Jij bent geen haar beter dan je broer.quote:
Dat dacht ik ook bij 't zien van je posthistory. Ga je oma wassen.quote:
nu ik je toch spreek, waarom krijg ik een note voor een Fipo?quote:Op zondag 28 november 2010 20:03 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik heb wel eens geitjes geprobeerd, maar dat be(k/f)t niet zo lekker.
ga je mee douchenquote:Op zondag 28 november 2010 20:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook bij 't zien van je posthistory. Ga je oma wassen.
Mijn posthistory is privé!quote:Op zondag 28 november 2010 20:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook bij 't zien van je posthistory. Ga je oma wassen.
Je oma wassen mag je ook achter gesloten deuren doen.quote:
Mits bloemetjesgordijn.quote:
Die willen graag doen alsof ze slotjes kunnen voorspellen.quote:Op zondag 28 november 2010 20:06 schreef aight1 het volgende:
Wat is dat toch met al die nieuwe kutusers die steeds om slotjes roepen terwijl het een duidelijk kwaliteitstopic is.
Geef eens één goede reden om dit op slot te gooien, muts.quote:
Veiligheid boven alles.quote:
ik zeg jeetjequote:Op zondag 28 november 2010 20:07 schreef -Datdus- het volgende:
dinertje voor tweetje in restaurant ut spleetje.
Jij zoekt via Yahoo natuurlijk.quote:Op zondag 28 november 2010 20:11 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Opbokken zoeken bij google afbeeldingen
quote:
Bingquote:Op zondag 28 november 2010 20:13 schreef justmattie het volgende:
[..]
Jij zoekt via Yahoo natuurlijk.
Ja, ik weet het. Ik moet naar de kapper. M'n haar zit echt niet goed op die foto.quote:
quote:Op zondag 28 november 2010 20:15 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Ik moet naar de kapper. M'n haar zit echt niet goed op die foto.![]()
Het is dat je bok erbij zette, anders dacht ik dat het gewoon een Limburger was.quote:
quote:Op zondag 28 november 2010 20:23 schreef RockNijntje het volgende:
Dit wordt toch nog wel een leuk topic
Uitgebokt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
quote:Op zondag 28 november 2010 20:27 schreef LudoSanders het volgende:
Goatse!bannnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Goatse!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
Goatse!Als een mod het doet mag iedereen het, wie durft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
zijn dat lamabokken?quote:Op zondag 28 november 2010 20:28 schreef Isdatzo het volgende:
Swj, geboktop.
Eh. Of onder.
Ondergebokt.
[ afbeelding ]
En dan neukt de man met één andere vrouw die ook weer met andere neukt en ja hoor we hebben weer een nieuwe ziekte...quote:
Bekijk de posttijden.quote:
Goatse!GatsieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je een note gegeven?quote:Op zondag 28 november 2010 20:40 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Open een topic in KPD over je fetish
Niet voordat jij een topic in krasbaak opent waarin je je bokkencomplex onder de aandacht brengt.quote:Op zondag 28 november 2010 20:40 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Open een topic in KPD over je fetish
In het Engels is het allemaal goat.quote:Op zondag 28 november 2010 20:44 schreef SuperwormJim het volgende:
De helft van de users weet het verschil niet tussen een geit en een bok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verliefd, verloofd.
Fout. Het is goat en mangoat.quote:Op zondag 28 november 2010 20:44 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
In het Engels is het allemaal goat.
http://translate.google.com/#en|nl|goatquote:Op zondag 28 november 2010 20:45 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Fout. Het is goat en mangoat.
Vertrouwen op Googlequote:Op zondag 28 november 2010 20:46 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
http://translate.google.com/#en|nl|goat
http://translate.google.com/#en|nl|mangoat
Google heeft geoordeeld.
Blasfemie!quote:
wil ik zienquote:Op zondag 28 november 2010 20:52 schreef Paul het volgende:
Wat een bagger, ik zet hem straks op slot
Wat, SWJ op slotquote:Op zondag 28 november 2010 20:52 schreef Paul het volgende:
Wat een bagger, ik zet hem straks op slot
quote:
quote:Op zondag 28 november 2010 21:11 schreef Isdatzo het volgende:
Kijk nou wat je doet SwJ, je jaagt die arme bok de stuipen op 't lijf!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aids is ontstaan door een lieve, eenzame man die het met een aap heeft gedaanquote:Op zondag 28 november 2010 20:31 schreef Djahani het volgende:
[..]
En dan neukt de man met één andere vrouw die ook weer met andere neukt en ja hoor we hebben weer een nieuwe ziekte...
Achterlijke daaro
(voor diegene die niet weten waar ik 't over heb, google maar hoe aids is ontstaan)
Sukkelquote:Op zondag 28 november 2010 23:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Die bok moet SwJ laten verdwijnen sukkel.
[ afbeelding ]
De laatste zijn niet meer leuk, stop maarquote:Op maandag 7 februari 2011 19:46 schreef Isdatzo het volgende:
Nu mag deze wel weer zeker:
[ afbeelding ]
Dat is een lamaquote:Op zondag 28 november 2010 20:28 schreef Isdatzo het volgende:
Swj, geboktop.
Eh. Of onder.
Ondergebokt.
[ afbeelding ]
Ouwe koeien bokken topics uit de sloot halenquote:
Whehehequote:Op woensdag 9 februari 2011 00:50 schreef LudoSanders het volgende:
In welke vlaag van verstandsverbijstering zat ik toen ik besloot dit topic te openen. Helemaal vergeten.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:59 schreef Salvad0R het volgende:
Link naar relevante topic wat deze haatcampagnes heeft veroorzaakt, gaarne.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |