Jij bent geen haar beter dan je broer.quote:
Dat dacht ik ook bij 't zien van je posthistory. Ga je oma wassen.quote:
nu ik je toch spreek, waarom krijg ik een note voor een Fipo?quote:Op zondag 28 november 2010 20:03 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik heb wel eens geitjes geprobeerd, maar dat be(k/f)t niet zo lekker.
ga je mee douchenquote:Op zondag 28 november 2010 20:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook bij 't zien van je posthistory. Ga je oma wassen.
Mijn posthistory is privé!quote:Op zondag 28 november 2010 20:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook bij 't zien van je posthistory. Ga je oma wassen.
Je oma wassen mag je ook achter gesloten deuren doen.quote:
Mits bloemetjesgordijn.quote:
Die willen graag doen alsof ze slotjes kunnen voorspellen.quote:Op zondag 28 november 2010 20:06 schreef aight1 het volgende:
Wat is dat toch met al die nieuwe kutusers die steeds om slotjes roepen terwijl het een duidelijk kwaliteitstopic is.
Geef eens één goede reden om dit op slot te gooien, muts.quote:
Veiligheid boven alles.quote:
ik zeg jeetjequote:Op zondag 28 november 2010 20:07 schreef -Datdus- het volgende:
dinertje voor tweetje in restaurant ut spleetje.
Jij zoekt via Yahoo natuurlijk.quote:Op zondag 28 november 2010 20:11 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Opbokken zoeken bij google afbeeldingen
quote:
Bingquote:Op zondag 28 november 2010 20:13 schreef justmattie het volgende:
[..]
Jij zoekt via Yahoo natuurlijk.
Ja, ik weet het. Ik moet naar de kapper. M'n haar zit echt niet goed op die foto.quote:
quote:Op zondag 28 november 2010 20:15 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Ik moet naar de kapper. M'n haar zit echt niet goed op die foto.![]()
Het is dat je bok erbij zette, anders dacht ik dat het gewoon een Limburger was.quote:
quote:Op zondag 28 november 2010 20:23 schreef RockNijntje het volgende:
Dit wordt toch nog wel een leuk topic
Uitgebokt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
quote:Op zondag 28 november 2010 20:27 schreef LudoSanders het volgende:
Goatse!bannnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Goatse!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
Goatse!Als een mod het doet mag iedereen het, wie durft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
zijn dat lamabokken?quote:Op zondag 28 november 2010 20:28 schreef Isdatzo het volgende:
Swj, geboktop.
Eh. Of onder.
Ondergebokt.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |