zit vaak wel een klein stickertje op met info.quote:Op woensdag 1 december 2010 09:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb wel wat RAM liggen, maar geen idee wat voor soort. Wat heb je nodig?
Oh laptop geheugen zit er in mijn thin-client maar dat zal je wel niet hebbenquote:Op woensdag 1 december 2010 09:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb wel wat RAM liggen, maar geen idee wat voor soort. Wat heb je nodig?
Ja, het blijft feestquote:Op woensdag 1 december 2010 09:13 schreef hondebrok het volgende:
[..]
zit vaak wel een klein stickertje op met info.
anders ff foto maken
Snap ikquote:Op woensdag 1 december 2010 09:15 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, het blijft feest![]()
Ik wil best gaan kijken als iemand roept wat hij nodig heeft, maar foto maken word ik moe van hoor. Ik heb een vrije dag
Nope. Oh, wacht even, ik heb ook nog een ouwe thin client liggen, waar ik geen adapter / voedingkabel bij heb. Eens kijken of ik die open kan schroevenquote:Op woensdag 1 december 2010 09:15 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Oh laptop geheugen zit er in mijn thin-client maar dat zal je wel niet hebben
Haha nou mocht het meer zijn dan 256MB of als je nog van de Thin Client af wil (altijd handig voor ICT Beheer laat het me weten, kunnen we vast wel wat regelen)quote:Op woensdag 1 december 2010 09:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nope. Oh, wacht even, ik heb ook nog een ouwe thin client liggen, waar ik geen adapter / voedingkabel bij heb. Eens kijken of ik die open kan schroeven
Het is precies 256MB DDR 333 MHZ. Thinclient is een WYSE SX0. Geen idee of ie werkt, maar als je hem hebben wil...quote:Op woensdag 1 december 2010 09:19 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Haha nou mocht het meer zijn dan 256MB of als je nog van de Thin Client af wil (altijd handig voor ICT Beheer laat het me weten, kunnen we vast wel wat regelen)
Ja dat zou heel tof zijn wil je er nog wat voor hebben?quote:Op woensdag 1 december 2010 09:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het is precies 256MB DDR 333 MHZ. Thinclient is een WYSE SX0. Geen idee of ie werkt, maar als je hem hebben wil...
Ligt eraan. Heb je een beetje leuke vrouw / vriendin?quote:Op woensdag 1 december 2010 09:24 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja dat zou heel tof zijn wil je er nog wat voor hebben?
Is dit dan niet meer iets voor V&A?quote:Op woensdag 1 december 2010 09:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ligt eraan. Heb je een beetje leuke vrouw / vriendin?
Anders is een tientje ook goed
Nee, waarom? Hij vraagt of ik er iets voor wil hebben. Nou, ik spaar briefjes van 10, dus hij helpt me met mijn verzamelingquote:Op woensdag 1 december 2010 09:31 schreef Stali het volgende:
[..]
Is dit dan niet meer iets voor V&A?
Nee want dit zette hij in eerste plaats niet hier neer.quote:Op woensdag 1 december 2010 09:31 schreef Stali het volgende:
[..]
Is dit dan niet meer iets voor V&A?
Ik heb een hele leuke vriendin die zelfs fokster van de maand is geworden ooit, maar die houd ik lekker voor mezelf... Ik PM je zometeen wel even.quote:Op woensdag 1 december 2010 09:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee, waarom? Hij vraagt of ik er iets voor wil hebben. Nou, dat dus. Hij hoeft niet weg, maar als ik er iemand een plezier mee kan doen en die wil er een tientje voor geven... Het mogen ook twee kilozakken Bolletje Kruidnoten zijn.
Nou, wat een liefdadigheid.quote:Op woensdag 1 december 2010 09:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee, waarom? Hij vraagt of ik er iets voor wil hebben. Nou, ik spaar briefjes van 10, dus hij helpt me met mijn verzameling. Hij hoeft niet weg, maar als ik er iemand een plezier mee kan doen en die wil er een tientje voor geven... Het mogen ook twee kilozakken Bolletje Kruidnoten zijn.
Mag ik je erop wijzen, zeur, dat dit ding toevallig boven water kwam toen DE vroeg om RAMgeheugen voor in zijn thin client? En we gewoon even van het pad zijn afgedwaald van dit topic om deze deal even te sluiten? Er is genoeg wat gratis hier weg kan, dus als er iemand iets wil hebben voor zijn hobby wat toevallig ook hier boven staat te verstoffen maar waarvan ik nooit van plan ben geweest het gratis weg te geven, lijkt me dat niet zo'n probleem.quote:
Tja, wat moet ik er anders mee? Het meeste is niet geschikt voor modernere PCs, maar als je nog ergens een ouwe Linuxbak hebt draaien (die oudere PCs zijn daar erg geschikt voor) kun je zo wel aan onderdelen komen. En ik kan de kastruimte wel gebruiken en het levert ook minderb gezeur van Lady_Vetinari op over volle kastenquote:Op woensdag 1 december 2010 09:48 schreef Solmyr het volgende:
Heb verder niks nodig, maar, ik vind het liev Vetinari dat je alles gratis weg geeft. <3
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |