Er komt dus nog een raadsvergadering over, heb ik het idee, en dan kan de boel afgefikt worden. ABZ is momenteel de grootste partij in de coalitie in de gemeente.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:04 schreef Guppyfriend het volgende:
Oei, dat is naar, dat de buurt in een keer gaat beginnen miepen.
Er komt toch geen raadsvergadering overquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Er komt dus nog een raadsvergadering over, heb ik het idee, en dan kan de boel afgefikt worden. ABZ is momenteel de grootste partij in de coalitie in de gemeente.
Als de ABZ dit, vanwege het talrijke protest, op de agenda zet, dan komt dat op de agenda, lijkt me. Zij hebben ook echt de grootste achterban hier en ze zullen echt willen luisteren naar die achterban. Ik snap alleen niet, dat ze bij de initiële behandeling van deze aanvraag, al niet hun scepsis hebben laten doorschemeren.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Er komt toch geen raadsvergadering overDe vergunning voldoet aan de eisen, dus zolang de omwonenden geen goed punt hebben is ie gewoon terecht verstrekt toch?
Toch goed dat dit topic in WGR staat trouwens
Leuk! Die man heeft gelijk. Gewoon weggooien en al helemaal nooit opbakken. Dat geheime ingredient geloof ik weer niet maar snap wel waarom hij het zegt.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:54 schreef Byte_Me het volgende:
als je toch in brabant woont, kom even spieken bij martin zwerts
Misschien is het een idee om even een briefje bij de omwonenden door de bus te doen. Wat je gaat doen, waarom je denkt dat ze er geen last van zullen hebben. Behalve dat je dan meteen reclame maakt en het gesprek erover stimuleert (there is no such thing as bad publicity), geef je die mensen aandacht. Heel veel klachten en bezwaren komen voort uit dat mensen bang zijn voor verandering, en zich genegeerd voelen in hun belang. En dan gaat het al niet meer over de mate waarin ze in hun belang getroffen zijn. Ik krijg hier ook altijd briefjes door de bus van overlastveroorzakers, het helpt natuurlijk niks tegen de overlast, maar je staat er toch al wat vergevingsgezinder tegenover omdat je weet wat er gaat gebeuren en omdat ze aan je gedacht hebben, dat zij bewust zijn van het feit dat er omwonenden zijn.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:31 schreef Staal het volgende:
Ik sta al in BN de Stem.
Werd getipt door een winkelier die op de hoogte is van mijn plannen. Dacht dat het om een huis aan huisblaadje zou gaan. Ze zou het voor me opzoeken maar ik denk ik internet even.
http://www.bndestem.nl/re(...)n-komst-frietkot.ece
[..]
Nog een paar weken te gaan, jongens. Ik verwacht nog wel meer bezwaar.
Erg goed advies, dit zou ik zeker doen!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:25 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Misschien is het een idee om even een briefje bij de omwonenden door de bus te doen.
[..]
Het is misschien wat opdringerig. Als je briefjes rondbrengt komt er echt wel iemand een praatje maken, en zo bereik je ook iedereen die niet thuis is. En die horen dan wel weer van anderen wat voor indruk je maakte.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Geen briefje
Langs gaan
Aanbellen, je keurig voorstellen, over je droom vertellen, wie je bent, wat je met het frietkot wil.
langs de deur gaan en een ambachtelijke garnalenkroket aanbieden!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Geen briefje
Langs gaan
Aanbellen, je keurig voorstellen, over je droom vertellen, wie je bent, wat je met het frietkot wil.
Doet er niet toe, je bent nu ondernemer, als het bedrag onder de streep groter wordt door begrip op te brengen voor het ABZ, dan heb je begrip voor het ABZ. Dat soort dingen moet je zuiver doelmatig benaderen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:36 schreef Staal het volgende:
Goede tip!
Voor het ABZ het ik nul begrip maar voor de omwonenden wel. Die weerstand begrijp ik best.
Dat denk ik ook. Langs de deur gaan betekent dat je ook mensen spreekt die helemaal nergens tegen zijn en eigenlijk überhaupt niet lastig willen worden gevallen met jouw verhaal. Het zijn tenslotte toch vaak maar enkelen die schreeuwen alsof ze een hele wijk vertegenwoordigen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:48 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het is misschien wat opdringerig. Als je briefjes rondbrengt komt er echt wel iemand een praatje maken, en zo bereik je ook iedereen die niet thuis is. En die horen dan wel weer van anderen wat voor indruk je maakte.
Dit is nog veel beter! Het is voor mij echt wel even een hobbel over maar moet dit wel doen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Geen briefje
Langs gaan
Het is een dorp. Kan dit veel beter wel doen. Aanbellen en praten.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:04 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Langs de deur gaan betekent dat je ook mensen spreekt die helemaal nergens tegen zijn en eigenlijk überhaupt niet lastig willen worden gevallen met jouw verhaal. Het zijn tenslotte toch vaak maar enkelen die schreeuwen alsof ze een hele wijk vertegenwoordigen.
Moet het inderdaad niet meteen doen. Maar mag het wel wat beter in de gaten houden.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:10 schreef SemperFii het volgende:
Maak je zo geen slapende honden wakker?
gewoon ff langsgaan met een schaal snacksquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:05 schreef Staal het volgende:
[..]
Dit is nog veel beter! Het is voor mij echt wel even een hobbel over maar moet dit wel doen.
Het is een groot plein. De bovenwoningen hoeven niet eens. Kan een briefje afgeven bij het bejaardencentrum om op te hangen en bij de lage woningen kan ik veel beter aanbellen, hand geven etc.
Nee, ik doe toch geen brief want dan moet ik uitkijken voor valse beloftes. Zwerfafval, prullenbakken. Stankoverlast, goed filter. Maar ja, je ruikt het wel. Hangjongeren, tja wat is hangen he?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:13 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik zou in ieder geval wel een brief komen brengen, en dan kun je alsnog aanbellen, maar met een brief wordt het gesprek al gemakkelijker. Als je dan een verhaal hebt waarom het met de overlast wel mee zal vallen ( je kunt natuurlijk het een beetje doen voorkomen alsof je naar de bezwaren komt luisteren om het te voorkomen) dan moet dat een positieve indruk achterlaten.
Die hou ik niet warm.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
gewoon ff langsgaan met een schaal snacks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |