Ik zou niet weten waarom niet; hier [aangeboden] Kerstpakket, om iemand echt blij te maken doen we niet anders. Een 'kerstpakket' heeft inmiddels zeer uiteenlopende vormen aangenomenquote:Op woensdag 1 december 2010 22:13 schreef Lastpost het volgende:
Ik wil trouwens best iemand hier op Fok indirect financieel steunen door iets te kopen/regelen wat diegene in kwestie nodig heeft, mag dat dan wel?
Dat men (Fokkers) wat suggesties aandragen en ik er iets (of meerdere zaken) uitkies waarbij ik denk, die verdienen het/hebben het het hardste nodig?
Prima, dan ga ik eens even bedenken/brainstormen op welke manier ik m'n topic ga invullen.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom niet; hier [aangeboden] Kerstpakket, om iemand echt blij te maken doen we niet anders. Een 'kerstpakket' heeft inmiddels zeer uiteenlopende vormen aangenomen
Zet 'm opquote:Op woensdag 1 december 2010 22:18 schreef Lastpost het volgende:
Prima, dan ga ik eens even bedenken/brainstormen op welke manier ik m'n topic ga invullen.
Daar zijn de meningen nogal over verdeeldquote:Op woensdag 1 december 2010 22:20 schreef Lastpost het volgende:
Even iets anders, zou het (voor het overzicht) niet beter zijn om de boel net als bij V&A onder te verdelen in aangeboden/gezocht en eventueel sub-fora in te zetten om sneller te kunnen zien wat er voor zaken gevraagd en aangeboden worden.
Momenteel oogt het al lichtelijk chaotisch, dat zal er niet beter op worden als er echt veel topics bijkomen denk ik zo.
Ik voorspel een groot succes!quote:Op woensdag 1 december 2010 22:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen nogal over verdeeld
Ik geloof dat we / ze / men nu afgesproken heeft het even aan te zien. Gewoon ff kijken wat het wordt met FVF
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
/einde correctiequote:Op woensdag 1 december 2010 22:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik geloof dat we / ze / men nu afgesproken heeft het even aan te zien. Gewoon ff kijken wat het wordt met FVF FHF
FVF?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik geloof dat we / ze / men nu afgesproken heeft het even aan te zien. Gewoon ff kijken wat het wordt met FVF
Ik denk dat we dr maar ontslaan.quote:
Groot gelijk!quote:
Zoiets?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:46 schreef joepie91 het volgende:
Zou er bij mijn topic [Gevraagd] Oude/kapotte/defecte computer-zooi + hulp achter de naam '+ hulp' gezet kunnen worden? Ik heb de OP aangepast, en ben tevens op zoek naar mensen die in hun eigen regio zo'n initiatief op willen zetten
Helemaal goed, merciquote:
Is het niet FOK!-kers voor FOK!-kersquote:
Mod in ONZ? Daar maakt het toch niks uit wat je roept.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Is het niet FOK!-kers voor FOK!-kers
Schijt hé, zeg ik het al twee dagen verkeerd
[gezocht] nieuwe functie na ontslag
quote:Op woensdag 1 december 2010 23:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik denk dat we het hier nog even met haar proberen. Ze laat vermogen zien om te leren.quote:
Ja hallo! Zit ik je net te pm-enquote:Op woensdag 1 december 2010 23:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 december 2010 23:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geen wonder dat het niveau van de mods nooit stijgt. Jullie houden elkaar de hand boven het hoofd!quote:Op woensdag 1 december 2010 23:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik denk dat we het hier nog even met haar proberen. Ze laat vermogen zien om te leren.
Dat zeg je tegen de verkeerde.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geen wonder dat het niveau van de mods nooit stijgt. Jullie houden elkaar de hand boven het hoofd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ok. Mijn advies; ontslag!quote:Op woensdag 1 december 2010 23:28 schreef Cat22 het volgende:
Ik bedenk me nu dat we wel erg aan het slowchatten zijn in Feedback. [/modmodus].
Zullen we het hier maar weer ontopic houden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |