Neuh, in principe niet echt. Die zijn niet echt bruikbaar meer als schoolcomputer lijkt me...quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:07 schreef shintek het volgende:
He! ik verzamel dat ook, verzamel je ook Commodore/Atari ST's?
Wel interesse, alleen kan ik het zelf dus helaas niet op komen halen (Den Bosch is ietwat ver fietsen...).quote:Op woensdag 1 december 2010 09:12 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik heb hier nog een defecte HP PSC-2110 staan (scanner loopt vast) maar die staat in Den Bosch.
Interesse?
Woon je in Dordrecht? Anders wederom het probleem dat ik geen vervoer hebquote:Op woensdag 1 december 2010 16:06 schreef TC_Artemis het volgende:
Ik heb volgensmij bij mijn ouders nog een asus a8v met een athlon 64bit 4000+ over.. + een pentium 4 2.6 ghz nogwat. Ik zal even voor je kijken dit weekend, ben helaas niet in staat om het te brengen.
Het probleem is dat veel bedrijven (ondanks dat ik alle schijven 'shred') heel erg huiverig zijn over het op straat komen te liggen van gegevens... dan krijg je dus een stapel computers zonder harde schijf. Nu heb ik een aardige voorraad met harde schijven liggen, maar ook die is een keer op... en niet alle schijven zijn bruikbaar voor een simpele school-pc (met een 120MB harde schijf kom je niet bijzonder ver...)quote:Op woensdag 1 december 2010 09:13 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb zelf niets, maar zijn er geen bedrijven die spullen over hebben? Het is iig de moeite waard om te kijken of er bedrijven zijn die veel doen met computers en zo doende veel over hebben.
Aangezien overal Linux opgaat is het niet heel interessant voor mij... ik zou die gewoon in V&A of hier in FHF zetten... zou zonde zijn als ik een ongebruikte licentie in de kast had liggenquote:Op woensdag 1 december 2010 16:18 schreef Hoedjeman het volgende:
Ik heb nog een originele schijf met Windows 7 Starter liggen, hoorde bij een netbook die ik heb verkocht. Interesse ? Geen idee of het bruikbaar is.
Ik heb het inderdaad ook vaak genoeg zien gebeuren...quote:Op woensdag 1 december 2010 17:18 schreef garnage-patrick het volgende:
hierbij baal ik er van dat ik tijdens mijn stage paar maand geleden meer dan 100pc (incl) monitoren e.d. weg moest gooien,... weggeven was geen optie, omdat ze geen zin hadden dat mensen terug konden komen van "werkt niet"
aantal keer een vw caddy vol gehad, zo naar de stort toe
Graag, alleen heb ik helaas geen budget om verzendkosten te vergoeden... wel even iets om rekening mee te houdenquote:Op woensdag 1 december 2010 17:11 schreef BlueMage het volgende:
Ik heb nog een antieke laptop die opzich wel op te sturen is denk ik.
Okie, is goedquote:Op woensdag 1 december 2010 23:39 schreef BlueMage het volgende:
Ik zal eens even kijken wat de verzendkosten gaan zijn maar ik vermoed dat 't binnen Nederland wel te overzien is maar ik weet nog niet precies wanneer ik 'm kan sturen, ik PM nog wel.
Ik kom eigenlijk nooit in die regio, maar wellicht als iemand tussen dordt / den bosch in wil rijden kan ik hem daar wel even droppen? Staat hiet niet in de weg dus kan het rustig even afwachten.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:22 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Wel interesse, alleen kan ik het zelf dus helaas niet op komen halen (Den Bosch is ietwat ver fietsen...).
quote:Op donderdag 2 december 2010 10:21 schreef Qwea het volgende:
*lade open trekt*
Ik heb nog een ddr2-533u 1Gb bankje liggen
En nog een shitload 7 bankjes ofzo aan SoDimm.
Benee in de kelder heb ik dacht ik ook nog hdd's liggen.
Is beiden zeker welkomquote:Op donderdag 2 december 2010 12:11 schreef BlueMage het volgende:
Kun je ook wat met een reepje RAM geheugen want volgens mij heb ik die als ik goed zoek ook nog ergens liggen.
Als ik het pand niet uitgetrapt wordt draait dit project over een paar maanden ook nog... en ik verwacht niet dat we er hier snel uit moeten. Maar goed, dat zien we dan tegen die tijd welquote:Op donderdag 2 december 2010 13:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik weet niet of dit forum over een paar maanden nog intact is, maar zo ja zal ik de eerstvolgende keer dat hier de samplekast wordt opgeruimd spullen bewaren.
Dit gaat dan om ADSL modem/routers, routers, IP cams, homeplugs, bluetooth dongles, etc
Kun je dit ook zelf langsbrengen? Zo ja, stuur even een PM, dan stuur ik het adres opquote:Op donderdag 2 december 2010 14:59 schreef Zembai het volgende:
Ik heb misschien nog wel wat, o.a. een oude printer. Zal even nakijken!
(in Zwijndrecht!)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |