erg benieuwd

Welke locatie denk je aan (omgeving), welke aanbiedingen, menu, variatie in producten/menu's?
Denk als de klant, en de ondernemer die van de vraag iets moois kan maken, waar beide partijen van profiteren. 2de zak patat halve prijs bijvoorbeeld.
VOF of B.V. ? Verschil in belasting en failissementrisico (bijkomstig gezeik).
flinke kortingen geven bij kwaliteitsproducten schaadt je imago..
geef dan bij een betaalde snack een miniatuur-hapje van een andere specialiteit mee ter introductie :Y
dag
pi_90122623
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 14:10 schreef Peter het volgende:

[..]

geef dan bij een betaalde snack een miniatuur-hapje van een andere specialiteit mee ter introductie :Y
Zoiets, inderdaad. Hier staat bij de plaatselijke C1000 een Griek met allerlei hapjes (pepers, olijven, je kent het wel). Als je iets koopt, dan mikt 'ie er altijd iets anders bij, zodat je het kan proeven. Voor hem goed, want misschien koop je volgende keer ook een bakje met die dingen. Voor jou als klant goed, omdat je iets *gratis* krijgt.

Sowieso wel aardig om een schaaltje met wat spullen neer te zetten (net zoals bij de bakker), zodat je kunt proeven.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  zondag 19 december 2010 @ 14:31:18 #46
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_90123216
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 14:10 schreef Peter het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit slechter gedacht over bedrijven die korting aanbieden op kwaliteitsprodukten.
Waar je wel op moet letten is dat je de benaming 'friet' hanteert. 'Patat' staat in het noorden symbool voor paupervoedsel, terwijl friet een ambachtelijke naklank heeft. Desnoods noem je het vlaamse friet bijvoorbeeld :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_90123309
Hoezo schaadt dat het imago? Ken een bakkerij die heeft deze actie sinds 2 maanden en ze hebben het aanzienlijk drukker. Het imago is er alleen maar beter op geworden
pi_90123621
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 14:31 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit slechter gedacht over bedrijven die korting aanbieden op kwaliteitsprodukten.
Waar je wel op moet letten is dat je de benaming 'friet' hanteert. 'Patat' staat in het noorden symbool voor paupervoedsel, terwijl friet een ambachtelijke naklank heeft. Desnoods noem je het vlaamse friet bijvoorbeeld :).
Sinds wanneer ligt Brabant in het noorden? :?
pi_90134279
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 14:40 schreef k_man het volgende:

[..]

Sinds wanneer ligt Brabant in het noorden? :?
Dat niet alleen: patat staat ook helemaal niet 'symbool' voor paupervoedsel. Zo heet het daar gewoon. Bij 'friet' denk ik vooral aan die dunne patatjes van de McDonalds. Bij Vlaamse friet aan die dikke patatten. Dat is echt anders dan bijvoorbeeld de patat van Bram Ladage (in Rotterdam e.o. O+ ), die ook zelfgesneden is.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  zondag 19 december 2010 @ 18:31:43 #50
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_90134347
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 14:31 schreef Maanvis het volgende:

[..]

:')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')