Psies! Ging mij ook niet zo zeer om mijn draadje hoor.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:31 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Topic kan toch gewoon gekickt worden?
Prima! Dan is het ook opgelost!quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:35 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Je kunt het verhaal ook omdraaien. Wij bieden immers ook onze hulp aan, op onze voorwaarden. Wij doen water bij de wijn, jij houdt de poot stijf.
Ik snap je probleem écht niet.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Psies! Ging mij ook niet zo zeer om mijn draadje hoor.
Maar meer algemeen. Hoe voorkom je dat specifieke hulp automatisch lager komt dan meer algemene hulp? Terwijl je over het tweede waarschijnlijk toch al meer kan vinden?
Theoretisch gezien dan?
Kleine aanvulling: wil Kardinaal het niet op deze wijze dan kan hij uit de OP-lijst. Want er staan inmiddels al meer mensen in.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:43 schreef BrandX het volgende:
Discussie is wel klaar.
Topic kan open blijven en mag gekickt worden, als users ons PM-en en melden dat hun verhaal -wel of niet geanonimiseerd bepalen ze ook zelf- in het topic mag dan zetten we het er in. Willen ze dat niet, dan wordt er niets geplaatst. Ofwel: de beslissing ligt bij de user in kwestie en niet bij De_Kardinaal of de mods.
Wil Kardinaal het niet op deze wijze, dan gaat het simpelweg op slot want dan heeft het geen zin.
Is prima.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
Al lang opgelost, gewoon mezelf uit de OP gehaald en de rest wat aangepast en aangevuld! Nu is het algemeen ook prima!![]()
Ik mag gewoon mijn eigen voorwaarden stellen om mijn hulp aan te bieden en als daar niet aan wordt voldaan dan geen hulp. Das toch zo'n niet zo'n probleem?
Nee hoor, er is ook geen probleem.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik mag gewoon mijn eigen voorwaarden stellen om mijn hulp aan te bieden en als daar niet aan wordt voldaan dan geen hulp. Das toch zo'n niet zo'n probleem?
Klopt.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:22 schreef Peter het volgende:
[Aangeboden] Complete PC met 19" TFT Monitor
Spullen willen om aan een goed doel te geven is niet echt FHF toch? Of valt dat wel binnen het forum?
Nee helaas. Hoe goed bedoeld ook, maar dit is voor FOK!kers onderling. De het op het moment moelijk hebbende FOK!kers is de doelgroep van dit goede actie-forum.quote:Op woensdag 1 december 2010 09:05 schreef Dawnbreaker het volgende:
mag ik hulp vragen voor een stichting waar ik vrijwilligerswerk voor doe, of is dat niet de bedoeling hier?
[zwerfdieren stichting, hulp zoals overgebleven voer, speeltjes en andere dierendingen die mensen niet meer nodig hebben, of een vrijwillige donatie]
Past het daarom niet in GC? Niet geprobeerd is altijd mis!quote:Op woensdag 1 december 2010 09:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nee helaas. Hoe goed bedoeld ook, maar dit is voor FOK!kers onderling. De het op het moment moelijk hebbende FOK!kers is de doelgroep van dit goede actie-forum.
omdat het puur dieren betreft kan je wellicht een PM sturen naar de F&F mods, of daar wat mogelijk is.
Beter in F&F dus, want dierenquote:Op woensdag 1 december 2010 09:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Past het daarom niet in GC? Niet geprobeerd is altijd mis!
Ah, ik dacht dat je met F&F eigenlijk FNF bedoelde.quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 09:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat je met F&F eigenlijk FNF bedoelde.
Rotafkortingen
Nu wel dus.quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:04 schreef Cobra4 het volgende:
Heeft er al een bericht over dit subforum op de FP gestaan?
Gewoon een vraag, Klonk had dus een kat/poes die naar de operatietafel moest, succesvol in F&F, maar kan zoiets ook hier? Of niet, omdat het dan om donaties gaat? Of nog niet, dat het een plan voor de toekomst is?quote:Op woensdag 1 december 2010 09:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nee helaas. Hoe goed bedoeld ook, maar dit is voor FOK!kers onderling. De het op het moment moelijk hebbende FOK!kers is de doelgroep van dit goede actie-forum.
omdat het puur dieren betreft kan je wellicht een PM sturen naar de F&F mods, of daar wat mogelijk is.
Een flink jaar langer dan jou. Maar ik kom nooit in die subforaquote:Op woensdag 1 december 2010 09:18 schreef BrandX het volgende:
[..]
hoe lang loop je hier nou al rond, n00b!
Kan hier niet omdat het om donaties gaat. Wij willen dit forum echt voor gratis spullen en diensten houden. De F&F actie voor Klonk is spontaan door een paar users opgezet, buiten Fok om, zeg maar.quote:Op woensdag 1 december 2010 17:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gewoon een vraag, Klonk had dus een kat/poes die naar de operatietafel moest, succesvol in F&F, maar kan zoiets ook hier? Of niet, omdat het dan om donaties gaat? Of nog niet, dat het een plan voor de toekomst is?
Crew bashquote:Op woensdag 1 december 2010 19:26 schreef CantFazeMe het volgende:
Zeg ik kan mij met mijn verstand niet bij hoe ooit die smegmanus een mod is geworden hier. Hij baggerde hiervoor alleen maar, maar nu als mod is hij opeens poeslief.
Valt me wel vaker op dit pretpark gedoe, met alle respect. No offence hoor smegmanus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |